Neequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:12 schreef Keshet het volgende:
Mrien, ik zal maandag even voor je kijken! Wat voor soort stof is het? Je hebt geen foto zeker?
ik ruik een grootafnemer \O/quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:42 schreef oeke het volgende:
Fijn Wickie! En ik ben benieuwd, ik twijfelde laatst ineens weer over die gappakjes, ik zag volgens mij een foto waarop ik het heel geel vond. Ben benieuwd hoe ze op jouw foto staan.
Leuk SC, vooral die bovenste.
Haha, P vind dat er genoeg is van Ko. Maar ik vind van niet.
Bovendien is dit een kindje van eind maart en was Ko van juni, vind ik ook een goede reden om warme kleertjes te verzamelen.
Wat vinden jullie?
Deze:
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Ik ga bij dit kindje geloof ik helemaal voor de wollen look.
En hele leuke menstruatiepads in mooie printjes!quote:
Lex ookquote:Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Ssserpente het volgende:
Oef, ik voel zn baard prikken op de eerste foto.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
dat gaat niet op liefAls ze het voor t eerste jaar krijgen, krijgen ze het meestal nog een keer
Die kleuren staan hem super!quote:
Dat is idd wat onze cb-arts vertelde. Bij een stevige uitbraak maken ze voldoende antistoffen aan. Dat schijnt de clue te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
lex heeft een stuk of 8 pokken, die krijgt het zeker weten nog een keer (volgens mij moet de uitbraak flink zijn en dan is t goed.. bij weinig krijgen ze t nog eens, geloof ik, pin me er niet op vast)
Hier eigenlijk ook, nu je het zegt, Octo!quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef octopussy het volgende:
Op mijn scherm is het roodIk heb zelf gekozen voor wat zachter roze (zoals de voering van het jasje)
Trek je van mij niks aan!quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Ssserpente het volgende:
Ja potver. Ik had gehoopt op een eenduidig antwoord.
Dat! En er zitten nog een hoofd en schouders tussen de muts en de 'corsage'!quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt geen probleem. De muts gaat bovendien waarschijnlijk langer mee dan het jasje.
ja, maar dan ook licht, dus dan is de kans op 2 x lichte vorm waterpokken groter. Heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
lex heeft een stuk of 8 pokken, die krijgt het zeker weten nog een keer (volgens mij moet de uitbraak flink zijn en dan is t goed.. bij weinig krijgen ze t nog eens, geloof ik, pin me er niet op vast)
mannen met een baardquote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Poppejans het volgende:
Oeh wat tof KD! Echt superleuk pakje![]()
![]()
![]()
En was dat een stomme hint dan, dat je lief een kappersbon kreeg?! Moet ie echt geen gebruik van gaan maken hoorof nou, alleen om bij te punten ofzo
Mannen met lang haar
Idemquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:25 schreef wickie het volgende:
Elinmooooooi, zou Mette zeggen
Me very happy met het 3suisses pakkie
[ afbeelding ]
oh dat is volgens mij precies dezelfde als die ze nu heeft. Maar dat schiet dan niet zo heel erg op voor mij op twee psies dezelfde broekjes te hebben. Misschien iemand anders?quote:Op zondag 4 december 2011 23:25 schreef Sandous het volgende:
Dit is t broekje
[ afbeelding ]
Fotos kinders volgen zo
*hebberigmodus*quote:Op maandag 5 december 2011 10:41 schreef mignonne het volgende:
[..]
oh dat is volgens mij precies dezelfde als die ze nu heeft. Maar dat schiet dan niet zo heel erg op voor mij op twee psies dezelfde broekjes te hebben. Misschien iemand anders?
En psst... SALE BIJ H&M
zachtjes schreeuwen enzo
1304 doet het gewoon, die kun je gebruiken, voor 5,- korting.quote:Op maandag 5 december 2011 11:05 schreef wickie het volgende:
[..]
*hebberigmodus*
Kan je er dan ook nog een kortingscode overheen doen? (als die momenteel er is)
Iets sufs! Je kent me toch wel langer dan vandaag?quote:Op maandag 5 december 2011 13:42 schreef Twinkly het volgende:
Wat schattig Oeke! Ik stelde me bij clowntjes iets heel sufs voor, maar ik vind dit heel leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |