Jij probeert er een flauwe grap van te maken met je drie elementen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:17 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Van spanning comedy moet je het niet hebben zie ik al.
Ik gaf het een '1 voor de moeite . Ik vind die film zelf echt niks waard. Ik had hoop voor de personage aan het hele begin. Maar daarna begon hij mij snel te vervelen. Punt is ik dacht dat hij wellicht autistisch was op een gegeven moment. Maar het daagde mij dat de acteur eigenlijk een super-cool personage wilde neerzetten. En dat is mislukt. De James Dean-days zijn voorbij. En na-apen ziet er gewoon nep uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Ik geef films die ik gewoon onderhoudend vind een 5.
Maar een 1 geven begrijp ik niet. 1 geef je toch alleen op het punt dat je het zou haten?
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut, ik ben beroemd. Nee Drive van mij kreeg volgens mij een 9. Plaats 2 of 3 van de beste films dit jaar.
Heb hem vandaag ook gezien, vond hem wel ok en was vermakelijk.. dat ze hun brabants faken weet iedereen, helaas merk je af en toe ook net iets te goedquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:52 schreef dikkekaas het volgende:
[ [url=http://www.filmvandaag.nl/covers/7000/7243.jpg]afbeelding ]
New Kids Nitro (2011)
[/url]
Flauwe humor, af en toe gelachen, niet meer dan dat.
5.5 / 10 (IMDb: 7.1)
En wat nou als het een film is die je haat? Wat voor cijfer moet je het dan geven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gaf het een '1 voor de moeite . Ik vind die film zelf echt niks waard. Ik had hoop voor de personage aan het hele begin. Maar daarna begon hij mij snel te vervelen. Punt is ik dacht dat hij wellicht autistisch was op een gegeven moment. Maar het daagde mij dat de acteur eigenlijk een super-cool personage wilde neerzetten. En dat is mislukt. De James Dean-days zijn voorbij. En na-apen ziet er gewoon nep uit.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik gaf het een '1 voor de moeite .
In dat opzicht snap ik mensen niet helemaal die films een 10 geven..quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:09 schreef Deckard het volgende:
[..]
Dat moet jij weten. Ik geef films die ik gewoon onderhoudend vind een 5.
Maar een 1 geven begrijp ik niet. 1 geef je toch alleen op het punt dat je het zou haten?
Lekker vlot verhaaltje, degelijke film. Verhaal is wel wat dunnetjes (soort Robin Hood -steel van de rijken en verdeel het onder de armen - in een nieuw jasje) Leuke rollen van Timberlake en Seyfried die op een gegeven moment een soort van Bonnie en Clyde wordenquote:In de toekomst leven mensen niet langer dan 25 jaar. Als ze wel langer willen leven moeten ze werken om zo extra tijd te kopen. Will Salas krijgt via een erfenis een grote hoeveelheid tijd.
Dan heb je een hele andere film gezien als ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:10 schreef Schenkstroop het volgende:
Drive.
Verhaal: een mooie jongen kan goed rijden. Rijdt crimineeltjes van plaats delict naar ver weg. Komt meisje down the hall tegen. Haar 'guy' komt terug van 't gevang. Meneer gaat de held spelen en een schuld afkopen voor de man van dat meisje.
Oordeel: de opsomming klinkt leuker dan de film is. Wat een godskolere saaie tyfus-filmEn dat is dan een zg "aktie". Vaak krijg je dat "Ewdard Cullen" effect waarbij de director alles zo traag afspeelt alsof er iemand is overleden. Het kon mij na de eerste halve achtervolging al niets meer boeien. En daarna werd de film alsmaar slechter.
1 voor de moeite. 2 voor de stunts.
Een perfecte film waarin in alles klopt is inderdaad onmogelijk. Daarom geef ik ook 10en aan films die ik een meesterwerk vind zelfs als ik ze meerdere keren zie. Omdat dat de films zijn die ik vind dat een 10 verdienen en niet de illusie heb dat er zoiets bestaat als de perfecte film.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
In dat opzicht snap ik mensen niet helemaal die films een 10 geven..
Een 1 is daarin tegen is nog wel te begrijpen (dan is alles gewoon slecht), maar alles goed -kan- gewoon niet..
Dat was ik geloof ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:25 schreef mschol het volgende:
Twilight saga: Breaking dawn part 1
ik las ergens (volgens mij @ fok) dat het huwelijksperikelen en zwangersschaps perikelen ging..
ja.. dat somt de film wel op ja.. en nee dat is niet leuk...
4.5/10
kan bestquote:
Ja, paar jaar terug had ik best hoge verwachtingen van haar. Maar eigenlijk is het best een matige actrice. monotone vervelende stem, weinig inspiratievol acteerwerk. In The Runaways werd ze imho compleet overschaduwd door Dakota Fanning. Iets wat ik vooraf niet had verwacht.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:13 schreef mschol het volgende:
[..]
kan best
ik bedenk mij net dat ik die actrice die bella swan speelt ook met elke film beroerder vindt spelen, en die speelde al niet echt briljant....
nu op dat huwelijk, volledig emotieloos
Dan kom je hier toch niet? Als je goede recensies wil ga dan naar RT, IMDB of Filmtotaal.quote:Op woensdag 14 december 2011 04:35 schreef Mainport het volgende:
Wat is dit voor achterlijk gedoe. Ik kom hier voor de filmrecensies. Als ik een domme discussie wil horen die zo oud is als de weg naar Rome ga ik wel naar college. Een beetje schoolcijfers geven aan films en daarover ruzie maken... o tempora, o mores
Als je van droge / zwarte / brutale humor houdt is dit jouw film. Een beetje american pie / road trip achtig met britten. Hij kon mij wel vermaken maar mijn vriendin vond er echt geen reet aanquote:Will, Neil, Simon en Jay zijn vier onrustige en onaantrekkelijke achttien-jarige jongens uit het zuiden van Engeland. Als hun school is afgerond en een van de jongens wordt gedumpt door zijn vriendinnetje, besluiten de jongemannen op vakantie te gaan naar Kreta. Het zal een zoektocht naar zon, zee, drank, vrouwen en seks worden. De zoektocht verloopt echter niet van een leien dakje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je Vinyan eens kijken dan.: http://www.imdb.com/title/tt1029241/quote:
Al is het de grootste bagger op aarde. Dan nog. Haat is voor mij zo'n sterke emotie, die gereserveerd is voor bepaald gedrag van sommige personen.quote:Op woensdag 14 december 2011 09:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Moet je Vinyan eens kijken dan.: http://www.imdb.com/title/tt1029241/
Ik werd zo agressief dat ik mijn ogen eruit wilde krabben tijdens deze film.
Nu ben ik toch wel beniuwd, waarom Mysterious Skin een 3.0?quote:Op woensdag 14 december 2011 03:57 schreef El_Matador het volgende:
Een 1 geven.
Schenkstroop is sowieso niet serieus te nemen, en zijn reviews al helemaal niet.
Slechtste films van de afgelopen 1,5 jaar voor mij:
• Dark Island (2010) 4.8
• 2001: A Space Odyssey 4.5
• Larry Crowne (2011) 4.0
• In Dreams (1999) 3.5
• Mean Creek (2004) 3.0
• Mysterious Skin (2004) 3.0
• Irréversible (2002) 2.0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |