Gek he als ze het over Mireille uit Maasluis heeftquote:
nee, enkel, die andere heeft mireille denk ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:47 schreef Joysa het volgende:
Skjoe, heb je nou dubbel kontlakjes gekregen trouwens of niet?
Balenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, enkel, die andere heeft mireille denk ik...
Creepy.. ik zag hem en dacht meteen aan haar, voordat ik las wat je zeiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden lipgloss voor Klau, die bovenste
goeden kutcollectie!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Goeden lipgloss voor Klau, die bovenste
Wie is dat dan weer?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:57 schreef BGTes het volgende:
Michelle heeft ook weer een nieuwe post en ik zat zo te lezen:![]()
![]()
![]()
![]()
noo
![]()
Dat is dezen meitquote:Op donderdag 1 december 2011 15:59 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Wie is dat dan weer?
Bestaat klau dr baby nog? Heb daar niets meer over gelezen.
Heb trouwens voor het eerst op de uni een 8 gehaaldHelaas is er bij het andere tentamen fraude gepleegd, dus geen idee wat ze daar mee gaan doen.
Dan komt ie nooit meer!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef BGTes het volgende:
En waarom is die chauffeur nog steeds onderweg... gaat hij eerst naar spees en dan naar mij toe?
Ik hoop het!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:05 schreef BGTes het volgende:
En waarom is die chauffeur nog steeds onderweg... gaat hij eerst naar spees en dan naar mij toe?
NOEEZZZ X-MAS SONG FOREVER RUINEDquote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
BIEBER
http://kotaku.com/5864038(...)r-done-ever?autoplay
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dan komt ie nooit meer!
EINZ!!111!1!!!!11
hahahahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Zo, IJs is wel even zoet
[ afbeelding ]
Fuck, dat heb ik ooit geweten...hier hebben ze allemaal BB's en iedereen kwam altijd naar mij als er iets was met die krengenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef PriemGirl het volgende:
Sjaan ! Heb jij al vaker bb's moeten instellen voor pop-accounts? I need help.
Heb werkelijk waar nog nooit een bb in mijn handen gehad en nu moet ik telefonisch ondersteuning geven aan iemand die niet weet waar haar mail zit op haar toestel
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Lindytje het volgende:
Zo, IJs is wel even zoet
[ afbeelding ]
maar ging dat om een bes of bis account. En werk-mail of pop of privé mailquote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Fuck, dat heb ik ooit geweten...hier hebben ze allemaal BB's en iedereen kwam altijd naar mij als er iets was met die krengen
BB is makkelijk in te stellen met een specifieke BB server er bij... Dat heb ik al meermaals in moeten stellen; maar nu gaat het dus om een simpel pop-accountje en geen idee of dat dus wel kan/gaat/lukt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Puckzzz het volgende:
werk e-mail...maar ik weet het niet meer
de dag duurt nog 7,5 uur!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Voor het einde van de dag mogen ze wel eens opschieten. Nick heeft net gebeld, volgens dat wief waren ze onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |