en die waterpok zie ik nu pas
 en die waterpok zie ik nu pas  . Arme Lex, dan gooi ik er maar een enorme dooddoener is 'dan heet hij het maar vast gehad!'.
. Arme Lex, dan gooi ik er maar een enorme dooddoener is 'dan heet hij het maar vast gehad!'.

quote:Op zondag 4 december 2011 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
dat gaat niet op liefAls ze het voor t eerste jaar krijgen, krijgen ze het meestal nog een keer
 Echt? Bij Saar was het laatst overigens vals alarm of een wel hele kleine uitbraak. Pfew!
 Echt? Bij Saar was het laatst overigens vals alarm of een wel hele kleine uitbraak. Pfew!

)
 )

Die kleuren staan hem super!quote:

Dat is idd wat onze cb-arts vertelde. Bij een stevige uitbraak maken ze voldoende antistoffen aan. Dat schijnt de clue te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
lex heeft een stuk of 8 pokken, die krijgt het zeker weten nog een keer (volgens mij moet de uitbraak flink zijn en dan is t goed.. bij weinig krijgen ze t nog eens, geloof ik, pin me er niet op vast)

Ik heb zelf gekozen voor wat zachter roze (zoals de voering van het jasje)
 Ik heb zelf gekozen voor wat zachter roze (zoals de voering van het jasje)

Hier eigenlijk ook, nu je het zegt, Octo!quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef octopussy het volgende:
Op mijn scherm is het roodIk heb zelf gekozen voor wat zachter roze (zoals de voering van het jasje)

Trek je van mij niks aan!quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Ssserpente het volgende:
Ja potver. Ik had gehoopt op een eenduidig antwoord.

Dat! En er zitten nog een hoofd en schouders tussen de muts en de 'corsage'!quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt geen probleem. De muts gaat bovendien waarschijnlijk langer mee dan het jasje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |