Ook over mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Tevens heeft Dimens gelijk over 'kanker users' ookal heb ik het over andere users dan de meeste udowuers hier denken.
explain pleasequote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Tevens heeft Dimens gelijk over 'kanker users' ookal heb ik het over andere users dan de meeste udowuers hier denken.
Oke mooiquote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Agizini burnunu kirmiyim
Ik ben gewoon hier hoor
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef coban het volgende:
Nou, users die trollen kan ik altijd wel om lachen, users die topics vol doorzeiken en TR'en over iets dat allang voorbij is is niet meer grappig.quote:
Deze chickquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, users die trollen kan ik altijd wel om lachen, users die topics vol doorzeiken en TR'en over iets dat allang voorbij is is niet meer grappig.
Ik maak overduidelijk een grap, ik zeg er nog bij: jullie gaan mij TR'en, en guess what ik krijg een boze mod op mijn dak. Is gewoon sad.
Sommige users moeten gewoon niet zo janken over bijvoorbeeld zweetteef en pz, want ik kan om hun vet veel lachen juist. Users die de hele tijd zuur praten en zeiken irriteer ik mij juist aan.
Ja weet niet ik spreek geen buitenlands.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef coban het volgende:
Svvvvvhaha sv altijd neutraal en lief
Twp wat?
Aminquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Nou, users die trollen kan ik altijd wel om lachen, users die topics vol doorzeiken en TR'en over iets dat allang voorbij is is niet meer grappig.
Ik maak overduidelijk een grap, ik zeg er nog bij: jullie gaan mij TR'en, en guess what ik krijg een boze mod op mijn dak. Is gewoon sad.
Sommige users moeten gewoon niet zo janken over bijvoorbeeld zweetteef en pz, want ik kan om hun vet veel lachen juist. Users die de hele tijd zuur praten en zeiken irriteer ik mij juist aan.
Dit, mensen moeten users die de reeks lopen te verzieken gewoon negeren en niet op ingaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:28 schreef coban het volgende:
Ja beacchiiee ik ben superieur in topics kapen blijkt
Ookal is het een topic dat deels om mij gaat
dit vind ik dus ook ik heb nooooit problemen met pz en ztquote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik voel mij aangesproken.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]ok nu weer lollig geweest
Geen idee of je je aangesproken moet voelen. Jou had ik niet in gedachten.quote:
Ze heeft het over mijquote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Geen idee of je je aangesproken moet voelen. Jou had ik niet in gedachten.
Wie wel? Gewoon even namen noemen voor een relletje.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Jij staat erop.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Wie wel? Gewoon even namen noemen voor een relletje.
Ja die dubbele lading viel me ook pas net op.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als zij niet oppast, vliegen die memmen er nog eens uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
en ik?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga wel in op die kut users, gewoon omdat ze de pure kanker van FOK! zijn.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:35 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef TWP het volgende:
[..]
Wie wel? Gewoon even namen noemen voor een relletje.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef coban het volgende:
[..]
Oke.
- TWP sowieso kutuser
- Jelly ook stomme turrek
- beach ook koreaanse muziek bah bah
- dimens wayyy too nerd ict iewl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |