Had ik ook, at er een keer eentje in een tussenuur en heb in de les daarna continu had idee gehad dat ik moest kotsen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:29 schreef Bredemug het volgende:
Die frikandelbroodjes van de ah zijn zo smerig en vies, ik had ooit er 2 gegeten en voelde me gelijk ziek, daarna nooit meer. giftige zooi
Jup. Gewoon food waarvan je gelijk denkt: Hup vinger in de keel en boven de pot hangenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Had ik ook, at er een keer eentje in een tussenuur en heb in de les daarna continu had idee gehad dat ik moest kotsen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
He, altijd al willen wetenwat is dat voor saus die erop zit ? Geen std curry ..
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef mitchelll0181 het volgende:
He, altijd al willen wetenwat is dat voor saus die erop zit ? Geen std curry ..
Nee, is geen curry. De saus op die broodjes is wel erg zoet.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:41 schreef arucard het volgende:
Is gewoon curry, ik weet niet wat jullie allemaal proeven
Wat is dat toch met dat STD, heb je het zelf misschien, een stdquote:Op donderdag 1 december 2011 21:58 schreef mitchelll0181 het volgende:
wats jou probleem ... pfffoe sommige mensen
ik vraag toch wat voor saus het is.
Nee het is geen curry die std in de supermarkt ligt
Sorry, voor jou zal ik alles speciaal uitschrijven ..quote:Op donderdag 1 december 2011 22:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Geen std of leg ik de vinger op de zere plek?
Zit het bij je mond, of 'daar beneden'?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sorry, voor jou zal ik alles speciaal uitschrijven ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |