Jij hebt het nu over de toekomst. Ik had het nog ff over dit seizoen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdient ook schandalig veel geld. Biseswar laten vertrekken scheelt op jaarbasis meer dan een 3 kwart miljoen gok ik zo. Daar kunnen we een leuke andere transfervrije speler van bekostigen.
Je weet toch niet voor welk bedrag? Prima speler voor jullie om er bij te houden, transfervrij figuren als Schaken ophalen kost je aardig wat duiten.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Goede zaak dat Schaken heeft bijgetekend. Hij is een nuttig spelertje die soms heel aardig voor de dag komt. Ik neem wel aan dat hij niet meer dan 2,5 ton/jaar gaat verdienen.
ik denk wel meer, waarom zou de gevaarlijkste aanaller genoegen nemen met 2,5 ton ?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Goede zaak dat Schaken heeft bijgetekend. Hij is een nuttig spelertje die soms heel aardig voor de dag komt. Ik neem wel aan dat hij niet meer dan 2,5 ton/jaar gaat verdienen.
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaan dit soort spelers alleen maar minder verdienen bij contract-verlengingen, geheel conform hun marktwaarde.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]Ik zou wel rekenen op wat meer
2014quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik denk wel meer, waarom zou de gevaarlijkste aanaller genoegen nemen met 2,5 ton ?
hoeveel jaar zitten we nu weer vast aan deze ster ?
Plus eentje als het een ekte held wordt. Ik maak me zorgen om Caland, die heeft na dit nieuws niet meer gereageerd.quote:
Die heeft zichzelf opgehangen aan de van Brienenoordbrug, na het horen van dit nieuws.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus eentje als het een ekte held wordt. Ik maak me zorgen om Caland, die heeft na dit nieuws niet meer gereageerd.
Was je aan het protesteren bij Het Maasgebouw?quote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je aan het protesteren bij Het Maasgebouw?
Als jij ook weggaat moeten we na dit seizoen 2 rechtsbuitens kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Cara het volgende:
Godverdomme schaken wat moet je daar nou mee
Cara = rechtsbuiten Feyenoord?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij ook weggaat moeten we na dit seizoen 2 rechtsbuitens kopen.
Bron?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Biseswar moet wel flink minder gaan verdienen wil hij blijven.
Volgens nrc tot wel 40% minder.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaan dit soort spelers alleen maar minder verdienen bij contract-verlengingen, geheel conform hun marktwaarde.
quote:Koeman geeft eerste duidelijke signaal af over toekomst bij Feyenoord
Vrijdag, 2 december 2011
Ronald Koeman heeft zich binnen Feyenoord sterk gemaakt voor het verlengen van het contract van Ruben Schaken, die donderdag een akkoord heeft bereikt over een nieuwe verbintenis tot de zomer van 2014. Hiermee lijkt de oefenmeester zelf ook een duidelijk signaal af te geven over zijn continuïteit in Rotterdam-Zuid. Koeman beschikt over een aflopende verbintenis.
Humphrey Nijman, zaakwaarnemer van Schaken, bevestigt dat Koeman een grote rol heeft gespeeld in het aanblijven van zijn cliënt, voor wie serieuze interesse was uit het buitenland. "Het was de uitdrukkelijke wens van de trainer dat Ruben zijn contract zou verlengen", vertelt Nijman vrijdag aan De Telegraaf. "Bij de leiding van Feyenoord is het niet bij woorden gebleven maar ook bij daden."
Koeman heeft Schaken in dertien van de veertien wedstrijden dit lopende seizoen opgesteld en gaf hem vorige week tegen RKC Waalwijk (1-2 winst) zelfs de voorkeur boven Jerson Cabral. De discussie over een nieuw contract voor Koeman zelf wordt door Feyenoord doorgeschoven naar het nieuwe kalenderjaar. De oud-verdediger was afgelopen zomer de opvolger van de vertrokken Mario Been.
voetbalzone
Je hebt meer dan 11 spelers nodig om een seizoen door te komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 06:33 schreef voice-over het volgende:
Ik vind Martin van Geel erg ok maar we moeten oppassen ook weer niet volkomen door te slaan in onze Hosanna-stemming. Nuchter en objectief gezien hebben bij ons bijgetekend:
- een zwaargeblesseerde verdediger
- een minuscuul keepertje
- een bejaarde 13-in-dozijn-aanvaller die nooit scoort.
Ben geen azijnzeiker, maar realist.
maar geen 29-jarige aanvaller die er weinig van kan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt meer dan 11 spelers nodig om een seizoen door te komen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:33 schreef voice-over het volgende:
Ik vind Martin van Geel erg ok maar we moeten oppassen ook weer niet volkomen door te slaan in onze Hosanna-stemming. Nuchter en objectief gezien hebben bij ons bijgetekend:
Ik heb de aankoop van Cisse nooit begrepen. Net zoals van El Ahamdi voor dat geld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens ook weer jammer: weet iedereen nog een jaar of 2, 3 geleden toen we Van Wolfswinkel naar Feijenoord wilden en hij nadrukkelijk met Feijenoord flirtte?
"Er is geen geld", hoorden we. Een half jaar later trokken ze Cissé aan.
Wie hadden jullie liever gezien?
Niet dat ik 'ontevreden' ben kijkend naar Cissé tegen Vitesse en RKC, maar feit blijft dat hij veel te weinig gebracht heeft door zijn blessure.
Plus, wat klinkt nou geiler:
De Teen ()
De WolfEINDELIJK weer een nieuwe 'De Wolf' in De Kuip, zij het op een totaal andere positie
zeker, ook een redelijk zekerheidje voor weinig geld en nu niet meer haalbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt eigenlijk hetzelfde voor die keeper Krul.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb de aankoop van Cisse nooit begrepen.
Say whát?quote:Net zoals van El Ahamdi voor dat geld.
Tsja ik weet niet hoor, ik vind het echt een showkeepertje. Plus dat Mulder echt serieus goede uittrappen heeft, voor het eerst in hoeveel jaar is dat het geval?quote:Ik hoop wel dat Velthuizen nu komt, echt een betere keeper dan Mulder en je moet achterin echt gaan bouwen nu.
ja maar geen 5 miljoen waard en zeker geen bedrag dat Feyenoord zich kon veroorloven. Voor een middenvelder die nooit scoorde of assist gaf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Say whát?Dat was echt veruit de beste speler van Twente toen. Alleen kon hij niet schieten. En zelfs dát heeft Makaay hem nu geleerd.
Deze man wordt door Geel wel voor meer verkocht dan de inkoopsprijs, ben ik van overtuigd.
sinds Dudek is er geen goede keeper meer geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Tsja ik weet niet hoor, ik vind het echt een showkeepertje. Plus dat Mulder echt serieus goede uittrappen heeft, voor het eerst in hoeveel jaar is dat het geval?
Ik bedoel:
- Timmer![]()
- Dijk (leuke keeper maar zijn uittrappen)
Dat is alweer 7 jaar geleden ofzo?
Babos (op zijn feyenoord periode naquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
sinds Dudek is er geen goede keeper meer geweest.
Schaken is gewoon 29 jaar hoor, dus dat argument bejaard vind ik niet zo opgaan eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:33 schreef voice-over het volgende:
Van Dijk was anders ook gewoon een goed keeper. Seizoen dat we 4e werden hadden we echt op 2 na de minste tegengoals in de Eredivisie. Nota-bene met Bahia in het centrumquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef macca728 het volgende:
[..]
sinds Dudek is er geen goede keeper meer geweest.
Mwah .. toch een twijfel geval, Geen slechte doelman maar Dudek was natuurlijk geweldig en Lodewijks is gewoon een baas. Toch zou ik graag een talent volle keeper willen zien bij Feyenoord. geen net niet keeper als Mulder , Van Dijk of Timmer.quote:
UEFA-cup heldquote:
Die was echt koning in perfect haalbare ballen op onhoudbare ballen te laten lijken.quote:
Showkeeper bedoel je? Dus net als die mafkees bij Vitesse nu?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Die was echt koning in perfect haalbare ballen op onhoudbare ballen te laten lijken.
Straalde desondanks wel wat uit vond je niet?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Showkeeper bedoel je? Dus net als die mafkees bij Vitesse nu?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie liever Velthuizen komen dan Mulder.
Gewoon doen man zitten alleen maar voordelen aan,
twitter:JanDirkStouten twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 13:35:37Koeman zegt dat De Vrij goed heeft getraind en dat de kans bestaat dat hij zondag in de basis start. #feypsv reageer retweet
Er staat een gesprek gepland.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Van Geel trouwens al in gesprek met Bakkal ?
Het zou natuurlijk een droom zijn maar wel een mooie als zowel hij als Guidetti blijven.
Hij zou het in elk geval moeten proberen. Vorig jaar was het steeds bij Been en Beenhakker als er een naam opdookt ''Speler X is geen serieuze optie''
Bestaat er een keeper dan die geenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lodewijks had anders ook wel zijn- momenten. Of is men hier de goal van Nelisse alweer vergeten?
Vanaf 11:25 ongeveer.
Nee, natuurlijk niet maar ik denk dat je na Dudek echt geen goede keepers meer hebt gehad. Lodewijks en Van Dijk en dergelijke waren wel degelijk gezien hun ervaring maar goed is iets anders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bestaat er een keeper dan die geen-momenten heeft (gehad) ?
Goed nieuwsquote:
Alsof de keuzes van Koeman zo moeilijk te begrijpen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:03 schreef Caland het volgende:
Zou het zondag trouwens voor de eerste keer wel begrijpelijk vinden als Koeman met omgedraaide vleugels begint.
Manolefje. Schaken is vanwege z'n snelheid ook vaak wel goed voor kaarten bij zijn directe tegenstander, en Manolefje is niet al te snugger.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:03 schreef Caland het volgende:
Zou het zondag trouwens voor de eerste keer wel begrijpelijk vinden als Koeman met omgedraaide vleugels begint. Beter zet je Cabral op broekie Willems die dan over zijn rechterbeen kan gaan en Schaken die zo goed in de discipline speelt op dat doldwaze paard van hunnie.
Of Cissé op Manolev. Cissé heeft tegen RKC toch aangetoond ook mee te willen verdedigen en dat lijkt me wel handig tegen Manolev. Aan de andere kant kan hij dan weer diep gaan en dan mag Manolevje over z'n verkeerde been proberen te verdedigen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:03 schreef Caland het volgende:
Zou het zondag trouwens voor de eerste keer wel begrijpelijk vinden als Koeman met omgedraaide vleugels begint. Beter zet je Cabral op broekie Willems die dan over zijn rechterbeen kan gaan en Schaken die zo goed in de discipline speelt op dat doldwaze paard van hunnie.
dit dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Of Cissé op Manolev. Cissé heeft tegen RKC en Vitesse ! toch aangetoond ook mee te willen verdedigen en dat lijkt me wel handig tegen Manolev. Aan de andere kant kan hij dan weer diep gaan en dan mag Manolevje over z'n verkeerde been proberen te verdedigen.
Overigens: Schaken![]()
Kan dit de laatste keer zijn dat je dit verhaal verteld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:48 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb korte tijd de deugd gehad te werken met Ab Fafié. Deze koning vertelde me ooit dat er twee spelers waren die Feijenoord moest aantrekken van AZ (2005): Stijn Schaars en Vlaar.
"Vlaar voor de breedte, Schaars omdat hij ooit het niveau van Barcelona of Madrid zal halen".
http://www.powned.tv/nieu(...)ona_wil_schaars.html. Kan die man niet voor ons gaan scouten?
Je spaart mequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Stevenzenl, jij bent trouwens de grootste troll die ik hier in lange tijd heb meegemaakt. Als het mogelijk was om een digitale sliding met 2 gestrekte benen te maken, dan zou ik het niet nalaten.
Wat je me bromt. Ik word van alle kanten aangesproken en met bans bedreigd, terwijl ik in de regel toch puur op de inhoud placht te discussieren. Dat valt allerminst van deze troll-king te zeggen. Dat ze hem ook maar eens op z'n gedrag aanspreken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:23 schreef Muto het volgende:
Stevenblablabla is inderdaad de Troll-king van de maand. Dat hij geen ban heeft is hoogst opmerkelijk.
Compensatiedrang lijkt het wel. Zouden ze dan toch een nederlaag verwachten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso worden de PSV-Fans steeds grotere trollen.
Bedanktquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent goed bijgedraaid in ieder geval. Sterker nog: ik begin je een leuke user te vinden.
Niemand gelooft me buiten Fok dat Feyenoord gaat winnen. Ik verwacht een poeier van 3-1/3-0. Met sowieso een goal van Guidettiquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Compensatiedrang lijkt het wel. Zouden ze dan toch een nederlaag verwachten?
Ik zeg een 3-2 of een 3-3. Ik dicht Feyenoord in ieder geval net zoveel kans toe om te winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
Niemand gelooft me buiten Fok dat Feyenoord gaat winnen. Ik verwacht een poeier van 3-1/3-0. Met sowieso een goal van Guidetti
Nog iets te vaak zuigreactiesquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent goed bijgedraaid in ieder geval. Sterker nog: ik begin je een leuke user te vinden.
Hier wel, maar in het PSV-topique regeert de selectieve verontwaardiging. Maar weer genoeg daarover.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:30 schreef Cara het volgende:
Ik weet wel dat die steven een kind is enzo, maar hij lijkt echt puur een acct te hebben aangemaakt om anderen te irriteren.
En dat mag hier dan weer wel, geloof ik.
[..]
Nog iets te vaak zuigreacties
Waar was het ook goed voor al die tijd jongenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik probeer ook steeds meer van het trollen te keren.
Uiteraard. Alleen even hopen dat hij geen Burnet-tje doet en finaal door het ijs zakt, maar heb er wel vertrouwen in. Misschien had het voor Feyenoord wel beter geweest als hij vanaf dag 1 in de basis had gestaan, maar dat is altijd achteraf natuurlijk. Als je nu het verschil ziet tussen Indi en Nelom is het voor mij wel moeilijk te begrijpen waarom Nelom niet eerder de kans heeft gekregen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier wel, maar in het PSV-topique regeert de selectieve verontwaardiging. Maar weer genoeg daarover.
Nelom gewoon op linksback laten zondag?
Vergeleken bij Indi is het inderdaad een verademing. En ach...als je ziet dat fucking Tiendalli nu bij Twente tegen Fulham in de EL z'n wedstrijden meepakt dan blijkt dat je als matige linksback in Nederland volop perspectief hebt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:36 schreef Cara het volgende:
[..]
Waar was het ook goed voor al die tijd jongen
[..]
Uiteraard. Alleen even hopen dat hij geen Burnet-tje doet en finaal door het ijs zakt, maar heb er wel vertrouwen in. Misschien had het voor Feyenoord wel beter geweest als hij vanaf dag 1 in de basis had gestaan, maar dat is altijd achteraf natuurlijk. Als je nu het verschil ziet tussen Indi en Nelom is het voor mij wel moeilijk te begrijpen waarom Nelom niet eerder de kans heeft gekregen.
Hij had ook nog geen velddoelpunt gescoord tot 2 weken geleden, dus vandaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Happel het volgende:
Wist niet dat er al een lied was voor superguidetti....
http://yfrog.com/esq55zj
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Happel het volgende:
Wist niet dat er al een lied was voor superguidetti....
http://yfrog.com/esq55zj
Nee, want ik ben dol op die man om meerdere redenen. Het was een visionair. De verhalen van die manquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kan dit de laatste keer zijn dat je dit verhaal verteld?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
Ik vind je verhaal wel leuk om te lezen hoor Helpmefok!Laat ze maar lullen.
Ja echt hé, ik word een beetje moe van dat figuur. Ik negeer 'm tegenwoordig maar, in de wetenschap verkerend dat er een 16-jarig rukkertje achter het beeldscherm zit die nog nooit een stadion van binnen gezien heeft en niet weet waar hij over lult.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat je me bromt. Ik word van alle kanten aangesproken en met bans bedreigd, terwijl ik in de regel toch puur op de inhoud placht te discussieren. Dat valt allerminst van deze troll-king te zeggen. Dat ze hem ook maar eens op z'n gedrag aanspreken.
Ik vind die Ajacied422 een serieus toffe kerel, en dat zal je mij niet snel horen zeggen over een neusjequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Verdediger - Ab Fafie keerde terug in De Kuip als trainer en was assistent-coach toen Feyenoord in 1984 de dubbel wist te winnen. .
Dat is ook gewoon het liedje super Feyenoord maar dan met Guidetti. Guidetti o-ho is al prima eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij had ook nog geen velddoelpunt gescoord tot 2 weken geleden, dus vandaar.
Ik vind het tekstueel wel een beetje van het niveau van die rijmpjes op de ASR borden hoor.
Mag toch aannemen dat je dat in dit topic niet hoeft uit te leggenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon het liedje super Feyenoord maar dan met Guidetti. Guidetti o-ho is al prima eigenlijk.
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:37 schreef inZanity het volgende:
Dat liedje over GuidettiWelke Tomin-groeper heeft dat bedacht?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit-vak de Kuip laat trillen op zijn grondvesten
Hoi. Blijf eens weg hier met je getroll.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:36 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ik denk dat het uit-vak de Kuip laat trillen op zijn grondvesten
Da's correct! 10 punten voor Happel. 0 voor de troll.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoi. Blijf eens weg hier met je getroll.
Mja, Ik zou zogenaamd gezuigd hebben een week of 2 geleden in een topic. en ik krijg gelijk een ban. Vind het nog steeds gek dat Paul hier rond mag hobbelen, Ik noem een Stevenze.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:57 schreef Paul-89 het volgende:
Genoeg users worden voor veel minder geband, maar zo'n zuiger krijgt 400 waarschuwingen.
Hehe komt goed, tot dan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Hoop je ook nog eens te zien na zondag 3-0
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Merkie het volgende:
Vreemd dat Clasie als enige het uitshirt draagt.
Ik moest er ff een paar keer over na denken maar nu snap ik hem dan tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Merkie het volgende:
Vreemd dat Clasie als enige het uitshirt draagt.
Chris Tucker links?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef zoekeenleven het volgende:
Deze is trouwens ook wel het posten waard:
[ afbeelding ]
Meer een slechte imitatie van deze:quote:
Kiekeboe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 07:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meer een slechte imitatie van deze:
[ afbeelding ]
Jah, en morgen geen Luc die hem komt troostenquote:
Dan komt Papa Fred of Orlandoquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jah, en morgen geen Luc die hem komt troosten
Engelaartje lekker weer rood pakken in de 10e minuut of zo. Prima bevallen vorige keerquote:
De 'nogmaals' -en en excuses zijn weer niet van de lucht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:44 schreef Muto het volgende:
Wat een bekend verhaal van Mario.
http://www.sporza.be/cm/1.1168374?view=popupPlayer
Goede zaak.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 11:05:58Afgaande op de laatste training lijkt het erop dat Stefan de Vrij morgen kan spelen bij #Feyenoord. #feypsv reageer retweet
Lamprou in de goal?twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 11:31:06Mulder heeft last van zijn rechterhand. Het is nog onduidelijk wat de ernst van de situatie is. #Feyenoord #feypsv reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 10:36:43John de Wolf en #Feyenoord hebben gesproken met elkaar over een rol voor de Wolf bij de #Feyenoord Soccer School. (1/2) reageer retweet
John de Wolf heeft nergens iets gepresteerd als trainer. Was als voetballer een cultheld hoor, begrijp me niet verkeerd, maar ik vind 'm eerlijk gezegd een beetje dom overkomen en ook sec op z'n voetbalkwaliteiten beoordeeld was het natuurlijk ook niet om laaiend enthousiast over te worden.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 03-12-2011 om 10:37:22(2/2) De Wolf vond het aanbod van #Feyenoord echter niet goed genoeg en dus gaan beide partijen niet met elkaar in zee. reageer retweet
Zeker, maar hoe jammer ook, ook voor hem geldt: bijtekenen of verkopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:
Klinkt bijna als een slechte hollywood film.
Maar tof dat hij zich nu eindelijk kan ontwikkelen bij Feyenoord!
Spelers als Vormer, Goossens, Roorda. Schöne zal waarschijnlijk voor het buitenland gaan. Wellicht Velthuizen aangezien hij ook maar een jaarcontract heeft. Verder wel eens met John de Wolf, van Haaren had ook makkelijk een seizoen verhuurd kunnen worden. Daarna vertrekken El Ahmadi, Clasie of Bakkal misschien alsnog.quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:17 schreef TC03 het volgende:
Dit kan helpen om talenten bij te laten tekenen of om transfervrije spelers over te halen voor Feyenoord te kiezen.
Nee hoor, Vormer wil gewoon naar Feyenoord. Heeft aangegeven voor de sportieve (en persoonlijke) uitdaging te willen gaan en niet het geld te zwaar te laten meewegen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Spelers als Vormer, Goossens, Roorda. Schöne zal waarschijnlijk voor het buitenland gaan. Wellicht Velthuizen aangezien hij ook maar een jaarcontract heeft. Verder wel eens met John de Wolf, van Haaren had ook makkelijk een seizoen verhuurd kunnen worden. Daarna vertrekken El Ahmadi, Clasie of Bakkal misschien alsnog.
Ja ik doelde ook op Schöne voor die buitenlandse transfer. En Roorda wil volgens mij ook nog steeds weg bij Heerenveen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, Vormer wil gewoon naar Feyenoord. Heeft aangegeven voor de sportieve (en persoonlijke) uitdaging te willen gaan en niet het geld te zwaar te laten meewegen.
Is toch mooi, een voetballer zonder dollartekens in z,n ogenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor, Vormer wil gewoon naar Feyenoord. Heeft aangegeven voor de sportieve (en persoonlijke) uitdaging te willen gaan en niet het geld te zwaar te laten meewegen.
Oh sorry, zie het nu pas.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Ja ik doelde ook op Schöne voor die buitenlandse transfer. En Roorda wil volgens mij ook nog steeds weg bij Heerenveen.
Sinds Riemer weg is verkankeren ze de zooi daarquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh sorry, zie het nu pas.Bij Heerenveen gaan ze heel slordig met hun goede voetballers om vind ik. Beerens gevlucht, Dost wou weg, Roorda wil weg.
Toch heeft ie vaak zat mogen invallen, en daarin heeft ie gewoon niet genoeg laten zien om in aanmerking te komen voor een basisplaats.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Haaren heeft ook wel pech vsn ons geluk namelijk dat nu iedereen heelblijft.
Voetballertjes willen tegenwoordig heel veel. Aan de ene kant begrijpelijk, we hadden hem namelijk moeten verhuren, was beter voor ons en voor zijn ontwikkeling.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:21 schreef PIETR het volgende:
[..]
Toch heeft ie vaak zat mogen invallen, en daarin heeft ie gewoon niet genoeg laten zien om in aanmerking te komen voor een basisplaats.
Feyenoordquote:Tienduizenden Feyenoord-fans zingen morgen in de 12de speelminuut YNWA. Als eerbetoon aan de doodzieke Djee van Suijlekom (60) die dan voor het laatst in de Kuip is.
Feyenoord Netwerk
Het begon met een simpel mailtje naar fanforum Headliner Feyenoord. Ria van Suijlekom (45) vroeg of iemand haar kon helpen aan kaartjes voor de wedstrijd van Feyenoord-PSV van morgen voor haar doodzieke man Dirk, roepnaam Djee. Zelf kon ze die niet betalen.
Feyenoord Netwerk
Haar berichtje maakte een ware kettingreactie los. Honderden fans en Feyenoord boden hun hulp aan. Met als gevolg dat Djee en zijn gezin, samen met drie andere doodzieke supporters, morgen op de verwarmde vip-tribune zitten. In de 12de speelminuut wordt Djee toegezongen door het complete stadion, dat dan 43.000 fans herbergt.
"Zowel de Feyenoord- als de PSV-supporters zijn bereid gevonden mee te doen en YNWA te zingen," vertelt Leon die als eerste besloot de familie Van Suijlekom te helpen." In de 12de minuut doen wij als Feyenoordsupporters, als twaalfde teamlid altijd iets bijzonders. Meestal ter herdenking van overleden fans."
Feyenoord Netwerk
Ria en Djee zijn overweldigd door het prachtige gebaar van supporters en 'hun kluppie'."Het is met geen pen te beschrijven hoe het voelt om in de Kuip te zijn. Zeker nu we weten dat het voor het laatst is," vertelt Ria, omdat Djee te emotioneel is om te praten.
Feyenoord Netwerk
Zes weken geleden sloeg het noodlot toe. Ria was net zelf uit het ziekenhuis ontslagen toen Djee werd opgenomen met aanhoudende diarree en buikklachten. Een scan wees uit dat hij darmkanker heeft. Bij de operatie, een dag later, ontdekten de artsen dat de tumor in zijn darmen te groot is om te opereren. "Ook heeft hij al overal uitzaaiingen. In zijn lever, botten en heel zijn buik." Djee krijgt de komende weken chemotherapie, maar dat is vooral bedoeld om uitzaaiingen tot stilstand te brengen.
Feyenoord Netwerk
Hoewel de geboren Rotterdammer ernstig is verzwakt, is hij nog net sterk genoeg om morgen de wedstrijd bij te wonen. "Dat is zijn grote droom. Hij is Feyenoordfan sinds zijn geboorte," vertelt Ria.
Feyenoord Netwerk
Ze vervolgt dat ze vaak in de Kuip te vinden waren, tot Djee een paar jaar geleden een beroerte kreeg en zijn werk als taxichauffeur verloor. " Ik heb artrose en kan daardoor ook niet werken. We moeten rondkomen van een klein inkomen en kunnen ons geen seizoenskaarten meer veroorloven."
Feyenoord Netwerk
Dat haar oproep je op internet zo'n sneeuwbaleffect zou hebben, had Ria nooit verwacht." We hebben zóveel lieve reacties van mensen gehad. Zelfs van Ajaxsupporters. Een van hen mailde zelfs om te vertellen dat hij zijn vrouw door kanker had verloren en dat we altijd kunnen bellen als we willen praten."
Leon is ook overdonderd door wat er de afgelopen twee weken in gang is gezet. "Het is ongelooflijk wat mensen die elkaar feitelijk niet kennen, willen doen. Één fan is bijvoorbeeld morgen hun chauffeur, een ander heeft geregeld dat er teksten komen op de electronische reclameborden. En ik kreeg zelfs telefoon van Gerard Meijer, de oud-verzorger. Ik vermoed dat hij er een belangrijke rol in heeft gespeeld dat Feyenoord zo snel met kaartjes voor de vip-tribune kwam."
Feyenoord Netwerk
In zijn hoofd stelt Leon zich al voor hoe het er morgen uitziet met tienduizenden zingende en met sjaals zwaaiende fans.
"Alsof je met zijn allen een kaarsje brandt, maar dan met geluid. Dat word een pittig kippenvelmoment."
Achahbarquote:Feyenoord A1 verslaat FC Twente, 2x Achahbar
3 december 2011
Feyenoord/Excelsior A1 heeft zaterdagmiddag met 3-2 gewonnen thuis van FC Twente A1. Anass Achahbar zette de Rotterdammers tot twee keer toe op het goede spoor in de eerste helft, twee keer kwamen de Tukkers langszij. Na een uur spelen besliste Joey Sleegers de wedstrijd. Feyenoord/Excelsior A1 blijft op twee punten achterstand van koploper Ajax A1.
Feyenoord Netwerk
Tietenquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jopen
borsten?quote:
doe eens niet zo kinderachtigquote:
Ik ben echt een emotionele fag vanavond door een plotseling overleden collegaquote:
Feijenoord is net Lucille Werner.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
Morgen wordt het weer lachen of huilen. Feyenoord is net het leven.
Eens. Hoe hebben ze het kunnen verzinnen? Hand-In-Hand Kameraden in up-tempo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
Kunnen we trouwens ook eens iets doen tegen die verkrachte versnelde varianten van onze liederen?
Inderdaad. Waarom organiseren we via Fok! geen oproep tot het langzamer zingen? Daar is volgens mij bijna iedereen voor, gezien de eerdere oproep. Ik weet niet of daar nog echt gehoor aan is gegeven toen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
Kunnen we trouwens ook eens iets doen tegen die verkrachte versnelde varianten van onze liederen?
Jawel. Werd alleen niet echt massaal opgepakt toen. Maar het begin is/was er.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom organiseren we via Fok! geen oproep tot het langzamer zingen? Daar is volgens mij bijna iedereen voor, gezien de eerdere oproep. Ik weet niet of daar nog echt gehoor aan is gegeven toen?
nou nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb er ook echt véél zin inIk wéét gewoon dat we deze wedstrijd winnen.
Op het uitvak na dan uiteraard.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-12-2011 om 00:00:36#Feyenoord kan zondag rekenen op de steun van een volle Kuip; de wedstrijd is helemaal uitverkocht. #feypsv reageer retweet
Nee dank je?quote:
Ja ik denk van niet maar Guidetti mag wel weer scoren.quote:Op zondag 4 december 2011 02:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti gaat morgen de PSV'ers de mond snoeren.
Leerdam eet Mertens letterlijk en figuurlijk op.
Schaken speelt Manolev kapot
Clasie maakt Wijnaldum aan het huilen.
En El Ahmadi gaat een fenomenale wedstrijd spelen.
En Cisse moet erin staan morgen
3-1
3x Guidetti.
1x een-of-andere-kutboer
Ik ben een TT / EL-supporter blabla maar zit morgen vlak naast je. VV. Zal even zwaaienquote:
Ah gezellig mangquote:Op zondag 4 december 2011 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben een TT / EL-supporter blabla maar zit morgen vlak naast je. VV. Zal even zwaaien
Heb een goede hand van wedstrijden kiezen tegen psv.... het ticket voor de UEFA hangt op de plee. Mooiste wedstrijd ooit die ik in een stadion gezien heb.![]()
Wij gaan winnen.
Wij gaan winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah gezellig mang![]()
Eeerlijk gezegd zou een enorme oorwassing me niet verbazen. Die gasten spelen momenteel het beste voetbal van Nederland. Maar we blijven positief he, lekker aan de goldstrike en straks gelijk door richting zuid.
Als jij ging kijken wonnen we toch altijd?![]()
Naief manquote:Op zondag 4 december 2011 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
WIJ GAAN FOKKING WINNEN
Hattrick guidetti
Was Jij Niet de persoon die gilde dat we bij voorbaat kansloos waren tegen AZ, Ajax, Vitesse etc. ?quote:
Zit aan de goldstrike en aan de sos vanaf half 11 dus hopelijk welquote:Op zondag 4 december 2011 09:01 schreef Muto het volgende:
Jo. Het is veels te vroeg. Maar hopelijk is het allemaal waard.
Zo hallo, ik heb ver voor de wedstrijd tegen Vitesse gezegd dat we die gingen winnen. Zelfs een weddenschap over afgesloten hier op FOK! :Alleen tegen die Joden hebben we verder een puntje gepaktquote:Op zondag 4 december 2011 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was Jij Niet de persoon die gilde dat we bij voorbaat kansloos waren tegen AZ, Ajax, Vitesse etc. ?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:06 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens gaan wij bij Vitesse gewoon winnen, daar wil ik best een kratje goede pils op zetten
Wie de hell was die oessimist danquote:Op zondag 4 december 2011 09:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo hallo, ik heb ver voor de wedstrijd tegen Vitesse gezegd dat we die gingen winnen. Zelfs een weddenschap over afgesloten hier op FOK! :Alleen tegen die Joden hebben we verder een puntje gepakt
[..]
Deze gaan we verliezen pik. Maakt niet uit ook.quote:Op zondag 4 december 2011 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie de hell was die oessimist daneerst caland onterecht beschuldigd, nu jij.
Maar serieus: op een wedstrijd na heb ik ALLE wedstrijden van feyenoord goed voorspelt op unibet. En ook nu voorspelling gedaan: over 2,5 en winst Feyenoord.
Je merkt t wel na de wedstrijd. Ik ga nu aan t bierquote:Op zondag 4 december 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze gaan we verliezen pik. Maakt niet uit ook.
ik doe mee pik, beetje sos en goldstrike kom die ochtend wel door.quote:Op zondag 4 december 2011 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je merkt t wel na de wedstrijd. Ik ga nu aan t bier
Goldstrikequote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik doe mee pik, beetje sos en goldstrike kom die ochtend wel door.
Zo echt k ben kk waus man en zo meteen met de tram zonder ov-chipquote:
Schoolreisjesquote:Op zondag 4 december 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo echt k ben kk waus man en zo meteen met de tram zonder ov-chip
Ga je langs Maashaven? Kom je bij mij dan nog een bakkie doenquote:Op zondag 4 december 2011 09:24 schreef Stokstaart het volgende:
Vroeger kon je voor 2,75 gewoon zo'n kaartje kopen vanaf maashaven weet je wel
Moet met die kankerbus (77) dus helaasquote:Op zondag 4 december 2011 09:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je langs Maashaven? Kom je bij mij dan nog een bakkie doen?
Daarnaast is het vanaf Maashaven naar Breeplein zo'n klein kutstukje, gewoon aan de andere kant van de conducteur gaan staan, en als ze gaan controleren, die laatste 5 meter lopen.
Waarom pak je de bus? Zodat je gemakkelijker aan de raamrubbers kan likken of wat?quote:Op zondag 4 december 2011 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet met die kankerbus (77) dus helaas
Zit nou gewoon niet te ouwetufushoeren man, tram zou natuurlijk beter zijn maar die rijdt helemaal nietquote:Op zondag 4 december 2011 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom pak je de bus? Zodat je gemakkelijker aan de raamrubbers kan likken of wat?
Grapje toch Stokkiequote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit nou gewoon niet te ouwetufushoeren man, tram zou natuurlijk beter zijn maar die rijdt helemaal niet
Vorig jaar verhuist naar net naast het Sparta Stadion (quote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Ekte ekte wonen gewoon vlakbij de Kuip.
Gezellig, tussen de junkies.quote:Op zondag 4 december 2011 09:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar verhuist naar net naast het Sparta Stadion (). Volgend jaar éíndelijk m'n koophuis
Ja lekker rond de Beijerlandselaan wonen man. 24/7 overlast voor elke 14 dagen één wedstrijdquote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Ekte ekte wonen gewoon vlakbij de Kuip.
Nah zit aan de andere kant van de beukelsbrug, dus het 'ouwe westen' zegmaar. Eerder dus "gezellig, tussen de marokkanen"quote:
Nou, nee. Eerst woonde ik aan de andere kant van het spoor, nu woon ik achter de Putselaan. Nu heb ik eens per week de politie in m'n straat, maar ach.quote:Op zondag 4 december 2011 09:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja lekker rond de Beijerlandselaan wonen man. 24/7 overlast voor elke 14 dagen één wedstrijd
Vanaf saarloos mijn geboortedorpquote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Grapje toch Stokkie.
Tram 2 rijdt niet? Waarom niet?
afrikaanderwijk is toch allemaal kut of niet?quote:Op zondag 4 december 2011 09:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nou, nee. Eerst woonde ik aan de andere kant van het spoor, nu woon ik achter de Putselaan. Nu heb ik eens per week de politie in m'n straat, maar ach.
Is dat niet het percentage alcohol in je Goldstrikequote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanaf saarloos mijn geboortedorpGeen idee man, net wezen kijken maar stond 41 minuten op die borden
Dat zeg ikquote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
afrikaanderwijk is toch allemaal kut of niet?
quote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat niet het percentage alcohol in je Goldstrike?
Wel kenservet dat ze daar de selectiefoto deden dit jaarquote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
afrikaanderwijk is toch allemaal kut of niet?
quote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat niet het percentage alcohol in je Goldstrike?
K heb daar niet zo heel veel mee man. Al is het daar dan allemaal begonnen etc. Liever gewoon in de waalhaven ergens met een mooi gezicht of bij de ECTquote:Op zondag 4 december 2011 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel kenservet dat ze daar de selectiefoto deden dit jaar
So kerel je wordt daar dronken van dat wil je niet eens weten manquote:Op zondag 4 december 2011 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
Toch snap ik het drinken van goldstrike niet. Lekkert stukjes bladgoud poepen
Ga dan voor een lekkere whiskey
Hoe denk je dat ik aan mijn huidige vriendin kom (true storyquote:Op zondag 4 december 2011 09:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
So kerel je wordt daar dronken van dat wil je niet eens weten man![]()
Whiskey 40% of Goldstrike 50%. Goed mij dan maar de lekkerdere Whiskeyquote:Meestal op wedstrijddagen, voordeel is dat je van de amstel-biertjes niks geen last krijgt
Mooie foto hoor, maar Rotterdam op z,n mooist is natuurlijk de Kuipquote:Op zondag 4 december 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
Zeg eerlijk bois, dit is toch wel Rotterdam op zn mooist :
[ afbeelding ]
nee daar zitten we op te wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 09:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Cisse speelt weer vandaag, zal mij benieuwen
Vanaf waar kom jij Caland?quote:Op zondag 4 december 2011 09:50 schreef Caland het volgende:
Verslapen
Brinta en bier als ontbijt
MATCHDAY
Zo, op richting Kuipie
Scheepvaartskwartier. Dus 2 min. fietsen naar Leuvehaven en dan tram 23quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 10:17 schreef Stokstaart het volgende:
*Trekt bier open*Varkensboeren gaan eraan ole ole
quote:Op zondag 4 december 2011 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Op naar De Kuip, vanmorgen sprong er een lampje in m'n slaapkamer, ik beschouw het als een teken dat ze vandaag weer eens he-le-maal niks te zoeken hebben in Rotterdam
quote:Op zondag 4 december 2011 10:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Op naar De Kuip, vanmorgen sprong er een lampje in m'n slaapkamer, ik beschouw het als een teken dat ze vandaag weer eens he-le-maal niks te zoeken hebben in Rotterdam
Ai...twitter:Mkrabby twitterde op zondag 04-12-2011 om 10:59:19Geen De Vrij,Indi speelt #Feyenoord reageer retweet
Nu gaan we ook wel counterkansen krijgen en met Cisse en Guidetti heb ik hier wel vertrouwen in.quote:Op zondag 4 december 2011 13:20 schreef TC03 het volgende:
Topwedstrijd! Nu maar hopen dat ze dit vol kunnen houden. PSV heeft zoveel scorend vermogen, die maken vast wel nog minimaal één doelpunt...
Wat speelt hij toch een geweldige wedstrijdquote:
Willems is wel behoorlijk slecht vandaagquote:Op zondag 4 december 2011 13:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wat speelt hij toch een geweldige wedstrijd![]()
Ik vond Feyenoord echt wel beter. Dik verdiend.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Siyara het volgende:
Wat een wedstrijd! Niet de beste, wel het meest effectief.
ik denk dat hij de beste pot bedoeld.quote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord echt wel beter. Dik verdiend.
De tweede helft was Feyenoord minder. Maar de eerste 60 minuten was Feyenoord de bovenliggende partij.quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Siyara het volgende:
Wat een wedstrijd! Niet de beste, wel het meest effectief.
Laatste kwartiertje toch billenknijpen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 14:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord echt wel beter. Dik verdiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |