MOET JE WERKEN MET KERST? Als ik niet op de kippen moest passen kwam ik JOU troosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:28 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik wil ook in de hottub, maar moet werken met kerst. Anders was ik je wel komen troosten.
IT GET'S BUTTER!quote:
LOL 2:44quote:Op donderdag 1 december 2011 23:12 schreef Bakfiets. het volgende:
Paula Deen is mijn idool.
[ afbeelding ]
Nou, ik ben nog steeds zenuwachtig. Onderdeel van die hele zenuwlijerij van mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef Vanyel het volgende:
Jeetje. Is dat fluiten inmiddels al zo gewoon dat je er nonchalant over kunt doen?
* Vanyel herinnert zich nog als de dag van gisteren hoe kleine lezzie zenuwachtig was voor haar eerste keer bij de harmonie
Nee, ik heb al 2 van die "rakkers"... gelukkig wel al op leeftijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:26 schreef Bakfiets. het volgende:
Graag gedaan.
Wil iemand een 6 maanden oude poes hebben die je keuken onder water zet, kopjes kapot gooit, dikke wormen opgraaft en meebrengt, ontzettende winden laat en niet reageert op de plantenspuit als straf?
Junior voedsel van Whiskas en waarschijnlijk ook worm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:55 schreef LizzyAdam het volgende:
Wat voor voer krijgt poes? Misschien gaatie daar van winden?
Ik ook, maar ik ben daar wel blij mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:13 schreef lezzer het volgende:
Oké, ik hoor dus elke keer als ik de TT lees "Geef mij jouw praliné" op de wijze van "Geef mij maar Amsterdam".
En dat is, hoe zeg ik dit netjes, niet prettig voor een "onder de sloot bewoonster".
Premium merk? Denk je dat ik daar geld voor heb? Ik woon toch niet in 't Gooi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:37 schreef LizzyAdam het volgende:
Bakkes, Wiskas is SLECHT, PURE FUCKING EVIL! lol. is overstappen op een pemium merk een optie?
Heb ik ook inderdaad, maar deze clip vind ik dan wel weer mooi.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Ja, geen idee. Ik voel me ongemakkelijk als ik haar op tv ofzo zie.
Nee hoor. Gewoon om de uitstraling, of hoe ze doet, of ik weet het gewoon niet precies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef LizzyAdam het volgende:
oh daar heb ik geen last van. omdat ze ook lesbisch is?
Ik had het eigenlijk over nat voer. Ik zal eens even kijken wat ik kan vinden.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:45 schreef LizzyAdam het volgende:
oh daar heb ik geen last van. omdat ze ook lesbisch is?
Premium hoeft niet zo duur te zijn. ik geloof dat het per dag maar op 3 cent meer aankomt, omdat je ze er minder van hoeft te geven. ik kocht altijd 20 kilo zakken bij Zooplus, (2 stuks per keer komt op 100 euro, ongeveer) en daar deed ik ruim een half jaar mee. mind you, ik had 2 poezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |