ge wit et nooit!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pakketmannen werken niet tot 23.59 lijkt mij
kak, dat wordt boenenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een crackle lakje echt laten krakkenop het laminaat
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omnom ik heb mijn smurfen adventkalender gevonden en nu ga ik het chocolaatje achter deurtje 1 nommen
Nadat ze een foto heeft gemaakt ufkoors...quote:
Nee sorry wilde het wel van mijn nieuwe laminaatvloer hebben als je het niet erg vindquote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nadat ze een foto heeft gemaakt ufkoors...
egoistquote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee sorry wilde het wel van mijn nieuwe laminaatvloer hebben als je het niet erg vind
quote:
IT?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]Wij zitten op de bank, daar kun je ons vinden, onder het genot van een slekten film
joepie.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hij komt niet meer!! EIN!!11!11!!
Ik vind nog het ergste dat ik nergens zin in heb puur omdat mn iPad niet komt. Net alsof ik doodga zonder ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
heheheh, arm kindmaar ook wel lollig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
pss, space...Mooien iPads, mag ik ze kapot smijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |