Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Die misc quests vervuilen mijn quest lijst
veel van die misc quests zijn dungeon in, dungeon uit. niet meer dan 10 minuten per questquote:Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doen
tof, ik had vorige week nog gekeken of er al een zero punctuation was van skyrim, maar nu dus wel!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:12 schreef jogy het volgende:
Zeropunctuation
http://www.escapistmagazi(...)der-Scrolls-V-Skyrim
Kan zijn dat die opnieuw zijn gespawned, en anders dat de golden claw daar nog ligt...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet de Golden Claw nog opzoeken bij zo'n bandit die 'm gejat heeft maar ik heb de cave waar hij zich schuil houdt al 'cleared', dus ik snap er niet zoveel van.
Maar... (het is al weer ff geleden)... die cave kun je toch alleen clearen als je juist die claw hebt? Anders krijg je die deur toch uberhaubt niet open?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet de Golden Claw nog opzoeken bij zo'n bandit die 'm gejat heeft maar ik heb de cave waar hij zich schuil houdt al 'cleared', dus ik snap er niet zoveel van.
Ikke, ben alleen in Whiterun, en Winterhold geweest; de rest moet ik nog (goed ik ben voor de drinking contest enkele seconden in Markath geweest, maar direct weggegaan evenals dat ik misschien één minuut in Riften ben geweest).quote:Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef BB-King het volgende:
Wie heeft het spel al sinds het begin en heeft nog steeds enkele steden niet bezocht?
Ben zelf nog steeds niet naar Solitude, Morthal, Dawnstar en Winterhold geweest.
Herkenbaar! Tijden Oblivion keek ze al vaak mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:
[..]
Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:
Ga je morgen wel weer Skyrim spelen?
Vind ze leuk om naar te kijken![]()
Wel irritant soms dat ze dan ook mee gaat denken... Laatst was ik in een gevecht te eigenwijs om geen schild te pakken, maar gewoon magic te knallen, terwijl zij vond dat ik m'n schild moest pakken. Werd ze serieus pissig toen ik dood ging
Tja mijn vriendin is niet echt geinteresseerd in het spel, maar vind het wel prima om bij te zetten; als ik CoD speel (doe ik overigens al tijden niet meer) dan zit ik schelden achter mijn microfoon en kan ze zich niet concentreren op haar boek/laptop whatever. Dit spel is lekker relaxed om op de achtergrond te hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Burrito het volgende:
[..]
Herkenbaar! Tijden Oblivion keek ze al vaak mee.
Nu steeds overleggen welke quests we gaan doen![]()
Ik vloek anders ook behoorlijk bij skyrim als ik door een power attack in 1x al m'n health kwijt ben en m'n heal spell net te laat triggert.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tja mijn vriendin is niet echt geinteresseerd in het spel, maar vind het wel prima om bij te zetten; als ik CoD speel (doe ik overigens al tijden niet meer) dan zit ik schelden achter mijn microfoon en kan ze zich niet concentreren op haar boek/laptop whatever. Dit spel is lekker relaxed om op de achtergrond te hebben.
Heb je hem dan niet gewoon in je inventory?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef DaFan het volgende:
Idd ik kreeg de quest gisteren omdat ik toevallig die claw als drop kreeg in die cave. Zou daar dus nog ergens moeten liggen. Anders spawnen?
de claws staan bij Misc en die zeul je de hele tijd meequote:Op donderdag 1 december 2011 12:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Heb je hem dan niet gewoon in je inventory?
Hij staat volgens mij onder 'keys'
Heb je de desbetreffende shout uberhaupt al...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
sowieso heb ik de objecten van de bards quests nog in m'n inventory. Blijkbaar vond bethesda het niet belangrijk om die ook daadwerkelijk aan die persoon te geven, en blijkbaar vond bethesda het wel leuk om die nog steeds de status 'quest item' te geven zodat je ze ook niet meer kwijtraakt.
daarnaast heb ik de indruk dat de 'eternal spirit' buff van paarthenax niet werkt? die komt niet bij active effects, de andere 2 buffs wel.
dat is geen shout, je kunt kiezen uit 3 active effects, 1 die je stagger minder maakt en vijanden eerder staggert, 1 die je thief abilities beter maakt, en 1 waarvan ik het dus niet weet aangezien die niet bij active effects komt te staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Heb je de desbetreffende shout uberhaupt al...
Is dat ook onderdeel van de bard quests?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
sowieso heb ik de objecten van de bards quests nog in m'n inventory. Blijkbaar vond bethesda het niet belangrijk om die ook daadwerkelijk aan die persoon te geven, en blijkbaar vond bethesda het wel leuk om die nog steeds de status 'quest item' te geven zodat je ze ook niet meer kwijtraakt.
daarnaast heb ik de indruk dat de 'eternal spirit' buff van paarthenax niet werkt? die komt niet bij active effects, de andere 2 buffs wel.
Het is een effect op een shoutquote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is geen shout, je kunt kiezen uit 3 active effects, 1 die je stagger minder maakt en vijanden eerder staggert, 1 die je thief abilities beter maakt, en 1 waarvan ik het dus niet weet aangezien die niet bij active effects komt te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |