Welke?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hoe is het met mejuffrouw Rave eigenlijk?
Op mobiel is dat niet te zien, derhalve verworpen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ging me meer om de post waar ik naar linkte
#19quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Op mobiel is dat niet te zien, derhalve verworpen.
Bier tijd.quote:
Nice, ben wel benieuwdquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Clan het volgende:
Ik vond bij het opruimen een doos vol mer oude kranten, vele Defensiekranten ( toen Mat Herben nog hoofredacteur was ) Een heel stel regionale kranten uit de jaren 80 en ook herdrukken van de oorlogskranten ( de inval etc ) Ik zal er een stel inscannen die wel interessant zijn.
Join the club.quote:Op donderdag 1 december 2011 06:57 schreef Lotusss het volgende:
Mogguh. Hoest mijn longen eruit en ademhaling piept als dat van een 86jarige met longemfyseem...
Ik wil niet meer lid zijn van die club!quote:
Laat je dan uitschrijven.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil niet meer lid zijn van die club!
Nice!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Thaboel het volgende:
Super toffe dag gehad! Schietlesje meegekeken, daarna een les in de handelingen bij pepperspray (Hoe te staan enzo) beetje met handboeien gespeeld en nog zelf meegetrained met IBT-ers
Schijf van vijf zit erin!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Kapsalon is ook gezond. Zit heel veel sla, tomaat etc in.
Ik verwacht de 18de een volledige demo.quote:
hehehe is goedquote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik verwacht de 18de een volledige demo.
Hahaha, een woordgrapje richting Lotusss.quote:
Whehe. Was eigenlijk niet zo bedoeld, maar toen ik het had getypt drong het tot me doorquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, een woordgrapje richting Lotusss.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hahaha, een woordgrapje richting Lotusss.
Kut, ik zie nu dat ik die smiley ben vergeten.quote:
edit?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut, ik zie nu dat ik die smiley ben vergeten.
Nee, zo ben ik dan weer niet.quote:
Goedzoquote:
Je hebt geen 7 maar een 4?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik hoor net dat de cijferlijst voor dat tentamen die op internet staat niet helemaal klopt...
Laten we hopen dat ik gewoon m'n 7 houd. Een 8 ipv een 7 mag ook welquote:
Voor Stevie Ray heb ik wel even tijd.quote:
Altijd jammer inderdaad..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:20 schreef EllaN het volgende:
.
Ik heb nog maar 1 college van de slimste en grappigste docent die ik ever heb gehad.
Een toffe docent uit Canada en psychologie van zingevingquote:Op donderdag 1 december 2011 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Altijd jammer inderdaad..
Wie was het en welk vak?
Had ze er geen zin meer in?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef EllaN het volgende:
[..]
Een toffe docent uit Canada en psychologie van zingeving.
Hij, en het semester loopt af dus ik heb volgende week nog 1 werkcollege en dan is het afgelopen. Maar dit was vrij intensief onderwijs in een klas met 7 mensen en de docent dus het was echt enorm leerzaam en leuk.quote:
Sow, lekker met 7 mensen. Niet verkeerd, zo persoonlijkquote:Op donderdag 1 december 2011 19:43 schreef EllaN het volgende:
[..]
Hij, en het semester loopt af dus ik heb volgende week nog 1 werkcollege en dan is het afgelopen. Maar dit was vrij intensief onderwijs in een klas met 7 mensen en de docent dus het was echt enorm leerzaam en leuk.
Ja, het is weer wat anders dan een hoorcollege met honderden mensen, waarbij je eigenlijk de helft van de tijd niet eens op let.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sow, lekker met 7 mensen. Niet verkeerd, zo persoonlijk.
Beter je best doenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
(Matige) spitsvondige opmerkingen compleet missen..
Komt door de matigheidquote:Op donderdag 1 december 2011 19:47 schreef Rave_NL het volgende:
(Matige) spitsvondige opmerkingen compleet missen..
Ja, inderdaad. Ik dacht op de middelbare school van: ''lijkt me best vet zo in zo'n college-zaal met 200 man!''. Maar nu ik het ervaren heb zitten er toch ook echt fikse nadelen aan..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:47 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, het is weer wat anders dan een hoorcollege met honderden mensen, waarbij je eigenlijk de helft van de tijd niet eens op let.
Maar als je dat niet doet gaat dat natuurlijk nooit veranderen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik dacht op de middelbare school van: ''lijkt me best vet zo in zo'n college-zaal met 200 man!''. Maar nu ik het ervaren heb zitten er toch ook echt fikse nadelen aan..
Belangrijkste is vooral dat je niet echt vragen kunt stellen. Nouja, je kunt wel vragen stellen maar er zit echt zo'n soort van ''quotum'' op het aantal vragen per college. En de docent moet ook gewoon door zijn stof heenkomen in die uren. Dan stel je een keer een vraag, maarja. Je gaat niet in een zaal met 200 man doorvragen als je het dan nog niet snapt en niet elke keer een vraag stellen...
Heb je helemaal gelijk in. Maarja, ik snap ook wel dat het irritant is als iedereen altijd maar ongegeneerd vragen gaat stellen terwijl de docent toch ook echt door zijn stof heen moet in dat uurtje.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar als je dat niet doet gaat dat natuurlijk nooit veranderen.
Ben erbijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Sinterklaasspel gaat misschien beginnen vanavond.
Ja, ik loop dan meestal na afloop van het college even naar de docent toe of mail hun de vraag. De meeste zijn niet te moeilijk daar inquote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik dacht op de middelbare school van: ''lijkt me best vet zo in zo'n college-zaal met 200 man!''. Maar nu ik het ervaren heb zitten er toch ook echt fikse nadelen aan..
Belangrijkste is vooral dat je niet echt vragen kunt stellen. Nouja, je kunt wel vragen stellen maar er zit echt zo'n soort van ''quotum'' op het aantal vragen per college. En de docent moet ook gewoon door zijn stof heenkomen in die uren. Dan stel je een keer een vraag, maarja. Je gaat niet in een zaal met 200 man doorvragen als je het dan nog niet snapt en niet elke keer een vraag stellen...
Dat bericht snapt men, zonder verdere info, alleen in ABO.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel is toch maar even boodschappen doen... lig hier toch te wachten.
Wat ik weet van colleges is dat men ze 'hoorcolleges' noemt, niet vragenuurtjequote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dingen kunnen nog steeds niet duidelijk zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat ik weet van colleges is dat men ze 'hoorcolleges' noemt, niet vragenuurtje
Wat is ABO?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bericht snapt men, zonder verdere info, alleen in ABO.
De VIP afdeling van FOK!quote:
Dan vraag je dat na het college, onderbreken van een verhaal lijkt me ergelijk als je maar een bepaalde tijd hebt staan om informatie over te brengen en je 500 mensen hebt die je moet bereiken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Tja, dingen kunnen nog steeds niet duidelijk zijn.
Als er een vraag wordt gesteld? Meestal wel, en anders is er iemand anders in de zaal die de vraag luider herhaalt.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan vraag je dat na het college, onderbreken van een verhaal lijkt me ergelijk als je maar een bepaalde tijd hebt staan om informatie over te brengen en je 500 mensen hebt die je moet bereiken.
Kan een hoogleraar trouwens de studenten goed verstaan in een collegezaal?
Je mag opzich ook wel vragen stellen in de hoorcolleges hoor. Maar wel heel erg beperkt en je moet het antwoord meteen snappen. En inderdaad er zijn ook nog wel Responsiecolleges (vragenuurtjes, vaak 1 of 2 aan het einde van de cursus) en ik ga ook vaak in de pauze of na het college even iets vragen. Dat is inderdaad zoals EllaN zegt het handigste.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan vraag je dat na het college, onderbreken van een verhaal lijkt me ergelijk als je maar een bepaalde tijd hebt staan om informatie over te brengen en je 500 mensen hebt die je moet bereiken.
Kan een hoogleraar trouwens de studenten goed verstaan in een collegezaal?
Tja......quote:
Ik lig op de eerste hulp omdat ik het ontzettend benauwd had. Inmiddels verstuiver gehad, bloedprikken, foto's etc. Nu wachten op resultaten.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat bericht snapt men, zonder verdere info, alleen in ABO.
Ah.. balenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik lig op de eerste hulp omdat ik het ontzettend benauwd had. Inmiddels verstuiver gehad, bloedprikken, foto's etc. Nu wachten op resultaten.
Succes en beterschap!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik lig op de eerste hulp omdat ik het ontzettend benauwd had. Inmiddels verstuiver gehad, bloedprikken, foto's etc. Nu wachten op resultaten.
Beterschapquote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ligt er aan of het leuk isquote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Lui, vanavond gaat hét Fok!spel beginnen, waar AchJa en Ellan aan mee doen, en die ik in goede banen moet gaan leiden. Ik heb alleen nog wel een paar man nodig, het liefst 4.
Wie voelt zich geroepen???
Ellan zal het in hoofdlijnen even uitleggen...
Toch niet dat Mafia spel?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:38 schreef Rave_NL het volgende:
Lui, vanavond gaat hét Fok!spel beginnen, waar AchJa en Ellan aan mee doen, en die ik in goede banen moet gaan leiden. Ik heb alleen nog wel een paar man nodig, het liefst 4.
Wie voelt zich geroepen???
Ellan zal het in hoofdlijnen even uitleggen...
Gelukkig! Dank voor die toezegging.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Jij hoeft het niet eens te proberen..
Dat klinkt helemaal niet goed, je hebt geen astma?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, what the hell ook. Ik help je wel aan 1 man meerquote:Op donderdag 1 december 2011 20:42 schreef Rave_NL het volgende:
Min 5 minuten per dag.
Gaat een hoop meer tijd in zitten als je je echt wil profileren en niet verdacht wilt maken.
Nee. Is gisteravond heel plotseling begonnen na 1,5 dag snipverkouden te zijn geweest.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat klinkt helemaal niet goed, je hebt geen astma?
Spelers ronzelen en dan die TT.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:51 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Het Fok Maffiaspel #51- Spel begonnen, inschrijving gesloten.
om je in te lezen
Ah, alleen officieren dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:53 schreef EllaN het volgende:
Iedereen mee doen.
Iedereen die denkt slim te zijn, is geschikt om mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |