SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:15 schreef Weissman het volgende:
Goed stuk, Fanta![]()
En trouwens:Thanks Bro!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen ik ga het schema zelf niet volgen.
Anders pas ik straks mijn leggings enzo niet meer.
Ik heb de tips overgenomen zoals het er stond, maar voor veel mensen is het niet echt haalbaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef Jajong het volgende:
Vond 't wel een redelijk stukje totdat je zei dat je niet meer moeste fietsen.
Wat zijn je doelen eigenlijk, wil je meer massa?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:28 schreef IrCute het volgende:
Interessant stuk inderdaad! Ik doe eigenlijk altijd al benen eerst zonder dat ik dit wist
Nee niet meer massa in mijn benen inderdaad. Alleen meer massa in mijn bipsquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat zijn je doelen eigenlijk, wil je meer massa?
Als je gewoon een strakkebips wil hebben kun je gewoon het beste ass-to-the-grass methode toepassen met squats. Met de leg press kan je ook proberen om je benen(voeten) niet verticaal maar horizontaal op het platformpje(of hoe je het ook noemt) leggen en dan per been diep doorzakken, zo dan voel je je billen echt.
Waar ik eerder over vertelde is meer om veel massa te kweken en ik weet niet of je van die grote benen wilt hebben.
Synthol of motorolie, voor jou hebben ze van allebei wel een biologische variant om je schuldgevoel weg te poetsen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:50 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee niet meer massa in mijn benen inderdaad. Alleen meer massa in mijn bipsIk wil zelfs eigenlijk slankere benen
En tot nu toe gebeurd dat ook nog gelukkig.
Ik zal je legpress methode eens gaan uitproberenDoe verder alleen nog maar lunges, squats en one legged cable kickback.
Ik heb ook teveel vet in mijn benen, dat is het probleemquote:Op dinsdag 6 december 2011 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Als je slankere benen wil hebben, moet je vet afvallen.Da's soms nog best lastig als je lichaam genetisch gezien het liefst vet afzet in de benen of bips, zoals bij sommige vrouwen. Als je mooie atletische benen wil hebben, moet je krachttraining gaan doen.
Degenen die klagen over grote benen zijn degenen met wat teveel vetopslag, niet de atletische vrouwen die aan krachttraining doen.
Och, zo is er altijd wat. Ik heb nog iets teveel vet op m'n buik en borststreek, maar dat komt uiteindelijk ook wel goed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:09 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb ook teveel vet in mijn benen, dat is het probleemDat is ook waar ik vanaf wil voornamelijk, mijn taille en armen zijn gewoon slank, maar in mijn benen zit veel te veel vet.
Daarom eet ik voornamelijk heel goed en daarbij nog 3x pw krachttraining en cardio.
Maar zolang ik nog centimeters verlies rond mijn benen ben ik gelukkig
Ik heb altijd minidoelen gehad (en opgeschreven) en nooit zozeer een einddoel. Wel leuk om de minidoelen behaald te zien worden. Was bijvoorbeeld: afvallen van bijna 80 kg naar 62 kg (mei 2010 - zomer 2011). Nieuwe doel was 14% body fat met nieuwjaar, gaan we net niet halen geloof ik, maar da's prima.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
Stereo, wat zijn jouw doelen eigenlijk? Heb je ooit een pic ofzo gepost van iets wat in de buurt van jouw streven ligt? Of zie je het allemaal as-you-go?
62kg en nog meer dan 14%? hoe klein ben je dan wel niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb altijd minidoelen gehad (en opgeschreven) en nooit zozeer een einddoel. Wel leuk om de minidoelen behaald te zien worden. Was bijvoorbeeld: afvallen van bijna 80 kg naar 62 kg (mei 2010 - zomer 2011). Nieuwe doel was 14% body fat met nieuwjaar, gaan we net niet halen geloof ik, maar da's prima.
Mijn streven is de zo verguisde voetbalfysiek.Meer esthetiek dan pure kracht. Ben zelf niet zo lang en als het té overdone is krijg je zo'n Napoleon-complex, zo van: deze dwerg compenseert in de breedte
en dat zoek ik niet.
Verder heb ik één doel elke keer als ik de gym binnenstap: zwaarder of méér tillen dan de vorige keer. En op twee workouts na heb ik dat tot nu toe altijd nog behaald, dus daar ben ik blij mee.
1 meter fokking 66quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
62kg en nog meer dan 14%? hoe klein ben je dan wel niet.
Zelfs Sneijder is groter dan jij hoor, 1.70quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wil groter zijn en minder vet dan deze gast hebben, dat zou mooi zijn.
Weet ik en shut upquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:34 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Zelfs Sneijder is groter dan jij hoor, 1.70
Ja dat. En dan de mini versie daarvan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:47 schreef kidkash19 het volgende:
Silly soccer player, the Gronk will crush you all
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja duh, maar als je van:quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk.
Mijn begin fysiek was beter (srs), misschien alleen armpjes nog iets dunner.
Beste beesten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:00 schreef kidkash19 het volgende:
Nou hij is 1.98 en 120 KG dus reken maar uitDit zijn zn broers
[ afbeelding ]
Ah, oke. Ik ben ook totaal geen expert, beetje klok-klepel verhaal hier dus. Maar ik zat in de buurt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:46 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Is niet helemaal waar wat je zegt over glycogeen. Je hebt gelijk dat je KT zwak zal zijn als je eerst cardio doet, maar dat komt niet door glycogeen. Je glycogeen is bijna niet op te krijgen, dan moet je een halve marathon lopen ofzo.
Als je je spieren intens gebruikt (zoals bij KT) dan gaan ze werken als een soort stofzuigers, ze zullen massaal glucose uit je bloed halen (om nieuwe glycogeen aan te maken) en vooral triglycerides (vet) gebruiken voor energie. Neemt niet weg dat er óók glycogeen wordt gebruikt, maar na 45 min KT is de spierglycogeenvoorraad (in de gebruikte spieren) maar ~30% lager.
Neem je daarnaast dan ook nog Creatine?quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:33 schreef 16meter het volgende:
FUAAARKKK lief dagboek,
Net 1,75 schep Noxipro genomen, dadelijk beentjes trainen.
greotjens,
ikke
Train, eat multi, sleep. Anders kun je net zo goed naar huis gaan. Om multi's te eten, that is.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:22 schreef Snakey het volgende:
Zeg, nemen jullie eigenlijk multi vitaminen? Je weet wel, met 80.000 groenten en fruit er in enzo.
Of gewoon een Davitamonnetje er in af en toe en gaan?
Maar serieus. Is het onzin om die multies te slikken, of niet?
Zoiets, bedoel ik; http://www.bodyenfitshop.(...)ion/sport-vitaliteitquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Luchtkoker het volgende:
Heel af en toe krijg ik van m'n ouders vitaminepillen toegeschoven, denk 2x per week ofzo. Meer voor de 'algemene gezondheid', denk niet dat het heel erg helpt met het trainen, behalve dat als je algehele gesteldheid niet goed is, je uiteraard ook niet lekker kan knallen in de gym.
Ja precies, echt die vitamine stacksquote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets, bedoel ik; http://www.bodyenfitshop.(...)ion/sport-vitaliteit
Daar doel ik ook een beetje op. Ik eet behoorlijk wat groente en fruit. (Nouja, niet heel veel fruit eigenlijk) Maar dat lijkt me op zich voldoende.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
100% ADH multi's kunnen geen kwaad en zijn goedkoop, waarom niet een pilletje per dag dus?
Heb ook vaak het idee dat er te weinig groentes en fruit gegeten wordt, verschillende eetschema's gezien te hebben.Mensen leven op tonijn en kwark.
Avondeten is altijd weer andere groente he.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
100% ADH multi's kunnen geen kwaad en zijn goedkoop, waarom niet een pilletje per dag dus?
Heb ook vaak het idee dat er te weinig groentes en fruit gegeten wordt, verschillende eetschema's gezien te hebben.Mensen leven op tonijn en kwark.
Nee. Zit geloof ik wel creatine in Noxipro, maar ik ben niet zo overtuigd van de toegevoegde waarde van creatine. Wordt vaak overdreven.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neem je daarnaast dan ook nog Creatine?
Wat een verschikkelijke webshop is het ook eigenlijk. Staat niets vermeld over de dosering van al die ingredienten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:26 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zoiets, bedoel ik; http://www.bodyenfitshop.(...)ion/sport-vitaliteit
Jawel, tabje 'ingredienten'quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:50 schreef 16meter het volgende:
Wat een verschikkelijke webshop is het ook eigenlijk. Staat niets vermeld over de dosering van al die ingredienten.![]()
Zelf neem ik een multivitamine van Kruitvat eigen merk.
Dat vind ik ook wel jammer inderdaad. Maar verder vind ik het wel een prima webshop. Goed assortiment, geen verzendkosten, 'kadootjes' etc.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nee. Zit geloof ik wel creatine in Noxipro, maar ik ben niet zo overtuigd van de toegevoegde waarde van creatine. Wordt vaak overdreven.
[..]
Wat een verschikkelijke webshop is het ook eigenlijk. Staat niets vermeld over de dosering van al die ingredienten.![]()
Zelf neem ik een multivitamine van Kruitvat eigen merk.
Inderdaad. Als je weet wat je wil hebben is het een prima shop. Als je niet weet wat je wil/zou moeten nemen kun je beter een IRL winkel zoeken waar je uitgebreid geinformeerd kan worden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:57 schreef 16meter het volgende:
De service is prima, prijzen zeer concurrerend (daarom bestel ik er), verder is het een-bende. Productomschrijvingen vol bullshit, spel- en taalfouten en wie op DBB komt weet ook hoe ze daar te werk gaan. Ecto's die overgehaald worden om allerlei bullshit supplementen te 'stacken', belachelijke bro-science adviezen etc..
Bij een winkel IRL verkopen ze juist bullshit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je weet wat je wil hebben is het een prima shop. Als je niet weet wat je wil/zou moeten nemen kun je beter een IRL winkel zoeken waar je uitgebreid geinformeerd kan worden.
Jawel man m'n buurvrouw van 48 weet er alles vanquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:11 schreef 16meter het volgende:
Ook. Je moet je nooit laten adviseren door een winkel.
Na jaren weet ik wel wat ik nodig heb/wil gebruiken. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik in een ver verleden een extra kast nodig had om alles op te kunnen bergen. Als je de weg niet weet ga je van gekkigheid van alles kopen, in de HOOP dat het voor je werkt.quote:
logisch. Whey is geen toevoeging op training.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja supplementen, het blijft altijd een apart verhaal. Heb er genoeg geprobeerd en heb er nou nog niet 1 gevonden waarvan ik zeg dat het een grote toevoeging is op mn training, zelfs Whey niet.
't is ook net als met die discussie van laatst: het staat bijvoorbeeld wel behoorlijk vast dat creatine positieve invloed heeft op het uithoudingsvermogen van je spieren. Maar dan is natuurlijk de vraag: hoeveel dan, en wat win ik daarmee in praktijk?quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
Tsja supplementen, het blijft altijd een apart verhaal. Heb er genoeg geprobeerd en heb er nou nog niet 1 gevonden waarvan ik zeg dat het een grote toevoeging is op mn training, zelfs Whey niet.
whey kan je prima vervangen met voedsel... alleen de hoeveelheid eiwitten dat je binnen krijgt moet je veel voor eten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef kidkash19 het volgende:
QFT!quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
't is ook net als met die discussie van laatst: het staat bijvoorbeeld wel behoorlijk vast dat creatine positieve invloed heeft op het uithoudingsvermogen van je spieren. Maar dan is natuurlijk de vraag: hoeveel dan, en wat win ik daarmee in praktijk?
Vaak valt dat tweede dan behoorlijk tegen.
Dit zijn de winsten in de marge, de échte winsten komen van voldoende en goed eten, slapen en hard trainen.
Als je iets besteld heb je het volgende week echt wel in huis..hij houdt je aan het lijntjequote:Op dinsdag 6 december 2011 11:43 schreef SunTzu het volgende:
Net staan zeiken tegen de eigenaar van de sportschool voor een squatrek, is al lange tijd terug besteld van het merk Nautilus.
Bij deadlift pak ik 'm in het begin altijd gewoon met de volle hand vast maar geleidelijk glijd ie altijd naar mijn vingers toe, gisteren gedaan voel mijn onderarmen ook zeer goed, moet nog steeds zo'n captain crunch ergens kopen.
Watje Muscle RX, dat is wat je moet hebben.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wajo voel je nu die adrenaline door je adere strome je moet pompe sneller harder +300% spiermassa +295% kracht jawel voel die power allemaal dankzei noxipro
Die namen ook altijd inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:01 schreef 16meter het volgende:
Extreme Anabolic NRG Darkest Inner Rage X V2.1
Sneijder heeft tegenwoordig een behoorlijk fysiek hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:31 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Mmm?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is trouwens topic 166, kijk maar in de chain-list helemaal naar laatste pagina.
Zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:09 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sneijder heeft tegenwoordig een behoorlijk fysiek hoor.
Zie die pecs.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zeker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sick cunt hoor, echt een streef fysiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |