abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105503489
http://www.imdb.com/title/tt0996930/

Geweldig film, man in de 40 die overal tegen aan gaat schoppen. De waarheid vertellen en geen blad voor zijn mond neemt. Neemt een onverwachte wending.
Cijfer een dikke 8. IMDB een 6,9
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_105520625
Final destination 5

Verenigde Staten
Horror / Thriller

95 minuten

geregisseerd door Steven Quale
met Nicholas D'Agosto, Emma Bell en Tony Todd

Het voorgevoel van een man (Nicholas D'Agosto) redt een groep collega's van een instortende hangbrug. Maar het was niet de bedoeling dat deze groep nietsvermoedende zielen dit zou overleven. In een race tegen de klok doet de onfortuinlijke groep verwoede pogingen om een manier te ontdekken om uit de sinistere agenda van de dood te ontsnappen.

Niet zo tof als de eerste delen, en het verhaal begint wel een beetje voorspelbaar te worden. En tis zeker geenfilm waar iknaar de bios voor zou gaan maar Toch vond ik het een hele vermakelijke en toffe film en heb er met plezier naar gekeken en me er geen sec mee verveeld. prima film dus om een avondje thuis te relaxen.
Leuke ''kills'', paar best spannende momenten.. gewoon lekker voor een keertje
6.5
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:35:37 #184
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105525780
Dark City (1998)

Via een lijst op IMDb kwam ik bij deze film uit. De acteurs konden me al bekoren. Rufus Sewell (Tristan & Isolde), Kiefer Sutherland (24) en Jennifer Connelly (Requiem for a Dream) als grootste namen.

A man struggles with memories of his past, including a wife he cannot remember, in a nightmarish world with no sun and run by beings with telekinetic powers who seek the souls of humans.

Standaard verhaal zou je denken, maar niks is minder waar. Zonder iets te verklappen, kan ik zeggen dat de opzet origineel is en de uitvoering indrukwekkend. De film ademt een donkere sfeer en dat komt het onderwerp ten goede. Sutherland zet een mooi personage neer.

Een aanrader voor elke sci/fi en fantasy liefhebber.

IMDb: 7,8
Mijn cijfer: 8,0
I love my mispoken words.
pi_105527400

contagion

quote:
In deze thriller van Steven Soderbergh breekt er razendsnel een virus uit. Het gevolg is dat er wereldwijd een enorme chaos ontstaat waar mensen zich geen enkele raad mee weten.
Gisteren deze gezien. Spannende film die ook tot het einde blijft boeien. Gaat over een virus outbreak die mensen aansteekt door aanraking of niesen etc. Verwacht geen zombie film, maar meer een film die gaat over hoe snel zoiets zou verspreiden en de aanpak ervan. Toch riep de film wat vraagtekens bij me op. Deze onder de spoiler. Ik geef deze film een 7,5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:13:19 #186
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_105528315
Rise of the planet of the Apes

Het verhaal speelt zich af in het huidige San Francisco, waar de wetenschapper Will Rodman zich bezighoudt met genetische manipulatie op apen in z’n strijd tegen Alzheimer. Wanneer één van de proefdieren, Caesar, zich intellectueel snel begint te ontwikkelen, ontstaat een oorlog voor de suprematie tussen mens en aap.

Ik vond hem vet!
Ook het verhaal rondom de spaceshuttle die naar Mars gaat en vermist raakt tegen het einde van de film wat weer duidt op de continuïteit en eventuele vervolgfilms was leuk gedaan.

IMDB 7.8/ik 8.4
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_105531058
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]

contagion

[..]

Gisteren deze gezien. Spannende film die ook tot het einde blijft boeien. Gaat over een virus outbreak die mensen aansteekt door aanraking of niesen etc. Verwacht geen zombie film, maar meer een film die gaat over hoe snel zoiets zou verspreiden en de aanpak ervan. Toch riep de film wat vraagtekens bij me op. Deze onder de spoiler. Ik geef deze film een 7,5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Vond je het trouwens echt een spannende film? Dat vond ik juist tegenvallen. De docu stijl vond ik wel interessant, maar van mij had er juist meer spanning in gemogen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:09:42 #188
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_105531936
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

SPOILER
Vond je het trouwens echt een spannende film? Dat vond ik juist tegenvallen. De docu stijl vond ik wel interessant, maar van mij had er juist meer spanning in gemogen.
De docu stijl werkte inderdaad prima voor deze film. :)
Maar Soderbergh had wat overbodige verhaallijnen weg mogen laten. Het karakter van Marion Cotillard en bijbehorende verhaallijn hadden de final cut niet hoeven halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 13-12-2011 15:57:35 ]
pi_105532424
30 Minutes or less

Van te voren weet je natuurlijk wat je kan verwachten. Dit soort films krijgen op IMDB altijd een laag cijfer maar soms zit er toch een leuke tussen. Dit was bij 30 Minutes or less helaas niet het geval. Danny McBride z'n rol is een slap aftreksel van Eastbound & Down wat overigens een geniale serie is!

De film duurt gelukkig maar 83 minuten, van mij had hij echter wel minder dan 30 minuten mogen duren. Er zitten wel wat leuke grappen tussen maar ik had moeite om mijn concentratie er bij te houden. Mijn cijfer is eigenlijk nog te hoog maar Danny McBride blijft een held.

IMDB: 6.3
Mijn cijfer: 5.5
pi_105535028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
30 Minutes or less

[ afbeelding ]

IMDB: 6.3
Mijn cijfer: 5.5
Ik vond deze juist ubergrappig. Zelfde stijl humor als eastbound en down. Met leuke situaties een een grappige achtervolgscene. Hoewel de film niet continu sterk is, heb ik wel vrijwel de hele tijd lopen smilen.

7,4
#winning
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:25:19 #191
319518 Eurynox
DumptieDumptieDum
pi_105537108
Big Fish <3
You're gonna touch the sun, and kiss the motherfucking rainbow
pi_105537143
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:25 schreef Eurynox het volgende:
Big Fish <3
}:|
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:10:35 #193
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105538861
Drive.

Verhaal: een mooie jongen kan goed rijden. Rijdt crimineeltjes van plaats delict naar ver weg. Komt meisje down the hall tegen. Haar 'guy' komt terug van 't gevang. Meneer gaat de held spelen en een schuld afkopen voor de man van dat meisje.

Oordeel: de opsomming klinkt leuker dan de film is. Wat een godskolere saaie tyfus-film :r En dat is dan een zg "aktie". Vaak krijg je dat "Ewdard Cullen" effect waarbij de director alles zo traag afspeelt alsof er iemand is overleden. Het kon mij na de eerste halve achtervolging al niets meer boeien. En daarna werd de film alsmaar slechter.

1 voor de moeite. 2 voor de stunts.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_105539300
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Drive.

Verhaal: een mooie jongen kan goed rijden. Rijdt crimineeltjes van plaats delict naar ver weg. Komt meisje down the hall tegen. Haar 'guy' komt terug van 't gevang. Meneer gaat de held spelen en een schuld afkopen voor de man van dat meisje.

Oordeel: de opsomming klinkt leuker dan de film is. Wat een godskolere saaie tyfus-film :r En dat is dan een zg "aktie". Vaak krijg je dat "Ewdard Cullen" effect waarbij de director alles zo traag afspeelt alsof er iemand is overleden. Het kon mij na de eerste halve achtervolging al niets meer boeien. En daarna werd de film alsmaar slechter.

Voor mij echt 1 van de beste films van 2011! lol
Smaken verschillen maar acteer werk is super vette soundtrack, onverwachte situaties, prima thriller imo.

8.0
pi_105540239
Sowieso onzin cijfers 1 of 2. Erger me daar ook aan op bijvoorbeeld IMDB, zelfs Terra Nova krijgt van mij nog een 3 :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:52:34 #196
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105540372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef JDx het volgende:
Sowieso onzin cijfers 1 of 2. Erger me daar ook aan op bijvoorbeeld IMDB, zelfs Terra Nova krijgt van mij nog een 3 :')
Mooie indicatie om de reviewer serieus te hoeven nemen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:54:22 #197
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105540434
Een 5 vind ik gewoon teveel voor de film "Drive".
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:54:23 #198
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_105540436
quote:
Drive.

Grappig, toen ik het verhaal van tevoren las dacht ik wat een ontzettende bagger fim. Stuntman die bijklust als chauffeur voor boefjes. Wat een onzin. Terwijl het voor jou juist een aanrader bleek te zijn op basis van dat verhaaltje ;)

Maar de film bleek ondanks het debiele verhaal juist briljant te zijn. Fijn tempo en fijne muziek. Alleen wat teveel bloed.
Overal verstand van.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:05:05 #199
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105540749
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef macondo het volgende:

[..]

Grappig, toen ik het verhaal van tevoren las dacht ik wat een ontzettende bagger fim. Stuntman die bijklust als chauffeur voor boefjes. Wat een onzin. Terwijl het voor jou juist een aanrader bleek te zijn op basis van dat verhaaltje ;)

Maar de film bleek ondanks het debiele verhaal juist briljant te zijn. Fijn tempo en fijne muziek. Alleen wat teveel bloed.
Ik had alleen de trailer vlug bekeken en dacht daar zit een lekkere tempo in met veel actie. Maar dat bleek dus het tegnovergestelde. Trailers zijn afentoe erg misleidend, alleen de beste stukjes lieten ze zien van deze film. De vervelende traagheid en triestheid van dit probeersel werd daarmee niet duidelijk. Maarja als je daarvan houdt.
pi_105540873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik had alleen de trailer vlug bekeken en dacht daar zit een lekkere tempo in met veel actie. Maar dat bleek dus het tegnovergestelde. Trailers zijn afentoe erg misleidend, alleen de beste stukjes lieten ze zien van deze film. De vervelende traagheid en triestheid van dit probeersel werd daarmee niet duidelijk. Maarja als je daarvan houdt.
Het is duidelijk dat je naar films gaat puur voor amusement en de leuk, gezien je vorige beoordelingen en het feit dat je de nieuwste Twilight ''redelijk tot ok'' noemt, dus dan is Drive gewoon geen film voor jou.

Ik vond het een prachtige film, arthouse meets mainstream. Trailers kijken doe ik toch niet meer, 9 van de 10 keer krijg je het verkeerde beeld, of wordt te veel verklapt, of soms zelfs het einde gespoilert.

Bij Drive gaf het totaal het verkeerde beeld, niet voor niets een vrouw geweest die de distributeurs o.i.d. aanklaagde omdat ze een Fast & Furious film verwachtte.

Maar deze film een 1 geven is wel erg overdreven.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:03:32 #201
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_105542620
Oke Schenkstroop, nu ben je dus echt helemaal voor mij afgedaan qua reviews.LOL! Ik las ze eerst nog, vond het grappig, maar Twilight idd oke vinden en Drive een 1 of 2 geven, nee.

Zoals Macondo zegt: wat een supermuziek ook!
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:07:16 #202
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105542757
Dat Schenkstroop het een bagger film vind, verbaast me niks z'n smaak kennende n.a.v. dit topic. Verwacht dat Roces18 het ook een bagger film gaat vinden. Die heeft ook een totaal andere smaak dan ik. Dat is hun goed recht. Maar ook de reden dat ik hun reviews nooit lees.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:36:58 #203
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105543741
Een film is als een muzieknummer of een klassiek stuk. Wisselend en dynamisch. Toch staan de rustige en snelle passages tot mekaar in verhouding. Dat maakt een geheel. Dat gevoel had ik totaal niet bij deze film. Erg slechte uitwerking.

Mischien dat jullie films als 'Ghostwriter' en 'the man who wasn't there' ook geweldig vinden. Ook total niet mijn smaak vandaar. Dat rustige melancholische in deze films is bijna dodelijk. Ik wil vermaakt worden. Niet naar een begravenis kijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:03 schreef SnuggLe het volgende:
Oke Schenkstroop, nu ben je dus echt helemaal voor mij afgedaan qua reviews.LOL! Ik las ze eerst nog, vond het grappig, maar Twilight idd oke vinden en Drive een 1 of 2 geven, nee.

Zoals Macondo zegt: wat een supermuziek ook!
Wat maak je er een punt van zeg. Ben je op je teentjes getrapt dat ik 'jouw film' niet geweldig vond?

[ Bericht 8% gewijzigd door Schenkstroop op 13-12-2011 18:49:49 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:40:56 #204
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105543891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:
Een film is als een muzieknummer of een klassiek stuk. Wisselend en dynamisch. Toch staan de rustige en snelle passages tot mekaar in verhouding. Dat maakt een geheel. Dat gevoel had ik totaal niet bij deze film. Erg slechte uitwerking.

Mischien dat jullie films als 'Ghostwriter' en 'the man who wasn't there' ook geweldig vinden. Ook total niet mijn smaak vandaar. Dat rustige melancholische in deze films is bijna dodelijk. Ik wil vermaakt worden. Niet naar een begravenis kijken.

[..]

Wat maak je er een punt van zeg. Ben je op je teentjes getrapt dat ik 'jouw film' niet geweldig vond?
:') Volgens mij snap je mijn punt totaal niet. Ik vind het juist niet erg dat je het geen goede film vond en verbaas me daar niet over, aangezien onze smaken zo verschillen.
pi_105543924
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:36 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Van alle replies op je review was die van Lonewolf nog wel het meest neutraal volgens mij.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:44:16 #206
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_105544026

TWELVE
A young drug dealer watches as his high-rolling life is dismantled in the wake of his cousin's murder, which sees his best friend arrested for the crime.
IMDB : 5.5
Mijn cijfer: 7

Degelijke film. Wel een film die je helemaal gezien moet hebben want anders snap je er geen reet van. En op sommige momenten was hij wel iet wat saai.
Trotse Belg.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:45:35 #207
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105544082

_O-
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_105544151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef JDx het volgende:
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:52 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Mooie indicatie om de reviewer serieus te hoeven nemen.
Jullie geven nooit een 1? Ook niet aan Baby Geniuses, Problem Child en dat soort films?

Een rating gaat op een schaal van 1 tot 10, dus ik vind het vrij logisch dat de slechtste films die je ziet gewoon het laagste cijfer krijgen..
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:48:55 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105544206
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef picodealion het volgende:

[..]

[..]

Jullie geven nooit een 1? Ook niet aan Baby Geniuses, Problem Child en dat soort films?

Een rating gaat op een schaal van 1 tot 10, dus ik vind het vrij logisch dat de slechtste films die je ziet gewoon het laagste cijfer krijgen..
Nope, ik heb nog nooit een film een 1 gegeven. En Problem Child een 1 geven is heel wat anders dan een film als Drive een 1 geven. Jouw argument hierop is dat het niet uitmaakt over welke film het gaat, omdat dat cijfer persoonlijke smaak gebaseerd is maar daar ben ik het niet mee eens.

Een film is op meer aspecten te beoordelen dan op persoonlijke smaak, en als je dat doet bij een film als Drive dan kom je heel snel al uit op een cijfer hoger dan een 1. Een film beoordelen welke totaal niet in mijn genre ligt vind ik sowieso onzinnig en oneerlijk omdat ik van mezelf vind dat ik dat niet goed kan beoordelen.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:49:04 #210
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105544211
Ik zie het nu pas. Ik wilde Snuggle quoten.. even rechtzetten.
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:50:46 #211
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105544275
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie het nu pas. Ik wilde Snuggle quoten.. even rechtzetten.
Ok ;)
pi_105544456
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef picodealion het volgende:

[..]

[..]

Problem child een 1 geven? Hoe durf je!?! Wat een bazenfilm was dat zeg :D
Ik begrijp schenkstroop wel wat betreft drive, hij was af en toe wel sloom en dat hij niks zegt is soms erg irritant. Maar desondanks een prima film hoor. Maar wel een beetje overhyped.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:00:36 #213
286575 Roces18
Chef de party
pi_105544682
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat Schenkstroop het een bagger film vind, verbaast me niks z'n smaak kennende n.a.v. dit topic. Verwacht dat Roces18 het ook een bagger film gaat vinden. Die heeft ook een totaal andere smaak dan ik. Dat is hun goed recht. Maar ook de reden dat ik hun reviews nooit lees.
Lol wut, ik ben beroemd. Nee Drive van mij kreeg volgens mij een 9. Plaats 2 of 3 van de beste films dit jaar. *)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_105544894
Vond er zelf ook helemaal niks aan. Maar dan nog is een 1 veelte laag. Een 1 geef je aan films zoals de nieuwste van Adam Sandler. :')

Drive:
SPOILER
pi_105544964
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Nope, ik heb nog nooit een film een 1 gegeven. En Problem Child een 1 geven is heel wat anders dan een film als Drive een 1 geven. Jouw argument hierop is dat het niet uitmaakt over welke film het gaat, omdat dat cijfer persoonlijke smaak gebaseerd is maar daar ben ik het niet mee eens.

Een film is op meer aspecten te beoordelen dan op persoonlijke smaak, en als je dat doet bij een film als Drive dan kom je heel snel al uit op een cijfer hoger dan een 1. Een film beoordelen welke totaal niet in mijn genre ligt vind ik sowieso onzinnig en oneerlijk omdat ik van mezelf vind dat ik dat niet goed kan beoordelen.
Ik waardeer films op basis van hoeveel plezier ik eraan beleef. Het boeit me dan echt niet hoe hoog hij staat aangeschreven.
pi_105545003
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:09 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Het is duidelijk dat je naar films gaat puur voor amusement en de leuk, gezien je vorige beoordelingen en het feit dat je de nieuwste Twilight ''redelijk tot ok'' noemt, dus dan is Drive gewoon geen film voor jou.
Wat een beetje raar is aangezien de nieuwste Twilight behoorlijk saai is. Heb drive niet gezien maar er zit vast meer actie en amusementswaarde in dan Twilight.
pi_105545081
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Een 5 vind ik gewoon teveel voor de film "Drive".
Dat moet jij weten. Ik geef films die ik gewoon onderhoudend vind een 5.
Maar een 1 geven begrijp ik niet. 1 geef je toch alleen op het punt dat je het zou haten?
pi_105545109
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik waardeer films op basis van hoeveel plezier ik eraan beleef. Het boeit me dan echt niet hoe hoog hij staat aangeschreven.
Ik oordeel actiefilms op 3 aspecten

- Helikopter
- Schieten
- Tieten

Zitten die drie dingen in Drive?
pi_105545146
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 15:25 schreef Eurynox het volgende:
Big Fish <3
Ik snap niet waarom jij die film minder dan een 3 geeft :(
pi_105545167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Ik oordeel actiefilms op 3 aspecten

- Helikopter
- Schieten
- Tieten

Zitten die drie dingen in Drive?
Van spanning moet je het niet hebben zie ik al.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:12:03 #221
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105545171
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:

[..]

Dat mag. Je mist het punt een beetje als je denkt dat ik films beoordeel op basis van 'hoe hoog ze zijn aangeschreven', maar soit. Dan beoordelen wij op verschillende wijze onze films, en op basis van de verschillende methodes die verschillende mensen hanteren kies ik ervoor om de mening van de een wat minder serieus te nemen dan van de ander. Niks mis mee imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door HAL9000S op 13-12-2011 19:17:10 ]
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_105545257
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Deckard het volgende:

[..]

Van spanning moet je het niet hebben zie ik al.
Als alle drie die dingen in een actiefilm zitten dan is er een hele grote kans dat er ook spanning in zit. Maar dat is logisch.
pi_105545313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Als alle drie die dingen in een actiefilm zitten dan is er een hele grote kans dat er ook spanning in zit. Maar dat is logisch.
Met windowsmoviemaker die drie plaatjes zoeken, exporteren en jij geeft het een 8 en 10 euro. nice.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:16:35 #224
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105545350
Schieten zit er iig in.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_105545389
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:15 schreef Deckard het volgende:

[..]

Met windowsmoviemaker die drie plaatjes zoeken, exporteren en jij geeft het een 8 en 10 euro. nice.
Van spanning comedy moet je het niet hebben zie ik al.
pi_105545772
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:17 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

Van spanning comedy moet je het niet hebben zie ik al.
Jij probeert er een flauwe grap van te maken met je drie elementen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:34:07 #227
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_105546083
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar een 1 geven begrijp ik niet. 1 geef je toch alleen op het punt dat je het zou haten?
Ik gaf het een '1 voor de moeite . Ik vind die film zelf echt niks waard. Ik had hoop voor de personage aan het hele begin. Maar daarna begon hij mij snel te vervelen. Punt is ik dacht dat hij wellicht autistisch was op een gegeven moment. Maar het daagde mij dat de acteur eigenlijk een super-cool personage wilde neerzetten. En dat is mislukt. De James Dean-days zijn voorbij. En na-apen ziet er gewoon nep uit.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 13-12-2011 19:42:35 ]
pi_105546333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Lol wut, ik ben beroemd. Nee Drive van mij kreeg volgens mij een 9. Plaats 2 of 3 van de beste films dit jaar. *)
Inderdaad _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:52:16 #229
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_105546957

New Kids Nitro (2011)

Flauwe humor, af en toe gelachen, niet meer dan dat.

5.5 / 10 (IMDb: 7.1)
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:51:32 #230
182073 invine
blablabla etc.
pi_105550211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef dikkekaas het volgende:
[ [url=http://www.filmvandaag.nl/covers/7000/7243.jpg]afbeelding ]

New Kids Nitro (2011)
[/url]

Flauwe humor, af en toe gelachen, niet meer dan dat.

5.5 / 10 (IMDb: 7.1)
Heb hem vandaag ook gezien, vond hem wel ok en was vermakelijk.. dat ze hun brabants faken weet iedereen, helaas merk je af en toe ook net iets te goed ;(
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_105550619
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik gaf het een '1 voor de moeite . Ik vind die film zelf echt niks waard. Ik had hoop voor de personage aan het hele begin. Maar daarna begon hij mij snel te vervelen. Punt is ik dacht dat hij wellicht autistisch was op een gegeven moment. Maar het daagde mij dat de acteur eigenlijk een super-cool personage wilde neerzetten. En dat is mislukt. De James Dean-days zijn voorbij. En na-apen ziet er gewoon nep uit.
En wat nou als het een film is die je haat? Wat voor cijfer moet je het dan geven?
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:25:06 #232
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_105552148
Mensen die een film haten :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:28:35 #233
332861 MrBarros
intens en verfijnd van smaak
pi_105552317
Blijft een mooi topic dit. Ik kijk hier voornamelijk om te checken of iemand nog aanraders heeft gepost, maar die discussies tussendoor blijven vermakelijk, het wordt bijna elkaar beoordelen ipv films.

Ik lees bijna nooit reviews oid voordat ik besluit een film te gaan bekijken. Die verklappen teveel vind ik. Drive werd hier meerdere malen erg goed beoordeeld, ik kijk dan alleen naar het cijfer, vergelijk het cijfer met imdb. Wanneer beide cijfers hoog zijn ben ik meestal wel nieuwsgierig naar de film. Het enige wat je dan hebt van een film zijn 'hoge verwachtingen'. Een film moet dan 'extra' goed zijn om aan de 'hoge verwachtingen' te voldoen. Ik had eigenlijk wel een ander soort film verwacht, maar vond de film wel steengoed in elkaar zitten. Er zaten wel wat foutjes in de film, maar niet ergelijk. Het verhaal was beter, maar het geheel was gewoon baas! Een film moet je boeien, het moet je meenemen ofzo. Vind dat deze film dat uitstekend heeft gedaan. Ik geef het een 8!
Heel mooi dat de meeste het met mijn mening eens zijn :) Het zou helemaal prachtig zijn als iedereen het met mij eens zou zijn, maar onmogelijk. dus...
pi_105552329
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik gaf het een '1 voor de moeite .
:') :')
  Redactie Games dinsdag 13 december 2011 @ 23:12:31 #235
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_105558434
Ik vond anders Drive nog best vermakelijk, iets anders dan weer een 13 dozijn actiefilm. Deed me een klein beetje denken aan Taxi Driver (geweld) en Collateral (camerashots, lichtgebruik). Soundtrack paste er ook wel prima bij. Begon een beetje langzaam, maar maakte halverwege veel goed. Damn die kerel heeft een beetje jeugdtrauma's opgelopen ofzo.. :')

7/10
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_105559057
Twilight saga: Breaking dawn part 1
ik las ergens (volgens mij @ fok) dat het huwelijksperikelen en zwangersschaps perikelen ging..
ja.. dat somt de film wel op ja.. en nee dat is niet leuk...
4.5/10

Margin call
intressante film over een analist die gegevens van een oud medewerker krijgt (die net ontslagen is) dat de beleggingsproducten (dacht ik te begrijpen) als een bom onder het bedrijf liggen...

ondanks dat het soms eff wat lastiger te volgen was, was hij wel erg goed gedaan
7,5/10
pi_105559105
Wat boeit het nou als de een het niks vind en de ander de film de hemel in prijst.

De titel van het topic is welke film heb jij pas gezien en geef hierbij aan wat je ervan vond. Niet kraak de ander zijn filmsmaak af
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_105559323
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Deckard het volgende:

[..]

In dat opzicht snap ik mensen niet helemaal die films een 10 geven..
Een 1 is daarin tegen is nog wel te begrijpen (dan is alles gewoon slecht), maar alles goed -kan- gewoon niet..
pi_105559537
In Time
quote:
In de toekomst leven mensen niet langer dan 25 jaar. Als ze wel langer willen leven moeten ze werken om zo extra tijd te kopen. Will Salas krijgt via een erfenis een grote hoeveelheid tijd.
Lekker vlot verhaaltje, degelijke film. Verhaal is wel wat dunnetjes (soort Robin Hood -steel van de rijken en verdeel het onder de armen - in een nieuw jasje) Leuke rollen van Timberlake en Seyfried die op een gegeven moment een soort van Bonnie en Clyde worden
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_105559785
quote:
Drive.

Dan heb je een hele andere film gezien als ik.

Ik geef het een dikke 9
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')