Met behoud van relatie. Das de uitdaging.quote:Op zondag 4 december 2011 20:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ik snap het niet zo goed
* DancingPhoebe slaakt een verlangende zucht...quote:Op zondag 4 december 2011 20:05 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb jullie gemist hoor, al die tijd met skyrim. En nou wil de vrouw ook nog steeds aandacht. Het gore lef!
Oh en veel alcohol in alle drankjesEcht een plek voor
DP
: homo's, zon en alcohol.
Nee, niet echt, las ik ook net. Het wasquote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
O geen details
Soms zou ik willen dat jullie hier waren en dat we dan ijs aten en elkaar haartjes vlechtenNou ja. Jullie het mijne dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mrs is het wel met me eens, maar haar moeder houdt helemaal niet van conflict.quote:Op zondag 4 december 2011 20:06 schreef Vanyel het volgende:
Met behoud van relatie. Das de uitdaging.
Pappen en nat houden. En ergens wil ik het dat menske ook niet moeilijk maken want dat is gewoon wel een lieverd eigenlijk.
quote:Op zondag 4 december 2011 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms zou ik willen dat jullie hier waren en dat we dan ijs aten en elkaar haartjes vlechtenNou ja. Jullie het mijne dan
JIJ MOET NATUURLIJK OOK KOMEN!!quote:
WANT IK WIL ZOOOOOOO GRAAAAAAAG!quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Enge stad! Lezzer moet mij behoeden voor ook roken.
Oh, eigen keus hoorquote:Op zondag 4 december 2011 20:22 schreef Vanyel het volgende:
Ja ergens vind ik toch dat je er of iets aan moet proberen te doen (desnoods waar schoonmama niet bij is) of accepteren dat dit je eigen keus is. Hoe kut ook.
Zeg ik altijd tegen mijn medewerkers.
M.a.w., dan zitten we dus stiekem met z'n drieën in een portiekje te roken?quote:Op zondag 4 december 2011 20:29 schreef Vanyel het volgende:
Enge stad! Lezzer moet mij behoeden voor ook roken.
Ja meeeeeen!quote:Op zondag 4 december 2011 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
M.a.w., dan zitten we dus stiekem met z'n drieën in een portiekje te roken?
Oooowwww meeeeeen, soms zou ik zo graag willen roken.
Klagen.quote:
Kijk, jij begrijpt vrouwen. Waarom je niet lesbisch bent is mij een raadsel eigenlijk.quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
De draak is stom en jij hebt gelijk
quote:
Er zou een pilletje voor moeten zijn, volgens mij zou het hele vrijgezelle deel van lesbeau je zo doenquote:(En dat weet ik ook niet)
Die had één van ons anders best kunnen toveren, maar als je niet van paars met glitters houdt, is het je eigen schuld.quote:
Ook! En dan de verhalen!quote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
V
Ik kan niet wachten tot ik je weer mag smsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |