Nouja, terug een gekregen nuquote:Op woensdag 30 november 2011 20:59 schreef Jump het volgende:
[..]
Daarjuist een update binnengekregen en voorlopig nog geen gehad.
Dit is een downdate:quote:Op woensdag 30 november 2011 22:21 schreef zatoichi het volgende:
Fuck die update, inderdaad geen resistance meer en nooit ergens last van, maar nu gelijk eerste crash (xbox). Dat is geen update maar een downdate...
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is een downdate:
[ afbeelding ]
Goed idee, ik ga ff kijken of dat kanquote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef Rikketik het volgende:
Twee perks is denk ik niet zo'n probleem, al blijf je wel constant een soort van achterstand van twee perks houden.
Wat ik me net bedenk: je zou ook voor conjuration kunnen gaan en dan bijvoorbeeld Bound: Sword kopen. One-handed perks hebben volgens mij wel invloed op de schade die je doet met dat zwaard, ook al heb je hem gesummoned. En technisch gezien vecht je dan wel d.m.v. magic.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Neh ik heb in het begin wat perks verspilt aan nutteloze dingen. Oa destruction magic terwijl ik nu helemaal melee speel. Paar perks maakt het verschil niet.
Je bent een geduldig man, ik greep na 5 minuten al naar een cheat codequote:Op woensdag 30 november 2011 21:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoe-fucking-ra. Bijna de helft van al mijn speeltijd bezig geweest om vampirism te curen maar het is gelukt. En nog twee levels hoger ook. Nou nu weer verder met het leuke spel.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is een downdate:
[ afbeelding ]
Mijn paard vloog net met een rotgang de lucht in toen ik afstaptequote:Op woensdag 30 november 2011 22:58 schreef ShevaJB het volgende:
Ik zag net een mammoet uit de lucht vallen
Hij werd toch niet geraakt door een achteruit vliegende draak hequote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn paard vloog net met een rotgang de lucht in toen ik afstapte
Omdat ik helemaal niets wist van die vampier tjak en ik er dus pas achter kwam wat het inhield toen ik al stage 4 was. En toen had ik al 2 uur niet gesaved. En tja, nu save ik heel wat vaker ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Seam het volgende:
Welke idioot heeft dan ook geen save voordat hij vampier wordt
Is er volgens mij niet voor de PS3.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je bent een geduldig man, ik greep na 5 minuten al naar een cheat code
Disenchanten die hap!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat vind ik in Bleak Falls? Hide Helmet of Archery (bows do 20% more damage)![]()
Idd disenchanten, met 100 enchanting kan je daar 40% bonus damage van maken.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat vind ik in Bleak Falls? Hide Helmet of Archery (bows do 20% more damage)![]()
Daar had ik vanavond ook last van!quote:Op woensdag 30 november 2011 20:34 schreef cool15 het volgende:
ik heb een probleem, bij de main quest is er op gegeven moment een quest om die man in ratway te bezoeken. ik vind hem, praat met hem en dan gaat de text opeens snel en je hoort geen spreek geluid, daarna blijft hij bij de deur maar kan je hem niet openen en hij doet niks
Dan zou ik daar mee wachten tot je daadwerkelijk 100 enchant hebt, op level 1 en met 15 enchant denk ik dat je meer hebt aan daadwerkelijk 20% extra damage dan theoretisch 40% extra damage.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Idd disenchanten, met 100 enchanting kan je daar 40% bonus damage van maken.
Hehe okequote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Omdat ik helemaal niets wist van die vampier tjak en ik er dus pas achter kwam wat het inhield toen ik al stage 4 was. En toen had ik al 2 uur niet gesaved. En tja, nu save ik heel wat vaker ja.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef speknek het volgende:
Net naar de throat of the world geweest (de eckte) en de baas van de greybeards ontmoet, deze game. Okay ik ben bevooroordeeld want ik vind draken de tofste fantasywezens, maar mensen die andere TES games boven deze plaatsen zijn gek. Wat een verschil ook vooral met de snorefest eh mainquest van Oblivion. Hier gaan ze ook niet meer overheen komen ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij Morrowind ook gespeeld?Welke stad is dat? Solitude?quote:Op donderdag 1 december 2011 00:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Dan zou ik daar mee wachten tot je daadwerkelijk 100 enchant hebt, op level 1 en met 15 enchant denk ik dat je meer hebt aan daadwerkelijk 20% extra damage dan theoretisch 40% extra damage.
En het was even sparen, maar ik heb Proudspire Manor gekocht en meteen volledig ingericht. Wat een kast van een huis is dat zeg!Twee dummies voor mijn mooiste armor setjes en meer dan genoeg weapon racks om al mijn speciale wapens op kwijt te kunnen.
En het lijkt erop dat Jordis niet op mijn kamer gaat zitten toekijken hoe ik slaap. Ik vind haar nu al aardiger dan Lydia.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Wat ik vooral beter vind aan Skyrim in vergelijking met Oblivion is wat ze in het Engels 'immersion' noemen; hoezeer je het gevoel krijgt daadwerkelijk onderdeel uit te maken van de speelwereld, zeg maar. In Oblivion kwam ik er gewoon nooit helemaal 'in', er was iets met de sfeer dat te... uncanny... aanvoelde. In Skyrim is dat echter helemaal weg. De sfeer is werkelijk fantastisch, net als die in Morrowind ook geweldig was.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef speknek het volgende:
Net naar de throat of the world geweest (de eckte) en de baas van de greybeards ontmoet, deze game. Okay ik ben bevooroordeeld want ik vind draken de tofste fantasywezens, maar mensen die andere TES games boven deze plaatsen zijn gek. Wat een verschil ook vooral met de snorefest eh mainquest van Oblivion. Hier gaan ze ook niet meer overheen komen ben ik bang.
quote:
Ik ben net lvl 4quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Idd disenchanten, met 100 enchanting kan je daar 40% bonus damage van maken.
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:08 schreef Seam het volgende:
Ja en ja, maar niet zo heel lang. Kon nooit zo aarden met de setting en vond het te weinig toevoegen over Daggerfall.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb jij Morrowind ook gespeeld?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Bij de vorige TES games had je veel meer cut and paste dungeon crawl, en een grote wereld for the sake of een grote wereld. Ze hebben hier veel meer hun best gedaan de verschillende plekken van de wereld, de dungeons, de quests etc. betekenisvol en gevarieerd te maken. Als je een dungeon binnenloopt is het niet langer een ruimte met wat vijanden en loot, maar proberen ze er een verhaaltje mee te vertellen. Ik denk zelf dat de hogere immersiviteit daardoor komt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat ik vooral beter vind aan Skyrim in vergelijking met Oblivion is wat ze in het Engels 'immersion' noemen; hoezeer je het gevoel krijgt daadwerkelijk onderdeel uit te maken van de speelwereld, zeg maar. In Oblivion kwam ik er gewoon nooit helemaal 'in', er was iets met de sfeer dat te... uncanny... aanvoelde. In Skyrim is dat echter helemaal weg. De sfeer is werkelijk fantastisch, net als die in Morrowind ook geweldig was.
[..]
nu pasquote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Jajong het volgende:
OH MIJN GOD SKYRIM IS ZO VET.
MIJN SOCIALE LEVEN GAAT KAPOT.
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Jajong het volgende:
Digitale heroine.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Jajong het volgende:
quote:
quote:
Mijn kameraden.quote:
Ik ben eens doodgevallen omdat mn paard stierf na een val van 20centimeterquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn paard vloog net met een rotgang de lucht in toen ik afstapte
Hahahhaaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Seam het volgende:
Vraagje: Hoe krijg je dikkere tieten bij het creeeren van een chick? Is dat evenredig met haar gewicht, ik had het als het slankst ingesteld en toen had ze amper een cup A
Bij mij zijn het nachtjes van 3 ą 4 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 02:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb al bijna een maand niet geslapen.
Hoe breder je chick, hoe groter haar tieten inderdaad. Maar op hun breedst zijn de vrouwen in Skyrim nog steeds niet veel meer dan volslank, dus 'breed' is in dit spel erg relatief.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Seam het volgende:
Vraagje: Hoe krijg je dikkere tieten bij het creeeren van een chick? Is dat evenredig met haar gewicht, ik had het als het slankst ingesteld en toen had ze amper een cup A
Als je nou al maanden nergens meer mee naartoe ging vanwege Skyrim, oké, maar de game is nog geen drie weken uit en dan nś al ruzie omdat je er teveel tijd aan besteedt? Damn.quote:Op donderdag 1 december 2011 06:55 schreef forumnerd het volgende:
Godver gister ruzie met mn vriendin gehad dat ik te veel speel en nooit meer mee ga naar dingen toe
Inderdaad een heel mooi moment in de MQ, ben er gisteren zelf ook geweest. Mooi moment voor screenshots ook, kon ik eindelijk de nieuwe settings goed checken:quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef speknek het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:quote:Op donderdag 1 december 2011 06:55 schreef forumnerd het volgende:
Godver gister ruzie met mn vriendin gehad dat ik te veel speel en nooit meer mee ga naar dingen toe
Herkenbaar...quote:Op donderdag 1 december 2011 06:55 schreef forumnerd het volgende:
Dat is best tofquote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:
Ga je morgen wel weer Skyrim spelen?
Vind ze leuk om naar te kijken![]()
Wel irritant soms dat ze dan ook mee gaat denken... Laatst was ik in een gevecht te eigenwijs om geen schild te pakken, maar gewoon magic te knallen, terwijl zij vond dat ik m'n schild moest pakken. Werd ze serieus pissig toen ik dood ging
Je kan beter lopen denk ik, kost minder 'game-tijd' dan fast travelen volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmm kut vampirism.
Ik heb eindelijk mn filled black soul gem om vampirism te curen bij Fallion in Morthal, als ik dan van een random bandit cave (waar ik die gem heb gevuld) fast travel naar Morthal dan ben ik weer stage 4 vampire en zodra ik het dorpje binnen loop wordt ik door iedereen aangevallen.
1 of zelfs 2 potions of cure disease helpen niet, ook maakt verschil tussen dag en nacht niet uit.
Moet ik nou echt iemand eten om het te curen?
Maar als ik dan voor ik het dorpje in ga en dus voor ik gespot wordt mn potion of cure disease drink moet er toch niks aan de hand zijn? En dat is er dus wel...quote:Op donderdag 1 december 2011 09:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan beter lopen denk ik, kost minder 'game-tijd' dan fast travelen volgens mij
Ik speel trouwens 1st person, maar laatst voor het eerst 3rd person in een dungeon rondgesneakt. Ik vond het overzicht wel fijn, maar zodra je items wil bekijken/oppakken ga ik weer naar 1st, dus echt handig is 't niet
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Jajong het volgende:
Gelukkig spelen ekte bazen op de PC 360.
Fast travel kost veel ingame tijd en dan ben je weer stage 4 zodra je op je bestemming aankomt. Gewoon lopen dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmm kut vampirism.
Ik heb eindelijk mn filled black soul gem om vampirism te curen bij Fallion in Morthal, als ik dan van een random bandit cave (waar ik die gem heb gevuld) fast travel naar Morthal dan ben ik weer stage 4 vampire en zodra ik het dorpje binnen loop wordt ik door iedereen aangevallen.
1 of zelfs 2 potions of cure disease helpen niet, ook maakt verschil tussen dag en nacht niet uit.
Haha ik had echt hetzelfde. Ik ben gewoon gaan rondstruinen rond plekken waar ik nog niet was geweest op zoek naar kampeerders of kleine boerderijtjes. Dan naar binnen lopen in de nacht, je vampire skill op ze schieten (die ene waarbij ze rustig worden) en als ze dan al lagen te slapen en wakker van je werden gaan ze weer op bed liggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmm kut vampirism.
Deed je wel crouch?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het wou bij mij echt niet zonder die skill omdat ik absoluut geen punten had toebedeelt aan sluipen, daardoor werd iedereen, of ik nou onzichtbaar was of niet gewoon wakker als ik naar ze toe sloop. Fucking irritant.
Ja. Heel zachtjes lopen en dan keek ik om het hoekje naar het bed en dan draaide die pop zich om en werd hij wakker.quote:
Droeg ze niet teveel? Ik roep hier nu ook maar wat hoor, helemaal naar Whiterun lopen duurt natuurlijk wel wat langer dan naar Whiterun rennen.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Kut, heb ik Lydia net ladingen dragon bones en dragon scales gegeven, is die chick ineens nergens meer te bekennen! En ze was toch echt "sworn to carry my burdens". Ze is ook niet te vinden bij Jorrvaskr.. Lydia, waar ben je en waarom heb je 6000 gold aan dragon shit meegejat
Die zit nu lekker te chillen op een warm eiland.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Kut, heb ik Lydia net ladingen dragon bones en dragon scales gegeven, is die chick ineens nergens meer te bekennen! En ze was toch echt "sworn to carry my burdens". Ze is ook niet te vinden bij Jorrvaskr.. Lydia, waar ben je en waarom heb je 6000 gold aan dragon shit meegejat
Heb je PC? Dan kan je player.moveto A2C94 doenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik vond het in Oblivion strontvervelend maar in Skyrim is het zeker te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik hoop dat de volgende TES geen level-scaling meer heeft, want dat is echt saai :/
Ikzelf ben nog steeds niet naar Dawnstar geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef BB-King het volgende:
Wie heeft het spel al sinds het begin en heeft nog steeds enkele steden niet bezocht?
Ben zelf nog steeds niet naar Solitude, Morthal, Dawnstar en Winterhold geweest.
Haha grappigquote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:
Wel irritant soms dat ze dan ook mee gaat denken... Laatst was ik in een gevecht te eigenwijs om geen schild te pakken, maar gewoon magic te knallen, terwijl zij vond dat ik m'n schild moest pakken. Werd ze serieus pissig toen ik dood ging
Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Die misc quests vervuilen mijn quest lijst
veel van die misc quests zijn dungeon in, dungeon uit. niet meer dan 10 minuten per questquote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doen
tof, ik had vorige week nog gekeken of er al een zero punctuation was van skyrim, maar nu dus wel!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef jogy het volgende:
Zeropunctuation
http://www.escapistmagazi(...)der-Scrolls-V-Skyrim
Kan zijn dat die opnieuw zijn gespawned, en anders dat de golden claw daar nog ligt...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet de Golden Claw nog opzoeken bij zo'n bandit die 'm gejat heeft maar ik heb de cave waar hij zich schuil houdt al 'cleared', dus ik snap er niet zoveel van.
Maar... (het is al weer ff geleden)... die cave kun je toch alleen clearen als je juist die claw hebt? Anders krijg je die deur toch uberhaubt niet open?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet de Golden Claw nog opzoeken bij zo'n bandit die 'm gejat heeft maar ik heb de cave waar hij zich schuil houdt al 'cleared', dus ik snap er niet zoveel van.
Ikke, ben alleen in Whiterun, en Winterhold geweest; de rest moet ik nog (goed ik ben voor de drinking contest enkele seconden in Markath geweest, maar direct weggegaan evenals dat ik misschien één minuut in Riften ben geweest).quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef BB-King het volgende:
Wie heeft het spel al sinds het begin en heeft nog steeds enkele steden niet bezocht?
Ben zelf nog steeds niet naar Solitude, Morthal, Dawnstar en Winterhold geweest.
Herkenbaar! Tijden Oblivion keek ze al vaak mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Tja mijn vriendin is niet echt geinteresseerd in het spel, maar vind het wel prima om bij te zetten; als ik CoD speel (doe ik overigens al tijden niet meer) dan zit ik schelden achter mijn microfoon en kan ze zich niet concentreren op haar boek/laptop whatever. Dit spel is lekker relaxed om op de achtergrond te hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Burrito het volgende:
[..]
Herkenbaar! Tijden Oblivion keek ze al vaak mee.
Nu steeds overleggen welke quests we gaan doen![]()
Ik vloek anders ook behoorlijk bij skyrim als ik door een power attack in 1x al m'n health kwijt ben en m'n heal spell net te laat triggert.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja mijn vriendin is niet echt geinteresseerd in het spel, maar vind het wel prima om bij te zetten; als ik CoD speel (doe ik overigens al tijden niet meer) dan zit ik schelden achter mijn microfoon en kan ze zich niet concentreren op haar boek/laptop whatever. Dit spel is lekker relaxed om op de achtergrond te hebben.
Heb je hem dan niet gewoon in je inventory?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef DaFan het volgende:
Idd ik kreeg de quest gisteren omdat ik toevallig die claw als drop kreeg in die cave. Zou daar dus nog ergens moeten liggen. Anders spawnen?
de claws staan bij Misc en die zeul je de hele tijd meequote:Op donderdag 1 december 2011 12:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb je hem dan niet gewoon in je inventory?
Hij staat volgens mij onder 'keys'
Heb je de desbetreffende shout uberhaupt al...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
sowieso heb ik de objecten van de bards quests nog in m'n inventory. Blijkbaar vond bethesda het niet belangrijk om die ook daadwerkelijk aan die persoon te geven, en blijkbaar vond bethesda het wel leuk om die nog steeds de status 'quest item' te geven zodat je ze ook niet meer kwijtraakt.
daarnaast heb ik de indruk dat de 'eternal spirit' buff van paarthenax niet werkt? die komt niet bij active effects, de andere 2 buffs wel.
dat is geen shout, je kunt kiezen uit 3 active effects, 1 die je stagger minder maakt en vijanden eerder staggert, 1 die je thief abilities beter maakt, en 1 waarvan ik het dus niet weet aangezien die niet bij active effects komt te staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb je de desbetreffende shout uberhaupt al...
Is dat ook onderdeel van de bard quests?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
sowieso heb ik de objecten van de bards quests nog in m'n inventory. Blijkbaar vond bethesda het niet belangrijk om die ook daadwerkelijk aan die persoon te geven, en blijkbaar vond bethesda het wel leuk om die nog steeds de status 'quest item' te geven zodat je ze ook niet meer kwijtraakt.
daarnaast heb ik de indruk dat de 'eternal spirit' buff van paarthenax niet werkt? die komt niet bij active effects, de andere 2 buffs wel.
Het is een effect op een shoutquote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is geen shout, je kunt kiezen uit 3 active effects, 1 die je stagger minder maakt en vijanden eerder staggert, 1 die je thief abilities beter maakt, en 1 waarvan ik het dus niet weet aangezien die niet bij active effects komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |