SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eenmaal buiten wilde ik mijn broodje opeten, maar ik wam er achter dat het al koud was...
Klacht: Koude, vieze frikandellenbroodjes met die vieze, smerige, zoete curry saus waar ze ¤1,00 () voor durven te vragen, waarbij het broodje gewoon uit elkaar valt. En dan al die kutkinderen die met goedkope blikjes energiedrank lopen of bij de kassa staan.
[ Bericht 1% gewijzigd door Computerfluisteraar op 01-12-2011 13:00:14 ]
Winkelcentrums zonder Jumboquote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef luckass het volgende:
Frikandelbroodjes dien je ook bij de Jumbo te halen.
Ditquote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Postalz het volgende:
daarom chocolade croissants van de AH
ja die heb ik ook altijd in mn tas zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef zoefschildpad het volgende:
daar heb je toch een oven voor?
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef luckass het volgende:
[..]
ja die heb ik ook altijd in mn tas zitten.
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:02 schreef kikoooooo het volgende:
Frikandelbroodjes
TS draagt ook Nickelson?
Heeft niks met stoer doen te maken. Is gewoon goedkoop. Daarom kopen ze ook nooit red bull maar altijd het goedkoopste merk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die kutkoters zuipen zich echt helemaal lens met die energydrinks. Is het soms stoer ofzo om voor de supermarkt te staan met je blikje red bull of monster?? Is het een vervanging voor alcoholische versnaperingen omdat ze dat niet meekrijgen?? Ik ben denk ik te oud om die onzin te begrijpen.
Zo,jongen bij ons op school koop twee trays( 48 blikjes) verkoopt er 24 op school met 5 cent extra winst per blikje en de rest drinkt hij zelf opquote:Op donderdag 1 december 2011 13:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Die kutkoters zuipen zich echt helemaal lens met die energydrinks. Is het soms stoer ofzo om voor de supermarkt te staan met je blikje red bull of monster?? Is het een vervanging voor alcoholische versnaperingen omdat ze dat niet meekrijgen?? Ik ben denk ik te oud om die onzin te begrijpen.
Vertel ons meer over de dingen die jij meemaakt op school man.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:44 schreef chickmagneet het volgende:
[..]
Zo,jongen bij ons op school koop twee trays( 48 blikjes) verkoopt er 24 op school met 5 cent extra winst per blikje en de rest drinkt hij zelf op![]()
Er zijn blijkbaar niet genoeg betaalbare gezonde alternatieven, dus dan gaan koters voor ongezonde meuk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Dan worden ze hard.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef BossBoss87 het volgende:
Gewoon vragen of ze het even in de oven opwarmen voor je.
als ze het er te lang in laat liggen wel maar krokant vind ik die broodjes nog lekkerderquote:Op donderdag 1 december 2011 13:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan worden ze hard.
Maar die van de AH zijn sowieso de beste!!
En ja met een blikje euroshopper energydrink!!
Kaasbroodjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Daarom: Kaasbroodjes
Die frikandelbroodjes zijn niet te nassen men
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:18 schreef cool15 het volgende:
onterechte klacht, die broodjes zijn kk lekker
TS is een verzuurde volwassene!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef RandyBlythe het volgende:
En toen kwam TS buiten en maakte direct dit topic: Kutkinderen die allemaal het zelfde dragen
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef RandyBlythe het volgende:
En toen kwam TS buiten en maakte direct dit topic: Kutkinderen die allemaal het zelfde dragen
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef Al1 het volgende:
TS gunt geen genot aan scholieren, wiens essentie van genot een stuk lager ligt dan bij de gemiddelde volwassen materialistische zuurpruim!
ik gebruik geen kk of kanker uit principequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik gebruik geen kk of kanker uit principeNu gebruik je het twee keer in één zin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker man maar wat voor saus is et ?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef arucard het volgende:
Frikandelbroodjes zouden 10 keer zo lekker zijn zonder die ranzige curry
Dit is geen Duitsland of België.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Frikadel
[ afbeelding ]
Frikandel
[ afbeelding ]
Acceptabel, maar niet goed.quote:
Dat ziet er inderdaad uit als kotsquote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef B-FliP het volgende:
Vroegah at ik nog wel eens een hamkaascroissant van de AH, maar sindsdat ze de ham hebben vervangen door iets wat gekauwd en uitgekotst lijkt te zijn hoef k die troep niet meer.
Wel goed. Frikadel is dan weer niet acceptabelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is geen Duitsland of België.
[..]
Acceptabel, maar niet goed.
quote:Een frikadel, niet te verwarren met een frikandel, is een ronde compacte gehaktbal met bepaalde kruiden. Volgens het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands" draagt de bal deze naam al sinds het einde van de 16de eeuw[1]. De frikadel wordt vooral in België, Duitsland, Zweden en Denemarken gegeten.
pwnd, wie unne noobquote:Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel) is in België en Nederland een langwerpige, donkergekleurde staaf van verschillende soorten vlees die warm gefrituurd wordt gegeten.
Ja wikipedia waait met alle winden mee. Ik doe niet mee aan die gekkigheid en noem het consequent een frikadel. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef arucard het volgende:
[..]
Wel goed. Frikadel is dan weer niet acceptabel
[..]
[..]
pwnd, wie unne noob
Lekker gek, lekker tegendraads.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja wikipedia waait met alle winden mee. Ik doe niet mee aan die gekkigheid en noem het consequent een frikadel. Zoals het hoort.
pwned sinds 16e eeuwquote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef arucard het volgende:
[..]
Wel goed. Frikadel is dan weer niet acceptabel
[..]
[..]
pwnd, wie unne noob
http://www.devriessnacks.nl/frikadel.aspxquote:
Dan noem jij en al je vriendjes het toch lekker frikadel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
http://www.devriessnacks.nl/frikadel.aspx
Nee hoor, de originele makers zijn het gewoon met mij eens.
Zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Dan noem jij en al je vriendjes het toch lekker frikadel.
De juiste benaming blijft frikandel, feit.
Had ik ook, at er een keer eentje in een tussenuur en heb in de les daarna continu had idee gehad dat ik moest kotsen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Bredemug het volgende:
Die frikandelbroodjes van de ah zijn zo smerig en vies, ik had ooit er 2 gegeten en voelde me gelijk ziek, daarna nooit meer. giftige zooi
Jup. Gewoon food waarvan je gelijk denkt: Hup vinger in de keel en boven de pot hangenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Had ik ook, at er een keer eentje in een tussenuur en heb in de les daarna continu had idee gehad dat ik moest kotsen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
He, altijd al willen wetenwat is dat voor saus die erop zit ? Geen std curry ..
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
He, altijd al willen wetenwat is dat voor saus die erop zit ? Geen std curry ..
Nee, is geen curry. De saus op die broodjes is wel erg zoet.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef arucard het volgende:
Is gewoon curry, ik weet niet wat jullie allemaal proeven
Wat is dat toch met dat STD, heb je het zelf misschien, een stdquote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
wats jou probleem ... pfffoe sommige mensen
ik vraag toch wat voor saus het is.
Nee het is geen curry die std in de supermarkt ligt
Sorry, voor jou zal ik alles speciaal uitschrijven ..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Geen std of leg ik de vinger op de zere plek?
Zit het bij je mond, of 'daar beneden'?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sorry, voor jou zal ik alles speciaal uitschrijven ..
Sexually transmitted disease. mitchelll0181 stopt die broodjes dus in zijn anus en gebruikt de currysaus als glijmiddel. Gatverdamme wat een smerig ventje!quote:
Woorden gebruiken die je niet kentquote:
Je komt alleen over als een debielquote:Op maandag 5 december 2011 16:52 schreef mitchelll0181 het volgende:
Standaard, std
Iedreen snapt dat altijd ..
I love when people think I'm psychologically disturbedquote:Op maandag 5 december 2011 16:54 schreef arucard het volgende:
[..]
Je komt alleen over als een debiel
Er komt echt alleen maar onzin uit je vingers, niet?quote:Op maandag 5 december 2011 17:00 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
I love when people think I'm psychologically disturbed
Cause it means I overloaded their neurological nerves.
Mooi van t internet aan he.. Je hoeft et niet te lezen allemaal
Voor jou welquote:Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef arucard het volgende:
[..]
Er komt echt alleen maar onzin uit je vingers, niet?
Bij de hema vriend met die spange saus uit sachetje jwtjwtjwtjwtquote:Op maandag 5 december 2011 17:52 schreef RickoKun het volgende:
Kk bezems in deze topicje daarom unox worst bij kiosk tog
quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef TheHundreds het volgende:
Koud en van de AH zijn ze het lekkerst, serieus.
hotdogs van de hema mang maar wel te duur voor deze skeere goldenpower boisquote:Op maandag 5 december 2011 17:52 schreef RickoKun het volgende:
Kk bezems in deze topicje daarom unox worst bij kiosk tog
Hoe bedoel je vooroordelen. Ik ben toch ook scholier en vreet die hap nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:26 schreef UltraViolence het volgende:
Frikandelbroodjes, of zie jij meerdere frikandellen in één broodje zitten?
Overigens, elke scholier haalt bij de supermarkt alleen maar frikandelbroodjes of energydrinks. Jij bent dus géén uitzondering.
Heb die broodjes al tijden niet op, is die curry bij de AH nog steeds bruin?
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef luckass het volgende:
Frikandelbroodjes dien je ook bij de Jumbo te halen.
echt he daar om glijk met red bull naspoele tog fuck die kk broodjequote:Op zaterdag 7 januari 2012 04:12 schreef BESTEVER1997 het volgende:
die broodjes zijn inderdaad rnzig dor die curry actige msurry en di broodjes flikkeren bijna van ellende uit elkaar
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:05 schreef kastenmakersboy2 het volgende:
[..]
echt he daar om glijk met red bull naspoele tog fuck die kk broodje
Waarom bumpte je dit topic eigenlijkquote:
Heeft niet iedere AH een paar magnetrons staan voor de frikandelbroodjes-etende vmbo-jeugd?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef luckass het volgende:
ja die heb ik ook altijd in mn tas zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |