ohja, zo vaak. En kluissleutels, nepspinnen, neonstaafjes, engelse drop...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef Mss het volgende:
Ik heb wel es kerstballen in mn oren gehangen!
eeeeeeeeeh neequote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hang je er ook lampjes in dan?
Ik had het liedje trouwens nog geluisterd gisteren, maar ik vind hem niet zo. Ik vind het origineel leuker!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Joysa het volgende:
Ik ga zo weer mn Iphone ophalen, eindelijk
Je zal je Ipad maar nog niet hebben
Dat kanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het liedje trouwens nog geluisterd gisteren, maar ik vind hem niet zo. Ik vind het origineel leuker!
Ik vind de delen die jack poels zingt wel mooier dan in het origineel, dat wel. Maar de rap verspest voor mij allesquote:Op donderdag 1 december 2011 15:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind origineel wel mooier, maar deze wat leuker
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik vind de delen die jack poels zingt wel mooier dan in het origineel, dat wel. Maar de rap verspest voor mij alles
kan dat in trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
BIEBER
http://kotaku.com/5864038(...)r-done-ever?autoplay
jawelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2011 15:42:52 ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet dus
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Niet bij me.. straks luisterenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee is kerstliedje dus kan weloordopjes in?
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die iPad verpatsen natuurlijk, die ze vanmorgen in de bus kreeg...
Gek he als ze het over Mireille uit Maasluis heeftquote:
nee, enkel, die andere heeft mireille denk ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
Skjoe, heb je nou dubbel kontlakjes gekregen trouwens of niet?
Balenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, enkel, die andere heeft mireille denk ik...
Creepy.. ik zag hem en dacht meteen aan haar, voordat ik las wat je zeiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden lipgloss voor Klau, die bovenste
goeden kutcollectie!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden lipgloss voor Klau, die bovenste
Wie is dat dan weer?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
Michelle heeft ook weer een nieuwe post en ik zat zo te lezen:![]()
![]()
![]()
![]()
noo
![]()
Dat is dezen meitquote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wie is dat dan weer?
Bestaat klau dr baby nog? Heb daar niets meer over gelezen.
Heb trouwens voor het eerst op de uni een 8 gehaaldHelaas is er bij het andere tentamen fraude gepleegd, dus geen idee wat ze daar mee gaan doen.
Dan komt ie nooit meer!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef BGTes het volgende:
En waarom is die chauffeur nog steeds onderweg... gaat hij eerst naar spees en dan naar mij toe?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef BGTes het volgende:
En waarom is die chauffeur nog steeds onderweg... gaat hij eerst naar spees en dan naar mij toe?
NOEEZZZ X-MAS SONG FOREVER RUINEDquote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
BIEBER
http://kotaku.com/5864038(...)r-done-ever?autoplay
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan komt ie nooit meer!
EINZ!!111!1!!!!11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |