ohja, zo vaak. En kluissleutels, nepspinnen, neonstaafjes, engelse drop...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel es kerstballen in mn oren gehangen!
eeeeeeeeeh neequote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hang je er ook lampjes in dan?
Ik had het liedje trouwens nog geluisterd gisteren, maar ik vind hem niet zo. Ik vind het origineel leuker!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo weer mn Iphone ophalen, eindelijk
Je zal je Ipad maar nog niet hebben
Dat kanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het liedje trouwens nog geluisterd gisteren, maar ik vind hem niet zo. Ik vind het origineel leuker!
Ik vind de delen die jack poels zingt wel mooier dan in het origineel, dat wel. Maar de rap verspest voor mij allesquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind origineel wel mooier, maar deze wat leuker
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind de delen die jack poels zingt wel mooier dan in het origineel, dat wel. Maar de rap verspest voor mij alles
kan dat in trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
BIEBER
http://kotaku.com/5864038(...)r-done-ever?autoplay
jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 15:42:52 ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dus
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |