Dit herken ik ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou naar de andere kant van het land reizen voor een bepaalde FOK!ster.
Diep in je hart is ze niet interessant genoeg voor je. daarom zoek je excuses (ben zelf ook zo)quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Keyos het volgende:
heb haar telnummer niet, damn wat haat ik mijzelf nu, gewoon WEER naar een excuus zoeken en daaraan overgeven terwijl de kans uniek is om rustig bij haar thuis wat gezelligs te doen.
Voor je hele top 3?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou naar de andere kant van het land reizen voor een bepaalde FOK!ster.
Noes, dat is met haar écht niet zo, maar ik zit hier nog in een badjas en alles, vond het maar onhandig om dat nu te doen, maarja... het is wel zo een grote kans om er wat van te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Diep in je hart is ze niet interessant genoeg voor je. daarom zoek je excuses (ben zelf ook zo)
THAN MOVE YOUR ASSquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, dat is met haar écht niet zo, maar ik zit hier nog in een badjas en alles, vond het maar onhandig om dat nu te doen, maarja... het is wel zo een grote kans om er wat van te maken.
Liefde is mooi.quote:
Ghehehe. Zal ik daar heel slim geen antwoord op geven?quote:
Smoesjes man, als je had gewild ha dje in de tijd dat je die kansloze smoesjes op Fok schreef je al kunnen aankleden en douchen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, dat is met haar écht niet zo, maar ik zit hier nog in een badjas en alles, vond het maar onhandig om dat nu te doen, maarja... het is wel zo een grote kans om er wat van te maken.
Nee? Ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ghehehe. Zal ik daar heel slim geen antwoord op geven?
Ik had ook gewoon moeten zeggen "maar dan gaat het nog wel 1,5 uur duren voordat ik er ben" , en dan de reactie afwachten, nu heb ik gewoon de easy way out genomen, de foute, en ben er pislink door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Smoesjes man, als je had gewild ha dje in de tijd dat je die kansloze smoesjes op Fok schreef je al kunnen aankleden en douchen.
Terrecht ben je pislink op jezelf. Je had inderdaad moeten zeggen, het duurt nog 1,5 uur. Kan je niet alsnog gaan en haar een offline bericht sturen van ik ben er over anderhalf uur?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon moeten zeggen "maar dan gaat het nog wel 1,5 uur duren voordat ik er ben" , en dan de reactie afwachten, nu heb ik gewoon de easy way out genomen, de foute, en ben er pislink door.
Er zijn FOK!sters waar ik het voor zou doen.quote:
Ik ben al iets aan het schrijven of de offer nog beschikbaar is dat het slapen niets gaat worden. Wie weet heeft ze het ervoor over om ze nog een keer te bakkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Terrecht ben je pislink op jezelf. Je had inderdaad moeten zeggen, het duurt nog 1,5 uur. Kan je niet alsnog gaan en haar een offline bericht sturen van ik ben er over anderhalf uur?
WTF! Jij hebt gewoon een SB in de buurt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
Zo ze is gestopt met praten, ik ben ondertussen als een echte hipster een Starbucks gaan halen, heerlijk.
We hebben gewoon wat gepraat maar durfde geen "move" te maken.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kon ie niet bijhouden. GNA GNA GNA!
Niet met een liesblessure neequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kon ie niet bijhouden. GNA GNA GNA!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |