Oke leuk voor jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
inteelt slowchat is inteelt slowchat
wat zeg jij ik post daar nooit meerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Oke leuk voor je
Waarom kom je daar steeds posten dan?
hoerenuser blijft een hoerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
inteelt slowchat is inteelt slowchat
Oke houden zoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat zeg jij ik post daar nooit meer____!!
Niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vis is nooit een serieuze optie geweest.
/care welk topic ?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laat ik van deze plek gebruik maken om mijn excuses aan zweefteef aan te bieden.
sorry zweefteef dat ik soms nogal bot, dom en ongenuanceerd over je heb geFOK!t, meer specifiek een niet nader te noemen naamtopic. Please forgive me.
ware woordenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
UWODU was lachen. Maar helaas mogen ook kanker users daar komen die het meteen voor andere verpesten.
Jammer genoeg heeft deze man wel gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
UWODU was lachen. Maar helaas mogen ook kanker users daar komen die het meteen voor andere verpesten.
het heet UDOWU toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
HHAHAHHA ik stiktequote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja? waar kwam je aan ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Veel liefde naar iedereen!
Behalve mijzelf, mijn liefde naar mijzelf geef ik aan Pam
Ik kwam voor je deur maar niemand deed openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja? waar kwam je aan ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
lol moet ik je reanimeren ?quote:
ohnee ik was weg net ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik kwam voor je deur maar niemand deed open![]()
Waar was je!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol moet ik je reanimeren ?
[..]
ohnee ik was weg net ja idd
Ook over mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Tevens heeft Dimens gelijk over 'kanker users' ookal heb ik het over andere users dan de meeste udowuers hier denken.
explain pleasequote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Tevens heeft Dimens gelijk over 'kanker users' ookal heb ik het over andere users dan de meeste udowuers hier denken.
Oke mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Agizini burnunu kirmiyim
Ik ben gewoon hier hoor
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Nou, users die trollen kan ik altijd wel om lachen, users die topics vol doorzeiken en TR'en over iets dat allang voorbij is is niet meer grappig.quote:
Deze chickquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, users die trollen kan ik altijd wel om lachen, users die topics vol doorzeiken en TR'en over iets dat allang voorbij is is niet meer grappig.
Ik maak overduidelijk een grap, ik zeg er nog bij: jullie gaan mij TR'en, en guess what ik krijg een boze mod op mijn dak. Is gewoon sad.
Sommige users moeten gewoon niet zo janken over bijvoorbeeld zweetteef en pz, want ik kan om hun vet veel lachen juist. Users die de hele tijd zuur praten en zeiken irriteer ik mij juist aan.
Ja weet niet ik spreek geen buitenlands.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Svvvvvhaha sv altijd neutraal en lief
Twp wat?
Aminquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, users die trollen kan ik altijd wel om lachen, users die topics vol doorzeiken en TR'en over iets dat allang voorbij is is niet meer grappig.
Ik maak overduidelijk een grap, ik zeg er nog bij: jullie gaan mij TR'en, en guess what ik krijg een boze mod op mijn dak. Is gewoon sad.
Sommige users moeten gewoon niet zo janken over bijvoorbeeld zweetteef en pz, want ik kan om hun vet veel lachen juist. Users die de hele tijd zuur praten en zeiken irriteer ik mij juist aan.
Dit, mensen moeten users die de reeks lopen te verzieken gewoon negeren en niet op ingaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:28 schreef coban het volgende:
Ja beacchiiee ik ben superieur in topics kapen blijkt
Ookal is het een topic dat deels om mij gaat
dit vind ik dus ook ik heb nooooit problemen met pz en ztquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ok nu weer lollig geweest
Geen idee of je je aangesproken moet voelen. Jou had ik niet in gedachten.quote:
Ze heeft het over mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee of je je aangesproken moet voelen. Jou had ik niet in gedachten.
Wie wel? Gewoon even namen noemen voor een relletje.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Jij staat erop.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Wie wel? Gewoon even namen noemen voor een relletje.
Ja die dubbele lading viel me ook pas net op.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als zij niet oppast, vliegen die memmen er nog eens uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
en ik?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga wel in op die kut users, gewoon omdat ze de pure kanker van FOK! zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Wie wel? Gewoon even namen noemen voor een relletje.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.
- TWP sowieso kutuser
- Jelly ook stomme turrek
- beach ook koreaanse muziek bah bah
- dimens wayyy too nerd ict iewl
He, sta ik er niet eens tussen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.
- TWP sowieso kutuser
Ik ook niet meer, maybe soms wel mja gem zinquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga wel in op die kut users, gewoon omdat ze de pure kanker van FOK! zijn.
Lollig gaan ze maar in andere topics doen, niet in UDOWU.
Maar hey, ik post voorlopig niet meer in UDOWU dus dat is al een minder.
Jij bent moderator ik moet oppassenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
He, sta ik er niet eens tussen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Dimens het volgende:
-LompeHork met z'n; "Oh kijk mijn moderator zijn whoehoe."
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent moderator ik moet oppassen
- lompehork sowieso met zijn blauwheid iewlg blauwen
Ja. Het is wel een meid maar ze is lelijk en onzeker.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef coban het volgende:
EN WAT LAS IK NET? is monkyyy nepwtf
zij/hij was zo lief en leuk
en ik danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.
- TWP sowieso kutuser
Ja, ze heeft alles van meisje uit Zweden gestolen welk wel Pokerpro is. Die was ook op FOK!, Monkiiiquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef coban het volgende:
owquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Ohja en fkt, nepperd dat hij is nieteens leeftijd geven tfoe
Echt lelijk lelijk? Post dan geen foto haha?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja. Het is wel een meid maar ze is lelijk en onzeker.
Wie is die jongen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze heeft alles van meisje uit Zweden gestolen welk wel Pokerpro is. Die was ook op FOK!, Monkiii![]()
[ afbeelding ]
ik denk nog steeds redelijk echt. ze heeft het ook gehad over een schoolbijeenkomst die er echt was, in nld. dus denk gewoon hoofdlijn en pics fake.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Alleen Drommeldaris weet wie het echt is want hij heeft haar Facebook. Maar die vent moet zo nodig weer de Internet White Knight uithangen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Echt lelijk lelijk? Post dan geen foto haha?
Mja ze is superlief en leuk om mee te praten voor zover ze echt was. Was ze wel 25 dan
het heet toch UDOWU wat ga je dan huilen man anders had het wel anders gehetenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga wel in op die kut users, gewoon omdat ze de pure kanker van FOK! zijn.
Lollig gaan ze maar in andere topics doen, niet in UDOWU.
Maar hey, ik post voorlopig niet meer in UDOWU dus dat is al een minder.
Wel waar dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het heet toch UDOWU wat ga je dan huilen man anders had het wel anders geheten
ik zei ook al, DOE DAN ZOALS MK EN COBAN JEWEETZ, DIE ZIJN OOK LELIJK MAAR DIE PAKKEN TOCH OOK NIET CHIMEID EN ZEGGEN, KIJK, IKKE CHIMEID, NEE DIE LIJDEN GEWOON HUN LIJDENSWEG JA! DAT HAD JIJ OOK KUNNEN DOENquote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Echt lelijk lelijk? Post dan geen foto haha?
Mja ze is superlief en leuk om mee te praten voor zover ze echt was. Was ze wel 25 dan
Blijkbaar de echte vriend van de de echte Monkii.quote:
Nee joh, gewoon lekker doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef coban het volgende:
Nee drommeldaris doet er goed aan haar identiteit niet vrij te geven. Dat zou echt erg zijn voor haar. Is gewoon verkeerd van haar, maar dat zou onvergeeflijk zijn.
Zelfs voor UDOWU ben jij niet goed genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het heet toch UDOWU wat ga je dan huilen man anders had het wel anders geheten
ok om dat aan te tonen ga ik buiten mijn vaste patroon de taalnazi uithangen. ow nee. ow wacht. je weetz * trololol *quote:
HOE NOEMDE JE MK EN MIJ?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zei ook al, DOE DAN ZOALS MK EN COBAN JEWEETZ, DIE ZIJN OOK LELIJK MAAR DIE PAKKEN TOCH OOK NIET CHIMEID EN ZEGGEN, KIJK, IKKE CHIMEID, NEE DIE LIJDEN GEWOON HUN LIJDENSWEG JA! DAT HAD JIJ OOK KUNNEN DOEN
ja mk week pica en filmpjes alles.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
HOE NOEMDE JE MK EN MIJ?
Weetje wel niet hoe kapotlekker wij zijn?tfoe
Ach ja, wat te verliezen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Oh, gaan we hier weer verder fighten? Vet leuk, vet lollig. Nice man. Heerlijk.
Jij hebt te veel onder de zonnebank gelegen?quote:
ik zal wel vragen of ie dicht magquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Oh, gaan we hier weer verder fighten? Vet leuk, vet lollig. Nice man. Heerlijk.
Was van vorig jaar vakantie Griekenland.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt te veel onder de zonnebank gelegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi.
Oke ff voor de duidelijkheid, ben gekapt, geen zin meer in blabla betere dingen te doen ditdat.
Kusje aan iedereen.Mijn fans en idolen stalk ik nog op msn enzo dus no panic.
Oké, veel succes met alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ziens.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, mensen negeren je om hun reputatie te reddenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet de enige die daar weg is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi.
Oke ff voor de duidelijkheid, ben gekapt, geen zin meer in blabla betere dingen te doen ditdat.
Kusje aan iedereen.Mijn fans en idolen stalk ik nog op msn enzo dus no panic.
HVJ zal je nooit vergeten lieve MKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
als je het nou een dag van te voren meldt ofzo dan hebben we er meer plezier van. niet aardig van jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
Als ik zou stoppen, zou ik gewoon niet meer posten. Dan wordt het vanzelf wel duidelijk lijkt mij.
?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mensen negeren je om hun reputatie te redden
Nee hoor daar ben jij te bang voorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sinds ik jou hier heb zien posten, vraag ik aan elke turkse damen 'hey heet jij jtsssssssoban ergens op internet?'
Hoe noem je zoiets?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
Als ik zou stoppen, zou ik gewoon niet meer posten. Dan wordt het vanzelf wel duidelijk lijkt mij.
Stoppen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe noem je zoiets?
FoK!moord?
ZelfFoK!moord ik weet het niet
wil ze ook niet voor mij terugkomenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef coban het volgende:
Mk is idd van plan te kappen, gelukkig heb ik haar feesboek en kan ik haar superveel stalken en elke avond slijmen op haar profielfoto enzo
het zou je verbazenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben jij te bang voor
langzaam dingen stoppen is lastig.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef coban het volgende:
Tevens ben ik ook van plan te stoppen, zoals mk. Maar langzaamaan
Mischien word het tijd dat we een echte leven gaan leidenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Ik post voorlopig ook niet meer in UDOWU, ik zie jullie nog wel ergens. Later.
Mijn postgemiddelde is alleen maar zo hoog vanwege udowu. Eerst lag die rond de 40.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef JApieman het volgende:
Ineens al die mensen met een postgemiddelde van 100+ die gaan stoppen. Tuurlijk.
Samen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien word het tijd dat we een echte leven gaan leiden
Hey ik zeg niets, ik zou het alleen willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef JApieman het volgende:
Ineens al die mensen met een postgemiddelde van 100+ die gaan stoppen. Tuurlijk.
praat geen poep manquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien word het tijd dat we een echte leven gaan leiden
Zo autistisch, opeens hebben ze een hobby waar ze 100% voor gaan, paar weken later een andere, staan ze ergens midden op de straat hoog te houden met een voetbal. uren lang.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef JApieman het volgende:
hij moet nog een nieuw forum vinden om een leven op te bouwen, als hij daar eenmaal woont laat ie het je weten ok?quote:
Oh.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja tegelijk laten we maar zeggen
Ja Inderdaad, nu heb ik alleen Teoman, jou en Pamquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Nu monkyyy en mk er niet meer zijn is het niet meer zo heel leuk
IK TWIJFEL NOG STEEDS OF JIJ TEOMAN NIET BENTquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja Inderdaad, nu heb ik alleen Teoman, jou en Pam
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef coban het volgende:
[..]
IK TWIJFEL NOG STEEDS OF JIJ TEOMAN NIET BENT
Tot ooitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
Liefde voor alle verlatende UDOWU'ers.Later.
Ja, laten we focussen op ons doelquote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou dan ga ik ook maar denk ik mischien stoppen met FOK!
Misschien, jij kan mij stoppen door foto's te sturen natuurlijk.quote:
Ja ik ook. Mijn postgemiddelde is kapothoog, alleen maar door udowu.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop wel minder te gaan posten.
Alleen met UDOWU, ik zwerf nog wel ergens doelloos rond.quote:
Goeie deal manquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Misschien, jij kan mij stoppen door foto's te sturen natuurlijk.
Dat kan misschien mijn gedachtes veranderen
Emotioneel bezig zijn kan je in R&P doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
We zijn emotioneel bezig joh, zie je dat dan niet
Is goedquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
coban doe je de groetjes van mij aan kipje?
jje was altijd doeloosquote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen met UDOWU, ik zwerf nog wel ergens doelloos rond.
Ik zou het eerder een late avond chat noemen.quote:
Late avond ^^quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het eerder een late avond chat noemen.
Doen we,quote:Op woensdag 30 november 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zou het eerder een late avond chat noemen.
Dit is de eerste keer dat ik heb gelachen vanavond.quote:
Is het zo erg met je gesteld?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik heb gelachen vanavond.
Bedankt Remlof.
IK BEN VERDOMME BLOEDSERIEUS EN JIJ GAAT MIJ HIER EEN BEETJE EMOGIFFEN.quote:
ADEM IN EN ADEM UITquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
IK BEN VERDOMME BLOEDSERIEUS EN JIJ GAAT MIJ HIER EEN BEETJE EMOGIFFEN.
Flikker toch op.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Flikker toch op.
[..]
Flikker toch op.
[..]
Flikker toch op.
Ging het te snel?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:19 schreef JellyBeanz het volgende:
Hey ik merk nu pas dat mijn TT is veranderd
Ja hallo, ik ben hier bezig met 3 dingen tegelijk!quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]Geen kwaad woord over Harry vriend.
/carequote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
Slapen, kusjes op iedereens fapslang.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
Ja, ga jij maar lekker stengelzwengelen!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef Rezania het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mij dat boeit? Dat leest ze vanzelf wel.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
LompeHork
Slaap lekker iedereen!
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
LompeHork
Slaap lekker iedereen!
Yo latersquote:Op woensdag 30 november 2011 23:31 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
LompeHork
Slaap lekker iedereen!
ik typ op tablet u is korterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja zeker
U? zeg maar jij hoor
Ik wil mij niet oud voelen
Van trainen word je moe manquote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi. Brakke spieren, trainen ditdat.
Hoi. Als ik train dan breek ik nooit iets. Heb jij al eens iets gebroken met trainen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Oerbeer het volgende:
Hoi. Brakke spieren, trainen ditdat.
hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah oke, Dikke respect voor jou
Ja. Helaasch had ik zonet een uur waarbij 50+'ers gaan 'zwemmen' en dan 'zwemmen' ze ontzettend in de weg, dus ik heb maar de helft gehaald vandaag.quote:
Nee. Want ik doe zwemmen/duikenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoi. Als ik train dan breek ik nooit iets. Heb jij al eens iets gebroken met trainen?
Ah oke makkie vandaag dus.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja. Helaasch had ik zonet een uur waarbij 50+'ers gaan 'zwemmen' en dan 'zwemmen' ze ontzettend in de weg, dus ik heb maar de helft gehaald vandaag.
Ja maar omdat ik pissig werd van die bejaarden ging ik als een malloot meer kracht zetten tijdens de zwem cycli. En dat had ik beter niet kunnen doenquote:
wel vaker denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wist ik. Ooit je hoofd gestoten tegen de bodem?
Ja, zo vaakquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herinnering:quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Pijnlijke herinneringquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Herinnering:
Ik dook een keer met ogen dicht naar beneden toen ik klein was en toen heel dof *toek*
nah boogschutterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah ook schorpioen?
Ik ben pas 29 dagen 21
Mijn achterkant? Overweeg het anders eerst nog watquote:Op woensdag 30 november 2011 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
lekker openbreken met de achterkant van een mes en smullen maar
Verkeerd gedachtquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef remlof het volgende:
Tsk, ik had gedacht dat dit topic wel vol zou zijn voor 12 uur.
IK ben het zwaar met je eensquote:Op donderdag 1 december 2011 00:02 schreef coban het volgende:
Ik ben echt een mongool, kan niet geloven dat dat hele monkyyy gedoe mij gewoon is ontgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |