Bij de vorige TES games had je veel meer cut and paste dungeon crawl, en een grote wereld for the sake of een grote wereld. Ze hebben hier veel meer hun best gedaan de verschillende plekken van de wereld, de dungeons, de quests etc. betekenisvol en gevarieerd te maken. Als je een dungeon binnenloopt is het niet langer een ruimte met wat vijanden en loot, maar proberen ze er een verhaaltje mee te vertellen. Ik denk zelf dat de hogere immersiviteit daardoor komt.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:11 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat ik vooral beter vind aan Skyrim in vergelijking met Oblivion is wat ze in het Engels 'immersion' noemen; hoezeer je het gevoel krijgt daadwerkelijk onderdeel uit te maken van de speelwereld, zeg maar. In Oblivion kwam ik er gewoon nooit helemaal 'in', er was iets met de sfeer dat te... uncanny... aanvoelde. In Skyrim is dat echter helemaal weg. De sfeer is werkelijk fantastisch, net als die in Morrowind ook geweldig was.
[..]
nu pasquote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Jajong het volgende:
OH MIJN GOD SKYRIM IS ZO VET.
MIJN SOCIALE LEVEN GAAT KAPOT.
Praat me er niet van.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Jajong het volgende:
Digitale heroine.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:37 schreef Jajong het volgende:
quote:
quote:
Mijn kameraden.quote:
Ik ben eens doodgevallen omdat mn paard stierf na een val van 20centimeterquote:Op woensdag 30 november 2011 22:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mijn paard vloog net met een rotgang de lucht in toen ik afstapte
Hahahhaaquote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Seam het volgende:
Vraagje: Hoe krijg je dikkere tieten bij het creeeren van een chick? Is dat evenredig met haar gewicht, ik had het als het slankst ingesteld en toen had ze amper een cup A
Bij mij zijn het nachtjes van 3 à 4 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 02:50 schreef drumstickNL het volgende:
Ik heb al bijna een maand niet geslapen.
Hoe breder je chick, hoe groter haar tieten inderdaad. Maar op hun breedst zijn de vrouwen in Skyrim nog steeds niet veel meer dan volslank, dus 'breed' is in dit spel erg relatief.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:34 schreef Seam het volgende:
Vraagje: Hoe krijg je dikkere tieten bij het creeeren van een chick? Is dat evenredig met haar gewicht, ik had het als het slankst ingesteld en toen had ze amper een cup A
Als je nou al maanden nergens meer mee naartoe ging vanwege Skyrim, oké, maar de game is nog geen drie weken uit en dan nú al ruzie omdat je er teveel tijd aan besteedt? Damn.quote:Op donderdag 1 december 2011 06:55 schreef forumnerd het volgende:
Godver gister ruzie met mn vriendin gehad dat ik te veel speel en nooit meer mee ga naar dingen toe
Inderdaad een heel mooi moment in de MQ, ben er gisteren zelf ook geweest. Mooi moment voor screenshots ook, kon ik eindelijk de nieuwe settings goed checken:quote:Op donderdag 1 december 2011 00:03 schreef speknek het volgende:
Net naar de throat of the world geweest (de eckte) en de baas van de greybeards ontmoet, deze game. Okay ik ben bevooroordeeld want ik vind draken de tofste fantasywezens, maar mensen die andere TES games boven deze plaatsen zijn gek. Wat een verschil ook vooral met de snorefest eh mainquest van Oblivion. Hier gaan ze ook niet meer overheen komen ben ik bang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |