Grapje toch Stokkiequote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zit nou gewoon niet te ouwetufushoeren man, tram zou natuurlijk beter zijn maar die rijdt helemaal niet
Vorig jaar verhuist naar net naast het Sparta Stadion (quote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Ekte ekte wonen gewoon vlakbij de Kuip.
Gezellig, tussen de junkies.quote:Op zondag 4 december 2011 09:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vorig jaar verhuist naar net naast het Sparta Stadion (). Volgend jaar éíndelijk m'n koophuis
Ja lekker rond de Beijerlandselaan wonen man. 24/7 overlast voor elke 14 dagen één wedstrijdquote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Tomasso het volgende:
Ekte ekte wonen gewoon vlakbij de Kuip.
Nah zit aan de andere kant van de beukelsbrug, dus het 'ouwe westen' zegmaar. Eerder dus "gezellig, tussen de marokkanen"quote:
Nou, nee. Eerst woonde ik aan de andere kant van het spoor, nu woon ik achter de Putselaan. Nu heb ik eens per week de politie in m'n straat, maar ach.quote:Op zondag 4 december 2011 09:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja lekker rond de Beijerlandselaan wonen man. 24/7 overlast voor elke 14 dagen één wedstrijd
Vanaf saarloos mijn geboortedorpquote:Op zondag 4 december 2011 09:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Grapje toch Stokkie.
Tram 2 rijdt niet? Waarom niet?
afrikaanderwijk is toch allemaal kut of niet?quote:Op zondag 4 december 2011 09:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nou, nee. Eerst woonde ik aan de andere kant van het spoor, nu woon ik achter de Putselaan. Nu heb ik eens per week de politie in m'n straat, maar ach.
Is dat niet het percentage alcohol in je Goldstrikequote:Op zondag 4 december 2011 09:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vanaf saarloos mijn geboortedorpGeen idee man, net wezen kijken maar stond 41 minuten op die borden
Dat zeg ikquote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
afrikaanderwijk is toch allemaal kut of niet?
quote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat niet het percentage alcohol in je Goldstrike?
Wel kenservet dat ze daar de selectiefoto deden dit jaarquote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
afrikaanderwijk is toch allemaal kut of niet?
quote:Op zondag 4 december 2011 09:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Is dat niet het percentage alcohol in je Goldstrike?
K heb daar niet zo heel veel mee man. Al is het daar dan allemaal begonnen etc. Liever gewoon in de waalhaven ergens met een mooi gezicht of bij de ECTquote:Op zondag 4 december 2011 09:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel kenservet dat ze daar de selectiefoto deden dit jaar
So kerel je wordt daar dronken van dat wil je niet eens weten manquote:Op zondag 4 december 2011 09:38 schreef Helpmefok het volgende:
Toch snap ik het drinken van goldstrike niet. Lekkert stukjes bladgoud poepen
Ga dan voor een lekkere whiskey
Hoe denk je dat ik aan mijn huidige vriendin kom (true storyquote:Op zondag 4 december 2011 09:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
So kerel je wordt daar dronken van dat wil je niet eens weten man![]()
Whiskey 40% of Goldstrike 50%. Goed mij dan maar de lekkerdere Whiskeyquote:Meestal op wedstrijddagen, voordeel is dat je van de amstel-biertjes niks geen last krijgt
Mooie foto hoor, maar Rotterdam op z,n mooist is natuurlijk de Kuipquote:Op zondag 4 december 2011 09:41 schreef Stokstaart het volgende:
Zeg eerlijk bois, dit is toch wel Rotterdam op zn mooist :
[ afbeelding ]
nee daar zitten we op te wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 09:41 schreef WethouderHekking het volgende:
Cisse speelt weer vandaag, zal mij benieuwen
Vanaf waar kom jij Caland?quote:Op zondag 4 december 2011 09:50 schreef Caland het volgende:
Verslapen
Brinta en bier als ontbijt
MATCHDAY
Zo, op richting Kuipie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |