He, sta ik er niet eens tussen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.
- TWP sowieso kutuser
- Jelly ook stomme turrek
- beach ook koreaanse muziek bah bah
- dimens wayyy too nerd ict iewl
Ik ook niet meer, maybe soms wel mja gem zinquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga wel in op die kut users, gewoon omdat ze de pure kanker van FOK! zijn.
Lollig gaan ze maar in andere topics doen, niet in UDOWU.
Maar hey, ik post voorlopig niet meer in UDOWU dus dat is al een minder.
Jij bent moderator ik moet oppassenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
He, sta ik er niet eens tussen?
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Dimens het volgende:
-LompeHork met z'n; "Oh kijk mijn moderator zijn whoehoe."
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent moderator ik moet oppassen
- lompehork sowieso met zijn blauwheid iewlg blauwen
Ja. Het is wel een meid maar ze is lelijk en onzeker.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef coban het volgende:
EN WAT LAS IK NET? is monkyyy nepwtf
zij/hij was zo lief en leuk
en ik danquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.
- TWP sowieso kutuser
- Jelly ook stomme turrek
- beach ook koreaanse muziek bah bah
- dimens wayyy too nerd ict iewl
Ja, ze heeft alles van meisje uit Zweden gestolen welk wel Pokerpro is. Die was ook op FOK!, Monkiiiquote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef coban het volgende:
owquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
Ohja en fkt, nepperd dat hij is nieteens leeftijd geven tfoe
Echt lelijk lelijk? Post dan geen foto haha?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:41 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja. Het is wel een meid maar ze is lelijk en onzeker.
Wie is die jongen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze heeft alles van meisje uit Zweden gestolen welk wel Pokerpro is. Die was ook op FOK!, Monkiii![]()
[ afbeelding ]
ik denk nog steeds redelijk echt. ze heeft het ook gehad over een schoolbijeenkomst die er echt was, in nld. dus denk gewoon hoofdlijn en pics fake.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef coban het volgende:
Alleen Drommeldaris weet wie het echt is want hij heeft haar Facebook. Maar die vent moet zo nodig weer de Internet White Knight uithangen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Echt lelijk lelijk? Post dan geen foto haha?
Mja ze is superlief en leuk om mee te praten voor zover ze echt was. Was ze wel 25 dan
het heet toch UDOWU wat ga je dan huilen man anders had het wel anders gehetenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga wel in op die kut users, gewoon omdat ze de pure kanker van FOK! zijn.
Lollig gaan ze maar in andere topics doen, niet in UDOWU.
Maar hey, ik post voorlopig niet meer in UDOWU dus dat is al een minder.
Wel waar dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het heet toch UDOWU wat ga je dan huilen man anders had het wel anders geheten
ik zei ook al, DOE DAN ZOALS MK EN COBAN JEWEETZ, DIE ZIJN OOK LELIJK MAAR DIE PAKKEN TOCH OOK NIET CHIMEID EN ZEGGEN, KIJK, IKKE CHIMEID, NEE DIE LIJDEN GEWOON HUN LIJDENSWEG JA! DAT HAD JIJ OOK KUNNEN DOENquote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef coban het volgende:
[..]
Echt lelijk lelijk? Post dan geen foto haha?
Mja ze is superlief en leuk om mee te praten voor zover ze echt was. Was ze wel 25 dan
Blijkbaar de echte vriend van de de echte Monkii.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |