Ik ben een TT / EL-supporter blabla maar zit morgen vlak naast je. VV. Zal even zwaaienquote:
Ah gezellig mangquote:Op zondag 4 december 2011 02:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben een TT / EL-supporter blabla maar zit morgen vlak naast je. VV. Zal even zwaaien
Heb een goede hand van wedstrijden kiezen tegen psv.... het ticket voor de UEFA hangt op de plee. Mooiste wedstrijd ooit die ik in een stadion gezien heb.![]()
Wij gaan winnen.
Wij gaan winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 02:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah gezellig mang![]()
Eeerlijk gezegd zou een enorme oorwassing me niet verbazen. Die gasten spelen momenteel het beste voetbal van Nederland. Maar we blijven positief he, lekker aan de goldstrike en straks gelijk door richting zuid.
Als jij ging kijken wonnen we toch altijd?![]()
Naief manquote:Op zondag 4 december 2011 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
WIJ GAAN FOKKING WINNEN
Hattrick guidetti
Was Jij Niet de persoon die gilde dat we bij voorbaat kansloos waren tegen AZ, Ajax, Vitesse etc. ?quote:
Zit aan de goldstrike en aan de sos vanaf half 11 dus hopelijk welquote:Op zondag 4 december 2011 09:01 schreef Muto het volgende:
Jo. Het is veels te vroeg. Maar hopelijk is het allemaal waard.
Zo hallo, ik heb ver voor de wedstrijd tegen Vitesse gezegd dat we die gingen winnen. Zelfs een weddenschap over afgesloten hier op FOK! :Alleen tegen die Joden hebben we verder een puntje gepaktquote:Op zondag 4 december 2011 09:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Was Jij Niet de persoon die gilde dat we bij voorbaat kansloos waren tegen AZ, Ajax, Vitesse etc. ?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:06 schreef Stokstaart het volgende:
Overigens gaan wij bij Vitesse gewoon winnen, daar wil ik best een kratje goede pils op zetten
Wie de hell was die oessimist danquote:Op zondag 4 december 2011 09:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo hallo, ik heb ver voor de wedstrijd tegen Vitesse gezegd dat we die gingen winnen. Zelfs een weddenschap over afgesloten hier op FOK! :Alleen tegen die Joden hebben we verder een puntje gepakt
[..]
Deze gaan we verliezen pik. Maakt niet uit ook.quote:Op zondag 4 december 2011 09:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wie de hell was die oessimist daneerst caland onterecht beschuldigd, nu jij.
Maar serieus: op een wedstrijd na heb ik ALLE wedstrijden van feyenoord goed voorspelt op unibet. En ook nu voorspelling gedaan: over 2,5 en winst Feyenoord.
Je merkt t wel na de wedstrijd. Ik ga nu aan t bierquote:Op zondag 4 december 2011 09:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Deze gaan we verliezen pik. Maakt niet uit ook.
ik doe mee pik, beetje sos en goldstrike kom die ochtend wel door.quote:Op zondag 4 december 2011 09:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je merkt t wel na de wedstrijd. Ik ga nu aan t bier
Goldstrikequote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik doe mee pik, beetje sos en goldstrike kom die ochtend wel door.
Zo echt k ben kk waus man en zo meteen met de tram zonder ov-chipquote:
Schoolreisjesquote:Op zondag 4 december 2011 09:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo echt k ben kk waus man en zo meteen met de tram zonder ov-chip
Ga je langs Maashaven? Kom je bij mij dan nog een bakkie doenquote:Op zondag 4 december 2011 09:24 schreef Stokstaart het volgende:
Vroeger kon je voor 2,75 gewoon zo'n kaartje kopen vanaf maashaven weet je wel
Moet met die kankerbus (77) dus helaasquote:Op zondag 4 december 2011 09:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga je langs Maashaven? Kom je bij mij dan nog een bakkie doen?
Daarnaast is het vanaf Maashaven naar Breeplein zo'n klein kutstukje, gewoon aan de andere kant van de conducteur gaan staan, en als ze gaan controleren, die laatste 5 meter lopen.
Waarom pak je de bus? Zodat je gemakkelijker aan de raamrubbers kan likken of wat?quote:Op zondag 4 december 2011 09:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moet met die kankerbus (77) dus helaas
Zit nou gewoon niet te ouwetufushoeren man, tram zou natuurlijk beter zijn maar die rijdt helemaal nietquote:Op zondag 4 december 2011 09:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Waarom pak je de bus? Zodat je gemakkelijker aan de raamrubbers kan likken of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |