Die is leuk Sjeen! Ik denk inderdaad dat het valt en staat met de soort stof of het een pyjama zal lijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef Sjeen het volgende:
Deze besteld voor Isa, als het niks is, is het prima als nachthemd
[ afbeelding ]
MP heb ik me de laatste weken ook al op uitgeleefd. Ik hou der van. Voor Mikael en Leander allemaal truien van de h&m. Geloof bij elkaar 10 stuks ofzo en was in totaal nog geen 25 euro kwijt!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
H&M heb ik ook weleens een week of 2 op gewacht....
Maar nu even geen kleertjes meer kopen, heb me flink uitgeleefd op MP....
Ook de shoeby nog onveilig gemaakt, dus het kan wel even weer.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef mrien het volgende:
Ik had een tijdje geleden bij de h&m zo'n leuk jumpsuit achtig pak gezien voor Jelle op de babyafdeling. Toen niet gekocht, nu spijt en niet meer te vinden..zucht
Was (dacht ik) bruin achtige jumpsuit met streepjes en knoopjes aan de voorkant. Heeft iemand die toevallig pas nog in de winkel gezien? Maat 86 zoek ik
mn laatste H&M bestelling is 18-9 geplaatst en is toevallig vandaag, 2-12 ein-de-lijk verzonden. Ik ben eventjes genezen weerquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:04 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb van H&M juist altijd heel snel in huis. Soms de volgende dag al
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:33 schreef Meimeltje het volgende:
Jurkje is leuk Keshet, doen!
Ik zoek voor de jongens iets voor de kerst, maar kan gewoon niets vinden...
Hoeft niet heel netjes.
hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Mignonne, sorry ik vind ze echt afschuwelijk
Wil trouwens ook niets met echte stropdas of strik
Dat is een leuk setje Keshet! Alleen is dat wel weer heel standaard en hebben ze zulke setjes al wel.
Dat dus, en laat het nou net zijn dat ik een baby-zoon heb!quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha![]()
ik vind ze wel grappig, als ik een babyzoon had zou ik die laatste wel voor kerst kopen denk k. Lijkt me comfortabeler dan echt een giletje.
ik vind de 72 wat overheersendquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:44 schreef Meimeltje het volgende:
Dit had ik voor Dyon gezien, maar ik vind die 92 een beetje te overheersend aanwezig geloof ik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja giletjes moeten wel rekbaar zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:43 schreef mignonne het volgende:
[..]
haha![]()
ik vind ze wel grappig, als ik een babyzoon had zou ik die laatste wel voor kerst kopen denk k. Lijkt me comfortabeler dan echt een giletje.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:36 schreef mignonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
resp. 3,49 en 2,49kun je het mooi na het gourmetten weggooien ipv proberen die geur eruit te wassen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:29 schreef SacreCoeur het volgende:
daar heb ik nou nooit last van, grote foto's
quote:
Jij hebt echt een geweldig leuke smaak!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef mignonne het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
windowshoppen voor mn grote
quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een geweldig leuke smaak!
ik vind t wel een beetje Minke-achtig maar ik weet niet waar dat aan ligtquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:53 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Naice die website Mignonne! Dat retro shirt is niet echt mij ding.
die bruine?quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:57 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vind dat retroshirtje heul gaafDat jasje is 280 dollar Mignonne
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zag het haha
niet doen dus, daar gaat je creditcard van huilen en dat is zielig
15 euro dollar, nou das niets in vergelijking met de prijs van de jasquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Spewey het volgende:
OH! Dat bruine manteltje.Ik vind hem meer dan mooi
![]()
Verzendkosten uit au zuigen meestal, durf niet eens te kijken
Als je die jast afrekent dan maak je je waarschijnlijk helegaar niet druk over die verzendkostenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
15 euro, nou das niets in vergelijking met de prijs van de jas
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
zo'n soort jasje heb ik morgen in huismaar dan van marktplaats mihihi
én geen hartaanval als ze erin buitenspeeltquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:48 schreef Reilain het volgende:
uho.... ik mag hier helemaal niet kijken...
Mignonne! AARG!![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag van de week superleuke, hier op lijkende jassen. van een merk eindigend op Folk. En het was niet smafolkquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
die bruine?
oh
haha, dat is de beauty van windowshoppen, ik kijk heul niet naar de prijzen
snel kijken of je op marktplaats een soortgelijke mantel kunt vinden
Buurvrouw: Urban Folk?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zag van de week superleuke, hier op lijkende jassen. van een merk eindigend op Folk. En het was niet smafolkdie waren ook nog super afgeprozen!
Als jullie nu dat merk even voor me verzinnen, kan ik al die mooie plaatjes laten zien.
Ik vind die ponchootjes zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:08 schreef Cooki het volgende:
[..]
Buurvrouw: Urban Folk?
klik?
die link spoort echt niet hoor.. als ik op de plaatjes klik krijg ik heule andere merken maja...
meh.. das een zondags poncho'tje...quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef Spewey het volgende:
Ik ben weg van die poncho's van Peri, nog maar een jaartje wachten, nog niet Zoëproof
[ afbeelding ]
Scheer je weg met die belachelijk leuke spullen Cooki! Kssst!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Cooki het volgende:
buurvrouw, nee ik denk t ook niet![]()
is deze al ns langsgekomen?![]()
[ afbeelding ]
uhm.. ja ok..quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:21 schreef twentemeisje het volgende:
Scheer je weg met die belachelijk leuke spullen Cooki! Kssst!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Cooki het volgende:
[..]
uhm.. ja ok..
ik maak alleen ff wat linkjes aan voor mn just-in-case dochter ...of
voor Tirza van Elmo.. maar die mag niet in t roze van dr mama
zeker weten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:24 schreef twentemeisje het volgende:
keep 'm coming (ik moet gewoon wat aan mijn koopverslaving gaan doen
)
Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Keshet het volgende:
Mrien, ik zal maandag even voor je kijken! Wat voor soort stof is het? Je hebt geen foto zeker?
ik ruik een grootafnemer \O/quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:42 schreef oeke het volgende:
Fijn Wickie! En ik ben benieuwd, ik twijfelde laatst ineens weer over die gappakjes, ik zag volgens mij een foto waarop ik het heel geel vond. Ben benieuwd hoe ze op jouw foto staan.
Leuk SC, vooral die bovenste.
Haha, P vind dat er genoeg is van Ko. Maar ik vind van niet.
Bovendien is dit een kindje van eind maart en was Ko van juni, vind ik ook een goede reden om warme kleertjes te verzamelen.
Wat vinden jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Ik ga bij dit kindje geloof ik helemaal voor de wollen look.
En hele leuke menstruatiepads in mooie printjes!quote:
Lex ookquote:Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, ik voel zn baard prikken op de eerste foto.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
dat gaat niet op liefAls ze het voor t eerste jaar krijgen, krijgen ze het meestal nog een keer
Die kleuren staan hem super!quote:
Dat is idd wat onze cb-arts vertelde. Bij een stevige uitbraak maken ze voldoende antistoffen aan. Dat schijnt de clue te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
lex heeft een stuk of 8 pokken, die krijgt het zeker weten nog een keer (volgens mij moet de uitbraak flink zijn en dan is t goed.. bij weinig krijgen ze t nog eens, geloof ik, pin me er niet op vast)
Hier eigenlijk ook, nu je het zegt, Octo!quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef octopussy het volgende:
Op mijn scherm is het roodIk heb zelf gekozen voor wat zachter roze (zoals de voering van het jasje)
Trek je van mij niks aan!quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Ssserpente het volgende:
Ja potver. Ik had gehoopt op een eenduidig antwoord.
Dat! En er zitten nog een hoofd en schouders tussen de muts en de 'corsage'!quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt geen probleem. De muts gaat bovendien waarschijnlijk langer mee dan het jasje.
ja, maar dan ook licht, dus dan is de kans op 2 x lichte vorm waterpokken groter. Heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
lex heeft een stuk of 8 pokken, die krijgt het zeker weten nog een keer (volgens mij moet de uitbraak flink zijn en dan is t goed.. bij weinig krijgen ze t nog eens, geloof ik, pin me er niet op vast)
mannen met een baardquote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Poppejans het volgende:
Oeh wat tof KD! Echt superleuk pakje![]()
![]()
![]()
En was dat een stomme hint dan, dat je lief een kappersbon kreeg?! Moet ie echt geen gebruik van gaan maken hoorof nou, alleen om bij te punten ofzo
Mannen met lang haar
Idemquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef wickie het volgende:
Elinmooooooi, zou Mette zeggen
Me very happy met het 3suisses pakkie
[ afbeelding ]
oh dat is volgens mij precies dezelfde als die ze nu heeft. Maar dat schiet dan niet zo heel erg op voor mij op twee psies dezelfde broekjes te hebben. Misschien iemand anders?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Sandous het volgende:
Dit is t broekje
[ afbeelding ]
Fotos kinders volgen zo
*hebberigmodus*quote:Op maandag 5 december 2011 10:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh dat is volgens mij precies dezelfde als die ze nu heeft. Maar dat schiet dan niet zo heel erg op voor mij op twee psies dezelfde broekjes te hebben. Misschien iemand anders?
En psst... SALE BIJ H&M
zachtjes schreeuwen enzo
1304 doet het gewoon, die kun je gebruiken, voor 5,- korting.quote:Op maandag 5 december 2011 11:05 schreef wickie het volgende:
[..]
*hebberigmodus*
Kan je er dan ook nog een kortingscode overheen doen? (als die momenteel er is)
Iets sufs! Je kent me toch wel langer dan vandaag?quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Twinkly het volgende:
Wat schattig Oeke! Ik stelde me bij clowntjes iets heel sufs voor, maar ik vind dit heel leuk!
Die staan op de site van Hema idd en beginnen bij 86/92 helaas...quote:Op maandag 5 december 2011 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Hema heeft een legging, in dubbelpak met een roze met rode stippen. Volgens mij ook in 74/80 maar dat weet k niet zeker.
Dan krijg ik een of andere site met workshops maar geen maillot/leggings..quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow dat is jammer. Kleinere maten weet ik dan niet, want dat is alweer te lang geleden. Misschien op workshop.nl?
Kijk en daar kom ik dan zelden dus dan moet ik daar eens gaan kijken!quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij v&d zag ik ze pas nog hangen.
Ow daar hebben ze wel rood, maar of dat nou is wat ik wil... Pfff zo lastig!quote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Sokshop moet dat zijn, stomme autocorrect
quote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Sokshop moet dat zijn, stomme autocorrect
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Omgzal ik zoiets maken maar dan een slakje
of een rupsjenooitgenoegbuntingbag
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]Jaa, Rupsjenooitgenoeg en dan op de buik leggen!
Bedoel je die paars/zwarte? Dat zij Patry's die ik van Bla heb overgenomen. Ze zij heel mooi en stoer en ze lopen volgens Senna heerlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef becky27 het volgende:
Lief van je papa Mignonne! En leuke kleertjes om te combineren!
Miss Sly, ik ben al lang flieft op die lieve sneakers waar ik Senna wel eens mee op een foto zie staan. Waar hebbie die vandaan??
Asy, tof shirt! wo&pries?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Asyniur het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden nog veel meer toffe dingen maar ik heb het maar beperkt tot 1 longsleeve. Goed hè?
thanx, ik ga een googlen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bedoel je die paars/zwarte? Dat zij Patry's die ik van Bla heb overgenomen. Ze zij heel mooi en stoer en ze lopen volgens Senna heerlijk!
Dat zou aan m'n portemonnee en de tijd van de maand liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
dilemma, hier hebben we 3 goede leuke winterjassen op het moment.
ze wisselt heel vaak van jas enzo.. maar nu dilemma dus.
zie ik een té stoere! jas ipv 139.95 voor 55,98 want collectie vorig jaar en laatste maat (precies de goede!)
wat zouden jullie doen?
a; kopen en niet zeiken
b; verder kwijlen maar niet kopen want...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |