Haha ik zie haar al de hele dag die dingen bakken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben al iets aan het schrijven of de offer nog beschikbaar is dat het slapen niets gaat worden. Wie weet heeft ze het ervoor over om ze nog een keer te bakken
Jammer, maar in ieder geval ben je er heen gegaan en een praatje gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben gewoon wat gepraat maar durfde geen "move" te maken.
Ik denk niet dat ze echte interesse heeft, maar wie weet later
Starbucksquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
WTF! Jij hebt gewoon een SB in de buurt?
*jaloers is.
durf ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, maar in ieder geval ben je er heen gegaan en een praatje gemaakt.
Volgende keer vragen of ze zin heeft om wat te doen!
Ja maar jij bent anders, ik doe graag mee met de rest en loop schaapachtig en mainstream de SB binnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Starbucks
Na in New York te zijn geweest compleet op afgeknapt.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik durf dat echt niet. Liever zie ik aankomende week wel weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Doe alsof je in een soap speelt en de zin 'Wil je met me uit' in je script staat.
Gewoon doen kerel. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:
Er zit er een op station hier. Altijd vol met die vuige hipsters met hun macjes en hun iphones en hun grote zwarte brillen en allstars.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja maar jij bent anders, ik doe graag mee met de rest en loop schaapachtig en mainstream de SB binnen.
Ik zat er zelfs aan te denken om zo'n mok te kopen.
Weet ik niet, maar ik ben er wel panisch bang voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen kerel. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Dit ja, bah.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit er een op station hier. Altijd vol met die vuige hipsters met hun macjes en hun iphones en hun grote zwarte brillen en allstars.
Overpriced dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zit er een op station hier. Altijd vol met die vuige hipsters met hun macjes en hun iphones en hun grote zwarte brillen en allstars.
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon bazenkoffie, wat voor volk er komt kan me aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie kunnen redelijk praten, dus ze zal je niet in je gezicht uit gaan lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik ben er wel panisch bang voor
Die koffie is halve thee manquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon bazenkoffie, wat voor volk er komt kan me aan mijn reet roesten.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon bazenkoffie, wat voor volk er komt kan me aan mijn reet roesten.
goedemiddagquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemiddag mensen....
Wat lees ik nou? Keyos een date afgeslagen? Je bent gek geworden?
Haiquote:
Dat is waar, maar we hebben wel gepraat en elkaar wat beter leren kennen. Volgende keer praat ik wel weer met haar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie kunnen redelijk praten, dus ze zal je niet in je gezicht uit gaan lachen.
Ze kan je afwijzen, dan weet je waar je staat.
Ze kan accepteren en je hebt een leuke dag.
Of je kunt niks doen en je afvragen hoe het zou zijn.
Jouw keuze.
Je moet ophouden met dat al als hele stappen bekijken, zo krijg je nooit motivatie om verder te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar we hebben wel gepraat en elkaar wat beter leren kennen. Volgende keer praat ik wel weer met haar.
Dat vind ik al een hele stap.
Ja, en nog met baggersmoezen ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemiddag mensen....
Wat lees ik nou? Keyos een date afgeslagen? Je bent gek geworden?
Dat is voor mij al een hele stap. Vroeger durfde ik een leuke meid niet eens aan te kijken ahem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ophouden met dat al als hele stappen bekijken, zo krijg je nooit motivatie om verder te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |