Wat is er met dat filmpje, behalve dat het een toffe film is?quote:
Ik was het met jullie mods eens over mijn edit-gedrag. En ik heb me netjes aangepast toch?quote:
Haaaaai schatje!quote:
Zal ik een poll starten?quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik was het met jullie mods eens over mijn edit-gedrag. En ik heb me netjes aangepast toch?
Jaja, jij kunt dat...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:01 schreef Lotusss het volgende:
Zo. TT aangepast. Naar eigen invulling!
Geloof me, dat wil je niet.quote:
Op zich wel een goede titel. Maar veel te veel Latijn voor iemand die in een vorig topic nog zei "bij het plebs" te horenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jaja, jij kunt dat...
Ik wilde "nec pluribus impar" als topicnaam geven, maar ja...
uit?quote:
Dat ben ik omdat je mij "oen" genoemd hebt.quote:Op dinsdag 29 november 2011 19:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is er met dat filmpje, behalve dat het een toffe film is?
quote:Ik was het met jullie mods eens over mijn edit-gedrag. En ik heb me netjes aangepast toch?
quote:
Ik ben ook plebs en dat bevalt me prima, dat ik allerlei wazige latijnse spreuken op wapenschildjes te verwerken heb...quote:Op dinsdag 29 november 2011 20:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Op zich wel een goede titel. Maar veel te veel Latijn voor iemand die in een vorig topic nog zei "bij het plebs" te horen
quote:
Wel goed gevonden trouwensquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ben ook plebs en dat bevalt me prima, dat ik allerlei wazige latijnse spreuken op wapenschildjes te verwerken heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |