als je het nou een dag van te voren meldt ofzo dan hebben we er meer plezier van. niet aardig van jequote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
Als ik zou stoppen, zou ik gewoon niet meer posten. Dan wordt het vanzelf wel duidelijk lijkt mij.
?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, mensen negeren je om hun reputatie te redden
Nee hoor daar ben jij te bang voorquote:Op woensdag 30 november 2011 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
sinds ik jou hier heb zien posten, vraag ik aan elke turkse damen 'hey heet jij jtsssssssoban ergens op internet?'
Hoe noem je zoiets?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dimens het volgende:
Als ik zou stoppen, zou ik gewoon niet meer posten. Dan wordt het vanzelf wel duidelijk lijkt mij.
Stoppen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe noem je zoiets?
FoK!moord?
ZelfFoK!moord ik weet het niet
wil ze ook niet voor mij terugkomenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef coban het volgende:
Mk is idd van plan te kappen, gelukkig heb ik haar feesboek en kan ik haar superveel stalken en elke avond slijmen op haar profielfoto enzo
het zou je verbazenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Nee hoor daar ben jij te bang voor
langzaam dingen stoppen is lastig.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef coban het volgende:
Tevens ben ik ook van plan te stoppen, zoals mk. Maar langzaamaan
Mischien word het tijd dat we een echte leven gaan leidenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Ik post voorlopig ook niet meer in UDOWU, ik zie jullie nog wel ergens. Later.
Mijn postgemiddelde is alleen maar zo hoog vanwege udowu. Eerst lag die rond de 40.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef JApieman het volgende:
Ineens al die mensen met een postgemiddelde van 100+ die gaan stoppen. Tuurlijk.
Samen?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien word het tijd dat we een echte leven gaan leiden
Hey ik zeg niets, ik zou het alleen willen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef JApieman het volgende:
Ineens al die mensen met een postgemiddelde van 100+ die gaan stoppen. Tuurlijk.
praat geen poep manquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mischien word het tijd dat we een echte leven gaan leiden
Zo autistisch, opeens hebben ze een hobby waar ze 100% voor gaan, paar weken later een andere, staan ze ergens midden op de straat hoog te houden met een voetbal. uren lang.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef JApieman het volgende:
hij moet nog een nieuw forum vinden om een leven op te bouwen, als hij daar eenmaal woont laat ie het je weten ok?quote:
Oh.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nja tegelijk laten we maar zeggen
Ja Inderdaad, nu heb ik alleen Teoman, jou en Pamquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef coban het volgende:
Nu monkyyy en mk er niet meer zijn is het niet meer zo heel leuk
IK TWIJFEL NOG STEEDS OF JIJ TEOMAN NIET BENTquote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Ja Inderdaad, nu heb ik alleen Teoman, jou en Pam
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:57 schreef coban het volgende:
[..]
IK TWIJFEL NOG STEEDS OF JIJ TEOMAN NIET BENT
Tot ooitquote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef Rezania het volgende:
Liefde voor alle verlatende UDOWU'ers.Later.
Ja, laten we focussen op ons doelquote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef JellyBeanz het volgende:
Nou dan ga ik ook maar denk ik mischien stoppen met FOK!
Misschien, jij kan mij stoppen door foto's te sturen natuurlijk.quote:
Ja ik ook. Mijn postgemiddelde is kapothoog, alleen maar door udowu.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoop wel minder te gaan posten.
Alleen met UDOWU, ik zwerf nog wel ergens doelloos rond.quote:
Goeie deal manquote:Op woensdag 30 november 2011 23:03 schreef JellyBeanz het volgende:
[..]
Misschien, jij kan mij stoppen door foto's te sturen natuurlijk.
Dat kan misschien mijn gedachtes veranderen
Emotioneel bezig zijn kan je in R&P doen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
We zijn emotioneel bezig joh, zie je dat dan niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |