quote:Op maandag 12 december 2011 13:46 schreef daftme het volgende:
Shutter Island was inderdaad erg voorspelbaar na een kwartier/half uurtje.
Gast... Deze film heeft een briljante twist en is als film daarom geniaal.quote:Op maandag 12 december 2011 17:10 schreef jimjim1983 het volgende:
The Crying Game
best leuke film maar voorspelbaar einde
Gisteren deze gezien. Spannende film die ook tot het einde blijft boeien. Gaat over een virus outbreak die mensen aansteekt door aanraking of niesen etc. Verwacht geen zombie film, maar meer een film die gaat over hoe snel zoiets zou verspreiden en de aanpak ervan. Toch riep de film wat vraagtekens bij me op. Deze onder de spoiler. Ik geef deze film een 7,5.quote:In deze thriller van Steven Soderbergh breekt er razendsnel een virus uit. Het gevolg is dat er wereldwijd een enorme chaos ontstaat waar mensen zich geen enkele raad mee weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 10:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
contagion
[..]
Gisteren deze gezien. Spannende film die ook tot het einde blijft boeien. Gaat over een virus outbreak die mensen aansteekt door aanraking of niesen etc. Verwacht geen zombie film, maar meer een film die gaat over hoe snel zoiets zou verspreiden en de aanpak ervan. Toch riep de film wat vraagtekens bij me op. Deze onder de spoiler. Ik geef deze film een 7,5.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je het trouwens echt een spannende film? Dat vond ik juist tegenvallen. De docu stijl vond ik wel interessant, maar van mij had er juist meer spanning in gemogen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]De docu stijl werkte inderdaad prima voor deze film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond je het trouwens echt een spannende film? Dat vond ik juist tegenvallen. De docu stijl vond ik wel interessant, maar van mij had er juist meer spanning in gemogen.
Maar Soderbergh had wat overbodige verhaallijnen weg mogen laten. Het karakter van Marion Cotillard en bijbehorende verhaallijn hadden de final cut niet hoeven halen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Kleffe_Dop op 13-12-2011 15:57:35 ]
Ik vond deze juist ubergrappig. Zelfde stijl humor als eastbound en down. Met leuke situaties een een grappige achtervolgscene. Hoewel de film niet continu sterk is, heb ik wel vrijwel de hele tijd lopen smilen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef Tobi-wan het volgende:
30 Minutes or less
[ afbeelding ]
IMDB: 6.3
Mijn cijfer: 5.5
Voor mij echt 1 van de beste films van 2011! lolquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Drive.
Verhaal: een mooie jongen kan goed rijden. Rijdt crimineeltjes van plaats delict naar ver weg. Komt meisje down the hall tegen. Haar 'guy' komt terug van 't gevang. Meneer gaat de held spelen en een schuld afkopen voor de man van dat meisje.
Oordeel: de opsomming klinkt leuker dan de film is. Wat een godskolere saaie tyfus-filmEn dat is dan een zg "aktie". Vaak krijg je dat "Ewdard Cullen" effect waarbij de director alles zo traag afspeelt alsof er iemand is overleden. Het kon mij na de eerste halve achtervolging al niets meer boeien. En daarna werd de film alsmaar slechter.
1 voor de moeite. 2 voor de stunts.
Mooie indicatie om de reviewer serieus te hoeven nemen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:49 schreef JDx het volgende:
Sowieso onzin cijfers 1 of 2. Erger me daar ook aan op bijvoorbeeld IMDB, zelfs Terra Nova krijgt van mij nog een 3
Grappig, toen ik het verhaal van tevoren las dacht ik wat een ontzettende bagger fim. Stuntman die bijklust als chauffeur voor boefjes. Wat een onzin. Terwijl het voor jou juist een aanrader bleek te zijn op basis van dat verhaaltjequote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Drive.
Verhaal: een mooie jongen kan goed rijden. Rijdt crimineeltjes van plaats delict naar ver weg. Komt meisje down the hall tegen. Haar 'guy' komt terug van 't gevang. Meneer gaat de held spelen en een schuld afkopen voor de man van dat meisje.
Oordeel: de opsomming klinkt leuker dan de film is. Wat een godskolere saaie tyfus-filmEn dat is dan een zg "aktie". Vaak krijg je dat "Ewdard Cullen" effect waarbij de director alles zo traag afspeelt alsof er iemand is overleden. Het kon mij na de eerste halve achtervolging al niets meer boeien. En daarna werd de film alsmaar slechter.
1 voor de moeite. 2 voor de stunts.
Ik had alleen de trailer vlug bekeken en dacht daar zit een lekkere tempo in met veel actie. Maar dat bleek dus het tegnovergestelde. Trailers zijn afentoe erg misleidend, alleen de beste stukjes lieten ze zien van deze film. De vervelende traagheid en triestheid van dit probeersel werd daarmee niet duidelijk. Maarja als je daarvan houdt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef macondo het volgende:
[..]
Grappig, toen ik het verhaal van tevoren las dacht ik wat een ontzettende bagger fim. Stuntman die bijklust als chauffeur voor boefjes. Wat een onzin. Terwijl het voor jou juist een aanrader bleek te zijn op basis van dat verhaaltje
Maar de film bleek ondanks het debiele verhaal juist briljant te zijn. Fijn tempo en fijne muziek. Alleen wat teveel bloed.
Het is duidelijk dat je naar films gaat puur voor amusement en de leuk, gezien je vorige beoordelingen en het feit dat je de nieuwste Twilight ''redelijk tot ok'' noemt, dus dan is Drive gewoon geen film voor jou.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had alleen de trailer vlug bekeken en dacht daar zit een lekkere tempo in met veel actie. Maar dat bleek dus het tegnovergestelde. Trailers zijn afentoe erg misleidend, alleen de beste stukjes lieten ze zien van deze film. De vervelende traagheid en triestheid van dit probeersel werd daarmee niet duidelijk. Maarja als je daarvan houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |