Nee joh, gewoon lekker doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef coban het volgende:
Nee drommeldaris doet er goed aan haar identiteit niet vrij te geven. Dat zou echt erg zijn voor haar. Is gewoon verkeerd van haar, maar dat zou onvergeeflijk zijn.
Zelfs voor UDOWU ben jij niet goed genoeg.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
het heet toch UDOWU wat ga je dan huilen man anders had het wel anders geheten
ok om dat aan te tonen ga ik buiten mijn vaste patroon de taalnazi uithangen. ow nee. ow wacht. je weetz * trololol *quote:
HOE NOEMDE JE MK EN MIJ?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zei ook al, DOE DAN ZOALS MK EN COBAN JEWEETZ, DIE ZIJN OOK LELIJK MAAR DIE PAKKEN TOCH OOK NIET CHIMEID EN ZEGGEN, KIJK, IKKE CHIMEID, NEE DIE LIJDEN GEWOON HUN LIJDENSWEG JA! DAT HAD JIJ OOK KUNNEN DOEN
ja mk week pica en filmpjes alles.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef coban het volgende:
[..]
HOE NOEMDE JE MK EN MIJ?
Weetje wel niet hoe kapotlekker wij zijn?tfoe
Ach ja, wat te verliezen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Oh, gaan we hier weer verder fighten? Vet leuk, vet lollig. Nice man. Heerlijk.
Jij hebt te veel onder de zonnebank gelegen?quote:
ik zal wel vragen of ie dicht magquote:Op woensdag 30 november 2011 22:48 schreef coban het volgende:
Oh, gaan we hier weer verder fighten? Vet leuk, vet lollig. Nice man. Heerlijk.
Was van vorig jaar vakantie Griekenland.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt te veel onder de zonnebank gelegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi.
Oke ff voor de duidelijkheid, ben gekapt, geen zin meer in blabla betere dingen te doen ditdat.
Kusje aan iedereen.Mijn fans en idolen stalk ik nog op msn enzo dus no panic.
Oké, veel succes met alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot ziens.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, mensen negeren je om hun reputatie te reddenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet de enige die daar weg is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoi.
Oke ff voor de duidelijkheid, ben gekapt, geen zin meer in blabla betere dingen te doen ditdat.
Kusje aan iedereen.Mijn fans en idolen stalk ik nog op msn enzo dus no panic.
HVJ zal je nooit vergeten lieve MKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |