Jij hebt het nu over de toekomst. Ik had het nog ff over dit seizoen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verdient ook schandalig veel geld. Biseswar laten vertrekken scheelt op jaarbasis meer dan een 3 kwart miljoen gok ik zo. Daar kunnen we een leuke andere transfervrije speler van bekostigen.
Je weet toch niet voor welk bedrag? Prima speler voor jullie om er bij te houden, transfervrij figuren als Schaken ophalen kost je aardig wat duiten.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Goede zaak dat Schaken heeft bijgetekend. Hij is een nuttig spelertje die soms heel aardig voor de dag komt. Ik neem wel aan dat hij niet meer dan 2,5 ton/jaar gaat verdienen.
ik denk wel meer, waarom zou de gevaarlijkste aanaller genoegen nemen met 2,5 ton ?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:27 schreef voice-over het volgende:
Goede zaak dat Schaken heeft bijgetekend. Hij is een nuttig spelertje die soms heel aardig voor de dag komt. Ik neem wel aan dat hij niet meer dan 2,5 ton/jaar gaat verdienen.
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaan dit soort spelers alleen maar minder verdienen bij contract-verlengingen, geheel conform hun marktwaarde.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]Ik zou wel rekenen op wat meer
2014quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
ik denk wel meer, waarom zou de gevaarlijkste aanaller genoegen nemen met 2,5 ton ?
hoeveel jaar zitten we nu weer vast aan deze ster ?
Plus eentje als het een ekte held wordt. Ik maak me zorgen om Caland, die heeft na dit nieuws niet meer gereageerd.quote:
Die heeft zichzelf opgehangen aan de van Brienenoordbrug, na het horen van dit nieuws.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus eentje als het een ekte held wordt. Ik maak me zorgen om Caland, die heeft na dit nieuws niet meer gereageerd.
Was je aan het protesteren bij Het Maasgebouw?quote:
Helaas niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Was je aan het protesteren bij Het Maasgebouw?
Als jij ook weggaat moeten we na dit seizoen 2 rechtsbuitens kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef Cara het volgende:
Godverdomme schaken wat moet je daar nou mee
Cara = rechtsbuiten Feyenoord?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jij ook weggaat moeten we na dit seizoen 2 rechtsbuitens kopen.
Bron?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Biseswar moet wel flink minder gaan verdienen wil hij blijven.
Volgens nrc tot wel 40% minder.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd. Volgens mij gaan dit soort spelers alleen maar minder verdienen bij contract-verlengingen, geheel conform hun marktwaarde.
quote:Koeman geeft eerste duidelijke signaal af over toekomst bij Feyenoord
Vrijdag, 2 december 2011
Ronald Koeman heeft zich binnen Feyenoord sterk gemaakt voor het verlengen van het contract van Ruben Schaken, die donderdag een akkoord heeft bereikt over een nieuwe verbintenis tot de zomer van 2014. Hiermee lijkt de oefenmeester zelf ook een duidelijk signaal af te geven over zijn continuïteit in Rotterdam-Zuid. Koeman beschikt over een aflopende verbintenis.
Humphrey Nijman, zaakwaarnemer van Schaken, bevestigt dat Koeman een grote rol heeft gespeeld in het aanblijven van zijn cliënt, voor wie serieuze interesse was uit het buitenland. "Het was de uitdrukkelijke wens van de trainer dat Ruben zijn contract zou verlengen", vertelt Nijman vrijdag aan De Telegraaf. "Bij de leiding van Feyenoord is het niet bij woorden gebleven maar ook bij daden."
Koeman heeft Schaken in dertien van de veertien wedstrijden dit lopende seizoen opgesteld en gaf hem vorige week tegen RKC Waalwijk (1-2 winst) zelfs de voorkeur boven Jerson Cabral. De discussie over een nieuw contract voor Koeman zelf wordt door Feyenoord doorgeschoven naar het nieuwe kalenderjaar. De oud-verdediger was afgelopen zomer de opvolger van de vertrokken Mario Been.
voetbalzone
Je hebt meer dan 11 spelers nodig om een seizoen door te komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 06:33 schreef voice-over het volgende:
Ik vind Martin van Geel erg ok maar we moeten oppassen ook weer niet volkomen door te slaan in onze Hosanna-stemming. Nuchter en objectief gezien hebben bij ons bijgetekend:
- een zwaargeblesseerde verdediger
- een minuscuul keepertje
- een bejaarde 13-in-dozijn-aanvaller die nooit scoort.
Ben geen azijnzeiker, maar realist.
maar geen 29-jarige aanvaller die er weinig van kan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:20 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Je hebt meer dan 11 spelers nodig om een seizoen door te komen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:33 schreef voice-over het volgende:
Ik vind Martin van Geel erg ok maar we moeten oppassen ook weer niet volkomen door te slaan in onze Hosanna-stemming. Nuchter en objectief gezien hebben bij ons bijgetekend:
- een zwaargeblesseerde verdediger
- een minuscuul keepertje
- een bejaarde 13-in-dozijn-aanvaller die nooit scoort.
Ben geen azijnzeiker, maar realist.
Ik heb de aankoop van Cisse nooit begrepen. Net zoals van El Ahamdi voor dat geld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:37 schreef Helpmefok het volgende:
Trouwens ook weer jammer: weet iedereen nog een jaar of 2, 3 geleden toen we Van Wolfswinkel naar Feijenoord wilden en hij nadrukkelijk met Feijenoord flirtte?
"Er is geen geld", hoorden we. Een half jaar later trokken ze Cissé aan.
Wie hadden jullie liever gezien?
Niet dat ik 'ontevreden' ben kijkend naar Cissé tegen Vitesse en RKC, maar feit blijft dat hij veel te weinig gebracht heeft door zijn blessure.
Plus, wat klinkt nou geiler:
De Teen ()
De WolfEINDELIJK weer een nieuwe 'De Wolf' in De Kuip, zij het op een totaal andere positie
zeker, ook een redelijk zekerheidje voor weinig geld en nu niet meer haalbaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt eigenlijk hetzelfde voor die keeper Krul.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik heb de aankoop van Cisse nooit begrepen.
Say whát?quote:Net zoals van El Ahamdi voor dat geld.
Tsja ik weet niet hoor, ik vind het echt een showkeepertje. Plus dat Mulder echt serieus goede uittrappen heeft, voor het eerst in hoeveel jaar is dat het geval?quote:Ik hoop wel dat Velthuizen nu komt, echt een betere keeper dan Mulder en je moet achterin echt gaan bouwen nu.
ja maar geen 5 miljoen waard en zeker geen bedrag dat Feyenoord zich kon veroorloven. Voor een middenvelder die nooit scoorde of assist gaf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Say whát?Dat was echt veruit de beste speler van Twente toen. Alleen kon hij niet schieten. En zelfs dát heeft Makaay hem nu geleerd.
Deze man wordt door Geel wel voor meer verkocht dan de inkoopsprijs, ben ik van overtuigd.
sinds Dudek is er geen goede keeper meer geweest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:01 schreef Helpmefok het volgende:
Tsja ik weet niet hoor, ik vind het echt een showkeepertje. Plus dat Mulder echt serieus goede uittrappen heeft, voor het eerst in hoeveel jaar is dat het geval?
Ik bedoel:
- Timmer![]()
- Dijk (leuke keeper maar zijn uittrappen)
Dat is alweer 7 jaar geleden ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |