Zie hier dan ook de door mij 3 voorspelde winstwedstrijden (PSV, Twente, Ajax).quote:Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;
04-12-2011 PSV THUIS 12:30 Winst Feijenoord
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30 Gelijkspel
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30 Winst Feijenoord
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30 Verlies Feijenoord kennende
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30 Winst Feijenoord
05-02-2012 NEC UIT 14:30 Gelijkspel Feijenoord kennende
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30 Winst Feijenoord
Maar ik denk dit omdat Feijenoord in de toppers het best presteert.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen![]()
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Wel mooi dat we nu zeker eerste zijn, de laatste thuiswedstrijd nog even winnen en dan zit er weer opzich een prima poulefase op en kan het echte werk beginnen
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.
PSV heeft meer kwaliteit dan die noitoire peoplepleasers uit dat niet rullevante arbeidersstadje genaamd Manchester.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Cara het volgende:
[..]
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.
Al die potjes spelen en dan mag je een keer tegen Manchester City of Manchester United en dan mag je weer naar huis. Waarom mag je tegen die 2 clubs? Omdat die ergens anders keihard gefaald hebben.
Hmja, maar ik wil weer een leuke uittrip en die hele EL kan mij echt gestolen worden. Je speelt in mijn ogen voor 2 dingen; Champions Leaue en de competitie en andere zaken zoals de beker en de Europa League vind ik zulke onzin. Kan me echt gestolen worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
EL winnen is wel interessant ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat PSV de EL best kan winnen. Ik weet niet of daar nog wat leuks aan vast zit.
Ik ben normaal best wel een doemdenker, maar ik denk dat PSV een reële kans maakt ver te komen.
Voor de volgende wedstrijd moeten ze even wat jonge jongens de kans moet geven.
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik.
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik.
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.
Ja, dat was echt dramatisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegen
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt?Wat een gelul.
In de CL hebben Nederlandse clubs helemaal niks meer te zoeken. Daarnaast wordt je van Europees spelen gewoon beter als ploeg, dus ik vind het maar een rare insteek.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.
Dit dus. Sportieve aspect is totaal ondergesneeuwd. Kwalijke zaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is eigenlijk triest gesteld met de Europese toernooien in elkaars verhouding.
De EL wordt een afvoerputje en de CL wil men alleen nog maar halen om zo van flink wat geld voorzien te geraken, want een rol betekenis zal een Nederlandse club toch niet meer snel spelen.
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef Buitendam het volgende:
Rustig aan, mannen. Gister door de poulefase gekomen, maar het toernooi duurt nog heel lang.
Je weet nog niet eens welke clubs er allemaal gaan doorstromen vanuit de CL.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.
Logisch met de aankopen, tegenstanders tot nu toe en resultaten in de competitie..quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.
PSV doet echt niet onder voor hun.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ik zo naar de ploegen kijk vind ik bijvoorbeeld een Atletico Madrid, PSG, Schalke sterker.
Rubin Kazan, PAOK, Sporting Portugal, Athletic de Bilbao, Braga, Udinese, Fulham zijn zomaar ploegen waar je er tegen uit kan vliegen in een KO fase.
Nu moet je eens even naar die namen kijken. Behalve Valencia, Atletico en Chelsea zitten daar geen ploegen bij waar PSV 10 jaar geleden bij voorbaat min of meer kansloos was. Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nederlandse competitie is heel erg afgegleden.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ik zo naar de ploegen kijk vind ik bijvoorbeeld een Atletico Madrid, PSG, Schalke sterker.
Rubin Kazan, PAOK, Sporting Portugal, Athletic de Bilbao, Braga, Udinese, Fulham zijn zomaar ploegen waar je er tegen uit kan vliegen in een KO fase.
En dan heb je nog mogelijke tegenstanders als Lyon (ervan uitgaande dat Ajax 2e wordt), Manchester city of Napoli (een van de 2), FC Basel, Valencia of Chelsea en een FC Porto of Zenit.
PSV zal heel veel geluk moeten hebben om in de finale te komen. Het is niet onmogelijk maar wel zo goed als.
Ik zeg ook niet dat ze onderdoen voor het rijtje Rubin Kazan, ik zeg alleen dat in een KO fase ze er best van kunnen verliezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV doet echt niet onder voor hun.
Ik wil wel Europees spelen, ik vind alleen de EL behoorlijk nietszeggend, dus zou ik het geen ramp vinden om eruit te vliegen. Toch wil ik alles winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen
Herhaalt? Ken je het enorme verschil tussen EL en CL wel? Die twee kun je nagenoeg op geen enkel punt vergelijken en dus al helemaal niet herhalen?quote:en het verhaal zich weer herhaalt?![]()
Inderdaad.quote:Wat een gelul.
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil wel Europees spelen, ik vind alleen de EL behoorlijk nietszeggend, dus zou ik het geen ramp vinden om eruit te vliegen. Toch wil ik alles winnen.
[..]
Herhaalt? Ken je het enorme verschil tussen EL en CL wel? Die twee kun je nagenoeg op geen enkel punt vergelijken en dus al helemaal niet herhalen?
[..]
Inderdaad.
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Begrijp ik allemaal. En jullie hebben ook zeker gelijk. Maar ik denk dat ze gewoon best ver kunnen komen. Ik zeg niet dat dit de waarheid is. Ik ben namelijk geen autoriteit zoals anderen vaak wel menen te zijn.
Als ik kijk naar de wedstrijd van vorig jaar tegen Benfica kijk denk ik dat ze verder zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze op dit moment weer zo afgedroogd zouden worden.
Kijk naar vorig jaar de halve finales. Benfica, Porto, Braga en Villareal.
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.
Maar als je de laatste 5 jaar dat bekijkt lijkt dit gewoon een incident te zijn. Ajax had natuurlijk geluk dat Lyon in een hele zwakke periode zit, ze Real Madrid als laatste treffen en met Dinamo Zagreb een uitermate zwakke tegenstander hadden. Maar dan nog moet je zelf wel de punten binnen halen. Ik verwacht alleen niet dat er jaarlijks een Nederlands team door stoot tot de ko fase in de CL.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.
ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.
Incidentele successen zijn niet uitgezonderd natuurlijk. Voetbal blijft een spel van fouten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.
Verschil was dat toen nog niet zoals nu het voetbal helemaal geëxplodeerd was. Nu sjeiks te pas en te onpas clubs overnemen kan je daar gewoon niet meer tegen concurreren. Nederland moet dat ook niet willen. Gewoon terug naar de basis waar we groot mee zijn geworden en dat is het opleiden van talenten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.
Vorig jaar stond er ook maar 1 CL club in de halve finales van de EL. En toen gingen ze eruit.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.
Die tijden zijn echt voorbij. Als je ziet wat voor elftal Feyenoord toen had...daar zouden ze nu kampioen mee worden. Van Persie, Kalou, Van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen, Ono, Emerton, een supergetalenteerde Leonardo en dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.
Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.
Ja maar dat was wel de club die PSV uitschakelde.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er ook maar 1 CL club in de halve finale van de EL. En toen gingen ze eruit.
Atletico Madrid won hem 2 jaar geleden nog terwijl ze uit de CL kwamen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
Die EL wonnen ze alleen omdat van Hooijdonk gewoon alle vrije trappen binnenschoot. Verder was die ploeg echt niet zo goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die tijden zijn echt voorbij. Als je ziet wat voor elftal Feyenoord toen had...daar zouden ze nu kampioen mee worden. Van Persie, Kalou, Van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen, Ono, Emerton, een supergetalenteerde Leonardo en dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.
Tegenwoordig worden dat soort gasten al weggekocht voor ze iets gepresteerd hebben en heb je simpelweg de kans niet om zo'n ploeg bij elkaar te houden. Die paar rijke clubs hebben het voor de rest van Europa volledig verziekt.
De ploegen die uit de CL komen zijn ook niet zoveel beter als wat er dan nog over is in de EL.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
Na Valencia zit nooit zo dicht op de top 2 daar hé.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
Holy shizzz dat lijkt wel de spaanse competitie.
En Porto volgens mij ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Atletico Madrid won hem 2 jaar geleden nog terwijl ze uit de CL kwamen.
Shakhtar had hem ook via de route gewonnen als ik mij niet vergis.
*Edit* En CSKA Moskou ook.
Valencia lijkt mij ook een grote kanshebber.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De ploegen die uit de CL komen zijn ook niet zoveel beter als wat er dan nog over is in de EL.
Alleen Manchester City of Chelsea zouden mits ze niet doorgaan er echt bovenuit steken.
Het niveau onder de top is behoorlijk genivelleerd.
Was gewoon een geweldige ploeg man. En ja, van Hooijdonk had daar een heel erg groot aandeel in, maar als je gewoon ziet wat voor spelers er in dat elftal rondliepen. Niks mis mee. Tegenwoordig zou je daar met 2 vingers in je neus kampioen mee worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die EL wonnen ze alleen omdat van Hooijdonk gewoon alle vrije trappen binnenschoot. Verder was die ploeg echt niet zo goed.
Wel stukken beter als het Feyenoord van nu
2002/2003 :
1 PSV 34 26 6 2 84 87 20 +67
2 Ajax 34 26 5 3 83 96 32 +64
3 Feye 34 25 5 4 80 89 39 +50
4 NAC 34 13 13 8 52 42 31 +11
Let op puntenverschil tussen top 3 en NAC wow
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vorig jaar in ieder geval niet.
Nja meningen verschillen. Bekijk de PSV selectie van dat jaar eens, die was echt niet zo geweldig, maar eindigden in de competitie hoger als Feyenoord.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een geweldige ploeg man. En ja, van Hooijdonk had daar een heel erg groot aandeel in, maar als je gewoon ziet wat voor spelers er in dat elftal rondliepen. Niks mis mee. Tegenwoordig zou je daar met 2 vingers in je neus kampioen mee worden.
Met 6-4 wordt je niet echt met grote cijfers ingemaakt. Da's hetzelfde als 2-0. Of 3-1. Of 4-2. Of 5-3. Of 7-5.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij komt toch niet, PSV wint dit gewoon.
Nieuw wetsvoorstel PVV: ''Wordt je met grote cijfers ingemaakt? (6-1, 10-0 of 6-4 red.) dan moet je voortaan U zeggen tegen diegene.''
Niet zo geweldig, we hadden Hiddink!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nja meningen verschillen. Bekijk de PSV selectie van dat jaar eens, die was echt niet zo geweldig, maar eindigden in de competitie hoger als Feyenoord.
Feyenoord had natuurlijk een aantal grote talenten maar die zaten toen echt nog niet op topniveau.
Van Hooijdonk maakte het verschil.
Vooralsnog staat Feyenoord met hetzelfde aantal punten op de ranglijst naast Ajax hoor. Tel daarbij op de grote financiele problemen, totaal geen mogelijkheden tot investeringen en dan vind ik eerder dat je Feyenoord tekortdoet door op 2 wedstrijden te gaan concentreren. Het is eerder gepast om een bescheiden applausje te geven voor wat Feyenoord nu neerzet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met 6-4 wordt je niet echt met grote cijfers ingemaakt. Da's hetzelfde als 2-0. Of 3-1. Of 4-2. Of 5-3. Of 7-5.
Feyenoord heeft één van de beste jeugdopleidingen van Nederland, misschien wel de beste. Zonder dat hadden ze hele grote problemen gehad. De gaten die zijn gevallen zijn dankzij de goede jeugd nog ingevuld kunnen worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooralsnog staat Feyenoord met hetzelfde aantal punten op de ranglijst naast Ajax hoor. Tel daarbij op de grote financiele problemen, totaal geen mogelijkheden tot investeringen en dan vind ik eerder dat je Feyenoord tekortdoet door op 2 wedstrijden te gaan concentreren. Het is eerder gepast om een bescheiden applausje te geven voor wat Feyenoord nu neerzet.
Zo'n bekwame technische staf, een TD die de club vooruithelpt, een geweldige jeugdopleiding en een eerste elftal dat langzaam maar zeker weer opkrabbelt.![]()
Daarom. Er zijn clubs die voor minder over de kop zijn gegaan. Het is ook niet echt gepast om als PSV-supporter daar zo hautain op te reageren, aangezien jullie zelf bijna in hetzelfde schuitje zaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord heeft één van de beste jeugdopleidingen van Nederland, misschien wel de beste. Zonder dat hadden ze hele grote problemen gehad. De gaten die zijn gevallen zijn dankzij de goede jeugd nog ingevuld kunnen worden.
quote even de hautaine reacties.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom. Er zijn clubs die voor minder over de kop zijn gegaan. Het is ook niet echt gepast om als PSV-supporter daar zo hautain op te reageren, aangezien jullie zelf bijna in hetzelfde schuitje zaten.
Ik ga die discussie ook niet eens meer aan, maar je moet het wel meewegen om dingen in perspectief te zien. PSV hing aan een zijden draadje en het had net zo goed fout kunnen aflopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote even de hautaine reacties.
Verder ga ik niet weer die heilloze financiële discussie aan.
Misschien pleit het voor PSV dat het niet is fout gelopen......quote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga die discussie ook niet eens meer aan, maar je moet het wel meewegen om dingen in perspectief te zien. PSV hing aan een zijden draadje en het had net zo goed fout kunnen aflopen.
Ja, financieel wanbeleid. Pleit enorm in het voordeel van PSV.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien pleit het voor PSV dat het niet is fout gelopen......
Ik zeg een 3-2. Ik hoop dat Leerdam een goede dag heeft, anders verwacht ik niet dat Mertens te stoppen is.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze wel een beetje gelijk hebben over het geld.
Maar er zijn genoeg tegen/voor argumenten.
Meer zeg ik er niet over..
Overigens, ik gok op een 2-3..
Zij hebben gedaan wat wij, ajax en andere clubs al decennia geleden hebben gedaan. Stop met gefrustreerd doen over die deal die ze gesloten hebben. Komt nogal zielig over.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, financieel wanbeleid. Pleit enorm in het voordeel van PSV.
Er pleit heel veel voor de gemeente Eindhoven dat ze beseffen hoe belangrijk die club is voor de stad. Voor de rest is er niks positiefs te melden over deze zaak.
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij hebben gedaan wat wij, ajax en andere clubs al decennia geleden hebben gedaan. Stop met gefrustreerd doen over die deal die ze gesloten hebben. Komt nogal zielig over.
als als als alsquote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)
door er maar steeds op terug te komenquote:Wat vind jij daar gefrustreerd aan?
Het is ook niet alsof het feit dat het hier behandeld is gelijk maakt dat de situatie er niet meer toe doet? Jullie gaan toch ook prat op die spelertjes die je van dat geld hebben gekocht. Ik gun jullie al het succes hoor (liever dan Ajax in ieder geval), maar elke keer dat jullie tof doen over die geweldige spelers van jullie of die 10-0 zal ik jullie eraan herinneren dat het dubbeltje net zo goed de andere kant op had kunnen vallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als als als als
[..]
door er maar steeds op terug te komen
_o- nee, er zijn namelijk geen spelers van gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het feit dat het hier behandeld is gelijk maakt dat de situatie er niet meer toe doet? Jullie gaan toch ook prat op die spelertjes die je van dat geld hebben gekocht.
wederom quote ff, net als die hautaine quotes graagquote:Ik gun jullie al het succes hoor (liever dan Ajax in ieder geval), maar elke keer dat jullie tof doen over die geweldige spelers van jullie of die 10-0 zal ik jullie eraan herinneren dat het dubbeltje net zo goed de andere kant op had kunnen vallen.
Dit is juist. Maar zonder de deal hadden jullie de spelers ook niet kunnen kopen dus het een is wel het gevolg van het ander. Het is maar net met welk potje je wat betaalt. Maar dat maakt verder niet uit, PSV moet gewaarschuwd zijn want dit was een eenmalige kans.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
_o- nee, er zijn namelijk geen spelers van gekocht
Wat ik begrijp is dat ze het spul nu moeten huren van de gemeente. Uiteindelijk kost het ze dus aanzienlijk meer dan in de situatie hier voor. Zij moesten verkopen om weer gezond te worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)
Wat vind jij daar gefrustreerd aan?
Je wilt beweren dat er de afgelopen dagen niet met 10-0 is gestrooid? Och...het zal me verder ook een worst wezen. Zoals ik al zei: ik gun jullie voor de rest het beste, alleen dat toffe gedrag valt me altijd een beetje tegen van PSV-ers.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
wederom quote ff, net als die hautaine quotes graag
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat er de afgelopen dagen niet met 10-0 is gestrooid? Och...het zal me verder ook een worst wezen. Zoals ik al zei: ik gun jullie voor de rest het beste, alleen dat toffe gedrag valt me altijd een beetje tegen van PSV-ers.
citeer me waar ik dat zegquote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarbij: beweren dat die deal van 40 miljoen totaal geen invloed heeft gehad op het kopen van Wijnaldem, Mertens en Strootman.
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Heintze met zijn gemalen haaienbotten.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dat is hautain, pronken met die legendarische overwinning
ik struikel evenzeer over de pijnlijke nederlaag in de EUFAcup
Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.quote:
OWWWWWWWWWWWNED.quote:
Dat is wat ik bedoel en dat weet je best. Maar vooral proberen makkelijk te scoren vent!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.
Verder hadden waarschijnlijk niet al die drie spelers dit seizoen gekomen zonder die deal
Dat zijn de feiten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.
Verder hadden waarschijnlijk niet al die drie spelers dit seizoen gekomen zonder die deal
Dat zijn de feiten.
JA dat is bar schandalig. Willy moet sowieso een net contract voor het leven hebben!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
Wat klopt er eigenlijk van dat verhaal van Willy van de Kerkhof in het tv-programma VI.
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA dat is bar schandalig. Willy moet sowieso een net contract voor het leven hebben!
Ik ben geen psv'er, wist alleen dat ie Willy heette. En volgens JD was hij net zo goed als V Hanegem, Cruijff etcquote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.
Jij was toch van de strikte quotes en niet zozeer van de bedoeling erachter?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet eens meer de achternaam gelezen aangezien wel duidelijk was wat hij bedoelde
hou ik je aanquote:
En jij was toch degene die de discussie over de financiële zaken niet nogmaals wilde voeren, maar vervolgens die hele discussie weer oprakelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch van de strikte quotes en niet zozeer van de bedoeling erachter?
Liever zulke supporters dan die doorgesnoven randdebielen bij Feyenoordquote:
Ex-spelers uitkleden om te controleren of ze een ajax-tattoo hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
* trainingen van je eigen ploeg verstoren, bus staande houden.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ex-spelers uitkleden om te controleren of ze een ajax-tattoo hebben
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]Van der Meijde sowieso contracteren was überhaupt
met die klachten mag je naar -> [FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
Doet niet af aan het feit dat het gewoon vreemd is om mij af te zeiken wanneer ik over inhoudelijke zaken wil praten en figuren zoals jij gewoon vrij baan krijgen om zichzelf te profileren.
ligt aan de stand. Bij een achterstand sowieso wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
Hmmm als je iemand quote wiens bericht verdwijnt dan is de tekst in je bericht opeens weg
Ben trouwens wel benieuwd of Fredje Vennegoor gaat brengen zondag
Rijden ze beide niet mee met de spelersbus dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of Fredje Vennegoor gaat brengen zondag
Komt goed kusje Morphquote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Goed, discussie over de financiële zaken rond PSV kunnen hier: PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Discussie over de wedstrijd van a.s. zondag hoort hier: [zondag 4 december 12:30] Feyenoord - PSV
Het is genoeg geweest met het getroll hier. Post zullen zonder pardon verwijderd worden en als men doorgaat ga ik bans aanvragen. Jammer dat het zo moet maar het is niet anders.[/info]
Ik las net in het wedstrijdttopic dat Lange Jan nog steeds bloedsnel is. Dus misschien gaat hij wel lopendquote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Rijden ze beide niet mee met de spelersbus dan?
Spartaquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Groot gebracht bij Feyenoord toch, genoeg lesjes vijandelijkheid gehad lijkt me.
Ik heb een voetbalplaatje van um, telt dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef StijnDa het volgende:
Mensen die doen alsof ze Wijnaldum persoonlijk kennen enzo
Ik zie nog wel wat bekende namenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Is er eigenlijk nog wel iemand over in dit topic die hier normaal gesproken komt?
Present.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Is er eigenlijk nog wel iemand over in dit topic die hier normaal gesproken komt?
Ik kom hier elke dag.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
gekocht bedoel jequote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 kaartjes voor laatste EL wedstrijd gewonnen voor 20
Als jullie ook willen
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je clubquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Tja de voetbalpiramide, wij halen jongens ook overal vandaan
Ritzmaier?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je club
Waar ligt dan de grens?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je club
En vader zal ook wel een goede baan krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 ton per jaar is natuurlijk aantrekkelijk voor een 15 jarige....
Of net als quincy, airmiles sparenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef GGMM het volgende:
En met een beetje pech speelt hij over 4 jaar bij een amateurclub.
Snel met die verdediger aan tafel en overtuigen. Een goede verdediger heeft PSV nodig in de toekomst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En vader zal ook wel een goede baan krijgen
Die was toch transfervrij?quote:
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snel met die verdediger aan tafel en overtuigen. Een goede verdediger heeft PSV nodig in de toekomst.
die jongens die nu gaan hebben toch ook geen contractquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was toch transfervrij?
Tijdens vi, tijdje geleden. Zei thijs dat elke club 50/100km (?) rondom je club jeugspelers mag scouten/halen. Psv kon dus ook in belgie spelers halen, aangezien die ook in dat gebied zat.
Talloze voorbeelden van mislukte voetballers laten zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......
Kunnen die jongens niks aan doen, meer hun ouders. Als die gewoon goed nadenken. Maarja, je kan ook 2 ton mislopen. Wat een dilemma heb je danquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......
Ja wat is de garantie dat ze het bij PSV halen, hoeveel stroomt er nou daadwerkelijk door jaarlijks.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen die jongens niks aan doen, meer hun ouders. Als die gewoon goed nadenken. Maarja, je kan ook 2 ton mislopen. Wat een dilemma heb je dan
Ook afhankelijk van de coach he. Onder Rutten moet je zo ongeveer een international zijn wil je in het eerste spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja wat is de garantie dat ze het bij PSV halen, hoeveel stroomt er nou daadwerkelijk door jaarlijks.....
Jeugdcontract toch? Ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die jongens die nu gaan hebben toch ook geen contract
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Talloze voorbeelden van mislukte voetballers laten zien.
Bij een club als PSV krijg je, mijn inziens veel betere persoonlijke begeleiding en heb je veel meer kans om door te breken dan bij een club die weet ik veel hoeveel 14/15-jarige haalt.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat z'n ouders voor het geld kiezen ja.
Dat mag pas op je 16e, daarom halen ze ze op hun 15equote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jeugdcontract toch? Ofzoiets?
http://www.carmelemmen.nl(...)cadia-tekent-bij-psv
Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......
Geen idee, ik weet niet hoeveel jongens er 7 jaar geleden op hun 15de als 'enorm talent' gezien werden. Maar ik acht de kans bij PSV toch groter dan bij City.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......
Ja maar ik doelde op ritmaierquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat mag pas op je 16e, daarom halen ze ze op hun 15e
Aissati.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.
twee van de pak hem beet 30 dus.......quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.
Ooh, foutje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twee van de pak hem beet 30 dus.......
Ligt dat percentage bij City hoger dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bakkal? Hoe oud is hij?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat denk ik ook. Maar hij verdient nu de komende drie jaar wat hij PSV pas over een jaar of 5 gaat krijgen. Daarbij ga ik ervan uit dat hij in zichzelf gelooft. En hij krijgt in Engeland waarschijnlijk de kans om met betere spelers te trainen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet hoeveel jongens er 7 jaar geleden op hun 15de als 'enorm talent' gezien werden. Maar ik acht de kans bij PSV toch groter dan bij City.
True, die wordt gek gemaakt met geld en het aanzien van een Man. City ja. Maar ik zou het niet slim vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja dat klopt, dat denk ik ook. Maar hij verdient nu de komende drie jaar wat hij PSV pas over een jaar of 5 gaat krijgen. Daarbij ga ik ervan uit dat hij in zichzelf gelooft. En hij krijgt in Engeland waarschijnlijk de kans om met betere spelers te trainen.
Geen idee, maar al Engelse clubs zijn nu hun jeugd academies aan het uitbouwen en overal komen die jongens daaruit door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ligt dat percentage bij City hoger dan?
Hij is toe aan een nieuw avontuur. Duitsland past wel bij hem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook nog jong dus. Heeft het ook aardig ver geschopt.
Nee hoor. Dat lijkt wellicht zo omdat je de gefaalde jongens niet meekrijgt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Geen idee, maar al Engelse clubs zijn nu hun jeugd academies aan het uitbouwen en overal komen die jongens daaruit door.
Zie hem ook graag terugkeren bij PSV eigenlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is toe aan een nieuw avontuur. Duitsland past wel bij hem.
Je weet wat er met de meest getalenteerde generatie van Ajax ooit is gebeurd he? De generatie van Hosé enzo. Daarvan heeft bijna niemand de top kunnen halen. Je weet het simpelweg nooit.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:20 schreef Doublepain het volgende:
Maar als je 15 bent en gekozen dat de beste speler van het toernooi. Kan je met een beetje nadenken dat je een goeie toekomst gaat krijgen? Vooral bij psv.
dan zit hij alleen maar op bankquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zie hem ook graag terugkeren bij PSV eigenlijk
Terwijl hij nu elke wedstrijd bij Feyenoord laat zien dat hij goed kan voetballen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
dan zit hij alleen maar op bank
Beide kanten blijft een gok uiteraard, maar door het minimale slagingspercentage wat er mijn inziens bij City is wordt het voetbal wel verpest.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je weet wat er met de meest getalenteerde generatie van Ajax ooit is gebeurd he? De generatie van Hosé enzo. Daarvan heeft bijna niemand de top kunnen halen. Je weet het simpelweg nooit.
net als hier.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat lijkt wellicht zo omdat je de gefaalde jongens niet meekrijgt.
Niemand, ben ik bang. Des te triester is het dat nu er eindelijk een 'supertalent' is deze wordt weggekaapt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
net als hier.
Met alle respect, de laatste 10 jaar bij PSV?
Afellay
Aissati
Marcellis
Bakkal
nu Labyad......
wie vergeet ik?
Tjah, met goeie begeleiding komt ie er wel. Bij city niet ben ik bang. Daar loopt elk elftal vol met messi/ronaldo's. Allemaal uit verschillende landen en verdienen veeeel te veel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je weet wat er met de meest getalenteerde generatie van Ajax ooit is gebeurd he? De generatie van Hosé enzo. Daarvan heeft bijna niemand de top kunnen halen. Je weet het simpelweg nooit.
Maar kiezen tussen strootman, wijnaldum, hutch en bakkal. Moeilijk, moeilijk.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Terwijl hij nu elke wedstrijd bij Feyenoord laat zien dat hij goed kan voetballen..
Het ontbreken van Hutchinson is op dit moment niet eens een probleemquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar kiezen tussen strootman, wijnaldum, hutch en bakkal. Moeilijk, moeilijk.....
vind je? Ik zie hem liever dan engelaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het ontbreken van Hutchinson is op dit moment niet eens een probleem
De faciliteiten bij een PSV zijn natuurlijk vele malen beter dan bij een OVV- Assen. Dus dat je jongens weghaalt bij amateurverenigingen is nog wel te billijken op zich.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:30 schreef rubbereend het volgende:
Kijk ik vind het ook niet verstandig. Maar wij halen ook jongens overal vandaan, Reis werd door PSV ook al voor z'n 18e getest en binnengehaald. Ritzmaier was ook jong, er lopen een berg Belgen rond. We halen ook jongen uit de Achterhoek. JA dan moet je niet gek kijken als club die boven jou zitten in de piramide weer bij jou shoppen. En ja dat is dan verder weg.
Wat ik wel een probleem vind is dat de regels niet gelijk zijn dus heb je geen gelijk speelveld
Sowieso, maar Engelaar heeft normaal gesproken ook geen basisplaats.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
vind je? Ik zie hem liever dan engelaar.
Reis heb je gelijk in, maar rest komt van amateurs vandaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:30 schreef rubbereend het volgende:
Kijk ik vind het ook niet verstandig. Maar wij halen ook jongens overal vandaan, Reis werd door PSV ook al voor z'n 18e getest en binnengehaald. Ritzmaier was ook jong, er lopen een berg Belgen rond. We halen ook jongen uit de Achterhoek. JA dan moet je niet gek kijken als club die boven jou zitten in de piramide weer bij jou shoppen. En ja dat is dan verder weg.
Wat ik wel een probleem vind is dat de regels niet gelijk zijn dus heb je geen gelijk speelveld
True, het is eigenlijk hypocriet, maar het blijft zonde wmb.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:30 schreef rubbereend het volgende:
Huntelaar werd bij De Graafschap weggehaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De faciliteiten bij een PSV zijn natuurlijk vele malen beter dan bij een OVV- Assen. Dus dat je jongens weghaalt bij amateurverenigingen is nog wel te billijken op zich.
1x rood of blessure op het middenveld en je mag weer genieten van zijn kwaliteiten...quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso, maar Engelaar heeft normaal gesproken ook geen basisplaats.
Zit wat inquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
1x rood of blessure op het middenveld en je mag weer genieten van zijn kwaliteiten...
Ritzmaier komt volgens mij niet van amateurs vandaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Reis heb je gelijk in, maar rest komt van amateurs vandaan.
Wat nu gebeurt is gewoon fucked up. Iedereen klaagt over PSV dat we te veel kopen, maar dat komt door dit.
Dus elke talent die nu doorbreekt bij PSV is eigenlijk B-niveau. Alle toppers zijn weg.
gelukkig komt Wuytens ook weer terugquote:
Als topclub heb je een talent toch veel meer te bieden qua opleiding? Zeker als De Graafschap toen nog in de eerste divisie speelden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Huntelaar werd bij De Graafschap weggehaald.
Mwah ik denk het welquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als topclub heb je een talent toch veel meer te bieden qua opleiding? Zeker als De Graafschap toen nog in de eerste divisie speelden.
Denk dat het complex (op misschien de luxe na) van een Man City en een PSV elkaar echt niet zoveel ontlopen.
Als de jeugdopleiding in Engeland zo goed was braken er wel Engelse door. Kans van slagen heeft niks met je trainingcomplex te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah ik denk het wel. Als je die trainingscomplexen in Engeland ziet dan is de Hardgang een trapveldje.
Als de onze zo goed was braken er ook wel meer doorquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de jeugdopleiding in Engeland zo goed was braken er wel Engelse door.
Aan het hoofd van Labyad kan je ook zien dat hij het écht leuk vindtquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Labyad weet iig hoe het moet.
Nu nog bijtekenen en 2 middelvingers naar sporting
alle topspelers komen ook niet uit de jeugd van chelsea, utd etc.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de jeugdopleiding in Engeland zo goed was braken er wel Engelse door. Kans van slagen heeft niks met je trainingcomplex te maken.
Die worden nou juist jong weggekocht door die Engelsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als de onze zo goed was braken er ook wel meer door
Net zoals wij talenten uit half Nederland halen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
alle topspelers komen ook niet uit de jeugd van chelsea, utd etc.
Spelers als walcott, lennon etc werden gehaald bij lagere niveau clubs. Bij chelsea, city etc hebben al die talenten een balotelli mentaliteit.
Ja, maar toch vind ik het anders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Net zoals wij talenten uit half Nederland halen?
Ik mis mcgreagenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:45 schreef rubbereend het volgende:
http://www.chelseafc.com/(...)dex/0,,10268,00.html
6 non-Britten?
AMATEUR CLUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef rubbereend het volgende:
Andreas Hoelgebaum Pereira hebben we zelf uit België gehaald, denk je dan die Braziliaan niet best een nog een landje verder wil kijken?
Speelde KVSK toen niet tweede klasse?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
AMATEUR CLUB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nja meestal kopen de Engelse clubs pas spelers als ze al doorgebroken zijn bij bv Sunderland of Evertonquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als de jeugdopleiding in Engeland zo goed was braken er wel Engelse door. Kans van slagen heeft niks met je trainingcomplex te maken.
Als we het toch over statistieken gaan hebben: De ploeg die het meeste scoort wordt al meer dan 10 jaar geen kampioen meer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV staat nu precies op 3 goals per wedstrijd. Als het zo doorgaat eindigen we op 102.
En mertens scoort 45xquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV staat nu precies op 3 goals per wedstrijd. Als het zo doorgaat eindigen we op 102.
Owja, dan zal het nu ook wel niet gebeurenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als we het toch over statistieken gaan hebben: De ploeg die het meeste scoort wordt al meer dan 10 jaar geen kampioen meer.
Dat heeft helemaal niets met bijgeloof te makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja, dan zal het nu ook wel niet gebeuren
Bijgeloof
Was ook niet persoonlijk. Even in het algemeen mijn gal spuwen over statistieken. Met name Humberto Tan kan mij er mateloos mee irriteren. Dan gaat ie analysten die oud-spelers zijn proberen te overtuigen dat Ajax die wedstrijd onmogelijk kan verliezen, want de statistieken....quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef Chase_Utley het volgende:
Ben het ook met je eens hoor. Statistieken zeggen alleen maar iets over het verleden. Niet over de toekomst. Maar wilde Davy even uit zijn natte droom halen
Statistieken zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:23 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als we het toch over statistieken gaan hebben: De ploeg die het meeste scoort wordt al meer dan 10 jaar geen kampioen meer.
CL halen idd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Sowieso maar weer eens bij de eerste twee eindigen, dat is alleen al veel te lang geleden
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 13:30:32#Rutten adviseert #Labyad voorlopig bij #PSV te blijven. 'nog een aantal jaar hier is goed voor z'n ontwikkeling' reageer retweet
Is PSV in 2004 ook in geïnteresseerd in geweest. Boden ze toen meer dan 13 miljoen op, voor slechts een deel van het eigendomschap (50% oid). Maar een Argentijns toptalent is normaal gesproken gewoon onhaalbaar voor PSV. Zeker als die ook daadwerkelijk presteert.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:11 schreef 3M1N3M het volgende:
Man city is sowieso.
Ik las iets over 60 (?) selectiespelers, en er gaan er veel weg.
En dan gaan ze Tevéz weg doen..
Stel die zou je bij PSV hebben, die maakt er in de Eredivisie ''gewoon'' 40 hoor.
Alles minder dan het kampioenschap is gewoon een wanprestatie. Vorig jaar hadden we al kampioen moeten worden. Wanneer je voor het volgende jaar voor meer dan 30 miljoen investeert, moet je gewoon kampioen worden. Het is al een absolute wanprestatie dat we nu niet eens iedere wedstrijd gedomineerd hebben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Sowieso maar weer eens bij de eerste twee eindigen, dat is alleen al veel te lang geleden
Ligt er natuurlijk aan hoe je statistieken gebruikt. Ze zeggen natuurlijk wel iets over de geleverde prestaties, en daar kun je uit opmaken waar de ploeg staat en welke prestaties verwacht kunnen worden. Dan baseer je je niet alleen op de cijfers, maar vooral op de conclusie die je eruit trekt m.b.t. het niveau waar PSV toe in staat is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Was ook niet persoonlijk. Even in het algemeen mijn gal spuwen over statistieken. Met name Humberto Tan kan mij er mateloos mee irriteren. Dan gaat ie analysten die oud-spelers zijn proberen te overtuigen dat Ajax die wedstrijd onmogelijk kan verliezen, want de statistieken....
opvallend is dat sinds Rutten jullie trainer is jullie na de winterstop helemaal instorten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:15 schreef rubbereend het volgende:
Jup, ik roep het allanger.. en daar ben ik ook weer bang voor, ook al staan we veel punten voor op Ajax en een paar op Twente..quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:24 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
opvallend is dat sinds Rutten jullie trainer is jullie na de winterstop helemaal instorten.
We hadden al twee jaar kampioen kunnen worden...... Maargoed meestal als je een nieuw team bouwt gaat er enige tijd overheen voordat je kan oogsten. Dat is de les in de voetbal wereld.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:21 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Alles minder dan het kampioenschap is gewoon een wanprestatie. Vorig jaar hadden we al kampioen moeten worden. Wanneer je voor het volgende jaar voor meer dan 30 miljoen investeert, moet je gewoon kampioen worden. Het is al een absolute wanprestatie dat we nu niet eens iedere wedstrijd gedomineerd hebben.
[..]
Hier ben ik het mee eens. Kwaliteiten kopen is niet evenredig aan kampioen moeten worden. Als het financieel te behappen is, is het een fantastische investering waar je jezelf mee op de kaart zet, maar geen garantie tot succes. Die kwaliteiten moeten gepaard gaan met een bepaalde mentaliteit, zelfvertrouwen en een overwinnaarsflow. Dat kun je helaas niet kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hadden al twee jaar kampioen kunnen worden...... Maargoed meestal als je een nieuw team bouwt gaat er enige tijd overheen voordat je kan oogsten. Dat is de les in de voetbal wereld.
Ik vind al dat het dit jaar vrij snel als team functioneert. Maar de echte test is of we na de winterstop weer gaan inleverenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Kwaliteiten kopen is niet evenredig aan kampioen moeten worden. Als het financieel te behappen is, is het een fantastische investering waar je jezelf mee op de kaart zet, maar geen garantie tot succes. Die kwaliteiten moeten gepaard gaan met een bepaalde mentaliteit, zelfvertrouwen en een overwinnaarsflow. Dat kun je helaas niet kopen.
Dat was vorig jaar ook en dat gebeurde ook niet, het jaar ervoor had dat ook makkelijk moeten kunnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:34 schreef Geo3kant het volgende:
Geen garantie maar als je naar de competitie kijkt van vorig jaar + dit jaar.. het niveau is behoorlijk triest, zeker van de top clubs, PSV is aan zijn stand verplicht hier top2 te eindigen. Ook gezien de ranglijst op het moment.
Ik zie op dit moment maar 1 dragende speler in de ploeg en dat is Strootman. Als PSV hem laten vertrekken, deze winter, is het eind zoek.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef rubbereend het volgende:
Het zou ook fijn zijn als dragende basisspelers eens niet weggaan in de winter.
Eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment maar 1 dragende speler in de ploeg en dat is Strootman. Als PSV hem laten vertrekken, deze winter, is het eind zoek.
vond jij PSV het dan verkeerd doen zonder Strootman tegen Heracles en De graafschap? Al moet je gewoon winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment maar 1 dragende speler in de ploeg en dat is Strootman. Als PSV hem laten vertrekken, deze winter, is het eind zoek.
er zijn tal van mogelijkheden, we zijn gelukkig vrij flexibel voorin.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vond jij PSV het dan verkeerd doen zonder Strootman tegen Heracles en De graafschap? Al moet je gewoon winnen.
Ik zie PSV nog veel grote uitslagen halen. Zeker als ze volgend seizoen Toivonen misschien verkopen en dan Labyad op zijn positie zetten. Dan op rechts Lens of aankoop dus zo:
Mertens - Matavz - Lens/Aankoop
-------------Labyad---------------
Strootman --------- Wijnaldum
Depay is een echte flankspeler. Heeft in de jeugd wel in de punt gespeeld. Maar speelt nu al een poosje op links en af en toe op rechts.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jetro hoeft dan sowieso niet te vrezen.
Sowieso heb je als back-up voor Matavz een Depay of Locadia.
Heracles?! Mochten we blij zijn dat Lens even de dolle 45 minuten had, anders hadden we die wedstrijd onder geen enkele mogelijkheid gewonnen. Die eerste helft was wel zo ongenadig, bedroevend slecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vond jij PSV het dan verkeerd doen zonder Strootman tegen Heracles en De graafschap? Al moet je gewoon winnen.
afwachten hoe hij zich ontwikkelt en dan weet je of je een opvolger voor Lens hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Depay is een echte flankspeler. Heeft in de jeugd wel in de punt gespeeld. Maar speelt nu al een poosje op links en af en toe op rechts.
Mja, Lens en Wijnaldum hadden zijn dag bij die wedstrijden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heracles?! Mochten we blij zijn dat Lens even de dolle 45 minuten had, anders hadden we die wedstrijd onder geen enkele mogelijkheid gewonnen. Die eerste helft was wel zo ongenadig, bedroevend slecht.
En tegen de Graafschap vond ik het ook helemaal niet goed. Het verschil met of zonder Strootman is dag en nacht. Ik denk dat PSV bij Twente ook niet gelijk heeft gespeeld vanwege de tik die het team kreeg na de rode kaart, maar met name door het wegvallen van zoveel kwaliteit.
die jongens zijn nog geen 18, laat ze ajb ff rustig doorgroeien en niet meteen DE stand in makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Jetro hoeft dan sowieso niet te vrezen.
Sowieso heb je als back-up voor Matavz een Depay of Locadia.
Dat soort types zijn gewoon compleet de realiteitszin kwijt in het leven. Gelukkig ziet het merendeel van de spelers op het veld elkaar nog gewoon als collega, en niet als object waarvan beide benen dient te worden gebroken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Depay is ligt er trouwens uit tot na de winterstop.
Moet je dit trouwens eens lezen;
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1306-14.php
Jezus, die feyenoorders
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat soort types zijn gewoon compleet de realiteitszin kwijt in het leven. Gelukkig ziet het merendeel van de spelers op het veld elkaar nog gewoon als collega, en niet als object waarvan beide benen dient te worden gebroken.
feyenoord netwerk is net zoals psv en ajaxnetwerk een groot trollersnest voor tegenstanders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:08 schreef Stevenzenl het volgende:
Depay is ligt er trouwens uit tot na de winterstop.
Moet je dit trouwens eens lezen;
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1306-14.php
Jezus, die feyenoorders
Z'n dochter werd 1 toch? Een grotere middelvinger kun je als Feyenoord selectie toch niet maken naar je eigen aanhang. "Maken jullie maar lekker Wijnaldum-NSB doeken en wens hem op internet 2 gebroken benen toe, gaan wij hem een hand geven en taart eten met zijn dochter." Schitterend vind ik datquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jaze waren afgelopen weekend nog van beide selecties op een feestje bij de familie Wijnaldum
Mwah, zijn gewoon twee verschillende dingen. Hij heeft ook nog een flinke donatie aan de jeugdopleiding van Feyenoord gedaan. Maar supporters hebben er ook een ander gevoel bij. PSV supporters floten Ronald Koeman ook ooit uit. Ajax fans floten Seedorf uit. Tja dat heb je overal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Z'n dochter werd 1 toch? Een grotere middelvinger kun je als Feyenoord selectie toch niet maken naar je eigen aanhang. "Maken jullie maar lekker Wijnaldum-NSB doeken en wens hem op internet 2 gebroken benen toe, gaan wij hem een hand geven en taart eten met zijn dochter." Schitterend vind ik dat
Supporters hebben er sowieso een handje van om zichzelf een geweldige rol aan te meten in het proces van een speler. Wijnaldum houdt overduidelijk van Feyenoord. De donatie aan de jeugdopleiding is daar een bewijs van, maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat zo'n jongen ook maar enigszins onder de indruk is van de publieke opinie. Ik denk niet dat het Toivonen enigszins interesseert of ie nu bij AZ, PSV of Ajax speelt, die jongen wil voor de top spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah, zijn gewoon twee verschillende dingen. Hij heeft ook nog een flinke donatie aan de jeugdopleiding van Feyenoord gedaan. Maar supporters hebben er ook een ander gevoel bij. PSV supporters floten Ronald Koeman ook ooit uit. Ajax fans floten Seedorf uit. Tja dat heb je overal.
Dat spandoek is er nooit geweest. Is een verhaaltje van de media.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Z'n dochter werd 1 toch? Een grotere middelvinger kun je als Feyenoord selectie toch niet maken naar je eigen aanhang. "Maken jullie maar lekker Wijnaldum-NSB doeken en wens hem op internet 2 gebroken benen toe, gaan wij hem een hand geven en taart eten met zijn dochter." Schitterend vind ik dat
De N-eu-Squote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat spandoek is er nooit geweest. Is een verhaaltje van de media.
Oh, in dat geval verkeerd geïnformeerd, maar het verhaal blijft wel hetzelfde.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat spandoek is er nooit geweest. Is een verhaaltje van de media.
Ja, behalve dat het dan niet gebeurd is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, in dat geval verkeerd geïnformeerd, maar het verhaal blijft wel hetzelfde.
?quote:
Want de verwensingen en bedreigingen die wel overeind blijven, nadat het NSB-doek een fabeltje blijkt te zijn, zijn niet rullevant voor dit verhaal? Het gaat om de omgangsvorm van "supporters" met Wijnaldum en de ietwat verschillende handelswijze van de Feyenoordselectie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, behalve dat het dan niet gebeurd is.
Het enige wat ik nog heb gezien zijn wat over-emotionele mensen op internet. Je moet de doorsnee Geenstijl-reacties er eens bijpakken, dan snap je dat een reactie op het internet nooit representatief is voor hoe mensen zich in werkelijkheid zullen gedragen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want de verwensingen en bedreigingen die wel overeind blijven, nadat het NSB-doek een fabeltje blijkt te zijn, zijn niet rullevant voor dit verhaal? Het gaat om de omgangsvorm van "supporters" met Wijnaldum en de ietwat verschillende handelswijze van de Feyenoordselectie.
Rullevant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Want de verwensingen en bedreigingen die wel overeind blijven, nadat het NSB-doek een fabeltje blijkt te zijn, zijn niet rullevant voor dit verhaal? Het gaat om de omgangsvorm van "supporters" met Wijnaldum en de ietwat verschillende handelswijze van de Feyenoordselectie.
Supporters zien dat niet, wel top gedaan trouwens van hemquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Mwah, zijn gewoon twee verschillende dingen. Hij heeft ook nog een flinke donatie aan de jeugdopleiding van Feyenoord gedaan. Maar supporters hebben er ook een ander gevoel bij. PSV supporters floten Ronald Koeman ook ooit uit. Ajax fans floten Seedorf uit. Tja dat heb je overal.
Is gewoon het afkopen van z'n schuldgevoel en doet hij ook om supporters te pleasen. Velen trappen daar niet in overigens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Supporters zien dat niet, wel top gedaan trouwens van hem. Zie je niet iedereen doen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon het afkopen van z'n schuldgevoel en doet hij ook om supporters te pleasen. Velen trappen daar niet in overigens.
Jouw mening is in deze ook totaal niet rullevant.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:12 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Doet hij wat, ga je zo iets zeggen.
Snap je niet dat Feyenoord gewoon facking slecht is.
Dat Wijnaldum ook wel eens europees wil spelen, en niet kijken naar collega’s.
Ik zou ook weggaan, met dat soort supporters hoor, die je benen graag gebroken zien.
quote:Rutten rekent op inzetbaarheid Toivonen en Matavz
2 december 2011
Ola Toivonen trainde vrijdag niet mee met PSV, maar is volgens Rutten zondag waarschijnlijk wel gewoon inzetbaar. "De verwachting is dat hij beschikbaar is," zo liet hij weten op de officiële website. Hetzelfde geldt voor Tim Matavz, die in Warschau aan de kant bleef. "Hij had wat last van zijn kuit, waar we geen risico mee namen. Hij heeft weer normaal kunnen trainen. Wij zullen ons niet aanpassen, eigen spel proberen te spelen."
Beide goede spelers. Zie ze liever niet dan wel in het team van PSV, al denk ik dat onze verdediging wat meer moeite heeft met bewegelijke spelers.quote:
Guidetti is constant bezig hoor, dus ik denk dat ze het daar al lastig genoeg mee gaan hebben. Ik denk juist dat Koeman Cissé op links zet om over het verkeerde been van Manolev te komen. Cissé heeft aangetoond dat hij ook tot op de achterlijn meeverdedigt als het moet, dus dat is wel handig tegen Manolev.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:38 schreef Stevenzenl het volgende:
Als ik die dikke rooie Koeman was, dan had ik Cisse op 10 gezet, en Guidetti laten banken. Ik denk dat Guidetti véél makkelijker is te verdedigen voor onze centrale-duo dan een snelle bewegelijke spits dat is.
Sowieso ligt voor Feyenoord de mogelijkheid in de verdediging. Cissé - Manolev, Guidetti vs Bouma & Marcelo. Schaken/Cabral vs Willemsquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Guidetti is constant bezig hoor, dus ik denk dat ze het daar al lastig genoeg mee gaan hebben. Ik denk juist dat Koeman Cissé op links zet om over het verkeerde been van Manolev te komen. Cissé heeft aangetoond dat hij ook tot op de achterlijn meeverdedigt als het moet, dus dat is wel handig tegen Manolev.
Marcelo is geschorst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso ligt voor Feyenoord de mogelijkheid in de verdediging. Cissé - Manolev, Guidetti vs Bouma & Marcelo. Schaken/Cabral vs Willems
ja daarom speelde hij woensdagquote:
Goh, zou je denken? Bij elke Nederlandse ploeg is de zwakke plek tegenwoordig de verdediging, je hoeft geen rocketscience gestudeerd te hebben om te zien dat de verdediging van PSV kloten is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso ligt voor Feyenoord de mogelijkheid in de verdediging. Cissé - Manolev, Guidetti vs Bouma & Marcelo. Schaken/Cabral vs Willems
Los daarvan mag je het nog wel opmerken. Of zullen we allemaal onze smoel maar gewoon houden? Dan kunnen ze het VBL subforum wel opdoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:23 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Bij elke Nederlandse ploeg is de zwakke plek tegenwoordig de verdediging, je hoeft geen rocketscience gestudeerd te hebben om te zien dat de verdediging van PSV kloten is.
Zonde van Marcelo, die begint eindelijk beter te spelen.
125 euro nu, dat kan ik er nog wel uitdrinkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, dit is ook wel eens leuk:
https://www.vakantieveili(...)v_europa-league.html
Eensquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
125 euro nu, dat kan ik er nog wel uitdrinken
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jouw mening is in deze ook totaal niet rullevant.
Je spreekt jezelf een beetje tegen, Kapiteintje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Los daarvan mag je het nog wel opmerken. Of zullen we allemaal onze smoel maar gewoon houden? Dan kunnen ze het VBL subforum wel opdoeken.
Mag ik jou iets leren? Het fenomeen dat de ''edit-knop'' heet?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:45 schreef 3M1N3M het volgende:
Komt er trouwens nog een OP?
Wie maakte die altijd?
Ik wil niet ondankbaar ofzo doen, en zelf kan ik het helemaaaal niet.
Maar er is al tijdje geen OP..
Ik weet het, maar als het over heel uiteenlopende onderwerpen gaat, vind ik dat lelijk staanquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:52 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Mag ik jou iets leren? Het fenomeen dat de ''edit-knop'' heet?
Ik snap dan nooit dat mensen al ruim van te voren gaan bieden. Wacht lekker tot het laatste moment.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zeg, dit is ook wel eens leuk:
https://www.vakantieveili(...)v_europa-league.html
Op het laatste moment is het ook moeilijker om vervoer te regelen enzo toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:21 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ik snap dan nooit dat mensen al ruim van te voren gaan bieden. Wacht lekker tot het laatste moment.
Truequote:Op zaterdag 3 december 2011 10:54 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik weet het, maar als het over heel uiteenlopende onderwerpen gaat, vind ik dat lelijk staan
Nee, hoor. Eerste ging over zijn mening over mij en het tweede ging over een mening over voetbalzaken. Dat vind ik een verschil.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:21 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen, Kapiteintje.
Eerst zeggen dat mijn mening niet relevant (rullevant?) is.
En daarna zeuren als iemand anders zegt dat jij je bek dicht moet houden..
Zijn jullie het hier mee eens?twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 14:17:31#Koeman over PSV: ,,Die zouden met hun investeringen eigenlijk eerste moeten staan." reageer retweet
En met dit?twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 17:51:04Jan Everse: "PSV is een slapjanussenelftal. #Feyenoord is helemaal niet minder dan PSV." #feypsv reageer retweet
Die eerste ben ik het mee oneens, ook al koop je voor 200 miljoen, het elftal zal toch eerst elkaar moeten kunnen vinden en goed met elkaar leren samenwerken, dan pas zie je waar het elftal staat en wat de mogelijkheden zijn. De mogelijkheid is er, maar het is niet gek dat ze er niet staan op zich.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hoor. Eerste ging over zijn mening over mij en het tweede ging over een mening over voetbalzaken. Dat vind ik een verschil.
Toch leuk geprobeerd.
Zijn jullie het hier mee eens?twitter:MegaFeyenoord twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 14:17:31#Koeman over PSV: ,,Die zouden met hun investeringen eigenlijk eerste moeten staan." reageer retweet
En met dit?twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 17:51:04Jan Everse: "PSV is een slapjanussenelftal. #Feyenoord is helemaal niet minder dan PSV." #feypsv reageer retweet
Over je eerste punt: een club als PSV die sowieso al elk jaar meedoet voor de titel moet met een investering van bijna 20 miljoen aan nieuwe spelers toch gewoon bovenaan staan? Ik vind dat Koeman daar wel een punt heeft eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:03 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Die eerste ben ik het mee oneens, ook al koop je voor 200 miljoen, het elftal zal toch eerst elkaar moeten kunnen vinden en goed met elkaar leren samenwerken, dan pas zie je waar het elftal staat en wat de mogelijkheden zijn. De mogelijkheid is er, maar het is niet gek dat ze er niet staan op zich.
De tweede ben ik het deels mee eens. Feyenoord kan namelijk sterk boven zichzelf uitstijgen, zoals we hebben gezien tegen Ajax en Vitesse, wat goede wedstrijden van hun waren. Ook tegen PSV kunnen ze zoiets doen, zoals vorig seizoen gezien.
Ik vind PSV echter geen slapjanussenelftal, snap ook niet hoe hij daar op komt. Zit zeker wel een goede mentaliteit in.
De 1e: Klopt, maar AZ laat geen steek vallen vanaf het begin en tja.. PSV heeft natuurlijk in de openingswedstrijd van AZ verloren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hoor. Eerste ging over zijn mening over mij en het tweede ging over een mening over voetbalzaken. Dat vind ik een verschil.
Toch leuk geprobeerd.
Het verschil is dan misschien dat AZ een echt collectief is dat fysiek in topvorm steekt en PSV wat meer op de individuele kwaliteiten van hun spelers inspeelt? Want ik vind de spelers van AZ nou ook niet zo bijzonder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 1e: Klopt, maar AZ laat geen steek vallen vanaf het begin en tja.. PSV heeft natuurlijk in de openingswedstrijd van AZ verloren.
2e, niet mee eens.
We doen toch ook goed mee bovenaan? Er is nog alle perspectief op de eerste plaats en zoals hierboven wordt gezegd staan we nu tweede door de verloren wedstrijd tegen AZ, een ploeg die nauwelijks punten laat liggen en altijd wel goed speelt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Over je eerste punt: een club als PSV die sowieso al elk jaar meedoet voor de titel moet met een investering van bijna 20 miljoen aan nieuwe spelers toch gewoon bovenaan staan? Ik vind dat Koeman daar wel een punt heeft eigenlijk.
Nouja, nu begin je zelf weer een beetje in die calimero-rol te kruipen, natuurlijk. Ik vraag jullie eerst naar jullie mening, in plaats van gelijk met een oordeel te komen. Het is niet snel goed he.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
Achja, dit weten we allang dat dit komt, geen kampioen: schande met die investeringen. Wel kampioen: Gekocht kampioenschap, competitievervalsing
Andere teams die wel bij elkaar gekocht zijn als een chelsea, man city e.d. wonnen ook niet veel, een team moet wel passen en groeien, maargoed.
Eensquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Mertens, Strootman, Wijnaldum, Matavz. + nieuwe basisspeler zakakaria
heeft idd wel tijd nodig om in te spelen. Ik denk nu dat de oogsttijd is aangebroken.
Dit is veel te makkelijk. Wanneer je voor 30 miljoen aan spelers haalt, moet dat gewoon door het kwaliteitssurplus al genoeg zijn om de meesten van de wedstrijden die we nu niet hebben gewonnen, te winnen. En zeker wanneer de heft van het seizoen nadert, zou je de effecten toch moeten zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hadden al twee jaar kampioen kunnen worden...... Maargoed meestal als je een nieuw team bouwt gaat er enige tijd overheen voordat je kan oogsten. Dat is de les in de voetbal wereld.
Is het bij chelsea gelukt succes te kopen? Man. City? Real Madrid? Allemaal ging het in eerste instantie toch mis, maar nu zie je bij City en Real dat het toch draait en het aardig gaat. Chelsea niet meer, maar vorige seizoenen dan weer wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:09 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit is veel te makkelijk. Wanneer je voor 30 miljoen aan spelers haalt, moet dat gewoon door het kwaliteitssurplus al genoeg zijn om de meesten van de wedstrijden die we nu niet hebben gewonnen, te winnen. En zeker wanneer de heft van het seizoen nadert, zou je de effecten toch moeten zien.
Of wilde je beweren dat PSV doordat het deze aankopen heeft gedaan, in eerste instantie zwakker is geworden, om uiteindelijk sterker te zijn? De kern van de spelers is er nog steeds, dus ze hadden geleidelijk ingebracht kunnen worden. Ik neem aan dat Rutten dat ook gedaan had wanneer hij dacht dat dat een team zou opleveren dat tot betere prestaties in staat was.
Over de wedstrijd:
Ik moet nog zien dat we bij Feyenoord winnen. In De Kuip doet PSV presteert PSV niet bepaald altijd conform hoe de verhoudingen in de competitie zijn.
Wij waren serieus bezig hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:56 schreef 3M1N3M het volgende:
Maar even serieus.
Is er een programma waarmee de OP werd gemaakt?
En.. waarom is hij weg?
Auto ftw. Volgende week aanwezig @ PSV - NACquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:28 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Op het laatste moment is het ook moeilijker om vervoer te regelen enzo toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |