Ik kom er aan!quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzerloopt hier door de straat
Nee, maar dat word je wel natuurlijk...quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik at een Bossche bol als ontbijt en chips als lunch. Ben ik nou Paula Deen?
Ik zie nog niks met frituur, dus nee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik at een Bossche bol als ontbijt en chips als lunch. Ben ik nou Paula Deen?
Even acclimatiseren liefje. Komt vast allemaal goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Best wel hoor.
Lig je eindelijk met je uitgetelde lijf in bed zonder kind om op te letten, kun je niet slapen
gewoon op zo'n bedje gaan liggen en verder niks doen. En als er iemand "choco-ice?" roept, roep je "si" .quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Best wel hoor.
Lig je eindelijk met je uitgetelde lijf in bed zonder kind om op te letten, kun je niet slapen
Gewoon lekker blijven liggen, boekje lezen, en zo uitrustenquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Best wel hoor.
Dat is al veel beter.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou. Hier.
[ afbeelding ]
Is dat warm genoeg?
*Hand opsteekt!quote:
En dat doe je heel goed popquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, daar hebben ze mij voor ingehuurd. Ik ben het welkomstcommite.
Quoten voor tijdens het nuchter wordenquote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Stom en stom Dronken en een chick in the bathroom getting ready. Woop woop
I love Britain
Wat?quote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb weer wat besteld bij DealExtreme.
Quoten voor de afloop! Al wakker?quote:Op zondag 4 december 2011 03:29 schreef LizzyAdam het volgende:
Stom en stom Dronken en een chick in the bathroom getting ready. Woop woop
I love Britain
Die anderequote:
Nog niet liefje.quote:Op zondag 4 december 2011 09:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las incontinent en begreep er even helemaal niets meer van...
Nou, dat denk ik ook!quote:Op zondag 4 december 2011 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
dat veel mensen dat wel fout doen als ze eenmaal kindjes hebben.
quote:Op zondag 4 december 2011 10:07 schreef Vanyel het volgende:
Cava bij het ontbijt
Ik vind het hier alweer leuker!
Waarom een walk of shame?quote:Op zondag 4 december 2011 11:18 schreef LizzyAdam het volgende:
Wakker, ver van nuchter. Chick is mooi! Staat nu onder de douche, ze heeft straks een lange walk of shame zegt ze. Ik wil verder slapen maar dat vind ik zonde van mn tijd, dus up and off we go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |