Die staan op de site van Hema idd en beginnen bij 86/92 helaas...quote:Op maandag 5 december 2011 22:00 schreef miss_sly het volgende:
Hema heeft een legging, in dubbelpak met een roze met rode stippen. Volgens mij ook in 74/80 maar dat weet k niet zeker.
Dan krijg ik een of andere site met workshops maar geen maillot/leggings..quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
Ow dat is jammer. Kleinere maten weet ik dan niet, want dat is alweer te lang geleden. Misschien op workshop.nl?
Kijk en daar kom ik dan zelden dus dan moet ik daar eens gaan kijken!quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Bij v&d zag ik ze pas nog hangen.
Ow daar hebben ze wel rood, maar of dat nou is wat ik wil... Pfff zo lastig!quote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Sokshop moet dat zijn, stomme autocorrect
quote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Sokshop moet dat zijn, stomme autocorrect
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Omgzal ik zoiets maken maar dan een slakje
of een rupsjenooitgenoegbuntingbag
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Twinkly het volgende:
[..]Jaa, Rupsjenooitgenoeg en dan op de buik leggen!
Bedoel je die paars/zwarte? Dat zij Patry's die ik van Bla heb overgenomen. Ze zij heel mooi en stoer en ze lopen volgens Senna heerlijk!quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:49 schreef becky27 het volgende:
Lief van je papa Mignonne! En leuke kleertjes om te combineren!
Miss Sly, ik ben al lang flieft op die lieve sneakers waar ik Senna wel eens mee op een foto zie staan. Waar hebbie die vandaan??
Asy, tof shirt! wo&pries?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:50 schreef Asyniur het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hadden nog veel meer toffe dingen maar ik heb het maar beperkt tot 1 longsleeve. Goed hè?
thanx, ik ga een googlen!quote:Op zaterdag 10 december 2011 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bedoel je die paars/zwarte? Dat zij Patry's die ik van Bla heb overgenomen. Ze zij heel mooi en stoer en ze lopen volgens Senna heerlijk!
Dat zou aan m'n portemonnee en de tijd van de maand liggen.quote:Op zondag 11 december 2011 19:38 schreef SacreCoeur het volgende:
dilemma, hier hebben we 3 goede leuke winterjassen op het moment.
ze wisselt heel vaak van jas enzo.. maar nu dilemma dus.
zie ik een té stoere! jas ipv 139.95 voor 55,98 want collectie vorig jaar en laatste maat (precies de goede!)
wat zouden jullie doen?
a; kopen en niet zeiken
b; verder kwijlen maar niet kopen want...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |