quote:Op donderdag 1 december 2011 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat ik in de kroeg sexy zat te zoenen met een leuke jongen. Oh wacht, dat was echt gisterenavond![]()
![]()
.
Maar ik moet op de kippen en de poezen passen. In Zweden. Kom hier heen? (er is een hottub)quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef LizzyAdam het volgende:
:-( niemand moet met kerst alleen, das nie leuk! Kom maar bij mij vieren hoor!
Erik:![]()
Oh en ik heb mn theorie gehaald met 3 fout in mn gevaarherkenning (mag er 12 fout) en 1 fout in de thorie zelf. Woop woop.
Er zat net een meisje naast me die tegen iedereen zei dat ze 2 fout teveel had, spiek ik op d'r blaadje (stoute Lizzy) heeft ze 11 goed, of te wel 24 fout teveel.
Zoek je nou een 50plusser die al op d'r 17e uit de kast is gekomen? Want dan moet je je echt ergens anders melden. Bij het COC ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Puritan het volgende:
Nog maar een keertje!
Wij maken op school een tijdschrift voor lesbi's en ik wil een verhaal over 'uit de kast komen' maken. Ik wil dan een vergelijking maken tussen hoe het 'vroeger' was en nu. Dus zoek ik mensen die recentelijk uit de kast zijn gekomen, in de jaren '00, in de jaren '90, in de jaren '80, etc.
Nu zijn die eerste twee groepen vrij makkelijk te vinden, maar ik zoek dus ook wat oudere lesbiennes die al veel vroeger uit de kast zijn gekomen.
Als iemand van jullie dus al wat ouder is of misschien iemand kent, of wellicht een tip heeft waar ik kan zoeken, stuur me even een PM en je helpt me heel erg!
Alvast bedankt.
69quote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Magenta het volgende:
Kwam deze tegen, voor de lieve hebbers..
http://www.bol.com/nl/p/d(...)10657585/index.html# vandaag voor 69 euro. Verder niet veel te melden eigenlijk
Opbokken muts. Je krijgt allerlei reacties maar je bent blijkbaar te beroerd die te lezen omdat we die niet gemakshalve naar je PM box hebben gestuurd?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Puritan het volgende:
Nog maar een keertje!
Wij maken op school een tijdschrift voor lesbi's en ik wil een verhaal over 'uit de kast komen' maken. Ik wil dan een vergelijking maken tussen hoe het 'vroeger' was en nu. Dus zoek ik mensen die recentelijk uit de kast zijn gekomen, in de jaren '00, in de jaren '90, in de jaren '80, etc.
Nu zijn die eerste twee groepen vrij makkelijk te vinden, maar ik zoek dus ook wat oudere lesbiennes die al veel vroeger uit de kast zijn gekomen.
Als iemand van jullie dus al wat ouder is of misschien iemand kent, of wellicht een tip heeft waar ik kan zoeken, stuur me even een PM en je helpt me heel erg!
Alvast bedankt.
Rustig hoor, diegene die mee willen helpen krijgen nog een PM. Maar ik zoek gewoon in een wat oudere leeftijdsklasse ook, en ik dacht: misschien kennen diegene die mijn vorige berichtje niet hebben gelezen en dat nu wel doen nog iemand.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Opbokken muts. Je krijgt allerlei reacties maar je bent blijkbaar te beroerd die te lezen omdat we die niet gemakshalve naar je PM box hebben gestuurd?
What's next? Of we even je huiswerk willen maken en oh, ook maar gelijk inleveren?
*knuffel* zo iets had ik eerder ook getypt, maar ik had het lef niet, dus ik heb em netjes aangepastquote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Opbokken muts. Je krijgt allerlei reacties maar je bent blijkbaar te beroerd die te lezen omdat we die niet gemakshalve naar je PM box hebben gestuurd?
What's next? Of we even je huiswerk willen maken en oh, ook maar gelijk inleveren?
JA omg. Het is maar 55 euro met haat-air vanaf Brusselquote:Op donderdag 1 december 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk zouden we met z'n allen met de kerst bij jou aan moeten schuiven.
Met sneeuw en drank en een haardvuur.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA omg. Het is maar 55 euro met haat-air vanaf Brussel
das best goedkoop. ik denk dat het treinkaartje naar Brussel duurder isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA omg. Het is maar 55 euro met haat-air vanaf Brussel
Das wel heel goedkoop. Tis dat ik net een toffe wijncursus heb geboekt voor de verjaardag van de Mrsquote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Magenta het volgende:
Kwam deze tegen, voor de lieve hebbers..
http://www.bol.com/nl/p/d(...)10657585/index.html# vandaag voor 69 euro. Verder niet veel te melden eigenlijk
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:48 schreef lezzer het volgende:
Misschien dat jullie dit snappen
http://pophangover.com/2011/12/01/skyrim-humor-20-pics-2-vids/
*fluiten gaat
MOET JE WERKEN MET KERST? Als ik niet op de kippen moest passen kwam ik JOU troosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil ook in de hottub, maar moet werken met kerst. Anders was ik je wel komen troosten.
IT GET'S BUTTER!quote:
LOL 2:44quote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Paula Deen is mijn idool.
[ afbeelding ]
Nou, ik ben nog steeds zenuwachtig. Onderdeel van die hele zenuwlijerij van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Jeetje. Is dat fluiten inmiddels al zo gewoon dat je er nonchalant over kunt doen?
* Vanyel herinnert zich nog als de dag van gisteren hoe kleine lezzie zenuwachtig was voor haar eerste keer bij de harmonie
Nee, ik heb al 2 van die "rakkers"... gelukkig wel al op leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Graag gedaan.
Wil iemand een 6 maanden oude poes hebben die je keuken onder water zet, kopjes kapot gooit, dikke wormen opgraaft en meebrengt, ontzettende winden laat en niet reageert op de plantenspuit als straf?
Junior voedsel van Whiskas en waarschijnlijk ook worm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef LizzyAdam het volgende:
Wat voor voer krijgt poes? Misschien gaatie daar van winden?
Ik ook, maar ik ben daar wel blij mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef lezzer het volgende:
Oké, ik hoor dus elke keer als ik de TT lees "Geef mij jouw praliné" op de wijze van "Geef mij maar Amsterdam".
En dat is, hoe zeg ik dit netjes, niet prettig voor een "onder de sloot bewoonster".
Premium merk? Denk je dat ik daar geld voor heb? Ik woon toch niet in 't Gooi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Bakkes, Wiskas is SLECHT, PURE FUCKING EVIL! lol. is overstappen op een pemium merk een optie?
Heb ik ook inderdaad, maar deze clip vind ik dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Ja, geen idee. Ik voel me ongemakkelijk als ik haar op tv ofzo zie.
Nee hoor. Gewoon om de uitstraling, of hoe ze doet, of ik weet het gewoon niet precies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef LizzyAdam het volgende:
oh daar heb ik geen last van. omdat ze ook lesbisch is?
Ik had het eigenlijk over nat voer. Ik zal eens even kijken wat ik kan vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef LizzyAdam het volgende:
oh daar heb ik geen last van. omdat ze ook lesbisch is?
Premium hoeft niet zo duur te zijn. ik geloof dat het per dag maar op 3 cent meer aankomt, omdat je ze er minder van hoeft te geven. ik kocht altijd 20 kilo zakken bij Zooplus, (2 stuks per keer komt op 100 euro, ongeveer) en daar deed ik ruim een half jaar mee. mind you, ik had 2 poezen.
Maar, het kan ook met een elastiekje.quote:vreethaak
extra knoopje/haakje op een herenpantalon om de broek wijder te maken.
Gewoon los, net zo makkelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Maar, het kan ook met een elastiekje.
Doen zwangere vrouwen dat niet als ze hun eerste buikje krijgen?
The candy bar! Leuke herinneringen aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:19 schreef lezzer het volgende:
In Londen heb je de Candy Bar. Qua gay weet ik het niet. Dat is zeker meer dan lesbotenten.
Ewik, lekker ventje van mequote:
Limburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen riep de arbeidsplicht, waren we te laat om het nog te halen, en nou zit ik op de bank en is Mrs al in slaap gevallen.![]()
En inmiddels geland ook.quote:
Ik kom er aan!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzerloopt hier door de straat
Nee, maar dat word je wel natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik at een Bossche bol als ontbijt en chips als lunch. Ben ik nou Paula Deen?
Ik zie nog niks met frituur, dus nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik at een Bossche bol als ontbijt en chips als lunch. Ben ik nou Paula Deen?
Even acclimatiseren liefje. Komt vast allemaal goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Best wel hoor.
Lig je eindelijk met je uitgetelde lijf in bed zonder kind om op te letten, kun je niet slapen
gewoon op zo'n bedje gaan liggen en verder niks doen. En als er iemand "choco-ice?" roept, roep je "si" .quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Best wel hoor.
Lig je eindelijk met je uitgetelde lijf in bed zonder kind om op te letten, kun je niet slapen
Gewoon lekker blijven liggen, boekje lezen, en zo uitrustenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Best wel hoor.
Dat is al veel beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou. Hier.
[ afbeelding ]
Is dat warm genoeg?
*Hand opsteekt!quote:
En dat doe je heel goed popquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, daar hebben ze mij voor ingehuurd. Ik ben het welkomstcommite.
Quoten voor tijdens het nuchter wordenquote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Stom en stom Dronken en een chick in the bathroom getting ready. Woop woop
I love Britain
Wat?quote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb weer wat besteld bij DealExtreme.
Quoten voor de afloop! Al wakker?quote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Stom en stom Dronken en een chick in the bathroom getting ready. Woop woop
I love Britain
Die anderequote:
Nog niet liefje.quote:Op zondag 4 december 2011 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las incontinent en begreep er even helemaal niets meer van...
Nou, dat denk ik ook!quote:Op zondag 4 december 2011 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
dat veel mensen dat wel fout doen als ze eenmaal kindjes hebben.
quote:Op zondag 4 december 2011 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Cava bij het ontbijt
Ik vind het hier alweer leuker!
Waarom een walk of shame?quote:Op zondag 4 december 2011 11:18 schreef LizzyAdam het volgende:
Wakker, ver van nuchter. Chick is mooi! Staat nu onder de douche, ze heeft straks een lange walk of shame zegt ze. Ik wil verder slapen maar dat vind ik zonde van mn tijd, dus up and off we go!
Ja natuurlijk denk ik dat.quote:
ja erg hè... Wij gaan wel eens eten op de boulevard, voor lopesan.quote:Op zondag 4 december 2011 17:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja natuurlijk denk ik dat.
Ik hoopte dat je stiekem nog eettips had. Beetje utopisch....
Ja daar gingen we vanmiddag ook al kijken (voor drinkbare koffie), maar toen struikelden we nog over de bejaarden.quote:
Ik vond er toen wel heel veel leer-bars zitten. Ik weet niet, niet zo'n aangename sfeer eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 19:23 schreef Vanyel het volgende:
's Avonds beter hoor. Zelfs nu al. Maar 9u haal ik ws niet. Morgen weer een kans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 19:34 schreef lezzer het volgende:
Oh ja, we hadden vanmiddag ook nog een ouderwets "mensen zonder kinderen hebben tijd zat" moment, waarbij de draak omstandig aan oom en tante (die geen kinderen hebben) uitlegde hoe haar kinderloze zus tijd zat had.
Wij zaten daar bij, ik beet mijn tong spreekwoordelijk af, waarna mijn Mrs uiteindelijk los gingScenario?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ja hoi, wij hebben plannen met kerst. Dit jaar vieren we het romantisch met zijn tweeën.
Kusjes"
Niet dan?
Overigens heeft ze deels wel een punt (eigenzaakhouders daargelaten), maar geen tijd hebben wegens kinderen is een keuze....Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Valt het op?quote:Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef lezzer het volgende:
En nog eens wat, heb je free wifi in de Yumbo?
Ze zou gewoon eens moeten stoppen met dingen voor andere mensen invullen.quote:Op zondag 4 december 2011 19:39 schreef Vanyel het volgende:
Overigens heeft ze deels wel een punt (eigenzaakhouders daargelaten), maar geen tijd hebben wegens kinderen is een keuze....
Nee snap ik lieverdquote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
Als het aan mij zou liggen, zou ik er niet naar toe gaan.
Ik doe dat echt puur voor mijn Mrs.
Ik heb in een eerdere relatie een vreselijke ruzie gehad met mijn schoonmoeder en daardoor 2 jaar niet daar over de vloer gekomen. Dat wil ik echt niet meer.
quote:
Zo moeilijk, zeggen wat je echt vindt met behoud van relatie.quote:Op zondag 4 december 2011 19:52 schreef lezzer het volgende:
Als het aan mij zou liggen, zou ik er niet naar toe gaan.
Ik doe dat echt puur voor mijn Mrs.
Ik heb in een eerdere relatie een vreselijke ruzie gehad met mijn schoonmoeder en daardoor 2 jaar niet daar over de vloer gekomen. Dat wil ik echt niet meer.
Toen was je nog een ander.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef lezzer het volgende:
Die angst voor de Kerst is trouwens 3 jaar terug ontstaan, tijdens het meest afschuwelijke kerstdiner dat ik ooit heb meegemaakt. Ik las net nog even terug, dat ik er toen ook wat over gepost heb.
Nou, ik zeg het wel eens hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 19:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zo moeilijk, zeggen wat je echt vindt met behoud van relatie.
Die zin heeft twee delen hequote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het wel eens hoor.
Maar dan gaat de draak over de zeik hè...
Moet je d'r een klap voor d'r bek geven.quote:Op zondag 4 december 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nou, ik zeg het wel eens hoor.
Maar dan gaat de draak over de zeik hè...
Heb jij zoveel haar daar?quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
O geen details
Soms zou ik willen dat jullie hier waren en dat we dan ijs aten en elkaar haartjes vlechtenNou ja. Jullie het mijne dan
Met behoud van relatie. Das de uitdaging.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik snap het niet zo goed
* DancingPhoebe slaakt een verlangende zucht...quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb jullie gemist hoor, al die tijd met skyrim. En nou wil de vrouw ook nog steeds aandacht. Het gore lef!
Oh en veel alcohol in alle drankjesEcht een plek voor
DP
: homo's, zon en alcohol.
Nee, niet echt, las ik ook net. Het wasquote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
O geen details
Soms zou ik willen dat jullie hier waren en dat we dan ijs aten en elkaar haartjes vlechtenNou ja. Jullie het mijne dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mrs is het wel met me eens, maar haar moeder houdt helemaal niet van conflict.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Met behoud van relatie. Das de uitdaging.
Pappen en nat houden. En ergens wil ik het dat menske ook niet moeilijk maken want dat is gewoon wel een lieverd eigenlijk.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
JIJ MOET NATUURLIJK OOK KOMEN!!quote:
WANT IK WIL ZOOOOOOO GRAAAAAAAG!quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Enge stad! Lezzer moet mij behoeden voor ook roken.
Oh, eigen keus hoorquote:Op zondag 4 december 2011 20:22 schreef Vanyel het volgende:
Ja ergens vind ik toch dat je er of iets aan moet proberen te doen (desnoods waar schoonmama niet bij is) of accepteren dat dit je eigen keus is. Hoe kut ook.
Zeg ik altijd tegen mijn medewerkers.
M.a.w., dan zitten we dus stiekem met z'n drieën in een portiekje te roken?quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Enge stad! Lezzer moet mij behoeden voor ook roken.
Ja meeeeeen!quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
M.a.w., dan zitten we dus stiekem met z'n drieën in een portiekje te roken?
Oooowwww meeeeeen, soms zou ik zo graag willen roken.
Klagen.quote:
Kijk, jij begrijpt vrouwen. Waarom je niet lesbisch bent is mij een raadsel eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De draak is stom en jij hebt gelijk
quote:
Er zou een pilletje voor moeten zijn, volgens mij zou het hele vrijgezelle deel van lesbeau je zo doenquote:(En dat weet ik ook niet)
Die had één van ons anders best kunnen toveren, maar als je niet van paars met glitters houdt, is het je eigen schuld.quote:
Ook! En dan de verhalen!quote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
V
Ik kan niet wachten tot ik je weer mag smsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |