Oke leuk voor jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
inteelt slowchat is inteelt slowchat
wat zeg jij ik post daar nooit meerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Oke leuk voor je
Waarom kom je daar steeds posten dan?
hoerenuser blijft een hoerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:07 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
inteelt slowchat is inteelt slowchat
Oke houden zoquote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat zeg jij ik post daar nooit meer____!!
Niet?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vis is nooit een serieuze optie geweest.
/care welk topic ?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
laat ik van deze plek gebruik maken om mijn excuses aan zweefteef aan te bieden.
sorry zweefteef dat ik soms nogal bot, dom en ongenuanceerd over je heb geFOK!t, meer specifiek een niet nader te noemen naamtopic. Please forgive me.
ware woordenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
UWODU was lachen. Maar helaas mogen ook kanker users daar komen die het meteen voor andere verpesten.
Jammer genoeg heeft deze man wel gelijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
UWODU was lachen. Maar helaas mogen ook kanker users daar komen die het meteen voor andere verpesten.
het heet UDOWU toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
HHAHAHHA ik stiktequote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja? waar kwam je aan ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef JellyBeanz het volgende:
Veel liefde naar iedereen!
Behalve mijzelf, mijn liefde naar mijzelf geef ik aan Pam
Ik kwam voor je deur maar niemand deed openquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja? waar kwam je aan ?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef Dimens het volgende:
lol moet ik je reanimeren ?quote:
ohnee ik was weg net ja iddquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ik kwam voor je deur maar niemand deed open![]()
Waar was je!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
lol moet ik je reanimeren ?
[..]
ohnee ik was weg net ja idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |