Ik ben echt een emotionele fag vanavond door een plotseling overleden collegaquote:
Feijenoord is net Lucille Werner.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef voice-over het volgende:
Morgen wordt het weer lachen of huilen. Feyenoord is net het leven.
Eens. Hoe hebben ze het kunnen verzinnen? Hand-In-Hand Kameraden in up-tempo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
Kunnen we trouwens ook eens iets doen tegen die verkrachte versnelde varianten van onze liederen?
Inderdaad. Waarom organiseren we via Fok! geen oproep tot het langzamer zingen? Daar is volgens mij bijna iedereen voor, gezien de eerdere oproep. Ik weet niet of daar nog echt gehoor aan is gegeven toen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef Helpmefok het volgende:
Kunnen we trouwens ook eens iets doen tegen die verkrachte versnelde varianten van onze liederen?
Jawel. Werd alleen niet echt massaal opgepakt toen. Maar het begin is/was er.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarom organiseren we via Fok! geen oproep tot het langzamer zingen? Daar is volgens mij bijna iedereen voor, gezien de eerdere oproep. Ik weet niet of daar nog echt gehoor aan is gegeven toen?
nou nouquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb er ook echt véél zin inIk wéét gewoon dat we deze wedstrijd winnen.
Op het uitvak na dan uiteraard.twitter:FR1908Nieuws twitterde op zondag 04-12-2011 om 00:00:36#Feyenoord kan zondag rekenen op de steun van een volle Kuip; de wedstrijd is helemaal uitverkocht. #feypsv reageer retweet
Nee dank je?quote:
Ja ik denk van niet maar Guidetti mag wel weer scoren.quote:Op zondag 4 december 2011 02:12 schreef TheGreatHooD het volgende:
Guidetti gaat morgen de PSV'ers de mond snoeren.
Leerdam eet Mertens letterlijk en figuurlijk op.
Schaken speelt Manolev kapot
Clasie maakt Wijnaldum aan het huilen.
En El Ahmadi gaat een fenomenale wedstrijd spelen.
En Cisse moet erin staan morgen
3-1
3x Guidetti.
1x een-of-andere-kutboer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |