quote:Op zondag 4 december 2011 13:07 schreef Kleurdoos het volgende:
dat gaat niet op liefAls ze het voor t eerste jaar krijgen, krijgen ze het meestal nog een keer
Die kleuren staan hem super!quote:
Dat is idd wat onze cb-arts vertelde. Bij een stevige uitbraak maken ze voldoende antistoffen aan. Dat schijnt de clue te zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
lex heeft een stuk of 8 pokken, die krijgt het zeker weten nog een keer (volgens mij moet de uitbraak flink zijn en dan is t goed.. bij weinig krijgen ze t nog eens, geloof ik, pin me er niet op vast)
Hier eigenlijk ook, nu je het zegt, Octo!quote:Op zondag 4 december 2011 13:41 schreef octopussy het volgende:
Op mijn scherm is het roodIk heb zelf gekozen voor wat zachter roze (zoals de voering van het jasje)
Trek je van mij niks aan!quote:Op zondag 4 december 2011 13:57 schreef Ssserpente het volgende:
Ja potver. Ik had gehoopt op een eenduidig antwoord.
Dat! En er zitten nog een hoofd en schouders tussen de muts en de 'corsage'!quote:Op zondag 4 december 2011 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het echt geen probleem. De muts gaat bovendien waarschijnlijk langer mee dan het jasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |