Welke?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe is het met mejuffrouw Rave eigenlijk?
Op mobiel is dat niet te zien, derhalve verworpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ging me meer om de post waar ik naar linkte
#19quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op mobiel is dat niet te zien, derhalve verworpen.
Bier tijd.quote:
Nice, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Clan het volgende:
Ik vond bij het opruimen een doos vol mer oude kranten, vele Defensiekranten ( toen Mat Herben nog hoofredacteur was ) Een heel stel regionale kranten uit de jaren 80 en ook herdrukken van de oorlogskranten ( de inval etc ) Ik zal er een stel inscannen die wel interessant zijn.
Join the club.quote:Op donderdag 1 december 2011 06:57 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Hoest mijn longen eruit en ademhaling piept als dat van een 86jarige met longemfyseem...
Ik wil niet meer lid zijn van die club!quote:
Laat je dan uitschrijven.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil niet meer lid zijn van die club!
Nice!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Thaboel het volgende:
Super toffe dag gehad! Schietlesje meegekeken, daarna een les in de handelingen bij pepperspray (Hoe te staan enzo) beetje met handboeien gespeeld en nog zelf meegetrained met IBT-ers
Schijf van vijf zit erin!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Kapsalon is ook gezond. Zit heel veel sla, tomaat etc in.
Ik verwacht de 18de een volledige demo.quote:
hehehe is goedquote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht de 18de een volledige demo.
Hahaha, een woordgrapje richting Lotusss.quote:
Whehe. Was eigenlijk niet zo bedoeld, maar toen ik het had getypt drong het tot me doorquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, een woordgrapje richting Lotusss.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, een woordgrapje richting Lotusss.
Kut, ik zie nu dat ik die smiley ben vergeten.quote:
edit?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut, ik zie nu dat ik die smiley ben vergeten.
Nee, zo ben ik dan weer niet.quote:
Goedzoquote:
Je hebt geen 7 maar een 4?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik hoor net dat de cijferlijst voor dat tentamen die op internet staat niet helemaal klopt...
Laten we hopen dat ik gewoon m'n 7 houd. Een 8 ipv een 7 mag ook welquote:
Voor Stevie Ray heb ik wel even tijd.quote:
Altijd jammer inderdaad..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef EllaN het volgende:
.
Ik heb nog maar 1 college van de slimste en grappigste docent die ik ever heb gehad.
Een toffe docent uit Canada en psychologie van zingevingquote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Altijd jammer inderdaad..
Wie was het en welk vak?
Had ze er geen zin meer in?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Een toffe docent uit Canada en psychologie van zingeving.
Hij, en het semester loopt af dus ik heb volgende week nog 1 werkcollege en dan is het afgelopen. Maar dit was vrij intensief onderwijs in een klas met 7 mensen en de docent dus het was echt enorm leerzaam en leuk.quote:
Sow, lekker met 7 mensen. Niet verkeerd, zo persoonlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij, en het semester loopt af dus ik heb volgende week nog 1 werkcollege en dan is het afgelopen. Maar dit was vrij intensief onderwijs in een klas met 7 mensen en de docent dus het was echt enorm leerzaam en leuk.
Ja, het is weer wat anders dan een hoorcollege met honderden mensen, waarbij je eigenlijk de helft van de tijd niet eens op let.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sow, lekker met 7 mensen. Niet verkeerd, zo persoonlijk.
Beter je best doenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
(Matige) spitsvondige opmerkingen compleet missen..
Komt door de matigheidquote:Op donderdag 1 december 2011 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
(Matige) spitsvondige opmerkingen compleet missen..
Ja, inderdaad. Ik dacht op de middelbare school van: ''lijkt me best vet zo in zo'n college-zaal met 200 man!''. Maar nu ik het ervaren heb zitten er toch ook echt fikse nadelen aan..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, het is weer wat anders dan een hoorcollege met honderden mensen, waarbij je eigenlijk de helft van de tijd niet eens op let.
Maar als je dat niet doet gaat dat natuurlijk nooit veranderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik dacht op de middelbare school van: ''lijkt me best vet zo in zo'n college-zaal met 200 man!''. Maar nu ik het ervaren heb zitten er toch ook echt fikse nadelen aan..
Belangrijkste is vooral dat je niet echt vragen kunt stellen. Nouja, je kunt wel vragen stellen maar er zit echt zo'n soort van ''quotum'' op het aantal vragen per college. En de docent moet ook gewoon door zijn stof heenkomen in die uren. Dan stel je een keer een vraag, maarja. Je gaat niet in een zaal met 200 man doorvragen als je het dan nog niet snapt en niet elke keer een vraag stellen...
Heb je helemaal gelijk in. Maarja, ik snap ook wel dat het irritant is als iedereen altijd maar ongegeneerd vragen gaat stellen terwijl de docent toch ook echt door zijn stof heen moet in dat uurtje.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar als je dat niet doet gaat dat natuurlijk nooit veranderen.
Ben erbijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinterklaasspel gaat misschien beginnen vanavond.
Ja, ik loop dan meestal na afloop van het college even naar de docent toe of mail hun de vraag. De meeste zijn niet te moeilijk daar inquote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik dacht op de middelbare school van: ''lijkt me best vet zo in zo'n college-zaal met 200 man!''. Maar nu ik het ervaren heb zitten er toch ook echt fikse nadelen aan..
Belangrijkste is vooral dat je niet echt vragen kunt stellen. Nouja, je kunt wel vragen stellen maar er zit echt zo'n soort van ''quotum'' op het aantal vragen per college. En de docent moet ook gewoon door zijn stof heenkomen in die uren. Dan stel je een keer een vraag, maarja. Je gaat niet in een zaal met 200 man doorvragen als je het dan nog niet snapt en niet elke keer een vraag stellen...
Dat bericht snapt men, zonder verdere info, alleen in ABO.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel is toch maar even boodschappen doen... lig hier toch te wachten.
Wat ik weet van colleges is dat men ze 'hoorcolleges' noemt, niet vragenuurtjequote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dingen kunnen nog steeds niet duidelijk zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat ik weet van colleges is dat men ze 'hoorcolleges' noemt, niet vragenuurtje
Wat is ABO?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bericht snapt men, zonder verdere info, alleen in ABO.
De VIP afdeling van FOK!quote:
Dan vraag je dat na het college, onderbreken van een verhaal lijkt me ergelijk als je maar een bepaalde tijd hebt staan om informatie over te brengen en je 500 mensen hebt die je moet bereiken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dingen kunnen nog steeds niet duidelijk zijn.
Als er een vraag wordt gesteld? Meestal wel, en anders is er iemand anders in de zaal die de vraag luider herhaalt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan vraag je dat na het college, onderbreken van een verhaal lijkt me ergelijk als je maar een bepaalde tijd hebt staan om informatie over te brengen en je 500 mensen hebt die je moet bereiken.
Kan een hoogleraar trouwens de studenten goed verstaan in een collegezaal?
Je mag opzich ook wel vragen stellen in de hoorcolleges hoor. Maar wel heel erg beperkt en je moet het antwoord meteen snappen. En inderdaad er zijn ook nog wel Responsiecolleges (vragenuurtjes, vaak 1 of 2 aan het einde van de cursus) en ik ga ook vaak in de pauze of na het college even iets vragen. Dat is inderdaad zoals EllaN zegt het handigste.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan vraag je dat na het college, onderbreken van een verhaal lijkt me ergelijk als je maar een bepaalde tijd hebt staan om informatie over te brengen en je 500 mensen hebt die je moet bereiken.
Kan een hoogleraar trouwens de studenten goed verstaan in een collegezaal?
Tja......quote:
Ik lig op de eerste hulp omdat ik het ontzettend benauwd had. Inmiddels verstuiver gehad, bloedprikken, foto's etc. Nu wachten op resultaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bericht snapt men, zonder verdere info, alleen in ABO.
Ah.. balenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik lig op de eerste hulp omdat ik het ontzettend benauwd had. Inmiddels verstuiver gehad, bloedprikken, foto's etc. Nu wachten op resultaten.
Succes en beterschap!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik lig op de eerste hulp omdat ik het ontzettend benauwd had. Inmiddels verstuiver gehad, bloedprikken, foto's etc. Nu wachten op resultaten.
Beterschapquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt er aan of het leuk isquote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Lui, vanavond gaat hét Fok!spel beginnen, waar AchJa en Ellan aan mee doen, en die ik in goede banen moet gaan leiden. Ik heb alleen nog wel een paar man nodig, het liefst 4.
Wie voelt zich geroepen???
Ellan zal het in hoofdlijnen even uitleggen...
Toch niet dat Mafia spel?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Lui, vanavond gaat hét Fok!spel beginnen, waar AchJa en Ellan aan mee doen, en die ik in goede banen moet gaan leiden. Ik heb alleen nog wel een paar man nodig, het liefst 4.
Wie voelt zich geroepen???
Ellan zal het in hoofdlijnen even uitleggen...
Gelukkig! Dank voor die toezegging.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet eens te proberen..
Dat klinkt helemaal niet goed, je hebt geen astma?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, what the hell ook. Ik help je wel aan 1 man meerquote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Rave_NL het volgende:
Min 5 minuten per dag.
Gaat een hoop meer tijd in zitten als je je echt wil profileren en niet verdacht wilt maken.
Nee. Is gisteravond heel plotseling begonnen na 1,5 dag snipverkouden te zijn geweest.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet goed, je hebt geen astma?
Spelers ronzelen en dan die TT.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het Fok Maffiaspel #51- Spel begonnen, inschrijving gesloten.
om je in te lezen
Ah, alleen officieren dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef EllaN het volgende:
Iedereen mee doen.
Iedereen die denkt slim te zijn, is geschikt om mee te doen.
Nein.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:54 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ken je het spel De Weerwolven van Wakkerdam?
Ok.. Anyway bij dit spel komt het er op neer dat je of "goederik" of "slechterik" bent. De slechteriken lopen rond onder de goederiken en vermoorden elke dag een goederik.quote:
vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:27quote:
Dat zou dan een longontsteking kunnen zijn, dat heb ik de afgelopen tijd veel in mijn omgeving gezien, maar goed, even de resultaten af gaan wachten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee. Is gisteravond heel plotseling begonnen na 1,5 dag snipverkouden te zijn geweest.
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ok, ik zal het wat duidelijker voor je maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
vrijdag 26 november 2010 @ 16:26:27
Daarom is het dus ook niet verstandig dat jij meedoet, sherlock..
Beterschap Lotusssquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
BES-TE CO-BRA,quote:Op donderdag 1 december 2011 21:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, ik zal het wat duidelijker voor je maken.
Spelers ronzelen en dan die TT.
Gebruik dan een andere.
Als je mee doet kan je dan een voorkeur opgeven, bv. Muziekpiet of Het kutkind?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:58 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ok.. Anyway bij dit spel komt het er op neer dat je of "goederik" of "slechterik" bent. De slechteriken lopen rond onder de goederiken en vermoorden elke dag een goederik.
Als goederik wil je dus de slechterik ontmaskeren en je mag elke dag als groep goederiken 1 iemand lynchen.
Hoe vind je de slechterik? De slechterik laat bij elke moord sporen achter en het is aan de goederiken de sporen te vinden en bij de juiste persoon te plaatsen. Maar wie is een echte goederik en wie zijn vermomde slechteriken die de hints ombuigt?
Plus het is met sinterklaasthema.
Leuk heJa!
Nope, de rollen worden verdeeld dmv een kansgenerator. Niemand heeft een voorkeur, niemand krijgt een voorkeur, iedereen kan alles zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:17 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Als je mee doet kan je dan een voorkeur opgeven, bv. Muziekpiet of Het kutkind?
ZEG DAT DAN ME-TEEN!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
BES-TE CO-BRA,
Het Fok Maffiaspel #51- Spel begonnen, inschrijving gesloten.
DIT IS EEN OU-DE RON-DE ZO-DAT IE-DER-EEN EEN BEELD KRIJGT HOE HET GAAT
Het Grote Fok! Maffia Spel #48 Sinterklaas is weer in het land!
DIT IS DE NIEU-WE WAAR ZE ZICH KUN-NEN IN-SCHRIJ-VEN
SCHE-LE MA-KREEL
KUS-JES EN KNUF-FELS
Wat is de prognose?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef Lotusss het volgende:
En toen moest ik een nachtje blijven... ze gaan me op 2 types antibiotica zetten en mijn bloed nog een keer testen op de wat minder voorkomende dingen...
Dat ik morgen naar huis magquote:
Z'n wekker! Dat hij om 6 uur op moet om naar zijn werk te gaan!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef Cobra4 het volgende:
En wie maakt ER nu wakker als ie op de bank ligt te pitten zit te studeren?
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Z'n wekker! Dat hij om 6 uur op moet om naar zijn werk te gaan!
Voor of na dat ze precies weten wat je hebt?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ik morgen naar huis mag![]()
Ze weten niet of het atypische longontsteking is of iets dat zeldzamer is. Zal morgen waarschijnlijk gewoon met antibiotica en een puffertje naar huis gestuurd worden... hoop ik
Dus de mond van je buuf...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel
"It's alive!!"quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Als het zeldzamer is moet je zoeken 'wie' de infectiehaard isquote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat ik morgen naar huis mag![]()
Ze weten niet of het atypische longontsteking is of iets dat zeldzamer is. Zal morgen waarschijnlijk gewoon met antibiotica en een puffertje naar huis gestuurd worden... hoop ik
Na. De longarts moet morgen zijn ronde doen en daarna mag ik pas naar huis. Dus kan goed laat in de middag zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor of na dat ze precies weten wat je hebt?
Maar jij bent het niet op de foto uit de Defensiekrant? ( topic Bosnië)quote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Ga ik ook aangeven aan de longarts morgenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Clan het volgende:
[..]
Als het zeldzamer is moet je zoeken 'wie' de infectiehaard is
And still kicking (en bekaf en hongerig)quote:
Welke foto?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Clan het volgende:
[..]
Maar jij bent het niet op de foto uit de Defensiekrant? ( topic Bosnië)
Jaja, schuif de zwarte piet maar door aan mijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ga ik ook aangeven aan de longarts morgen
Ik heb net een boterham met kaas gegeten... En 2 glazen ranja. Ging er goed in!quote:
Veel plezier met de verplegers dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Na. De longarts moet morgen zijn ronde doen en daarna mag ik pas naar huis. Dus kan goed laat in de middag zijn.
pics van verpleegsters plzquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb net een boterham met kaas gegeten... En 2 glazen ranja. Ging er goed in!
Unboxing zonder lotusss?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
XBox morgen maar installeren, nu geen zin meer in.
Tot morgen zekerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Unboxing zonder lotusss?
Wat doe je thuis? Je hoort in de wachtkamer te zitten.
Nee, sta ik niet op, deze foto was van Dutchbat-2, onder bevel van Overste Everts.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef Clan het volgende:
[..]
Nederlandse leger in Bosnië en Herzegovina
Ja, dat weer wel. Met die oefening was ik in het veld bezig als deel van een infanterie groep.quote:
quote:
Ik dacht dat reveille in een ziekenhuis pas om 0600 was.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet meer benauwd geweest, ligt alleen op een kamer met tv en WiFi en heb zojuist thee en ontbijtkoek gekregen van de verpleging!
't Kan slechter!
Mja je slaapt toch slechter. Bovendien moesten ze even mijn temperatuur (via oor), zuurstof en bloeddruk meten. Ik ga zo nog wel even proberen te tukken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 05:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht dat reveille in een ziekenhuis pas om 0600 was.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:57 schreef Lotusss het volgende:
En ik mag van de longarts vanmiddag naar huis. Nog steeds niet helemaal duidelijk wat het is, maar met 2 antibiotica en een puffertje voor nood moet het wel overgaan
Jij moet ook altijd bijzonder zijn hé.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:36 schreef Lotusss het volgende:
Nog even nagevraagd wat de diagnose was (aangezien ik wakker schrok toen plotseling de longarts naast me stond) en het is waarschijnlijk atypische longontsteking.
Ja maar ik ben ook atypisch!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij moet ook altijd bijzonder zijn hé.
daar is maar 1 seizoen van, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef hoogvlieger het volgende:
Ben net begonnen aan de serie Strike Back seizoen 1. Mooi spannende serie.
Hebben jullie nog wat aan de game Medal of Honor?quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:32 schreef ErwinRommel het volgende:
XBox is geïnstalleerd, Lotusss is nu bezig met het editten en online maken van XBox Live. Ben benieuwd.
Eerst maar eens CoD MW3 leren kennenquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wat aan de game Medal of Honor?
De singleplayer heeft wel een leuk verhaal, speelt in Afghanistan. Multiplayer zou ik niet durven zeggen omdat ik die nauwelijks gespeeld heb. Geef je adres maar een keertje dan stuur ik 'm op, doe er verder toch niks meequote:Op vrijdag 2 december 2011 17:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eerst maar eens CoD MW3 leren kennen
Hebben hier ook al FIFA 12 en L.A. Noire (van broertje Lotusss). Dus voorlopig wel voldoende.
Is Medal of Honor wat? ken het spel niet.
Wat voor een?quote:
Hoofd afdeling interne veiligheid dacht ik.quote:
Ik denk dat ik daar wat diploma's en leidinggevende ervaring voor misquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Esses het volgende:
[..]
Hoofd afdeling interne veiligheid dacht ik.
Officiële functie bij MIVD: Devils advocate
Mooi. Dan is de EK koort tenminste snel voorbij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
EK loting:
Nederland moet tegen Denemarken, Duitsland en Portugal![]()
Dat ze die Ronaldo ff laten janken
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi. Dan is de EK koort tenminste snel voorbij.
quote:
Hehe. Nou, welterusten dan maarquote:Op vrijdag 2 december 2011 21:08 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Alle zooi omtrent de Xbox geïnstalleerd, nu kan ErwinRommel lekker spelen. En ik ga slapen, ben gebroken.
Lastige! Ff langs winkelcentrum morgen vroeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
Voor morgenmiddag 12 uur moet ik nog ergens 5 sintcadeautjes regelen
Wordt je anders de 'Zwarte Piet' toegespeeld?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:03 schreef Erasmo het volgende:
Voor morgenmiddag 12 uur moet ik nog ergens 5 sintcadeautjes regelen
Xenos zal wel voldoen schat ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Lastige! Ff langs winkelcentrum morgen vroeg.
Heb maandag een sinterklaar feestje hier thuis (20man) MAar vergeten vrij te vragen bij stage dus dat gezeur heb ik gelukkig niet
Ik loop al achter met de cadeautjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:38 schreef Clan het volgende:
[..]
Wordt je anders de 'Zwarte Piet' toegespeeld?
quote:
Nakend met koppel en speer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:44 schreef jankaas020 het volgende:
Het tenue was adam? (eva in haar geval dan.)
Zag het op het nieuws, 45000 mensen geëvacueerd...quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
Live ontmanteling van een 4000lbs bom: http://www.swr.de/nachric(...)0/1ketap7/index.html
Volgens mij wel, kan het niet 100% zeker weten, zo vaak kom ik nou ook weer niet op het KIMquote:
Wie is de Mol > Expeditie Robinsonquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Esses het volgende:
Anders zouden ze expeditie robinson ook laten winnen door iemand die het verdient.... Niet Tanja dus!
Met CoD MW3.quote:
Je had beter kunnen gaan stofzuigen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met CoD MW3.
Heb nu eindelijk een klein beetje feeling met de controler. Was behoorlijk wennen als je al tig jaar geen spel gespeeld hebt.
Ik was werken, dus een valide excuusquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je had beter kunnen gaan stofzuigen.
Geen commentaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik was werken, dus een valide excuus![]()
En daarbij, vrouwen behoren het huishouden te doen!!
Voor wie?quote:
Moet die nog eens aanschaffen, maar ben nu nog eerst met Battlefield bezigquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Met CoD MW3.
Heb nu eindelijk een klein beetje feeling met de controler. Was behoorlijk wennen als je al tig jaar geen spel gespeeld hebt.
Voor jou, anders gaat Maitje boos op je wordenquote:
Oh ja! thx.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Voor jou, anders gaat Maitje boos op je worden
Met CoD MW3 ben je wel ff zoet heb ik het idee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moet die nog eens aanschaffen, maar ben nu nog eerst met Battlefield bezig
Da's het enige "wijvenprogramma" dat ik kijk!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss zit nu "strictly come Dancing" te kijken
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Da's het enige "wijvenprogramma" dat ik kijk!
Hou je bek, ik ben ziek.quote:
Wie lag er gisteren nog in het ziekenhuis dan?quote:
Lig op de bank onder een dekentje.quote:
Nog wakker.. maar niet echt lang meer.quote:
Je bedoeld denk ik zondagochtend?quote:Op zondag 4 december 2011 04:00 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nog wakker.. maar niet echt lang meer.
Werk gelukkig nu bijna nooit meer de zaterdagochtend, anders moest ik ook nu al weer opstaan.
Hm ohja 't is al zondag, was effe in de war blijkbaar.. teken dat het tijd is om te gaan slapenquote:Op zondag 4 december 2011 04:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je bedoeld denk ik zondagochtend?
Hier net wakker, geen slaap meer en aan de koffie met peuk!
Ahh, okquote:Op zondag 4 december 2011 04:07 schreef Royyy het volgende:
[..]
Hm ohja 't is al zondag, was effe in de war blijkbaar.. teken dat het tijd is om te gaan slapen![]()
Ik bedoelde wel de zaterdag, als ik op zondagochtend werk hoef ik 'pas' om 6 te beginnen, dus dan zou ik nog even kunnen blijven liggen.
quote:
Juist ja, fuck de kleingrutters-mentaliteit. Bier!!quote:
Vroeg wakker jij!quote:Op zondag 4 december 2011 08:49 schreef Erasmo het volgende:
Mogguh. Croissantjes gaan zo de oven in.
Biologische klok, ken hetquote:Op zondag 4 december 2011 09:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik sta al weken lang iedere dag om 6 uur op, dan sta je in het weekend ook vroeg naast je bed
Ben sowieso niet van het uitslapen als ik de stad niet ben in geweest, m'n weekend is al zo kort als boordplaatser.quote:
Ben een vroegmensch. Lotusss licht alweer op 1 oor.quote:Op zondag 4 december 2011 09:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben sowieso niet van het uitslapen als ik de stad niet ben in geweest, m'n weekend is al zo kort als boordplaatser.
Ochtendstond heeft goud in de mondquote:Op zondag 4 december 2011 09:12 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben een vroegmensch. Lotusss licht alweer op 1 oor.
Zit ff wat ouds te bekijkenquote:Op zondag 4 december 2011 09:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ochtendstond heeft goud in de mondZo meteen even een stukje fietsen in de omgeving.
Hier sogquote:Op zondag 4 december 2011 12:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Middag..
Ik ga is even lekker ouderwetsch primitiveren.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:43 schreef jankaas020 het volgende:
Ik ook, maar dat kwam door de drank.
Gohquote:Op zondag 4 december 2011 14:19 schreef samthegreat5 het volgende:
Meh, ik geloof er niet zo veel van. Volgens mij is 50 procent overdreven en is hij ook geen lieverdje.
Nee, niet helemaal. Er worden moorden gepleegd, over 's nachts, toch?quote:
Yes.. Er worden 's nachts moorden gepleegd / pieten overboord gegooid en in de stukjes tekst staan hints naar de moordenaar (per moord). De hints verwijzen naar de fobo, het profiel en de geschiedenis van de moordenaarquote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, niet helemaal. Er worden moorden gepleegd, over 's nachts, toch?
En dan moet je ergens clues zien te vinden wie dat heeft gedaan, of?
Verhaal is goed iig.quote:Op zondag 4 december 2011 14:03 schreef Nibb-it het volgende:
http://frontpage.fok.nl/c(...)rt-occupymongol.html
Hij is alleen een beste mongolquote:
Ok, thanksquote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef EllaN het volgende:
[..]
Yes.. Er worden 's nachts moorden gepleegd / pieten overboord gegooid en in de stukjes tekst staan hints naar de moordenaar (per moord). De hints verwijzen naar de fobo, het profiel en de geschiedenis van de moordenaar.
Dat geloof ik graag. Kan zoiso wel opmaken dat hij het niet zo heeft met gezag en autoriteit. Dat over de vermoedelijke opleiding en afkomst van betreffende agent is natuurlijk gewoon kontverhaal. Heeft helemaal niets met de rest van zijn betoog te maken.quote:
Als ik jou was zou ik zeker naar de huisarts gaan! Is niet gezond.quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Mwah ik heb vanacht ook weer een bak vol gebarft. Morgen maar naar huisarts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |