MOET JE WERKEN MET KERST? Als ik niet op de kippen moest passen kwam ik JOU troosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil ook in de hottub, maar moet werken met kerst. Anders was ik je wel komen troosten.
IT GET'S BUTTER!quote:
LOL 2:44quote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Paula Deen is mijn idool.
[ afbeelding ]
Nou, ik ben nog steeds zenuwachtig. Onderdeel van die hele zenuwlijerij van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Jeetje. Is dat fluiten inmiddels al zo gewoon dat je er nonchalant over kunt doen?
* Vanyel herinnert zich nog als de dag van gisteren hoe kleine lezzie zenuwachtig was voor haar eerste keer bij de harmonie
Nee, ik heb al 2 van die "rakkers"... gelukkig wel al op leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Graag gedaan.
Wil iemand een 6 maanden oude poes hebben die je keuken onder water zet, kopjes kapot gooit, dikke wormen opgraaft en meebrengt, ontzettende winden laat en niet reageert op de plantenspuit als straf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |