quote:
Ja dat braadpan erachter. voor mongols die niet weten wat een sauteerpan isquote:Op donderdag 1 december 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
whut? ies normale woord in gastronomie!
Altijd al willen hebbenquote:Suunto M5 Motiverende Hartslagmeter, jouw persoonlijke sportassistent die met je meedenkt!
Karma is a bitchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Karma is a bitchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is gepost vanaf mijn iPadAids.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Dit bericht is gepost vanaf mijn iPad
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Even een mobielen update (vanaf mijn iPad 2.... Oh nee, iPhone)
Werd net gebeld dat ze mijn auto schoon hebben gekregen!![]()
Nu nog even werken en dan ophalen, joy! Party at Kip's place!![]()
![]()
Wil je mijn kamer ook doen?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb mijn huiskamer ook schoon gekregen
Nou ja, sort of
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen pest mij met mijn iPad 2 die ik niet heb
Nee, want die heb ik van iemand geleendquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lindy, zullen we na de tentamens ons metho boek ritueel verbranden?
Jammer.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, want die heb ik van iemand geleend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees je kunt trots zijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat niet goed met hart?
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef Sharana_LV het volgende:
Spees je kunt trots zijn hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze moeten het gaan monitoren ofzo, er is kans dat de ontstekingen nu ook bij mijn hart zitten
Shit zeg....quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze moeten het gaan monitoren ofzo, er is kans dat de ontstekingen nu ook bij mijn hart zitten
Nee ontstekingen kunnen niet tegen gehouden worden, ik heb wel meds zodat ze iets minder heftig aankomen maar tegenhouden niet, alleen slaan die meds ook niet aan dus ze zijn nog steeds vrij heftigquote:Op donderdag 1 december 2011 14:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Shit zeg....En dan? Valt dat tegen te houden op 1 of andere manier of.... ?
Hoe gevaarlijk is dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
En ik maar zeiken over mijn iPad die niet komtquote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh nee joh het is allemaal niet zo heel erg hoor! Alleen soms gewoon even vervelend omdat het dan even opkomt, maar na 5 of 10 minuten kan ik weer gewoon normaal verder hoor
[..]
Nee ontstekingen kunnen niet tegen gehouden worden, ik heb wel meds zodat ze iets minder heftig aankomen maar tegenhouden niet, alleen slaan die meds ook niet aan dus ze zijn nog steeds vrij heftignoujaaaaaaaa
Bwaohhh ik vind het echt heftig hoor....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Oh nee joh het is allemaal niet zo heel erg hoor! Alleen soms gewoon even vervelend omdat het dan even opkomt, maar na 5 of 10 minuten kan ik weer gewoon normaal verder hoor
[..]
Nee ontstekingen kunnen niet tegen gehouden worden, ik heb wel meds zodat ze iets minder heftig aankomen maar tegenhouden niet, alleen slaan die meds ook niet aan dus ze zijn nog steeds vrij heftignoujaaaaaaaa
Ze proberen shoptherapie maar dat slaat niet helemaal aan nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bwaohhh ik vind het echt heftig hoor....Vooral zo bij je hart....
![]()
Ik hoop dat ze toch beter meds kunnen verzinnen voor je
Wat ben je ook zo'n ontzettend sterk wijf jij![]()
Niet gevraagd, wil het ook niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoe gevaarlijk is dat?Klinkt eng
Die slaat anders heel goed aan, ben goed in shoppenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ze proberen shoptherapie maar dat slaat niet helemaal aan nog.
Maar je lichaam wordt er niet beter vanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die slaat anders heel goed aan, ben goed in shoppen
Word ie toch niet meer, werken met wat je hebt! Ik versier mijn lichaam gewoon, heeft het nog wat nutquote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar je lichaam wordt er niet beter van
Hang je er ook lampjes in dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Word ie toch niet meer, werken met wat je hebt! Ik versier mijn lichaam gewoon, heeft het nog wat nut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |