abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105048443

pi_105048517
quote:
Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;

04-12-2011 PSV THUIS 12:30 Winst Feijenoord
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30 Gelijkspel
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30 Winst Feijenoord
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30 Verlies Feijenoord kennende
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30 Winst Feijenoord
05-02-2012 NEC UIT 14:30 Gelijkspel Feijenoord kennende
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30 Winst Feijenoord
Zie hier dan ook de door mij 3 voorspelde winstwedstrijden (PSV, Twente, Ajax).

Davy dacht dat ik dit dacht vanwege:

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen :)
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
Maar ik denk dit omdat Feijenoord in de toppers het best presteert.

Daarom --> 3 winstpartijen.

ALS IN: LEIDT TOT 3 WINSTPARTIJEN.
  donderdag 1 december 2011 @ 13:14:50 #3
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105049265
On-topic!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 13:22:29 #4
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105049607
Wel mooi dat we nu zeker eerste zijn, de laatste thuiswedstrijd nog even winnen en dan zit er weer opzich een prima poulefase op en kan het echte werk beginnen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_105050098
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Wel mooi dat we nu zeker eerste zijn, de laatste thuiswedstrijd nog even winnen en dan zit er weer opzich een prima poulefase op en kan het echte werk beginnen
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.
Dit, dus.
pi_105050621
Engeland, Spanje en Italië zijn ideaal om weer een Europees uitduel mee te pakken. Mocht dat niet lukken dan een kleine tegenstander zodat we de volgende ronde een leuke wedstrijd mee kunnen pakken.
pi_105050708
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
pi_105050807
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.
Al die potjes spelen en dan mag je een keer tegen Manchester City of Manchester United en dan mag je weer naar huis. Waarom mag je tegen die 2 clubs? Omdat die ergens anders keihard gefaald hebben.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105050900
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.
pi_105051202
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Cara het volgende:

[..]

De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.
Al die potjes spelen en dan mag je een keer tegen Manchester City of Manchester United en dan mag je weer naar huis. Waarom mag je tegen die 2 clubs? Omdat die ergens anders keihard gefaald hebben.
PSV heeft meer kwaliteit dan die noitoire peoplepleasers uit dat niet rullevante arbeidersstadje genaamd Manchester.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.
Hmja, maar ik wil weer een leuke uittrip en die hele EL kan mij echt gestolen worden. Je speelt in mijn ogen voor 2 dingen; Champions Leaue en de competitie en andere zaken zoals de beker en de Europa League vind ik zulke onzin. Kan me echt gestolen worden.
Dit, dus.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 14:01:00 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105051279
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
:')

nogmaals onze spelers hebben dat gewoon nodig, ze willen zelf, voor de uitstraling vand e club is het nodig. En die paar extra wedstrijdjes.... verdomme het zijn geen mietjes. We hebben ambitie dan moet je ook de EL willen winnen.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 1 december 2011 @ 14:01:16 #12
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_105051290
Beter een makkelijke tegenstander. Doelstelling moet zijn, dat indien we ons plaatsen voor de CL we ook in pot 2 ingedeeld worden.

PSV staat momenteel 23ste in de ploegen ranking.

Echter gaan we Hamburger SV, AS Roma, Werder Bremen zeker voorbij aangezien die geen Europees voetbal spelen en zich ook waarschijnlijk niet plaatsen voor de CL.

Gezien competitie standen zullen Liverpool, Olympique Marseille, Villarreal, Atlético Madrid zich waarschijnlijk ook niet plaatsen voor de CL of hooguit voorronde.
Kom ik dus uit op een 16e plaats momenteel.

De voorsprong op Schalke '04, Sporting Lissabon en Tottenham Hotspur is echter maar heel klein.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_105051341
Ik denk dat PSV de EL best kan winnen. Ik weet niet of daar nog wat leuks aan vast zit.
Ik ben normaal best wel een doemdenker, maar ik denk dat PSV een reële kans maakt ver te komen.

Voor de volgende wedstrijd moeten ze even wat jonge jongens de kans moet geven.
  donderdag 1 december 2011 @ 14:20:20 #14
56749 BlaZ
pi_105051996
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat PSV de EL best kan winnen. Ik weet niet of daar nog wat leuks aan vast zit.
Ik ben normaal best wel een doemdenker, maar ik denk dat PSV een reële kans maakt ver te komen.

Voor de volgende wedstrijd moeten ze even wat jonge jongens de kans moet geven.
EL winnen is wel interessant ja.
* 3 miljoen voor het winnen van de finale
* Supercup finale tegen winnaar CL
* Veel publiciteit
* Transferwaarde spelers flink omhoog
pi_105052354
Rustig aan, mannen. Gister door de poulefase gekomen, maar het toernooi duurt nog heel lang.
Dit, dus.
pi_105052371
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik. :')
pi_105052455
Begint er weer één.
pi_105052467
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik. :')
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.
Dit, dus.
pi_105052544
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegen :P
pi_105052554
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?
pi_105052564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegen :P
Ja, dat was echt dramatisch. :P Maar PSV lijkt sowieso op Europees niveau stabieler te zijn. Toch wat meer personality rondlopen in dat elftal he. En een goeie piepelmanager voor de groep.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 14:33:29 ]
pi_105052648
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.
Dit, dus.
pi_105052771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt? :') Wat een gelul.
pi_105053053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt? :') Wat een gelul.
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_105053279
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.
In de CL hebben Nederlandse clubs helemaal niks meer te zoeken. Daarnaast wordt je van Europees spelen gewoon beter als ploeg, dus ik vind het maar een rare insteek.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 14:49:37 ]
pi_105053331
Het is eigenlijk triest gesteld met de Europese toernooien in elkaars verhouding.
De EL wordt een afvoerputje en de CL wil men alleen nog maar halen om zo van flink wat geld voorzien te geraken, want een rol betekenis zal een Nederlandse club toch niet meer snel spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_105053385
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is eigenlijk triest gesteld met de Europese toernooien in elkaars verhouding.
De EL wordt een afvoerputje en de CL wil men alleen nog maar halen om zo van flink wat geld voorzien te geraken, want een rol betekenis zal een Nederlandse club toch niet meer snel spelen.
Dit dus. Sportieve aspect is totaal ondergesneeuwd. Kwalijke zaak.
pi_105053474
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef Buitendam het volgende:
Rustig aan, mannen. Gister door de poulefase gekomen, maar het toernooi duurt nog heel lang.
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.
pi_105053563
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.
Je weet nog niet eens welke clubs er allemaal gaan doorstromen vanuit de CL.
pi_105053591
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Logisch met de aankopen, tegenstanders tot nu toe en resultaten in de competitie..
Tot je dadelijk een ploeg tegen krijgt die heel goed op de counter speelt en wordt je met 3-0 afgestraft omdat je verdediging zo lek als een zeef is.

Plus wat Chase zegt.
pi_105053782
Als ik zo naar de ploegen kijk vind ik bijvoorbeeld een Atletico Madrid, PSG, Schalke sterker.
Rubin Kazan, PAOK, Sporting Portugal, Athletic de Bilbao, Braga, Udinese, Fulham zijn zomaar ploegen waar je er tegen uit kan vliegen in een KO fase.

En dan heb je nog mogelijke tegenstanders als Lyon (ervan uitgaande dat Ajax 2e wordt), Manchester city of Napoli (een van de 2), FC Basel, Valencia of Chelsea en een FC Porto of Zenit.

PSV zal heel veel geluk moeten hebben om in de finale te komen. Het is niet onmogelijk maar wel zo goed als.
pi_105053839
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ik zo naar de ploegen kijk vind ik bijvoorbeeld een Atletico Madrid, PSG, Schalke sterker.
Rubin Kazan, PAOK, Sporting Portugal, Athletic de Bilbao, Braga, Udinese, Fulham zijn zomaar ploegen waar je er tegen uit kan vliegen in een KO fase.
PSV doet echt niet onder voor hun.
pi_105053895
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:

En dan heb je nog mogelijke tegenstanders als Lyon (ervan uitgaande dat Ajax 2e wordt), Manchester city of Napoli (een van de 2), FC Basel, Valencia of Chelsea en een FC Porto of Zenit.

PSV zal heel veel geluk moeten hebben om in de finale te komen. Het is niet onmogelijk maar wel zo goed als.
Nu moet je eens even naar die namen kijken. Behalve Valencia, Atletico en Chelsea zitten daar geen ploegen bij waar PSV 10 jaar geleden bij voorbaat min of meer kansloos was. Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nederlandse competitie is heel erg afgegleden.
pi_105053915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

PSV doet echt niet onder voor hun.
Ik zeg ook niet dat ze onderdoen voor het rijtje Rubin Kazan, ik zeg alleen dat in een KO fase ze er best van kunnen verliezen.
En ik denk dat een PSG, Schalke en Atletico Madrid sterker zijn dan PSV, maar dat mag ook als je ziet wat voor begroting ze hebben,.
pi_105053943
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen
Ik wil wel Europees spelen, ik vind alleen de EL behoorlijk nietszeggend, dus zou ik het geen ramp vinden om eruit te vliegen. Toch wil ik alles winnen.

quote:
en het verhaal zich weer herhaalt? :')
Herhaalt? Ken je het enorme verschil tussen EL en CL wel? Die twee kun je nagenoeg op geen enkel punt vergelijken en dus al helemaal niet herhalen?

quote:
Wat een gelul.
Inderdaad.
Dit, dus.
pi_105053968
Begrijp ik allemaal. En jullie hebben ook zeker gelijk. Maar ik denk dat ze gewoon best ver kunnen komen. Ik zeg niet dat dit de waarheid is. Ik ben namelijk geen autoriteit zoals anderen vaak wel menen te zijn.

Als ik kijk naar de wedstrijd van vorig jaar tegen Benfica kijk denk ik dat ze verder zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze op dit moment weer zo afgedroogd zouden worden.

Kijk naar vorig jaar de halve finales. Benfica, Porto, Braga en Villareal.
pi_105054033
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik wil wel Europees spelen, ik vind alleen de EL behoorlijk nietszeggend, dus zou ik het geen ramp vinden om eruit te vliegen. Toch wil ik alles winnen.

[..]

Herhaalt? Ken je het enorme verschil tussen EL en CL wel? Die twee kun je nagenoeg op geen enkel punt vergelijken en dus al helemaal niet herhalen?

[..]

Inderdaad.
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 15:06:52 ]
pi_105054058
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Begrijp ik allemaal. En jullie hebben ook zeker gelijk. Maar ik denk dat ze gewoon best ver kunnen komen. Ik zeg niet dat dit de waarheid is. Ik ben namelijk geen autoriteit zoals anderen vaak wel menen te zijn.

Als ik kijk naar de wedstrijd van vorig jaar tegen Benfica kijk denk ik dat ze verder zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze op dit moment weer zo afgedroogd zouden worden.

Kijk naar vorig jaar de halve finales. Benfica, Porto, Braga en Villareal.
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.
pi_105054097
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.
Dit, dus.
pi_105054160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.
Maar als je de laatste 5 jaar dat bekijkt lijkt dit gewoon een incident te zijn. Ajax had natuurlijk geluk dat Lyon in een hele zwakke periode zit, ze Real Madrid als laatste treffen en met Dinamo Zagreb een uitermate zwakke tegenstander hadden. Maar dan nog moet je zelf wel de punten binnen halen. Ik verwacht alleen niet dat er jaarlijks een Nederlands team door stoot tot de ko fase in de CL.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 15:10:00 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105054162
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105054188
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Incidentele successen zijn niet uitgezonderd natuurlijk. Voetbal blijft een spel van fouten.
pi_105054213
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.
Verschil was dat toen nog niet zoals nu het voetbal helemaal geëxplodeerd was. Nu sjeiks te pas en te onpas clubs overnemen kan je daar gewoon niet meer tegen concurreren. Nederland moet dat ook niet willen. Gewoon terug naar de basis waar we groot mee zijn geworden en dat is het opleiden van talenten.
pi_105054234
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.
Vorig jaar stond er ook maar 1 CL club in de halve finales van de EL. En toen gingen ze eruit.
pi_105054255
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Die tijden zijn echt voorbij. Als je ziet wat voor elftal Feyenoord toen had...daar zouden ze nu kampioen mee worden. Van Persie, Kalou, Van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen, Ono, Emerton, een supergetalenteerde Leonardo en dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.

Tegenwoordig worden dat soort gasten al weggekocht voor ze iets gepresteerd hebben en heb je simpelweg de kans niet om zo'n ploeg bij elkaar te houden. Die paar rijke clubs hebben het voor de rest van Europa volledig verziekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 15:13:40 ]
pi_105054307
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
pi_105054340
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vorig jaar stond er ook maar 1 CL club in de halve finale van de EL. En toen gingen ze eruit.
Ja maar dat was wel de club die PSV uitschakelde.
pi_105054378
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
Atletico Madrid won hem 2 jaar geleden nog terwijl ze uit de CL kwamen.

Shakhtar had hem ook via de route gewonnen als ik mij niet vergis.
*Edit* En CSKA Moskou ook.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:24:00 #49
56749 BlaZ
pi_105054655
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Die tijden zijn echt voorbij. Als je ziet wat voor elftal Feyenoord toen had...daar zouden ze nu kampioen mee worden. Van Persie, Kalou, Van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen, Ono, Emerton, een supergetalenteerde Leonardo en dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.

Tegenwoordig worden dat soort gasten al weggekocht voor ze iets gepresteerd hebben en heb je simpelweg de kans niet om zo'n ploeg bij elkaar te houden. Die paar rijke clubs hebben het voor de rest van Europa volledig verziekt.
Die EL wonnen ze alleen omdat van Hooijdonk gewoon alle vrije trappen binnenschoot. Verder was die ploeg echt niet zo goed.

Wel stukken beter als het Feyenoord van nu
2002/2003 :
1 PSV 34 26 6 2 84 87 20 +67
2 Ajax 34 26 5 3 83 96 32 +64
3 Feye 34 25 5 4 80 89 39 +50
4 NAC 34 13 13 8 52 42 31 +11

Let op puntenverschil tussen top 3 en NAC wow
pi_105054738
Holy shizzz dat lijkt wel de spaanse competitie.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:26:59 #51
56749 BlaZ
pi_105054765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

De ploegen die uit de CL komen zijn ook niet zoveel beter als wat er dan nog over is in de EL.
Alleen Manchester City of Chelsea zouden mits ze niet doorgaan er echt bovenuit steken.

Het niveau onder de top is behoorlijk genivelleerd.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:29:32 #52
56749 BlaZ
pi_105054864
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
Holy shizzz dat lijkt wel de spaanse competitie.
Na Valencia zit nooit zo dicht op de top 2 daar hé.
pi_105054867
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:16 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Atletico Madrid won hem 2 jaar geleden nog terwijl ze uit de CL kwamen.

Shakhtar had hem ook via de route gewonnen als ik mij niet vergis.
*Edit* En CSKA Moskou ook.
En Porto volgens mij ook.
pi_105054868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef BlaZ het volgende:

[..]

De ploegen die uit de CL komen zijn ook niet zoveel beter als wat er dan nog over is in de EL.
Alleen Manchester City of Chelsea zouden mits ze niet doorgaan er echt bovenuit steken.

Het niveau onder de top is behoorlijk genivelleerd.
Valencia lijkt mij ook een grote kanshebber.
En FC Porto natuurlijk ook, als houder van de EL.
pi_105054876
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Die EL wonnen ze alleen omdat van Hooijdonk gewoon alle vrije trappen binnenschoot. Verder was die ploeg echt niet zo goed.

Wel stukken beter als het Feyenoord van nu
2002/2003 :
1 PSV 34 26 6 2 84 87 20 +67
2 Ajax 34 26 5 3 83 96 32 +64
3 Feye 34 25 5 4 80 89 39 +50
4 NAC 34 13 13 8 52 42 31 +11

Let op puntenverschil tussen top 3 en NAC wow
Was gewoon een geweldige ploeg man. En ja, van Hooijdonk had daar een heel erg groot aandeel in, maar als je gewoon ziet wat voor spelers er in dat elftal rondliepen. Niks mis mee. Tegenwoordig zou je daar met 2 vingers in je neus kampioen mee worden.
pi_105054881
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

En Porto volgens mij ook.
Vorig jaar in ieder geval niet.
pi_105055180
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Vorig jaar in ieder geval niet.
Klopt.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:58:41 #58
56749 BlaZ
pi_105055854
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Was gewoon een geweldige ploeg man. En ja, van Hooijdonk had daar een heel erg groot aandeel in, maar als je gewoon ziet wat voor spelers er in dat elftal rondliepen. Niks mis mee. Tegenwoordig zou je daar met 2 vingers in je neus kampioen mee worden.
Nja meningen verschillen. Bekijk de PSV selectie van dat jaar eens, die was echt niet zo geweldig, maar eindigden in de competitie hoger als Feyenoord.
Feyenoord had natuurlijk een aantal grote talenten maar die zaten toen echt nog niet op topniveau.
Van Hooijdonk maakte het verschil.
pi_105057919
quote:
19s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef 3M1N3M het volgende:

[..]

Hij komt toch niet, PSV wint dit gewoon.
Nieuw wetsvoorstel PVV: ''Wordt je met grote cijfers ingemaakt? (6-1, 10-0 of 6-4 red.) dan moet je voortaan U zeggen tegen diegene.''
Met 6-4 wordt je niet echt met grote cijfers ingemaakt. Da's hetzelfde als 2-0. Of 3-1. Of 4-2. Of 5-3. Of 7-5.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 16:48:55 #60
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105058106
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Nja meningen verschillen. Bekijk de PSV selectie van dat jaar eens, die was echt niet zo geweldig, maar eindigden in de competitie hoger als Feyenoord.
Feyenoord had natuurlijk een aantal grote talenten maar die zaten toen echt nog niet op topniveau.
Van Hooijdonk maakte het verschil.
Niet zo geweldig, we hadden Hiddink!

Verder Bommel, Robben, Kezman die er 35 intrapte :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105058541
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Met 6-4 wordt je niet echt met grote cijfers ingemaakt. Da's hetzelfde als 2-0. Of 3-1. Of 4-2. Of 5-3. Of 7-5.
Vooralsnog staat Feyenoord met hetzelfde aantal punten op de ranglijst naast Ajax hoor. Tel daarbij op de grote financiele problemen, totaal geen mogelijkheden tot investeringen en dan vind ik eerder dat je Feyenoord tekortdoet door op 2 wedstrijden te gaan concentreren. Het is eerder gepast om een bescheiden applausje te geven voor wat Feyenoord nu neerzet.

Zo'n bekwame technische staf, een TD die de club vooruithelpt, een geweldige jeugdopleiding en een eerste elftal dat langzaam maar zeker weer opkrabbelt. Als PSV die 40 miljoen niet had gekregen hadden ze er slechter voor gestaan binnen 2 jaar. ^O^

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:01:32 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:02:16 #62
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105058630
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vooralsnog staat Feyenoord met hetzelfde aantal punten op de ranglijst naast Ajax hoor. Tel daarbij op de grote financiele problemen, totaal geen mogelijkheden tot investeringen en dan vind ik eerder dat je Feyenoord tekortdoet door op 2 wedstrijden te gaan concentreren. Het is eerder gepast om een bescheiden applausje te geven voor wat Feyenoord nu neerzet.

Zo'n bekwame technische staf, een TD die de club vooruithelpt, een geweldige jeugdopleiding en een eerste elftal dat langzaam maar zeker weer opkrabbelt. ^O^
Feyenoord heeft één van de beste jeugdopleidingen van Nederland, misschien wel de beste. Zonder dat hadden ze hele grote problemen gehad. De gaten die zijn gevallen zijn dankzij de goede jeugd nog ingevuld kunnen worden.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105058702
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Feyenoord heeft één van de beste jeugdopleidingen van Nederland, misschien wel de beste. Zonder dat hadden ze hele grote problemen gehad. De gaten die zijn gevallen zijn dankzij de goede jeugd nog ingevuld kunnen worden.
Daarom. Er zijn clubs die voor minder over de kop zijn gegaan. Het is ook niet echt gepast om als PSV-supporter daar zo hautain op te reageren, aangezien jullie zelf bijna in hetzelfde schuitje zaten.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:04:32 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:07:06 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105058839
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarom. Er zijn clubs die voor minder over de kop zijn gegaan. Het is ook niet echt gepast om als PSV-supporter daar zo hautain op te reageren, aangezien jullie zelf bijna in hetzelfde schuitje zaten.
quote even de hautaine reacties.

Verder ga ik niet weer die heilloze financiële discussie aan.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105058887
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

quote even de hautaine reacties.

Verder ga ik niet weer die heilloze financiële discussie aan.
Ik ga die discussie ook niet eens meer aan, maar je moet het wel meewegen om dingen in perspectief te zien. PSV hing aan een zijden draadje en het had net zo goed fout kunnen aflopen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:10:08 #66
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105058950
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ga die discussie ook niet eens meer aan, maar je moet het wel meewegen om dingen in perspectief te zien. PSV hing aan een zijden draadje en het had net zo goed fout kunnen aflopen.
Misschien pleit het voor PSV dat het niet is fout gelopen......
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105059014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Misschien pleit het voor PSV dat het niet is fout gelopen......
Ja, financieel wanbeleid. Pleit enorm in het voordeel van PSV. :')
Er pleit heel veel voor de gemeente Eindhoven dat ze beseffen hoe belangrijk die club is voor de stad. Voor de rest is er niks positiefs te melden over deze zaak.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:12:10 ]
pi_105059113
Ik denk eigenlijk dat ze wel een beetje gelijk hebben over het geld.
Maar er zijn genoeg tegen/voor argumenten.

Meer zeg ik er niet over..

Overigens, ik gok op een 2-3..
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
pi_105059191
quote:
19s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze wel een beetje gelijk hebben over het geld.
Maar er zijn genoeg tegen/voor argumenten.

Meer zeg ik er niet over..

Overigens, ik gok op een 2-3..
Ik zeg een 3-2. Ik hoop dat Leerdam een goede dag heeft, anders verwacht ik niet dat Mertens te stoppen is.
pi_105059258
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ja, financieel wanbeleid. Pleit enorm in het voordeel van PSV. :')
Er pleit heel veel voor de gemeente Eindhoven dat ze beseffen hoe belangrijk die club is voor de stad. Voor de rest is er niks positiefs te melden over deze zaak.
Zij hebben gedaan wat wij, ajax en andere clubs al decennia geleden hebben gedaan. Stop met gefrustreerd doen over die deal die ze gesloten hebben. Komt nogal zielig over.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105059332
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zij hebben gedaan wat wij, ajax en andere clubs al decennia geleden hebben gedaan. Stop met gefrustreerd doen over die deal die ze gesloten hebben. Komt nogal zielig over.
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)

Wat vind jij daar gefrustreerd aan?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:21:05 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:21:32 #72
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105059376
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)
als als als als

quote:
door er maar steeds op terug te komen _O-
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105059526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:21 schreef rubbereend het volgende:

[..]

als als als als

[..]

door er maar steeds op terug te komen _O-
Het is ook niet alsof het feit dat het hier behandeld is gelijk maakt dat de situatie er niet meer toe doet? Jullie gaan toch ook prat op die spelertjes die je van dat geld hebben gekocht. Ik gun jullie al het succes hoor (liever dan Ajax in ieder geval), maar elke keer dat jullie tof doen over die geweldige spelers van jullie of die 10-0 zal ik jullie eraan herinneren dat het dubbeltje net zo goed de andere kant op had kunnen vallen. :W
pi_105059552
En dan vraag ik me oprecht af wat er nog van dat clubje van jullie over was gebleven ;)

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:26:40 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:27:44 #75
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105059604
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het is ook niet alsof het feit dat het hier behandeld is gelijk maakt dat de situatie er niet meer toe doet? Jullie gaan toch ook prat op die spelertjes die je van dat geld hebben gekocht.
_o- nee, er zijn namelijk geen spelers van gekocht _O-
quote:
Ik gun jullie al het succes hoor (liever dan Ajax in ieder geval), maar elke keer dat jullie tof doen over die geweldige spelers van jullie of die 10-0 zal ik jullie eraan herinneren dat het dubbeltje net zo goed de andere kant op had kunnen vallen. :W
wederom quote ff, net als die hautaine quotes graag
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105059660
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dit is juist. Maar zonder de deal hadden jullie de spelers ook niet kunnen kopen dus het een is wel het gevolg van het ander. Het is maar net met welk potje je wat betaalt. Maar dat maakt verder niet uit, PSV moet gewaarschuwd zijn want dit was een eenmalige kans.
pi_105059664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Wat ik begrijp is dat ze het spul nu moeten huren van de gemeente. Uiteindelijk kost het ze dus aanzienlijk meer dan in de situatie hier voor. Zij moesten verkopen om weer gezond te worden.
Een paar jaar geen lucratieve CL-inkomsten en ze komen wellicht ook in de problemen. Niet dat je een club dat gunt trouwens.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105059708
quote:

[..]

[..]

wederom quote ff, net als die hautaine quotes graag
Je wilt beweren dat er de afgelopen dagen niet met 10-0 is gestrooid? Och...het zal me verder ook een worst wezen. Zoals ik al zei: ik gun jullie voor de rest het beste, alleen dat toffe gedrag valt me altijd een beetje tegen van PSV-ers. :W

Daarbij: beweren dat die deal van 40 miljoen totaal geen invloed heeft gehad op het kopen van Wijnaldem, Mertens en Strootman. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:31:07 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:31:45 #79
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105059751
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je wilt beweren dat er de afgelopen dagen niet met 10-0 is gestrooid? Och...het zal me verder ook een worst wezen. Zoals ik al zei: ik gun jullie voor de rest het beste, alleen dat toffe gedrag valt me altijd een beetje tegen van PSV-ers. :W
_O- en dat is hautain, pronken met die legendarische overwinning _O- ik struikel evenzeer over de pijnlijke nederlaag in de EUFAcup ;(

:W
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:32:08 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105059765
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Daarbij: beweren dat die deal van 40 miljoen totaal geen invloed heeft gehad op het kopen van Wijnaldem, Mertens en Strootman. :')
citeer me waar ik dat zeg
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105059805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:32 schreef rubbereend het volgende:

[..]

citeer me waar ik dat zeg
quote:

[..]

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:33:19 ]
pi_105059807
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef rubbereend het volgende:

[..]

_O- en dat is hautain, pronken met die legendarische overwinning _O- ik struikel evenzeer over de pijnlijke nederlaag in de EUFAcup ;(

Jan Heintze met zijn gemalen haaienbotten.
Ik typ straat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:35:08 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105059868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[..]

Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.

Verder hadden waarschijnlijk niet al die drie spelers dit seizoen gekomen zonder die deal

Dat zijn de feiten.
DeLuna vindt me dik ;(
  Redactie Games donderdag 1 december 2011 @ 17:35:29 #84
181272 crew  Noppie2000
pi_105059887
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

[..]

OWWWWWWWWWWWNED.

Overigens, als PSV'er: moet zeggen dat Feijenoord - helaas - deze wedstrijd gewoon gaat winnen.
pi_105059923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.

Verder hadden waarschijnlijk niet al die drie spelers dit seizoen gekomen zonder die deal

Dat zijn de feiten.
Dat is wat ik bedoel en dat weet je best. Maar vooral proberen makkelijk te scoren vent! ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 17:37:25 ]
  Redactie Games donderdag 1 december 2011 @ 17:36:52 #86
181272 crew  Noppie2000
pi_105059932
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat zijn de feiten.
:') Jij bent zeker boekhouder ofzo? Als die 40 miljoen niet direct in de herstructurering was gestopt, was het geld waarvan spelers zijn gekocht daarin gegooid.

Noem het wat je het wil noemen, zonder de steun van de gemeente Eindhoven ( _O_ ) waren onze spelers nooit gekomen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:40:08 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060038
zucht, maargoed die discussie was dit topic niet voor :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105060185
Wat klopt er eigenlijk van dat verhaal van Willy van de Kerkhof in het tv-programma VI. :P
Groetjes, Ezio.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:44:31 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060217
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
Wat klopt er eigenlijk van dat verhaal van Willy van de Kerkhof in het tv-programma VI. :P
JA dat is bar schandalig. Willy moet sowieso een net contract voor het leven hebben!
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:44:52 #90
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060234
En een gloednieuwe caravan cadeau krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105060441
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef rubbereend het volgende:

[..]

JA dat is bar schandalig. Willy moet sowieso een net contract voor het leven hebben!
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.
pi_105060513
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik ben geen psv'er, wist alleen dat ie Willy heette. En volgens JD was hij net zo goed als V Hanegem, Cruijff etc :P
Groetjes, Ezio.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:53:30 #93
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060557
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

:') niet eens meer de achternaam gelezen aangezien wel duidelijk was wat hij bedoelde
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105060594
quote:
14s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:

[..]

:') niet eens meer de achternaam gelezen aangezien wel duidelijk was wat hij bedoelde
Jij was toch van de strikte quotes en niet zozeer van de bedoeling erachter? ;)
pi_105060695
-edit- genoeg zo

[ Bericht 97% gewijzigd door Morpheus2002 op 01-12-2011 18:00:11 ]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:57:08 #96
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060701
niks
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 17:57:24 #97
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:

'nuf said. :')
hou ik je aan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105060763
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jij was toch van de strikte quotes en niet zozeer van de bedoeling erachter? ;)
En jij was toch degene die de discussie over de financiële zaken niet nogmaals wilde voeren, maar vervolgens die hele discussie weer oprakelt?
Ik typ straat.
pi_105060790
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef kapiteintje het volgende:
-edit-
Liever zulke supporters dan die doorgesnoven randdebielen bij Feyenoord :')

Ik krijg altijd last van plaatsvervangende schaamte als Feyenoorders gaan mekkeren over andere supporters. Jullie torenen hoog boven iedereen uit wat betreft nep-supporters. Lees; Basel uit, Nancy uit, bedreigen van eigen spelers, bestormen van gebouwen :')

[ Bericht 31% gewijzigd door Morpheus2002 op 01-12-2011 18:00:51 ]
pi_105060907
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
* trainingen van je eigen ploeg verstoren, bus staande houden.
Ex-spelers uitkleden om te controleren of ze een ajax-tattoo hebben :')
En dan nog durven roepen dat wij homo's zijn omdat we hand in hand zouden lopen :P
Groetjes, Ezio.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 18:02:58 #101
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105060948
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ex-spelers uitkleden om te controleren of ze een ajax-tattoo hebben :')
_O- Van der Meijde sowieso contracteren was überhaupt :')
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105061037
Doet niet af aan het feit dat het gewoon vreemd is om mij af te zeiken wanneer ik over inhoudelijke zaken wil praten en figuren zoals jij gewoon vrij baan krijgen om zichzelf te profileren.
pi_105061053
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef rubbereend het volgende:

[..]

_O- Van der Meijde sowieso contracteren was überhaupt :')
Dat sowieso :Y
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 18:06:36 #104
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105061074
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
Doet niet af aan het feit dat het gewoon vreemd is om mij af te zeiken wanneer ik over inhoudelijke zaken wil praten en figuren zoals jij gewoon vrij baan krijgen om zichzelf te profileren.
met die klachten mag je naar -> [FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 1 december 2011 @ 18:07:09 #105
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_105061096
Goed, discussie over de financiële zaken rond PSV kunnen hier: PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Discussie over de wedstrijd van a.s. zondag hoort hier: [zondag 4 december 12:30] Feyenoord - PSV

Het is genoeg geweest met het getroll hier. Post zullen zonder pardon verwijderd worden en als men doorgaat ga ik bans aanvragen. Jammer dat het zo moet maar het is niet anders.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_105061105
Hmmm als je iemand quote wiens bericht verdwijnt dan is de tekst in je bericht opeens weg :P

Ben trouwens wel benieuwd of Fredje Vennegoor gaat brengen zondag ^O^
Groetjes, Ezio.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 18:07:59 #107
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105061129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
Hmmm als je iemand quote wiens bericht verdwijnt dan is de tekst in je bericht opeens weg :P

ligt aan de stand. Bij een achterstand sowieso wel.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105061134
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:

Rijden ze beide niet mee met de spelersbus dan?
pi_105061139
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Goed, discussie over de financiële zaken rond PSV kunnen hier: PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Discussie over de wedstrijd van a.s. zondag hoort hier: [zondag 4 december 12:30] Feyenoord - PSV

Het is genoeg geweest met het getroll hier. Post zullen zonder pardon verwijderd worden en als men doorgaat ga ik bans aanvragen. Jammer dat het zo moet maar het is niet anders.[/info]
Komt goed kusje Morph :*
Groetjes, Ezio.
pi_105061149
Voor Rood-Wit gezongen
Vol man'lijke kracht
Een lied met ons allen
Want eendracht maakt macht
Wij trekken ten strijde
Een strijd vol van vręe
Vooruit nu Rood-Witten!!
Vooruit P.S.V.!!!

Wat eens d'Oude glorie
Aan roem heeft gebracht
Dat geeft ons vertrouwen
De moed en de kracht
Om verder te bouwen
Aan ons P.S.V.
Vooruit nu Rood-Witten!!
Vooruit P.S.V.!!!

Wij houden voor ogen
De Rood-Witte vaan
Aan 't "Blauwdoek" meer sterren
De club bovenaan
Wij zullen steeds strijden
Sportief en voor twee
Vooruit nu Rood-Witten!!
Vooruit P.S.V.!!!

En komen er tijden
Van veel tegenslag
Dan zullen wij tonen
Wat vriendschap vermag
De strijd zal ontbranden
Een ieder vecht mee
Vooruit nu Rood-Witten!!
Vooruit P.S.V.!!!
pi_105061174
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Rijden ze beide niet mee met de spelersbus dan?
Ik las net in het wedstrijdttopic dat Lange Jan nog steeds bloedsnel is. Dus misschien gaat hij wel lopend :P
Groetjes, Ezio.
pi_105062111
- genoeg zo -

[ Bericht 64% gewijzigd door Happel op 01-12-2011 20:04:44 ]
pi_105063027
Ach...we zullen het zondag wel zien hoe Wijnaldem het oppakt. Ik vermoed dat hij geen pepernoot gaat raken, maar het kan evengoed de andere kant opwerken en dan krijg je weer dat zo'n spelertje het publiek weer moet provoceren e.d.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 19:17:28 #114
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105063871
Is er eigenlijk nog wel iemand over in dit topic die hier normaal gesproken komt? :D
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105064375
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Stevenzenl het volgende:

[..]

Groot gebracht bij Feyenoord toch, genoeg lesjes vijandelijkheid gehad lijkt me.
Sparta
pi_105067632
quote:
2s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef StijnDa het volgende:
Mensen die doen alsof ze Wijnaldum persoonlijk kennen enzo :')
Ik heb een voetbalplaatje van um, telt dat ook?
U MAD?
  donderdag 1 december 2011 @ 20:39:13 #117
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_105068553
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Is er eigenlijk nog wel iemand over in dit topic die hier normaal gesproken komt? :D
Ik zie nog wel wat bekende namen
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_105068647
quote:
Present. *O*
  donderdag 1 december 2011 @ 22:45:55 #119
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_105077084
quote:
Ik kom hier elke dag.

Noodgedwongen, dat dan weer wel.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_105077302
2 kaartjes voor laatste EL wedstrijd gewonnen voor 20 :)

Als jullie ook willen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 1 december 2011 @ 22:50:26 #121
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105077368
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 kaartjes voor laatste EL wedstrijd gewonnen voor 20 :)

Als jullie ook willen
gekocht bedoel je :P
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105078254
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef rubbereend het volgende:

[..]

gekocht bedoel je :P
Ja mijn bod heeft gewonnen :P
pi_105079545
quote:
Brutal. Fucking. Metal.
pi_105083383
Andreas Hoelgebaum Pereira vertrekt in de winterstop naar Manchester United. De nu nog vijftienjarige aanvallende middenvelder van PSV tekent een meerjarig contract bij de Engese topclub. Verder lijkt leeftijdsgenoot Zakaria Bakkali te vallen voor de avances van stadsgenoot Manchester City. 'De beste jeugdspeler ter wereld' kan twee ton per jaar gaan verdienen.

Volgens Voetbal International dreigt PSV niet twee maar drie toptalenten te verliezen. De pas net vijftien jaar geworden centrale verdediger Riechedly Bazoer zou nadrukkelijk worden gevolgd door scouts van Arsenal en Lille. De tiener mocht naar verluidt recentelijk al meedoen met een besloten training van PSV.

Pereira en Bakkali, beiden Belg, zijn de grootste talenten van de opleiding van de Eindhovense club en ook wordt er veel verwacht van Bazoer. De verdediger zit naar verluidt bij makelaarskantoor Forza Fides, dat eerder Feyenoord's B1-talent Nathan Ake naar Manchester City bracht.

:r
pi_105083406
Goede timing, deed net plakken....

Echt raar dat spelers liever naar engeland gaan ipv stap voor stap beter worden in de Eredivisie.
pi_105083419
Walgelijk dat soort ontwikkelingen. KNVB moet ingrijpen anders zijn we straks al onze talenten kwijt aan die Engelsen.
Groetjes, Ezio.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:07:29 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083432
Tja de voetbalpiramide, wij halen jongens ook overal vandaan
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105083444
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Tja de voetbalpiramide, wij halen jongens ook overal vandaan
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je club
  Forum Admin vrijdag 2 december 2011 @ 01:08:14 #129
35723 crew  GGMM
pi_105083449
En met een beetje pech speelt hij over 4 jaar bij een amateurclub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:09:02 #130
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083461
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ritzmaier?
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105083473
2 ton per jaar is natuurlijk aantrekkelijk voor een 15 jarige....
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:09:51 #132
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083479
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar ligt dan de grens?
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:10:06 #133
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083485
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 ton per jaar is natuurlijk aantrekkelijk voor een 15 jarige....
En vader zal ook wel een goede baan krijgen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105083506
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef GGMM het volgende:
En met een beetje pech speelt hij over 4 jaar bij een amateurclub.
Of net als quincy, airmiles sparen :')
pi_105083509
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:10 schreef rubbereend het volgende:

[..]

En vader zal ook wel een goede baan krijgen
Snel met die verdediger aan tafel en overtuigen. Een goede verdediger heeft PSV nodig in de toekomst.
pi_105083542
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ritzmaier?
Die was toch transfervrij?

Tijdens vi, tijdje geleden. Zei thijs dat elke club 50/100km (?) rondom je club jeugspelers mag scouten/halen. Psv kon dus ook in belgie spelers halen, aangezien die ook in dat gebied zat.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:13:17 #137
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083545
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Snel met die verdediger aan tafel en overtuigen. Een goede verdediger heeft PSV nodig in de toekomst.
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:14:02 #138
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083554
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Die was toch transfervrij?

Tijdens vi, tijdje geleden. Zei thijs dat elke club 50/100km (?) rondom je club jeugspelers mag scouten/halen. Psv kon dus ook in belgie spelers halen, aangezien die ook in dat gebied zat.
die jongens die nu gaan hebben toch ook geen contract
DeLuna vindt me dik ;(
  Forum Admin vrijdag 2 december 2011 @ 01:14:45 #139
35723 crew  GGMM
pi_105083564
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......
Talloze voorbeelden van mislukte voetballers laten zien.

Bij een club als PSV krijg je, mijn inziens veel betere persoonlijke begeleiding en heb je veel meer kans om door te breken dan bij een club die weet ik veel hoeveel 14/15-jarige haalt.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat z'n ouders voor het geld kiezen ja.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105083573
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Kunnen die jongens niks aan doen, meer hun ouders. Als die gewoon goed nadenken. Maarja, je kan ook 2 ton mislopen. Wat een dilemma heb je dan ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:15:50 #141
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083583
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Kunnen die jongens niks aan doen, meer hun ouders. Als die gewoon goed nadenken. Maarja, je kan ook 2 ton mislopen. Wat een dilemma heb je dan ;(
Ja wat is de garantie dat ze het bij PSV halen, hoeveel stroomt er nou daadwerkelijk door jaarlijks.....
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105083590
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Ja wat is de garantie dat ze het bij PSV halen, hoeveel stroomt er nou daadwerkelijk door jaarlijks.....
Ook afhankelijk van de coach he. Onder Rutten moet je zo ongeveer een international zijn wil je in het eerste spelen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_105083591
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef rubbereend het volgende:

[..]

die jongens die nu gaan hebben toch ook geen contract
Jeugdcontract toch? Ofzoiets?

http://www.carmelemmen.nl(...)cadia-tekent-bij-psv
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:16:45 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083594
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Talloze voorbeelden van mislukte voetballers laten zien.

Bij een club als PSV krijg je, mijn inziens veel betere persoonlijke begeleiding en heb je veel meer kans om door te breken dan bij een club die weet ik veel hoeveel 14/15-jarige haalt.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat z'n ouders voor het geld kiezen ja.
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......
DeLuna vindt me dik ;(
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:17:01 #145
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_105083601
Dat nieuws was al tijden bekend, net zoals dat er nu ook al een poosje wordt getrokken aan Bakkali door o.a Man City.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 2 december 2011 @ 01:17:22 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_105083609
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jeugdcontract toch? Ofzoiets?

http://www.carmelemmen.nl(...)cadia-tekent-bij-psv
Dat mag pas op je 16e, daarom halen ze ze op hun 15e
DeLuna vindt me dik ;(
pi_105083624
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......
Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.
Brutal. Fucking. Metal.
  Forum Admin vrijdag 2 december 2011 @ 01:18:13 #148
35723 crew  GGMM
pi_105083625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Geen idee, ik weet niet hoeveel jongens er 7 jaar geleden op hun 15de als 'enorm talent' gezien werden. Maar ik acht de kans bij PSV toch groter dan bij City.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_105083631
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Dat mag pas op je 16e, daarom halen ze ze op hun 15e
Ja maar ik doelde op ritmaier
  Forum Admin vrijdag 2 december 2011 @ 01:18:41 #150
35723 crew  GGMM
pi_105083633
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.
Aissati.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')