Wat is er met dat filmpje, behalve dat het een toffe film is?quote:
Ik was het met jullie mods eens over mijn edit-gedrag. En ik heb me netjes aangepast toch?quote:
Haaaaai schatje!quote:
Zal ik een poll starten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik was het met jullie mods eens over mijn edit-gedrag. En ik heb me netjes aangepast toch?
Jaja, jij kunt dat...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef Lotusss het volgende:
Zo. TT aangepast. Naar eigen invulling!
Geloof me, dat wil je niet.quote:
Op zich wel een goede titel. Maar veel te veel Latijn voor iemand die in een vorig topic nog zei "bij het plebs" te horenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, jij kunt dat...
Ik wilde "nec pluribus impar" als topicnaam geven, maar ja...
uit?quote:
Dat ben ik omdat je mij "oen" genoemd hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is er met dat filmpje, behalve dat het een toffe film is?
quote:Ik was het met jullie mods eens over mijn edit-gedrag. En ik heb me netjes aangepast toch?
quote:
Ik ben ook plebs en dat bevalt me prima, dat ik allerlei wazige latijnse spreuken op wapenschildjes te verwerken heb...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op zich wel een goede titel. Maar veel te veel Latijn voor iemand die in een vorig topic nog zei "bij het plebs" te horen
quote:
Wel goed gevonden trouwensquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben ook plebs en dat bevalt me prima, dat ik allerlei wazige latijnse spreuken op wapenschildjes te verwerken heb...
Nuli-Cedo!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben ook plebs en dat bevalt me prima, dat ik allerlei wazige latijnse spreuken op wapenschildjes te verwerken heb...
Was dat vandaag dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand trouwens het debat over de Defensie begroting gezien?
tegen de jeuk niet, dus dan maar BIER!!!quote:
Het plebs moet gewoon werken, ja!quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Heeft iemand trouwens het debat over de Defensie begroting gezien?
Niet zeuren, jullie hebben Politiek 24.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Het plebs moet gewoon werken, ja!
Nou Lotusss, trek je portomonaie alvast maar. Daar gaat je loonquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en #300 van de sc al!!
Feestje!!
[ afbeelding ]
Ze kijken ook errug blijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, en #300 van de sc al!!
Feestje!!
[ afbeelding ]
Jij ook als je de moeite neemt om je tv abonnement te upgradenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet zeuren, jullie hebben Politiek 24.
Wat wil je. Ze kregen net te horen dat ze voor DEF aan de bak moeten.quote:
Correct.quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij ook als je de moeite neemt om je tv abonnement te upgraden
Arceequote:Op dinsdag 29 november 2011 20:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je ook stats?
Wie was die knaap ook alweer op Fok die alles bij hield?
En omdat Nederland niet slaafs meeloopt achter de VS dus ook geen zetel in de V-20quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Esses het volgende:
In de USA zijn 600k mensen werkzaam voor de NL.
Jij hebt toch enkel OTAS vrienden?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:21 schreef AchJa het volgende:
Waar is die "fok vrienden" link ook alweer te vinden?
Uhm ja? Dus?quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:19 schreef Esses het volgende:
In de USA zijn 600k mensen werkzaam voor de NL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |