Zal ik je eens wat vertellen, wedden dat ze niet komenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Stormqueen het volgende:
wedden dat UPS om 8 uur pas komt?
Geplande aflevering bijgewerkt naar:quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen, wedden dat ze niet komen
Bevalt ie een beetje die 2?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat vertellen, wedden dat ze niet komen
witte?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
2![]()
zolang t maar niet die witte is
Witte rand om het scherm. Kijkt vet irritant.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
witte?
Ik weet niet eens welke kleur mijn ipad heeftkomt nooit uit het hoesje. En da's maar goed ook want het hoesje is echt heel goor en lelijk onderhand
idd, sukkel.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb helemaal geen Ipad, ik ben pas een loser
Ja die witte rand bij de iPad 2quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
witte?
Ik weet niet eens welke kleur mijn ipad heeftkomt nooit uit het hoesje. En da's maar goed ook want het hoesje is echt heel goor en lelijk onderhand
Ik dacht dat jij een 2 hadquote:Op donderdag 1 december 2011 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
ah zo. Nee, die is gewoon zwart bij mij. Maar ik ben ook maar een iPad1 losertje...
geef dr een wii controller, ben je in 1x klaarquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
mijn schoonzusje heeft een wii op d'r sinterklaasverlanglijstje staan.
Ons maximumbedrag is 25 euro.
Net plasticquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja die witte rand bij de iPad 2die iPad 1 is er alleen amar in het zwart
maar die witte rand om de iPad heen kijkt echt meeeeeeeega irritant![]()
zwarte is veel beter, plus die witte ziet er goedkoop uit
neen, want de extra features heb ik niet nodig, dus goedkoper! Einz!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een 2 had
volgens mij is die zelfs nog duurder dan 25 ekkiesquote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geef dr een wii controller, ben je in 1x klaar
ja das waar, maar nunchuck danquote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij is die zelfs nog duurder dan 25 ekkies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |