Okquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:49 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zie het nu pas. Ik wilde Snuggle quoten.. even rechtzetten.
Problem child een 1 geven? Hoe durf je!?! Wat een bazenfilm was dat zegquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
[..]
Jullie geven nooit een 1? Ook niet aan Baby Geniuses, Problem Child en dat soort films?
Een rating gaat op een schaal van 1 tot 10, dus ik vind het vrij logisch dat de slechtste films die je ziet gewoon het laagste cijfer krijgen..
Lol wut, ik ben beroemd. Nee Drive van mij kreeg volgens mij een 9. Plaats 2 of 3 van de beste films dit jaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dat Schenkstroop het een bagger film vind, verbaast me niks z'n smaak kennende n.a.v. dit topic. Verwacht dat Roces18 het ook een bagger film gaat vinden. Die heeft ook een totaal andere smaak dan ik. Dat is hun goed recht. Maar ook de reden dat ik hun reviews nooit lees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waardeer films op basis van hoeveel plezier ik eraan beleef. Het boeit me dan echt niet hoe hoog hij staat aangeschreven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nope, ik heb nog nooit een film een 1 gegeven. En Problem Child een 1 geven is heel wat anders dan een film als Drive een 1 geven. Jouw argument hierop is dat het niet uitmaakt over welke film het gaat, omdat dat cijfer persoonlijke smaak gebaseerd is maar daar ben ik het niet mee eens.
Een film is op meer aspecten te beoordelen dan op persoonlijke smaak, en als je dat doet bij een film als Drive dan kom je heel snel al uit op een cijfer hoger dan een 1. Een film beoordelen welke totaal niet in mijn genre ligt vind ik sowieso onzinnig en oneerlijk omdat ik van mezelf vind dat ik dat niet goed kan beoordelen.
Wat een beetje raar is aangezien de nieuwste Twilight behoorlijk saai is. Heb drive niet gezien maar er zit vast meer actie en amusementswaarde in dan Twilight.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je naar films gaat puur voor amusement en de leuk, gezien je vorige beoordelingen en het feit dat je de nieuwste Twilight ''redelijk tot ok'' noemt, dus dan is Drive gewoon geen film voor jou.
Dat moet jij weten. Ik geef films die ik gewoon onderhoudend vind een 5.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:54 schreef Schenkstroop het volgende:
Een 5 vind ik gewoon teveel voor de film "Drive".
Ik oordeel actiefilms op 3 aspectenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik waardeer films op basis van hoeveel plezier ik eraan beleef. Het boeit me dan echt niet hoe hoog hij staat aangeschreven.
Van spanning moet je het niet hebben zie ik al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:10 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik oordeel actiefilms op 3 aspecten
- Helikopter
- Schieten
- Tieten
Zitten die drie dingen in Drive?
Dat mag. Je mist het punt een beetje als je denkt dat ik films beoordeel op basis van 'hoe hoog ze zijn aangeschreven', maar soit. Dan beoordelen wij op verschillende wijze onze films, en op basis van de verschillende methodes die verschillende mensen hanteren kies ik ervoor om de mening van de een wat minder serieus te nemen dan van de ander. Niks mis mee imo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:07 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik waardeer films op basis van hoeveel plezier ik eraan beleef. Het boeit me dan echt niet hoe hoog hij staat aangeschreven.
Als alle drie die dingen in een actiefilm zitten dan is er een hele grote kans dat er ook spanning in zit. Maar dat is logisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:11 schreef Deckard het volgende:
[..]
Van spanning moet je het niet hebben zie ik al.
Met windowsmoviemaker die drie plaatjes zoeken, exporteren en jij geeft het een 8 en 10 euro. nice.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als alle drie die dingen in een actiefilm zitten dan is er een hele grote kans dat er ook spanning in zit. Maar dat is logisch.
Van spanning comedy moet je het niet hebben zie ik al.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:15 schreef Deckard het volgende:
[..]
Met windowsmoviemaker die drie plaatjes zoeken, exporteren en jij geeft het een 8 en 10 euro. nice.
Jij probeert er een flauwe grap van te maken met je drie elementen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Van spanning comedy moet je het niet hebben zie ik al.
Ik gaf het een '1 voor de moeite . Ik vind die film zelf echt niks waard. Ik had hoop voor de personage aan het hele begin. Maar daarna begon hij mij snel te vervelen. Punt is ik dacht dat hij wellicht autistisch was op een gegeven moment. Maar het daagde mij dat de acteur eigenlijk een super-cool personage wilde neerzetten. En dat is mislukt. De James Dean-days zijn voorbij. En na-apen ziet er gewoon nep uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Ik geef films die ik gewoon onderhoudend vind een 5.
Maar een 1 geven begrijp ik niet. 1 geef je toch alleen op het punt dat je het zou haten?
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut, ik ben beroemd. Nee Drive van mij kreeg volgens mij een 9. Plaats 2 of 3 van de beste films dit jaar.
Heb hem vandaag ook gezien, vond hem wel ok en was vermakelijk.. dat ze hun brabants faken weet iedereen, helaas merk je af en toe ook net iets te goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef dikkekaas het volgende:
[ [url=http://www.filmvandaag.nl/covers/7000/7243.jpg]afbeelding ]
New Kids Nitro (2011)
[/url]
Flauwe humor, af en toe gelachen, niet meer dan dat.
5.5 / 10 (IMDb: 7.1)
En wat nou als het een film is die je haat? Wat voor cijfer moet je het dan geven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gaf het een '1 voor de moeite . Ik vind die film zelf echt niks waard. Ik had hoop voor de personage aan het hele begin. Maar daarna begon hij mij snel te vervelen. Punt is ik dacht dat hij wellicht autistisch was op een gegeven moment. Maar het daagde mij dat de acteur eigenlijk een super-cool personage wilde neerzetten. En dat is mislukt. De James Dean-days zijn voorbij. En na-apen ziet er gewoon nep uit.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gaf het een '1 voor de moeite .
In dat opzicht snap ik mensen niet helemaal die films een 10 geven..quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Ik geef films die ik gewoon onderhoudend vind een 5.
Maar een 1 geven begrijp ik niet. 1 geef je toch alleen op het punt dat je het zou haten?
Lekker vlot verhaaltje, degelijke film. Verhaal is wel wat dunnetjes (soort Robin Hood -steel van de rijken en verdeel het onder de armen - in een nieuw jasje) Leuke rollen van Timberlake en Seyfried die op een gegeven moment een soort van Bonnie en Clyde wordenquote:In de toekomst leven mensen niet langer dan 25 jaar. Als ze wel langer willen leven moeten ze werken om zo extra tijd te kopen. Will Salas krijgt via een erfenis een grote hoeveelheid tijd.
Dan heb je een hele andere film gezien als ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Drive.
Verhaal: een mooie jongen kan goed rijden. Rijdt crimineeltjes van plaats delict naar ver weg. Komt meisje down the hall tegen. Haar 'guy' komt terug van 't gevang. Meneer gaat de held spelen en een schuld afkopen voor de man van dat meisje.
Oordeel: de opsomming klinkt leuker dan de film is. Wat een godskolere saaie tyfus-filmEn dat is dan een zg "aktie". Vaak krijg je dat "Ewdard Cullen" effect waarbij de director alles zo traag afspeelt alsof er iemand is overleden. Het kon mij na de eerste halve achtervolging al niets meer boeien. En daarna werd de film alsmaar slechter.
1 voor de moeite. 2 voor de stunts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |