Zie hier dan ook de door mij 3 voorspelde winstwedstrijden (PSV, Twente, Ajax).quote:Het mooie is echter dat dit het schema is voor de komende tijd;
04-12-2011 PSV THUIS 12:30 Winst Feijenoord
11-12-2011 FC UTRECHT UIT 14:30 Gelijkspel
18-12-2011 FC TWENTE THUIS 14:30 Winst Feijenoord
22-01-2012 VVV VENLO UIT 14:30 Verlies Feijenoord kennende
29-01-2012 AJAX THUIS 12:30 Winst Feijenoord
05-02-2012 NEC UIT 14:30 Gelijkspel Feijenoord kennende
12-02-2012 VITESSE THUIS 16:30 Winst Feijenoord
Maar ik denk dit omdat Feijenoord in de toppers het best presteert.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ah, Feyenoord gaat even alle thuis wedstrijden sowieso winnen![]()
WANT HET BESTE LEGIOEN VAN DE WERELD!!!!11!!1ONEOENZ
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef rubbereend het volgende:
Wel mooi dat we nu zeker eerste zijn, de laatste thuiswedstrijd nog even winnen en dan zit er weer opzich een prima poulefase op en kan het echte werk beginnen
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als het nou een beetje een mooie tegenstander wordt uit Engeland ben ik een blij man.
PSV heeft meer kwaliteit dan die noitoire peoplepleasers uit dat niet rullevante arbeidersstadje genaamd Manchester.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Cara het volgende:
[..]
De hele EL opzet is ook te triest voor woorden.
Al die potjes spelen en dan mag je een keer tegen Manchester City of Manchester United en dan mag je weer naar huis. Waarom mag je tegen die 2 clubs? Omdat die ergens anders keihard gefaald hebben.
Hmja, maar ik wil weer een leuke uittrip en die hele EL kan mij echt gestolen worden. Je speelt in mijn ogen voor 2 dingen; Champions Leaue en de competitie en andere zaken zoals de beker en de Europa League vind ik zulke onzin. Kan me echt gestolen worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet weg is om zover mogelijk te willen komen. De kans dat je een behapbare tegenstander uit Engeland is niet zo groot.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Geo3kant het volgende:
Lekker verliezen en focussen op de competitie, schijt EL.
EL winnen is wel interessant ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik denk dat PSV de EL best kan winnen. Ik weet niet of daar nog wat leuks aan vast zit.
Ik ben normaal best wel een doemdenker, maar ik denk dat PSV een reële kans maakt ver te komen.
Voor de volgende wedstrijd moeten ze even wat jonge jongens de kans moet geven.
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik.
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
Dat er hier überhaupt mensen zijn die graag in de EL willen verliezen om zich op 100% de Eredivisie te richten. Beetje een zwaktebod vind ik.
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Quote ze allemaal eens dan? Ik heb er maar 1 gezien die het liefst de volgende ronde zou verliezen, de rest geeft aan de prioriteit meer ligt bij de competitie en richten op CL, volgend jaar. Dat is een heel ander verhaal.
Ja, dat was echt dramatisch.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Heb je ook al AZ gemaild? Zij doen aardig hun best om te eruit te vliegen
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb het van de week al vaker gezien. Beetje rare mentaliteit, net zoals denken dat PSV de EL gaat winnen. Heb je al eens gekeken wat er nog in de EL speelt aan teams?
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb ik. En die berichten waar jij op doelt gingen niet over verliezen in de EL, maar nog altijd over de prioriteiten waar het team de meeste waarde aan zou moeten hechten, volgens verschillende supporters.
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen en het verhaal zich weer herhaalt?Wat een gelul.
In de CL hebben Nederlandse clubs helemaal niks meer te zoeken. Daarnaast wordt je van Europees spelen gewoon beter als ploeg, dus ik vind het maar een rare insteek.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt Europees spelen en Europees spelen. Slechts één van die toernooien geldt.
Dit dus. Sportieve aspect is totaal ondergesneeuwd. Kwalijke zaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:49 schreef Chase_Utley het volgende:
Het is eigenlijk triest gesteld met de Europese toernooien in elkaars verhouding.
De EL wordt een afvoerputje en de CL wil men alleen nog maar halen om zo van flink wat geld voorzien te geraken, want een rol betekenis zal een Nederlandse club toch niet meer snel spelen.
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef Buitendam het volgende:
Rustig aan, mannen. Gister door de poulefase gekomen, maar het toernooi duurt nog heel lang.
Je weet nog niet eens welke clubs er allemaal gaan doorstromen vanuit de CL.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.
Logisch met de aankopen, tegenstanders tot nu toe en resultaten in de competitie..quote:Op donderdag 1 december 2011 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, begrijp ik. maar ik denk dat ze best kans hebben om ver te komen. Kijk die poulefase komen we ieder jaar wel door. Daar ben ik niet zo bang voor, maar normaal weet je dat je er dan redelijk snel uitvliegt. Dit jaar heb ik er best een goed gevoel bij.
PSV doet echt niet onder voor hun.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ik zo naar de ploegen kijk vind ik bijvoorbeeld een Atletico Madrid, PSG, Schalke sterker.
Rubin Kazan, PAOK, Sporting Portugal, Athletic de Bilbao, Braga, Udinese, Fulham zijn zomaar ploegen waar je er tegen uit kan vliegen in een KO fase.
Nu moet je eens even naar die namen kijken. Behalve Valencia, Atletico en Chelsea zitten daar geen ploegen bij waar PSV 10 jaar geleden bij voorbaat min of meer kansloos was. Tegenwoordig is het een ander verhaal. Nederlandse competitie is heel erg afgegleden.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef Chase_Utley het volgende:
Als ik zo naar de ploegen kijk vind ik bijvoorbeeld een Atletico Madrid, PSG, Schalke sterker.
Rubin Kazan, PAOK, Sporting Portugal, Athletic de Bilbao, Braga, Udinese, Fulham zijn zomaar ploegen waar je er tegen uit kan vliegen in een KO fase.
En dan heb je nog mogelijke tegenstanders als Lyon (ervan uitgaande dat Ajax 2e wordt), Manchester city of Napoli (een van de 2), FC Basel, Valencia of Chelsea en een FC Porto of Zenit.
PSV zal heel veel geluk moeten hebben om in de finale te komen. Het is niet onmogelijk maar wel zo goed als.
Ik zeg ook niet dat ze onderdoen voor het rijtje Rubin Kazan, ik zeg alleen dat in een KO fase ze er best van kunnen verliezen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV doet echt niet onder voor hun.
Ik wil wel Europees spelen, ik vind alleen de EL behoorlijk nietszeggend, dus zou ik het geen ramp vinden om eruit te vliegen. Toch wil ik alles winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus je wilt niet meer Europees spelen om je op de competitie te kunnen focussen, zodat je volgend jaar Europees kunt spelen
Herhaalt? Ken je het enorme verschil tussen EL en CL wel? Die twee kun je nagenoeg op geen enkel punt vergelijken en dus al helemaal niet herhalen?quote:en het verhaal zich weer herhaalt?![]()
Inderdaad.quote:Wat een gelul.
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik wil wel Europees spelen, ik vind alleen de EL behoorlijk nietszeggend, dus zou ik het geen ramp vinden om eruit te vliegen. Toch wil ik alles winnen.
[..]
Herhaalt? Ken je het enorme verschil tussen EL en CL wel? Die twee kun je nagenoeg op geen enkel punt vergelijken en dus al helemaal niet herhalen?
[..]
Inderdaad.
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef Lange_Lans het volgende:
Begrijp ik allemaal. En jullie hebben ook zeker gelijk. Maar ik denk dat ze gewoon best ver kunnen komen. Ik zeg niet dat dit de waarheid is. Ik ben namelijk geen autoriteit zoals anderen vaak wel menen te zijn.
Als ik kijk naar de wedstrijd van vorig jaar tegen Benfica kijk denk ik dat ze verder zijn. Ik kan me niet voorstellen dat ze op dit moment weer zo afgedroogd zouden worden.
Kijk naar vorig jaar de halve finales. Benfica, Porto, Braga en Villareal.
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.
Maar als je de laatste 5 jaar dat bekijkt lijkt dit gewoon een incident te zijn. Ajax had natuurlijk geluk dat Lyon in een hele zwakke periode zit, ze Real Madrid als laatste treffen en met Dinamo Zagreb een uitermate zwakke tegenstander hadden. Maar dan nog moet je zelf wel de punten binnen halen. Ik verwacht alleen niet dat er jaarlijks een Nederlands team door stoot tot de ko fase in de CL.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.
ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
PSV is tegenwoordig in Europa ook redelijk nietszeggend. Laat ik het anders stellen: er is geen Nederlandse club meer die nog ontzag inboezemt op Europees niveau. Die afwijzende houding t.o.v. de EL roept bij mij associaties op met Amsterdamse arrogantie die niet past in jullie geval, aangezien EL gewoon het gepaste niveau is voor Nederlandse clubs.
Incidentele successen zijn niet uitgezonderd natuurlijk. Voetbal blijft een spel van fouten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Ajax staat ook zo goed als met 1 been in de volgende ronde, je doet net of we de competitie van Roemenie zijn.
Verschil was dat toen nog niet zoals nu het voetbal helemaal geëxplodeerd was. Nu sjeiks te pas en te onpas clubs overnemen kan je daar gewoon niet meer tegen concurreren. Nederland moet dat ook niet willen. Gewoon terug naar de basis waar we groot mee zijn geworden en dat is het opleiden van talenten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.
Vorig jaar stond er ook maar 1 CL club in de halve finales van de EL. En toen gingen ze eruit.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.
Die tijden zijn echt voorbij. Als je ziet wat voor elftal Feyenoord toen had...daar zouden ze nu kampioen mee worden. Van Persie, Kalou, Van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen, Ono, Emerton, een supergetalenteerde Leonardo en dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat hoorde je je 15 jaar geleden ook, ondertussen won Feyenoord de EUFAcup, PSV stond in de halve finale van de CL en Ajax was daar ook vlakbij. En verder nog een berg kwartfinaleplaatsen in de UEFAcup.
Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je maar zolang de nummers 3 uit de CL nog door mogen stromen zie ik een NL club geen Europese prijs meer winnen.
Ja maar dat was wel de club die PSV uitschakelde.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig jaar stond er ook maar 1 CL club in de halve finale van de EL. En toen gingen ze eruit.
Atletico Madrid won hem 2 jaar geleden nog terwijl ze uit de CL kwamen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
Die EL wonnen ze alleen omdat van Hooijdonk gewoon alle vrije trappen binnenschoot. Verder was die ploeg echt niet zo goed.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die tijden zijn echt voorbij. Als je ziet wat voor elftal Feyenoord toen had...daar zouden ze nu kampioen mee worden. Van Persie, Kalou, Van Hooijdonk, Bosvelt, van Wonderen, Ono, Emerton, een supergetalenteerde Leonardo en dan vergeet ik er nog een paar waarschijnlijk.
Tegenwoordig worden dat soort gasten al weggekocht voor ze iets gepresteerd hebben en heb je simpelweg de kans niet om zo'n ploeg bij elkaar te houden. Die paar rijke clubs hebben het voor de rest van Europa volledig verziekt.
De ploegen die uit de CL komen zijn ook niet zoveel beter als wat er dan nog over is in de EL.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vaak zie je dat de echt grote clubs die uit de CL komen, de motivatie niet hebben om in de EL te spelen. Kijk maar eens naar de winnaars van de afgelopen jaren.
Na Valencia zit nooit zo dicht op de top 2 daar hé.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef Geo3kant het volgende:
Holy shizzz dat lijkt wel de spaanse competitie.
En Porto volgens mij ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Atletico Madrid won hem 2 jaar geleden nog terwijl ze uit de CL kwamen.
Shakhtar had hem ook via de route gewonnen als ik mij niet vergis.
*Edit* En CSKA Moskou ook.
Valencia lijkt mij ook een grote kanshebber.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De ploegen die uit de CL komen zijn ook niet zoveel beter als wat er dan nog over is in de EL.
Alleen Manchester City of Chelsea zouden mits ze niet doorgaan er echt bovenuit steken.
Het niveau onder de top is behoorlijk genivelleerd.
Was gewoon een geweldige ploeg man. En ja, van Hooijdonk had daar een heel erg groot aandeel in, maar als je gewoon ziet wat voor spelers er in dat elftal rondliepen. Niks mis mee. Tegenwoordig zou je daar met 2 vingers in je neus kampioen mee worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Die EL wonnen ze alleen omdat van Hooijdonk gewoon alle vrije trappen binnenschoot. Verder was die ploeg echt niet zo goed.
Wel stukken beter als het Feyenoord van nu
2002/2003 :
1 PSV 34 26 6 2 84 87 20 +67
2 Ajax 34 26 5 3 83 96 32 +64
3 Feye 34 25 5 4 80 89 39 +50
4 NAC 34 13 13 8 52 42 31 +11
Let op puntenverschil tussen top 3 en NAC wow
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vorig jaar in ieder geval niet.
Nja meningen verschillen. Bekijk de PSV selectie van dat jaar eens, die was echt niet zo geweldig, maar eindigden in de competitie hoger als Feyenoord.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon een geweldige ploeg man. En ja, van Hooijdonk had daar een heel erg groot aandeel in, maar als je gewoon ziet wat voor spelers er in dat elftal rondliepen. Niks mis mee. Tegenwoordig zou je daar met 2 vingers in je neus kampioen mee worden.
Met 6-4 wordt je niet echt met grote cijfers ingemaakt. Da's hetzelfde als 2-0. Of 3-1. Of 4-2. Of 5-3. Of 7-5.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hij komt toch niet, PSV wint dit gewoon.
Nieuw wetsvoorstel PVV: ''Wordt je met grote cijfers ingemaakt? (6-1, 10-0 of 6-4 red.) dan moet je voortaan U zeggen tegen diegene.''
Niet zo geweldig, we hadden Hiddink!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Nja meningen verschillen. Bekijk de PSV selectie van dat jaar eens, die was echt niet zo geweldig, maar eindigden in de competitie hoger als Feyenoord.
Feyenoord had natuurlijk een aantal grote talenten maar die zaten toen echt nog niet op topniveau.
Van Hooijdonk maakte het verschil.
Vooralsnog staat Feyenoord met hetzelfde aantal punten op de ranglijst naast Ajax hoor. Tel daarbij op de grote financiele problemen, totaal geen mogelijkheden tot investeringen en dan vind ik eerder dat je Feyenoord tekortdoet door op 2 wedstrijden te gaan concentreren. Het is eerder gepast om een bescheiden applausje te geven voor wat Feyenoord nu neerzet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Met 6-4 wordt je niet echt met grote cijfers ingemaakt. Da's hetzelfde als 2-0. Of 3-1. Of 4-2. Of 5-3. Of 7-5.
Feyenoord heeft één van de beste jeugdopleidingen van Nederland, misschien wel de beste. Zonder dat hadden ze hele grote problemen gehad. De gaten die zijn gevallen zijn dankzij de goede jeugd nog ingevuld kunnen worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vooralsnog staat Feyenoord met hetzelfde aantal punten op de ranglijst naast Ajax hoor. Tel daarbij op de grote financiele problemen, totaal geen mogelijkheden tot investeringen en dan vind ik eerder dat je Feyenoord tekortdoet door op 2 wedstrijden te gaan concentreren. Het is eerder gepast om een bescheiden applausje te geven voor wat Feyenoord nu neerzet.
Zo'n bekwame technische staf, een TD die de club vooruithelpt, een geweldige jeugdopleiding en een eerste elftal dat langzaam maar zeker weer opkrabbelt.![]()
Daarom. Er zijn clubs die voor minder over de kop zijn gegaan. Het is ook niet echt gepast om als PSV-supporter daar zo hautain op te reageren, aangezien jullie zelf bijna in hetzelfde schuitje zaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feyenoord heeft één van de beste jeugdopleidingen van Nederland, misschien wel de beste. Zonder dat hadden ze hele grote problemen gehad. De gaten die zijn gevallen zijn dankzij de goede jeugd nog ingevuld kunnen worden.
quote even de hautaine reacties.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarom. Er zijn clubs die voor minder over de kop zijn gegaan. Het is ook niet echt gepast om als PSV-supporter daar zo hautain op te reageren, aangezien jullie zelf bijna in hetzelfde schuitje zaten.
Ik ga die discussie ook niet eens meer aan, maar je moet het wel meewegen om dingen in perspectief te zien. PSV hing aan een zijden draadje en het had net zo goed fout kunnen aflopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote even de hautaine reacties.
Verder ga ik niet weer die heilloze financiële discussie aan.
Misschien pleit het voor PSV dat het niet is fout gelopen......quote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga die discussie ook niet eens meer aan, maar je moet het wel meewegen om dingen in perspectief te zien. PSV hing aan een zijden draadje en het had net zo goed fout kunnen aflopen.
Ja, financieel wanbeleid. Pleit enorm in het voordeel van PSV.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien pleit het voor PSV dat het niet is fout gelopen......
Ik zeg een 3-2. Ik hoop dat Leerdam een goede dag heeft, anders verwacht ik niet dat Mertens te stoppen is.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef 3M1N3M het volgende:
Ik denk eigenlijk dat ze wel een beetje gelijk hebben over het geld.
Maar er zijn genoeg tegen/voor argumenten.
Meer zeg ik er niet over..
Overigens, ik gok op een 2-3..
Zij hebben gedaan wat wij, ajax en andere clubs al decennia geleden hebben gedaan. Stop met gefrustreerd doen over die deal die ze gesloten hebben. Komt nogal zielig over.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, financieel wanbeleid. Pleit enorm in het voordeel van PSV.
Er pleit heel veel voor de gemeente Eindhoven dat ze beseffen hoe belangrijk die club is voor de stad. Voor de rest is er niks positiefs te melden over deze zaak.
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)quote:Op donderdag 1 december 2011 17:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zij hebben gedaan wat wij, ajax en andere clubs al decennia geleden hebben gedaan. Stop met gefrustreerd doen over die deal die ze gesloten hebben. Komt nogal zielig over.
als als als alsquote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)
door er maar steeds op terug te komenquote:Wat vind jij daar gefrustreerd aan?
Het is ook niet alsof het feit dat het hier behandeld is gelijk maakt dat de situatie er niet meer toe doet? Jullie gaan toch ook prat op die spelertjes die je van dat geld hebben gekocht. Ik gun jullie al het succes hoor (liever dan Ajax in ieder geval), maar elke keer dat jullie tof doen over die geweldige spelers van jullie of die 10-0 zal ik jullie eraan herinneren dat het dubbeltje net zo goed de andere kant op had kunnen vallen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als als als als
[..]
door er maar steeds op terug te komen
_o- nee, er zijn namelijk geen spelers van gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof het feit dat het hier behandeld is gelijk maakt dat de situatie er niet meer toe doet? Jullie gaan toch ook prat op die spelertjes die je van dat geld hebben gekocht.
wederom quote ff, net als die hautaine quotes graagquote:Ik gun jullie al het succes hoor (liever dan Ajax in ieder geval), maar elke keer dat jullie tof doen over die geweldige spelers van jullie of die 10-0 zal ik jullie eraan herinneren dat het dubbeltje net zo goed de andere kant op had kunnen vallen.
Dit is juist. Maar zonder de deal hadden jullie de spelers ook niet kunnen kopen dus het een is wel het gevolg van het ander. Het is maar net met welk potje je wat betaalt. Maar dat maakt verder niet uit, PSV moet gewaarschuwd zijn want dit was een eenmalige kans.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
_o- nee, er zijn namelijk geen spelers van gekocht
Wat ik begrijp is dat ze het spul nu moeten huren van de gemeente. Uiteindelijk kost het ze dus aanzienlijk meer dan in de situatie hier voor. Zij moesten verkopen om weer gezond te worden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is totaal geen frustratie aanwezig wat dat betreft, het gaat me erom dat er lacherig gedaan wordt over Feyenoord. Ik probeer uit te leggen dat PSV voor hetzelfde geld in dezelfde situatie was beland, ware het niet dat gemeente Eindhoven haar nek heeft uitgestoken voor de club. (voor de rest geen waarde-oordeel over de deal zelf gegeven)
Wat vind jij daar gefrustreerd aan?
Je wilt beweren dat er de afgelopen dagen niet met 10-0 is gestrooid? Och...het zal me verder ook een worst wezen. Zoals ik al zei: ik gun jullie voor de rest het beste, alleen dat toffe gedrag valt me altijd een beetje tegen van PSV-ers.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
wederom quote ff, net als die hautaine quotes graag
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat er de afgelopen dagen niet met 10-0 is gestrooid? Och...het zal me verder ook een worst wezen. Zoals ik al zei: ik gun jullie voor de rest het beste, alleen dat toffe gedrag valt me altijd een beetje tegen van PSV-ers.
citeer me waar ik dat zegquote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daarbij: beweren dat die deal van 40 miljoen totaal geen invloed heeft gehad op het kopen van Wijnaldem, Mertens en Strootman.
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Jan Heintze met zijn gemalen haaienbotten.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]en dat is hautain, pronken met die legendarische overwinning
ik struikel evenzeer over de pijnlijke nederlaag in de EUFAcup
Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.quote:
OWWWWWWWWWWWNED.quote:
Dat is wat ik bedoel en dat weet je best. Maar vooral proberen makkelijk te scoren vent!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.
Verder hadden waarschijnlijk niet al die drie spelers dit seizoen gekomen zonder die deal
Dat zijn de feiten.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja ik beweer dat er van die 40 miljoen geen speler gekocht hebben. Dat geld is rechtstreeks in de herstructurering gestoken. Daar is geen woord van gelogen.
Verder hadden waarschijnlijk niet al die drie spelers dit seizoen gekomen zonder die deal
Dat zijn de feiten.
JA dat is bar schandalig. Willy moet sowieso een net contract voor het leven hebben!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Stokstaart het volgende:
Wat klopt er eigenlijk van dat verhaal van Willy van de Kerkhof in het tv-programma VI.
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA dat is bar schandalig. Willy moet sowieso een net contract voor het leven hebben!
Ik ben geen psv'er, wist alleen dat ie Willy heette. En volgens JD was hij net zo goed als V Hanegem, Cruijff etcquote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was trouwens v.d. Kuijlen hoor, maargoed. Jullie zijn weer lekker op de hoogte.
Jij was toch van de strikte quotes en niet zozeer van de bedoeling erachter?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]niet eens meer de achternaam gelezen aangezien wel duidelijk was wat hij bedoelde
hou ik je aanquote:
En jij was toch degene die de discussie over de financiële zaken niet nogmaals wilde voeren, maar vervolgens die hele discussie weer oprakelt?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij was toch van de strikte quotes en niet zozeer van de bedoeling erachter?
Liever zulke supporters dan die doorgesnoven randdebielen bij Feyenoordquote:
Ex-spelers uitkleden om te controleren of ze een ajax-tattoo hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef Stevenzenl het volgende:
* trainingen van je eigen ploeg verstoren, bus staande houden.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ex-spelers uitkleden om te controleren of ze een ajax-tattoo hebben
Dat sowiesoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]Van der Meijde sowieso contracteren was überhaupt
met die klachten mag je naar -> [FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
Doet niet af aan het feit dat het gewoon vreemd is om mij af te zeiken wanneer ik over inhoudelijke zaken wil praten en figuren zoals jij gewoon vrij baan krijgen om zichzelf te profileren.
ligt aan de stand. Bij een achterstand sowieso wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
Hmmm als je iemand quote wiens bericht verdwijnt dan is de tekst in je bericht opeens weg
Ben trouwens wel benieuwd of Fredje Vennegoor gaat brengen zondag
Rijden ze beide niet mee met de spelersbus dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Stokstaart het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd of Fredje Vennegoor gaat brengen zondag
Komt goed kusje Morphquote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[info]Goed, discussie over de financiële zaken rond PSV kunnen hier: PSV, gemeente en geld. Discussieer hier.
Discussie over de wedstrijd van a.s. zondag hoort hier: [zondag 4 december 12:30] Feyenoord - PSV
Het is genoeg geweest met het getroll hier. Post zullen zonder pardon verwijderd worden en als men doorgaat ga ik bans aanvragen. Jammer dat het zo moet maar het is niet anders.[/info]
Ik las net in het wedstrijdttopic dat Lange Jan nog steeds bloedsnel is. Dus misschien gaat hij wel lopendquote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Rijden ze beide niet mee met de spelersbus dan?
Spartaquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Groot gebracht bij Feyenoord toch, genoeg lesjes vijandelijkheid gehad lijkt me.
Ik heb een voetbalplaatje van um, telt dat ook?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef StijnDa het volgende:
Mensen die doen alsof ze Wijnaldum persoonlijk kennen enzo
Ik zie nog wel wat bekende namenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Is er eigenlijk nog wel iemand over in dit topic die hier normaal gesproken komt?
Present.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
Is er eigenlijk nog wel iemand over in dit topic die hier normaal gesproken komt?
Ik kom hier elke dag.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
gekocht bedoel jequote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 kaartjes voor laatste EL wedstrijd gewonnen voor 20
Als jullie ook willen
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:17 schreef rubbereend het volgende:
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je clubquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:07 schreef rubbereend het volgende:
Tja de voetbalpiramide, wij halen jongens ook overal vandaan
Ritzmaier?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je club
Waar ligt dan de grens?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
50km rondom eidhoven toch? En niet 400km rondom je club
En vader zal ook wel een goede baan krijgenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
2 ton per jaar is natuurlijk aantrekkelijk voor een 15 jarige....
Of net als quincy, airmiles sparenquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:08 schreef GGMM het volgende:
En met een beetje pech speelt hij over 4 jaar bij een amateurclub.
Snel met die verdediger aan tafel en overtuigen. Een goede verdediger heeft PSV nodig in de toekomst.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En vader zal ook wel een goede baan krijgen
Die was toch transfervrij?quote:
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Snel met die verdediger aan tafel en overtuigen. Een goede verdediger heeft PSV nodig in de toekomst.
die jongens die nu gaan hebben toch ook geen contractquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die was toch transfervrij?
Tijdens vi, tijdje geleden. Zei thijs dat elke club 50/100km (?) rondom je club jeugspelers mag scouten/halen. Psv kon dus ook in belgie spelers halen, aangezien die ook in dat gebied zat.
Talloze voorbeelden van mislukte voetballers laten zien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......
Kunnen die jongens niks aan doen, meer hun ouders. Als die gewoon goed nadenken. Maarja, je kan ook 2 ton mislopen. Wat een dilemma heb je danquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Wat denk je dat ze doen, maar die jongens worden naar Engeland gevlogen en de kop helemaal gek gemaakt. Moet je je voorstellen dat jij 15 bent, je mag op Old Trafford rond kijken, vervolgens mee eten met de selectie. En daarna houden ze een contract van twee ton voor je neus......
Ja wat is de garantie dat ze het bij PSV halen, hoeveel stroomt er nou daadwerkelijk door jaarlijks.....quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kunnen die jongens niks aan doen, meer hun ouders. Als die gewoon goed nadenken. Maarja, je kan ook 2 ton mislopen. Wat een dilemma heb je dan
Ook afhankelijk van de coach he. Onder Rutten moet je zo ongeveer een international zijn wil je in het eerste spelen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja wat is de garantie dat ze het bij PSV halen, hoeveel stroomt er nou daadwerkelijk door jaarlijks.....
Jeugdcontract toch? Ofzoiets?quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die jongens die nu gaan hebben toch ook geen contract
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Talloze voorbeelden van mislukte voetballers laten zien.
Bij een club als PSV krijg je, mijn inziens veel betere persoonlijke begeleiding en heb je veel meer kans om door te breken dan bij een club die weet ik veel hoeveel 14/15-jarige haalt.
Maar goed, ik kan me voorstellen dat z'n ouders voor het geld kiezen ja.
Dat mag pas op je 16e, daarom halen ze ze op hun 15equote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jeugdcontract toch? Ofzoiets?
http://www.carmelemmen.nl(...)cadia-tekent-bij-psv
Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......
Geen idee, ik weet niet hoeveel jongens er 7 jaar geleden op hun 15de als 'enorm talent' gezien werden. Maar ik acht de kans bij PSV toch groter dan bij City.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel van de jongens die 7 jaar geleden 15 was heeft het alsnog gehaald bij PSV......
Ja maar ik doelde op ritmaierquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat mag pas op je 16e, daarom halen ze ze op hun 15e
Aissati.quote:Op vrijdag 2 december 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Afellay en die andere gast (naam ff kwijt) die naar Ajax ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |