quote:Op donderdag 1 december 2011 10:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik droomde dat ik in de kroeg sexy zat te zoenen met een leuke jongen. Oh wacht, dat was echt gisterenavond![]()
![]()
.
Maar ik moet op de kippen en de poezen passen. In Zweden. Kom hier heen? (er is een hottub)quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef LizzyAdam het volgende:
:-( niemand moet met kerst alleen, das nie leuk! Kom maar bij mij vieren hoor!
Erik:![]()
Oh en ik heb mn theorie gehaald met 3 fout in mn gevaarherkenning (mag er 12 fout) en 1 fout in de thorie zelf. Woop woop.
Er zat net een meisje naast me die tegen iedereen zei dat ze 2 fout teveel had, spiek ik op d'r blaadje (stoute Lizzy) heeft ze 11 goed, of te wel 24 fout teveel.
Zoek je nou een 50plusser die al op d'r 17e uit de kast is gekomen? Want dan moet je je echt ergens anders melden. Bij het COC ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Puritan het volgende:
Nog maar een keertje!
Wij maken op school een tijdschrift voor lesbi's en ik wil een verhaal over 'uit de kast komen' maken. Ik wil dan een vergelijking maken tussen hoe het 'vroeger' was en nu. Dus zoek ik mensen die recentelijk uit de kast zijn gekomen, in de jaren '00, in de jaren '90, in de jaren '80, etc.
Nu zijn die eerste twee groepen vrij makkelijk te vinden, maar ik zoek dus ook wat oudere lesbiennes die al veel vroeger uit de kast zijn gekomen.
Als iemand van jullie dus al wat ouder is of misschien iemand kent, of wellicht een tip heeft waar ik kan zoeken, stuur me even een PM en je helpt me heel erg!
Alvast bedankt.
69quote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Magenta het volgende:
Kwam deze tegen, voor de lieve hebbers..
http://www.bol.com/nl/p/d(...)10657585/index.html# vandaag voor 69 euro. Verder niet veel te melden eigenlijk
Opbokken muts. Je krijgt allerlei reacties maar je bent blijkbaar te beroerd die te lezen omdat we die niet gemakshalve naar je PM box hebben gestuurd?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Puritan het volgende:
Nog maar een keertje!
Wij maken op school een tijdschrift voor lesbi's en ik wil een verhaal over 'uit de kast komen' maken. Ik wil dan een vergelijking maken tussen hoe het 'vroeger' was en nu. Dus zoek ik mensen die recentelijk uit de kast zijn gekomen, in de jaren '00, in de jaren '90, in de jaren '80, etc.
Nu zijn die eerste twee groepen vrij makkelijk te vinden, maar ik zoek dus ook wat oudere lesbiennes die al veel vroeger uit de kast zijn gekomen.
Als iemand van jullie dus al wat ouder is of misschien iemand kent, of wellicht een tip heeft waar ik kan zoeken, stuur me even een PM en je helpt me heel erg!
Alvast bedankt.
Rustig hoor, diegene die mee willen helpen krijgen nog een PM. Maar ik zoek gewoon in een wat oudere leeftijdsklasse ook, en ik dacht: misschien kennen diegene die mijn vorige berichtje niet hebben gelezen en dat nu wel doen nog iemand.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Opbokken muts. Je krijgt allerlei reacties maar je bent blijkbaar te beroerd die te lezen omdat we die niet gemakshalve naar je PM box hebben gestuurd?
What's next? Of we even je huiswerk willen maken en oh, ook maar gelijk inleveren?
*knuffel* zo iets had ik eerder ook getypt, maar ik had het lef niet, dus ik heb em netjes aangepastquote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Opbokken muts. Je krijgt allerlei reacties maar je bent blijkbaar te beroerd die te lezen omdat we die niet gemakshalve naar je PM box hebben gestuurd?
What's next? Of we even je huiswerk willen maken en oh, ook maar gelijk inleveren?
JA omg. Het is maar 55 euro met haat-air vanaf Brusselquote:Op donderdag 1 december 2011 19:12 schreef lezzer het volgende:
Eigenlijk zouden we met z'n allen met de kerst bij jou aan moeten schuiven.
Met sneeuw en drank en een haardvuur.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA omg. Het is maar 55 euro met haat-air vanaf Brussel
das best goedkoop. ik denk dat het treinkaartje naar Brussel duurder isquote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
JA omg. Het is maar 55 euro met haat-air vanaf Brussel
Das wel heel goedkoop. Tis dat ik net een toffe wijncursus heb geboekt voor de verjaardag van de Mrsquote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Magenta het volgende:
Kwam deze tegen, voor de lieve hebbers..
http://www.bol.com/nl/p/d(...)10657585/index.html# vandaag voor 69 euro. Verder niet veel te melden eigenlijk
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:48 schreef lezzer het volgende:
Misschien dat jullie dit snappen
http://pophangover.com/2011/12/01/skyrim-humor-20-pics-2-vids/
*fluiten gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |