Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:quote:Op donderdag 1 december 2011 06:55 schreef forumnerd het volgende:
Godver gister ruzie met mn vriendin gehad dat ik te veel speel en nooit meer mee ga naar dingen toe
Herkenbaar...quote:Op donderdag 1 december 2011 06:55 schreef forumnerd het volgende:
Godver gister ruzie met mn vriendin gehad dat ik te veel speel en nooit meer mee ga naar dingen toe
Dat is best tofquote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:
Ga je morgen wel weer Skyrim spelen?
Vind ze leuk om naar te kijken![]()
Wel irritant soms dat ze dan ook mee gaat denken... Laatst was ik in een gevecht te eigenwijs om geen schild te pakken, maar gewoon magic te knallen, terwijl zij vond dat ik m'n schild moest pakken. Werd ze serieus pissig toen ik dood ging
Je kan beter lopen denk ik, kost minder 'game-tijd' dan fast travelen volgens mijquote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmm kut vampirism.
Ik heb eindelijk mn filled black soul gem om vampirism te curen bij Fallion in Morthal, als ik dan van een random bandit cave (waar ik die gem heb gevuld) fast travel naar Morthal dan ben ik weer stage 4 vampire en zodra ik het dorpje binnen loop wordt ik door iedereen aangevallen.
1 of zelfs 2 potions of cure disease helpen niet, ook maakt verschil tussen dag en nacht niet uit.
Moet ik nou echt iemand eten om het te curen?
Maar als ik dan voor ik het dorpje in ga en dus voor ik gespot wordt mn potion of cure disease drink moet er toch niks aan de hand zijn? En dat is er dus wel...quote:Op donderdag 1 december 2011 09:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Je kan beter lopen denk ik, kost minder 'game-tijd' dan fast travelen volgens mij
Ik speel trouwens 1st person, maar laatst voor het eerst 3rd person in een dungeon rondgesneakt. Ik vond het overzicht wel fijn, maar zodra je items wil bekijken/oppakken ga ik weer naar 1st, dus echt handig is 't niet
Fixed.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:50 schreef Jajong het volgende:
Gelukkig spelen ekte bazen op de PC 360.
Fast travel kost veel ingame tijd en dan ben je weer stage 4 zodra je op je bestemming aankomt. Gewoon lopen dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmm kut vampirism.
Ik heb eindelijk mn filled black soul gem om vampirism te curen bij Fallion in Morthal, als ik dan van een random bandit cave (waar ik die gem heb gevuld) fast travel naar Morthal dan ben ik weer stage 4 vampire en zodra ik het dorpje binnen loop wordt ik door iedereen aangevallen.
1 of zelfs 2 potions of cure disease helpen niet, ook maakt verschil tussen dag en nacht niet uit.
Haha ik had echt hetzelfde. Ik ben gewoon gaan rondstruinen rond plekken waar ik nog niet was geweest op zoek naar kampeerders of kleine boerderijtjes. Dan naar binnen lopen in de nacht, je vampire skill op ze schieten (die ene waarbij ze rustig worden) en als ze dan al lagen te slapen en wakker van je werden gaan ze weer op bed liggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:01 schreef Mopst3r het volgende:
Hmmm kut vampirism.
Deed je wel crouch?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het wou bij mij echt niet zonder die skill omdat ik absoluut geen punten had toebedeelt aan sluipen, daardoor werd iedereen, of ik nou onzichtbaar was of niet gewoon wakker als ik naar ze toe sloop. Fucking irritant.
Ja. Heel zachtjes lopen en dan keek ik om het hoekje naar het bed en dan draaide die pop zich om en werd hij wakker.quote:
Droeg ze niet teveel? Ik roep hier nu ook maar wat hoor, helemaal naar Whiterun lopen duurt natuurlijk wel wat langer dan naar Whiterun rennen.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Kut, heb ik Lydia net ladingen dragon bones en dragon scales gegeven, is die chick ineens nergens meer te bekennen! En ze was toch echt "sworn to carry my burdens". Ze is ook niet te vinden bij Jorrvaskr.. Lydia, waar ben je en waarom heb je 6000 gold aan dragon shit meegejat
Die zit nu lekker te chillen op een warm eiland.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Kut, heb ik Lydia net ladingen dragon bones en dragon scales gegeven, is die chick ineens nergens meer te bekennen! En ze was toch echt "sworn to carry my burdens". Ze is ook niet te vinden bij Jorrvaskr.. Lydia, waar ben je en waarom heb je 6000 gold aan dragon shit meegejat
Heb je PC? Dan kan je player.moveto A2C94 doenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef PierreTT het volgende:
Ik vond het in Oblivion strontvervelend maar in Skyrim is het zeker te doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Onmisbaar het volgende:
Ik hoop dat de volgende TES geen level-scaling meer heeft, want dat is echt saai :/
Ikzelf ben nog steeds niet naar Dawnstar geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef BB-King het volgende:
Wie heeft het spel al sinds het begin en heeft nog steeds enkele steden niet bezocht?
Ben zelf nog steeds niet naar Solitude, Morthal, Dawnstar en Winterhold geweest.
Haha grappigquote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:
Ga je morgen wel weer Skyrim spelen?
Vind ze leuk om naar te kijken![]()
Wel irritant soms dat ze dan ook mee gaat denken... Laatst was ik in een gevecht te eigenwijs om geen schild te pakken, maar gewoon magic te knallen, terwijl zij vond dat ik m'n schild moest pakken. Werd ze serieus pissig toen ik dood ging
Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Die misc quests vervuilen mijn quest lijst
veel van die misc quests zijn dungeon in, dungeon uit. niet meer dan 10 minuten per questquote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doen
tof, ik had vorige week nog gekeken of er al een zero punctuation was van skyrim, maar nu dus wel!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef jogy het volgende:
Zeropunctuation
http://www.escapistmagazi(...)der-Scrolls-V-Skyrim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |