ware woordenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
UWODU was lachen. Maar helaas mogen ook kanker users daar komen die het meteen voor andere verpesten.
Jammer genoeg heeft deze man wel gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
UWODU was lachen. Maar helaas mogen ook kanker users daar komen die het meteen voor andere verpesten.
het heet UDOWU toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
HHAHAHHA ik stiktequote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja? waar kwam je aan ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Veel liefde naar iedereen!
Behalve mijzelf, mijn liefde naar mijzelf geef ik aan Pam
Ik kwam voor je deur maar niemand deed openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja? waar kwam je aan ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
lol moet ik je reanimeren ?quote:
ohnee ik was weg net ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik kwam voor je deur maar niemand deed open![]()
Waar was je!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol moet ik je reanimeren ?
[..]
ohnee ik was weg net ja idd
Ook over mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Tevens heeft Dimens gelijk over 'kanker users' ookal heb ik het over andere users dan de meeste udowuers hier denken.
explain pleasequote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Tevens heeft Dimens gelijk over 'kanker users' ookal heb ik het over andere users dan de meeste udowuers hier denken.
Oke mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Agizini burnunu kirmiyim
Ik ben gewoon hier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |