Lekker man maar wat voor saus is et ?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef arucard het volgende:
Frikandelbroodjes zouden 10 keer zo lekker zijn zonder die ranzige curry
Dit is geen Duitsland of België.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg
Frikadel
[ afbeelding ]
Frikandel
[ afbeelding ]
Acceptabel, maar niet goed.quote:
Dat ziet er inderdaad uit als kotsquote:Op donderdag 1 december 2011 12:55 schreef B-FliP het volgende:
Vroegah at ik nog wel eens een hamkaascroissant van de AH, maar sindsdat ze de ham hebben vervangen door iets wat gekauwd en uitgekotst lijkt te zijn hoef k die troep niet meer.
Wel goed. Frikadel is dan weer niet acceptabelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is geen Duitsland of België.
[..]
Acceptabel, maar niet goed.
quote:Een frikadel, niet te verwarren met een frikandel, is een ronde compacte gehaktbal met bepaalde kruiden. Volgens het "Etymologisch woordenboek van het Nederlands" draagt de bal deze naam al sinds het einde van de 16de eeuw[1]. De frikadel wordt vooral in België, Duitsland, Zweden en Denemarken gegeten.
pwnd, wie unne noobquote:Een frikandel (tot 2005 in Nederland officieel gespeld als frikadel) is in België en Nederland een langwerpige, donkergekleurde staaf van verschillende soorten vlees die warm gefrituurd wordt gegeten.
Ja wikipedia waait met alle winden mee. Ik doe niet mee aan die gekkigheid en noem het consequent een frikadel. Zoals het hoort.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef arucard het volgende:
[..]
Wel goed. Frikadel is dan weer niet acceptabel
[..]
[..]
pwnd, wie unne noob
Lekker gek, lekker tegendraads.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja wikipedia waait met alle winden mee. Ik doe niet mee aan die gekkigheid en noem het consequent een frikadel. Zoals het hoort.
pwned sinds 16e eeuwquote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef arucard het volgende:
[..]
Wel goed. Frikadel is dan weer niet acceptabel
[..]
[..]
pwnd, wie unne noob
http://www.devriessnacks.nl/frikadel.aspxquote:
Dan noem jij en al je vriendjes het toch lekker frikadel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:27 schreef Piye het volgende:
[..]
http://www.devriessnacks.nl/frikadel.aspx
Nee hoor, de originele makers zijn het gewoon met mij eens.
Zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef arucard het volgende:
[..]
Dan noem jij en al je vriendjes het toch lekker frikadel.
De juiste benaming blijft frikandel, feit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |