alweer!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
zo, ff peopen en dan naar kantoor!
ditquote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
ik poep twee tot drie keer per dag
Ruilen?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
2 tot 3x per dag!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
Das waar, als je koffie drinkt gaat het beterquote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik poepte vroeger twee keer per week. Toen ging ik roken en koffie drinken. Opgelost slotje!
4!!!!!!!! Ik niet eens 1x per dagquote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op een goede dag ga ik wel 4 keer!
Poepen
ik heb een hypothyreoīdie, koffie werkt dan ook niet zo heel goedquote:Op donderdag 1 december 2011 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik poepte vroeger twee keer per week. Toen ging ik roken en koffie drinken. Opgelost slotje!
WOEHAAAAAAA!1!1!1 *rent door het gebouw heen*quote:Op donderdag 1 december 2011 10:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
*gooit koffie op melz der hoofd*
Zo heb je ook weer je sportmomentje voor de dag gehadquote:Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WOEHAAAAAAA!1!1!1 *rent door het gebouw heen*
*rent nog steeds gillend rond*quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zo heb je ook weer je sportmomentje voor de dag gehad
mental imagequote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*rent nog steeds gillend rond*
Buuuh, spannend! Succes straks! Het zal waarschijnlijk even zijn dat ze gwoon willen kijken hoe het er voor staat enzo? Kunnen ze niet naar jou komen?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Diconnected het volgende:
Whut, baas belde net, vroeg hoe het ging enzo. En vervolgens vraagt ie of ik vanmiddag kan langs komen.Nu ben ik gelijk helemaal zenuwachtig over wat komen gaat. Maarja eerst maar even kijken of ik iemand kan regelen die mij wil duwen in m'n rolstoel naar m'n werk.
File?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
nou, dat was voorlopig ook meteen weer de laatste keer met de auto.
nee, geen file, ik woon op 4 km van werk he.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
File?
Koffie + roken = poepen![]()
Ik kan 's ochtends maar ÊÊn bak koffie nemen, anders kom ik te laat omdat ik de plee niet meer af kom
Naja ik hoop het. Dat ze niet over m'n contract gaan praten want die loopt de 26e af...quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Buuuh, spannend! Succes straks! Het zal waarschijnlijk even zijn dat ze gwoon willen kijken hoe het er voor staat enzo? Kunnen ze niet naar jou komen?
meeeh hou maar even op de hoogtequote:Op donderdag 1 december 2011 11:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Naja ik hoop het. Dat ze niet over m'n contract gaan praten want die loopt de 26e af...Wou ook al bijna zeggen om te vragen of ie hier kwam maar dat durfde ik niet
looooolquote:Op donderdag 1 december 2011 11:08 schreef Stormqueen het volgende:
Dus nu heb ik een kwartier moeten lopen naar kantoor vanaf de buitenparkeerplaats. Ik fiets er ook een kwartier op van huis naar werk. Hmmm.
Als hij vandaag komt vind ik het goed. Mocht UPS weer afhaken dan heb je pechquote:Op donderdag 1 december 2011 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
Het liefst dit weekend!
* Puckzzz heeft net de centjes gekregen van de vakantieuurtjes
Goedzo SQquote:Op donderdag 1 december 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
lol!
Mijn collega heeft al twee maanden het probleem dat ze geen pdf bestanden kan uitprinten. Tickets ingelegd bij helpdesk, maar niemand wist een oplossing. Vraagt ze net of ik misschien nog iets weet. Dus ik kijk mee... Printinstellingen... Ik zeg: vink dat ene hokje eens af.
Printopdracht verstuurd en tadaa, het werkt weer!
Quick fixes, I giev
Daar hebben we nog wel ff contact overquote:Op donderdag 1 december 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als hij vandaag komt vind ik het goed. Mocht UPS weer afhaken dan heb je pech
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Daar hebben we nog wel ff contact overIk denk dat ik het gauw genoeg doorheb of die wel of niet geleverd is
Zal ik je eens wat vertellen, wedden dat ze niet komenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
wedden dat UPS om 8 uur pas komt?
Geplande aflevering bijgewerkt naar:quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen, wedden dat ze niet komen
Bevalt ie een beetje die 2?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen, wedden dat ze niet komen
witte?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2![]()
zolang t maar niet die witte is
Witte rand om het scherm. Kijkt vet irritant.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
witte?
Ik weet niet eens welke kleur mijn ipad heeftkomt nooit uit het hoesje. En da's maar goed ook want het hoesje is echt heel goor en lelijk onderhand
idd, sukkel.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb helemaal geen Ipad, ik ben pas een loser
Ja die witte rand bij de iPad 2quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
witte?
Ik weet niet eens welke kleur mijn ipad heeftkomt nooit uit het hoesje. En da's maar goed ook want het hoesje is echt heel goor en lelijk onderhand
Ik dacht dat jij een 2 hadquote:Op donderdag 1 december 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
ah zo. Nee, die is gewoon zwart bij mij. Maar ik ben ook maar een iPad1 losertje...
geef dr een wii controller, ben je in 1x klaarquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje heeft een wii op d'r sinterklaasverlanglijstje staan.
Ons maximumbedrag is 25 euro.
Net plasticquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die witte rand bij de iPad 2die iPad 1 is er alleen amar in het zwart
maar die witte rand om de iPad heen kijkt echt meeeeeeeega irritant![]()
zwarte is veel beter, plus die witte ziet er goedkoop uit
neen, want de extra features heb ik niet nodig, dus goedkoper! Einz!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een 2 had
volgens mij is die zelfs nog duurder dan 25 ekkiesquote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geef dr een wii controller, ben je in 1x klaar
ja das waar, maar nunchuck danquote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is die zelfs nog duurder dan 25 ekkies
er staan ook wel goedkopere dingen op het lijstje, maar ik vraag me af waarom je er een wii op zet als het budget 25 euro isquote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die niet rekening houden met een budget
Nick belt mij ook net op dat er een boek duurder dan ons budget (15 euro) op zijn lijstje staat. 'Ja die is 25 euro'. Ja niet kopen, geef dan maar een boekenbon. Niet zo leuk misschien maar dan moet je maar nakijken wat je op je lijstje zetquote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staan ook wel goedkopere dingen op het lijstje, maar ik vraag me af waarom je er een wii op zet als het budget 25 euro is
Gewoon als opmerking geven dat je HEEL GRAAG een wii voor dr had willen kopen maar dat de nieuwe wii al in de zomer uitkomt en dat dus die oude echt nutteloos is om nu nog te kopen!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
er staan ook wel goedkopere dingen op het lijstje, maar ik vraag me af waarom je er een wii op zet als het budget 25 euro is
rot linux? gewoon mee om leren gaanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef PriemGirl het volgende:
*head exploding*
Net 5u zitten werken aan een klote probleem die met 2 regels code opgelost kon worden![]()
Mompelt iets over rot-linux servers met stomme beperkingen.......
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
volgend jaar zet ik gewoon een nieuwe boxspring op mijn lijstje. Gewoon omdat het kan.
DAT is pas epicquote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Stormqueen het volgende:
of gewoon een wii spelletje geven, zonder wii. Mwehehehe
Ik kan zat met linux omgaan; maar i.c.m. directadmin is het zat uitzoekwerk qua conf aanpassingenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
rot linux? gewoon mee om leren gaanlinux
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
fo of of
van iemand met een wii de lege doos vragen, en daar dan lushballen in doen!
Nee trollface inpakpapier.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
en dan de lush inpakken met een umad inpakpapier trololol![]()
hehehe lulzquote:Op donderdag 1 december 2011 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee trollface inpakpapier.
Eigenlijk moet je dan ook een U MAD duvel uit een doosje maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
of allen de game wii fit kopen en erbij zetten dat ze die wel nodig zal hebben als ze dr wii eindelijk heeftquote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
fo of of
van iemand met een wii de lege doos vragen, en daar dan lushballen in doen!
quote:
Ja dat braadpan erachter. voor mongols die niet weten wat een sauteerpan isquote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whut? ies normale woord in gastronomie!
Altijd al willen hebbenquote:Suunto M5 Motiverende Hartslagmeter, jouw persoonlijke sportassistent die met je meedenkt!
Karma is a bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Karma is a bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is gepost vanaf mijn iPadAids.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit bericht is gepost vanaf mijn iPad
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een mobielen update (vanaf mijn iPad 2.... Oh nee, iPhone)
Werd net gebeld dat ze mijn auto schoon hebben gekregen!![]()
Nu nog even werken en dan ophalen, joy! Party at Kip's place!![]()
![]()
Wil je mijn kamer ook doen?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn huiskamer ook schoon gekregen
Nou ja, sort of
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen pest mij met mijn iPad 2 die ik niet heb
Nee, want die heb ik van iemand geleendquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy, zullen we na de tentamens ons metho boek ritueel verbranden?
Jammer.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik van iemand geleend
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees je kunt trots zijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat niet goed met hart?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees je kunt trots zijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze moeten het gaan monitoren ofzo, er is kans dat de ontstekingen nu ook bij mijn hart zitten
Shit zeg....quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze moeten het gaan monitoren ofzo, er is kans dat de ontstekingen nu ook bij mijn hart zitten
Nee ontstekingen kunnen niet tegen gehouden worden, ik heb wel meds zodat ze iets minder heftig aankomen maar tegenhouden niet, alleen slaan die meds ook niet aan dus ze zijn nog steeds vrij heftigquote:Op donderdag 1 december 2011 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shit zeg....En dan? Valt dat tegen te houden op 1 of andere manier of.... ?
Hoe gevaarlijk is dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik maar zeiken over mijn iPad die niet komtquote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh nee joh het is allemaal niet zo heel erg hoor! Alleen soms gewoon even vervelend omdat het dan even opkomt, maar na 5 of 10 minuten kan ik weer gewoon normaal verder hoor
[..]
Nee ontstekingen kunnen niet tegen gehouden worden, ik heb wel meds zodat ze iets minder heftig aankomen maar tegenhouden niet, alleen slaan die meds ook niet aan dus ze zijn nog steeds vrij heftignoujaaaaaaaa
Bwaohhh ik vind het echt heftig hoor....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh nee joh het is allemaal niet zo heel erg hoor! Alleen soms gewoon even vervelend omdat het dan even opkomt, maar na 5 of 10 minuten kan ik weer gewoon normaal verder hoor
[..]
Nee ontstekingen kunnen niet tegen gehouden worden, ik heb wel meds zodat ze iets minder heftig aankomen maar tegenhouden niet, alleen slaan die meds ook niet aan dus ze zijn nog steeds vrij heftignoujaaaaaaaa
Ze proberen shoptherapie maar dat slaat niet helemaal aan nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bwaohhh ik vind het echt heftig hoor....Vooral zo bij je hart....
![]()
Ik hoop dat ze toch beter meds kunnen verzinnen voor je
Wat ben je ook zo'n ontzettend sterk wijf jij![]()
Niet gevraagd, wil het ook niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is dat?Klinkt eng
Die slaat anders heel goed aan, ben goed in shoppenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze proberen shoptherapie maar dat slaat niet helemaal aan nog.
Maar je lichaam wordt er niet beter vanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die slaat anders heel goed aan, ben goed in shoppen
Word ie toch niet meer, werken met wat je hebt! Ik versier mijn lichaam gewoon, heeft het nog wat nutquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je lichaam wordt er niet beter van
Hang je er ook lampjes in dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Word ie toch niet meer, werken met wat je hebt! Ik versier mijn lichaam gewoon, heeft het nog wat nut
ohja, zo vaak. En kluissleutels, nepspinnen, neonstaafjes, engelse drop...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel es kerstballen in mn oren gehangen!
eeeeeeeeeh neequote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hang je er ook lampjes in dan?
Ik had het liedje trouwens nog geluisterd gisteren, maar ik vind hem niet zo. Ik vind het origineel leuker!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo weer mn Iphone ophalen, eindelijk
Je zal je Ipad maar nog niet hebben
Dat kanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het liedje trouwens nog geluisterd gisteren, maar ik vind hem niet zo. Ik vind het origineel leuker!
Ik vind de delen die jack poels zingt wel mooier dan in het origineel, dat wel. Maar de rap verspest voor mij allesquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind origineel wel mooier, maar deze wat leuker
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind de delen die jack poels zingt wel mooier dan in het origineel, dat wel. Maar de rap verspest voor mij alles
kan dat in trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
BIEBER
http://kotaku.com/5864038(...)r-done-ever?autoplay
jawelquote:
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 15:42:52 ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dus
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Niet bij me.. straks luisterenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee is kerstliedje dus kan weloordopjes in?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die iPad verpatsen natuurlijk, die ze vanmorgen in de bus kreeg...
Gek he als ze het over Mireille uit Maasluis heeftquote:
nee, enkel, die andere heeft mireille denk ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
Skjoe, heb je nou dubbel kontlakjes gekregen trouwens of niet?
Balenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, enkel, die andere heeft mireille denk ik...
Creepy.. ik zag hem en dacht meteen aan haar, voordat ik las wat je zeiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden lipgloss voor Klau, die bovenste
goeden kutcollectie!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden lipgloss voor Klau, die bovenste
Wie is dat dan weer?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
Michelle heeft ook weer een nieuwe post en ik zat zo te lezen:![]()
![]()
![]()
![]()
noo
![]()
Dat is dezen meitquote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wie is dat dan weer?
Bestaat klau dr baby nog? Heb daar niets meer over gelezen.
Heb trouwens voor het eerst op de uni een 8 gehaaldHelaas is er bij het andere tentamen fraude gepleegd, dus geen idee wat ze daar mee gaan doen.
Dan komt ie nooit meer!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef BGTes het volgende:
En waarom is die chauffeur nog steeds onderweg... gaat hij eerst naar spees en dan naar mij toe?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef BGTes het volgende:
En waarom is die chauffeur nog steeds onderweg... gaat hij eerst naar spees en dan naar mij toe?
NOEEZZZ X-MAS SONG FOREVER RUINEDquote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
BIEBER
http://kotaku.com/5864038(...)r-done-ever?autoplay
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan komt ie nooit meer!
EINZ!!111!1!!!!11
hahahahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Zo, IJs is wel even zoet
[ afbeelding ]
Fuck, dat heb ik ooit geweten...hier hebben ze allemaal BB's en iedereen kwam altijd naar mij als er iets was met die krengenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan ! Heb jij al vaker bb's moeten instellen voor pop-accounts? I need help.
Heb werkelijk waar nog nooit een bb in mijn handen gehad en nu moet ik telefonisch ondersteuning geven aan iemand die niet weet waar haar mail zit op haar toestel
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Zo, IJs is wel even zoet
[ afbeelding ]
maar ging dat om een bes of bis account. En werk-mail of pop of privé mailquote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fuck, dat heb ik ooit geweten...hier hebben ze allemaal BB's en iedereen kwam altijd naar mij als er iets was met die krengen
BB is makkelijk in te stellen met een specifieke BB server er bij... Dat heb ik al meermaals in moeten stellen; maar nu gaat het dus om een simpel pop-accountje en geen idee of dat dus wel kan/gaat/lukt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
werk e-mail...maar ik weet het niet meer
de dag duurt nog 7,5 uur!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor het einde van de dag mogen ze wel eens opschieten. Nick heeft net gebeld, volgens dat wief waren ze onderweg
ge wit et nooit!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pakketmannen werken niet tot 23.59 lijkt mij
kak, dat wordt boenenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een crackle lakje echt laten krakkenop het laminaat
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnom ik heb mijn smurfen adventkalender gevonden en nu ga ik het chocolaatje achter deurtje 1 nommen
Nadat ze een foto heeft gemaakt ufkoors...quote:
Nee sorry wilde het wel van mijn nieuwe laminaatvloer hebben als je het niet erg vindquote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nadat ze een foto heeft gemaakt ufkoors...
egoistquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee sorry wilde het wel van mijn nieuwe laminaatvloer hebben als je het niet erg vind
quote:
IT?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]Wij zitten op de bank, daar kun je ons vinden, onder het genot van een slekten film
joepie.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij komt niet meer!! EIN!!11!11!!
Ik vind nog het ergste dat ik nergens zin in heb puur omdat mn iPad niet komt. Net alsof ik doodga zonder ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
heheheh, arm kindmaar ook wel lollig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
pss, space...Mooien iPads, mag ik ze kapot smijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee en de medewerkers van ups nemen de tel niet op. 9min in de wacht....quote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben er weer! Spees, is je iPad er al?
Het lijkt wel of Spees moet bevallenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Mss het volgende:
Zo, ik ben er weer! Spees, is je iPad er al?
Zo'n iPad uit je flamoesch gaat sneller dan UPSquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Spees moet bevallen
[OUD]![]()
![]()
Go Spees!!
![]()
![]()
[/OUD]
QFTquote:Op donderdag 1 december 2011 17:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo'n iPad uit je flamoesch gaat sneller dan UPS
zou je daarvoor met een appel moeten neuken?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Zo'n iPad uit je flamoesch gaat sneller dan UPS
Eerst een hapje nemen wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou je daarvoor met een appel moeten neuken?
met je foef?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Eerst een hapje nemen wel.
nee, ik vroeg me af of die van jou tandjes hadquote:Op donderdag 1 december 2011 17:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heeft die van jou tandjes?
Wel eentje zonder wormpjesquote:Op donderdag 1 december 2011 17:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zou je daarvoor met een appel moeten neuken?
* SpaceInvaders gooit nieuwe aardappelsssquote:Op donderdag 1 december 2011 17:54 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil dat ik de aardappelen niet heb laten aanfikken.
Te laat
Graziequote:Op donderdag 1 december 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
* SpaceInvaders gooit nieuwe aardappelsss
Ik bijna...als Spees bevallen is van de harequote:
Don't give up now Space-san! You're doing GREAT!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dude ik hang al 22 minuten in de wacht. Op 25 hang ik op
Nee want ik ga hem gewoon in de winkel halenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tel er maar 5 dagen bij op
Dat doe ik ook voortaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee want ik ga hem gewoon in de winkel halen
Dat wordt een turbodouche dusquote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef Mss het volgende:
Hmm, ik moet wel over een uur op mn werk zijn. Keuzes!
Ik woon 2 minuten lopen van mijn werk afquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Dat wordt een turbodouche dus
Oooooh dan. Kan je nog redelijk uitgebreid douchenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik woon 2 minuten lopen van mijn werk af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |