abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105046706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:41 schreef RickoKun het volgende:
Die misc quests vervuilen mijn quest lijst :(
Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doen :')
  donderdag 1 december 2011 @ 12:10:06 #177
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105046856
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik heb er ook een stuk of 20 van die misc quests in mijn lijst staan. Geen zin om ze te doen :')
veel van die misc quests zijn dungeon in, dungeon uit. niet meer dan 10 minuten per quest :). dus is op zich wel te doen. maar veel vand ie quests zijn tering bugged... zo staat er 'collect bounty from skald' dus ik naar die skald toe, krijg ik geen optie om die bounty te collecten.
en verder staat er ook 'talk to brynjolf about becoming a member of the thieves guild' terwijl ik de hele thieves guild questline al heb uitgespeeld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 1 december 2011 @ 12:11:34 #178
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_105046909
Ik moet de Golden Claw nog opzoeken bij zo'n bandit die 'm gejat heeft maar ik heb de cave waar hij zich schuil houdt al 'cleared', dus ik snap er niet zoveel van.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:12:13 #179
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105046932
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 1 december 2011 @ 12:12:51 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105046954
quote:
tof, ik had vorige week nog gekeken of er al een zero punctuation was van skyrim, maar nu dus wel!
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105047036
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik moet de Golden Claw nog opzoeken bij zo'n bandit die 'm gejat heeft maar ik heb de cave waar hij zich schuil houdt al 'cleared', dus ik snap er niet zoveel van.
Kan zijn dat die opnieuw zijn gespawned, en anders dat de golden claw daar nog ligt...
  donderdag 1 december 2011 @ 12:21:10 #182
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105047246
quote:
13s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar... (het is al weer ff geleden)... die cave kun je toch alleen clearen als je juist die claw hebt? Anders krijg je die deur toch uberhaubt niet open?
NIEUW: Foto's!
pi_105047322
Idd ik kreeg de quest gisteren omdat ik toevallig die claw als drop kreeg in die cave. Zou daar dus nog ergens moeten liggen. Anders spawnen?
pi_105047374
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 11:38 schreef BB-King het volgende:
Wie heeft het spel al sinds het begin en heeft nog steeds enkele steden niet bezocht?

Ben zelf nog steeds niet naar Solitude, Morthal, Dawnstar en Winterhold geweest. :P
Ikke, ben alleen in Whiterun, en Winterhold geweest; de rest moet ik nog (goed ik ben voor de drinking contest enkele seconden in Markath geweest, maar direct weggegaan evenals dat ik misschien één minuut in Riften ben geweest).
  donderdag 1 december 2011 @ 12:25:03 #185
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_105047379
quote:
10s.gif Op donderdag 1 december 2011 09:00 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ik was gister met m'n vriendin ff bij vrienden chillen, komen we thuis, zegt ze:
Ga je morgen wel weer Skyrim spelen?

Vind ze leuk om naar te kijken :') :)
Wel irritant soms dat ze dan ook mee gaat denken... Laatst was ik in een gevecht te eigenwijs om geen schild te pakken, maar gewoon magic te knallen, terwijl zij vond dat ik m'n schild moest pakken. Werd ze serieus pissig toen ik dood ging :')
Herkenbaar! Tijden Oblivion keek ze al vaak mee.
Nu steeds overleggen welke quests we gaan doen :') :')
  donderdag 1 december 2011 @ 12:26:21 #186
309481 Burrito
Ajax Amsterdam
pi_105047421
Ik ben wel in veel steden gewees om even een quest te doen maar ik ben altijd al vrij snel weer weg.
Probeer ook zo min mogelijk met mensen te praten want ik heb al zoveel quests te doen :D
Zo praat je even met iemand, heb je weer 3 quests aan je broek!
pi_105047464
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:25 schreef Burrito het volgende:

[..]

Herkenbaar! Tijden Oblivion keek ze al vaak mee.
Nu steeds overleggen welke quests we gaan doen :') :')
Tja mijn vriendin is niet echt geinteresseerd in het spel, maar vind het wel prima om bij te zetten; als ik CoD speel (doe ik overigens al tijden niet meer) dan zit ik schelden achter mijn microfoon en kan ze zich niet concentreren op haar boek/laptop whatever. Dit spel is lekker relaxed om op de achtergrond te hebben.
  donderdag 1 december 2011 @ 12:32:28 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_105047622
Mijn vriendin wil alleen maar zelf spelen :(.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_105047736
Ik ga vanavond beginnen.

En mijn vriendin wil zelf ook een karakter gaan maken en de game gaan spelen, lijkt me wel leuk om te zien in hoeverre onze speelstijl zal verschillen. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_105047742
Ik zou trouwens nog niet gaan updaten, een hoop meer bugs zijn er bij gekomen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105047832
Het enige wat ik hoor van m'n vriendin is dat het saai is, iedere keer dat ze langs loopt.

:{ ... FUS RO DAH! :%
  donderdag 1 december 2011 @ 12:47:52 #192
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105048208
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:27 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Tja mijn vriendin is niet echt geinteresseerd in het spel, maar vind het wel prima om bij te zetten; als ik CoD speel (doe ik overigens al tijden niet meer) dan zit ik schelden achter mijn microfoon en kan ze zich niet concentreren op haar boek/laptop whatever. Dit spel is lekker relaxed om op de achtergrond te hebben.
Ik vloek anders ook behoorlijk bij skyrim als ik door een power attack in 1x al m'n health kwijt ben en m'n heal spell net te laat triggert.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 1 december 2011 @ 12:59:29 #193
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_105048664
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:23 schreef DaFan het volgende:
Idd ik kreeg de quest gisteren omdat ik toevallig die claw als drop kreeg in die cave. Zou daar dus nog ergens moeten liggen. Anders spawnen?
Heb je hem dan niet gewoon in je inventory?
Hij staat volgens mij onder 'keys'
NIEUW: Foto's!
  donderdag 1 december 2011 @ 13:03:43 #194
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105048798
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 12:59 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Heb je hem dan niet gewoon in je inventory?
Hij staat volgens mij onder 'keys'
de claws staan bij Misc en die zeul je de hele tijd mee :')
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 1 december 2011 @ 13:05:03 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105048847
sowieso heb ik de objecten van de bards quests nog in m'n inventory. Blijkbaar vond bethesda het niet belangrijk om die ook daadwerkelijk aan die persoon te geven, en blijkbaar vond bethesda het wel leuk om die nog steeds de status 'quest item' te geven zodat je ze ook niet meer kwijtraakt.

daarnaast heb ik de indruk dat de 'eternal spirit' buff van paarthenax niet werkt? die komt niet bij active effects, de andere 2 buffs wel.
Een gedicht over Maanvis
  donderdag 1 december 2011 @ 13:05:21 #196
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_105048857
Vanavond hoogstwaarschijnlijk mijn pc meenemen naar mijn nieuwe huis en een computerkamer uitzoeken. Moet nu nog wel via mijn smartphone wifi op internet gaan maar dat mag de pret niet drukken O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_105049101
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:
sowieso heb ik de objecten van de bards quests nog in m'n inventory. Blijkbaar vond bethesda het niet belangrijk om die ook daadwerkelijk aan die persoon te geven, en blijkbaar vond bethesda het wel leuk om die nog steeds de status 'quest item' te geven zodat je ze ook niet meer kwijtraakt.

daarnaast heb ik de indruk dat de 'eternal spirit' buff van paarthenax niet werkt? die komt niet bij active effects, de andere 2 buffs wel.
Heb je de desbetreffende shout uberhaupt al...
  donderdag 1 december 2011 @ 13:12:55 #198
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105049182
quote:
11s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:11 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Heb je de desbetreffende shout uberhaupt al...
dat is geen shout, je kunt kiezen uit 3 active effects, 1 die je stagger minder maakt en vijanden eerder staggert, 1 die je thief abilities beter maakt, en 1 waarvan ik het dus niet weet aangezien die niet bij active effects komt te staan.
Een gedicht over Maanvis
pi_105049222
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef Maanvis het volgende:

Is dat ook onderdeel van de bard quests?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_105049281
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

dat is geen shout, je kunt kiezen uit 3 active effects, 1 die je stagger minder maakt en vijanden eerder staggert, 1 die je thief abilities beter maakt, en 1 waarvan ik het dus niet weet aangezien die niet bij active effects komt te staan.
Het is een effect op een shout ;)
http://www.uesp.net/wiki/Skyrim:Become_Ethereal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')