SPOILER: Vorige topicsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Video'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er worden kosten gemaakt voor de BoF servers en een bijdrage wordt op prijs gesteld. Voor 2 euro per maand krijg je een VIP plekje op BoF#2, inspraak op de maprotatie en gratis teamspeak. Betalingen mogen via paypal op jpmulders@paypal.com of op bankrekening nummer 427026261 tnv P Mulders.
Betalende leden per 28-11
VIP: Nurspekkie 10 euro (5 maanden) Bugworks 7,50 (3,5 maanden) Vondutch 15 euro (7,5 maanden) Zerotop0 15 euro (7,5 maanden) battlelies 15 euro (7,5 maanden) JK 4 euro (2 maanden) Idanue 12 euro (6 maanden)
Admins (5 pm): Civilian 60 euro (1 jaar) jpjedi 15 euro (3 maanden) Dekkered 30 euro (6 maanden)
FOK! TS server: 178.63.54.5:9987
BoF: #1 NL -=Band of Fok!kers=- Ranked, Mixed Hardcore
Admins:
jpjedi
Civilian
Bogardo
BoF: #2 NL -=band of fok!kers=- CQ Ranked #2!
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #3 i3d.net - NL -=Band of Fok!kers=- Flyschool ranked #3
Admins:
jpjedi
Dekkered
Civilian
BoF: #4 NL -=band of fok!kers=- 24/7 Metro 1000+ tickets #4
Admins:
Rp2009
hiddit
Band of FOK!ers Platoon: Band of FOK!ers
FOK! Knoekploeg Platoon Platoon: FOK! Knokploeg PlatoonSPOILER: Fok! spelersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interesse in een plekje in het WAR team, join BoF op clanbase: http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=997554 Info: Dennis3D of jpjedi
Voor hardware vragen: Topicreeks: [Gamepc] Discussie hardware topic
Wil je zelf wat toevoegen aan deze OP ga dan naar hier naartoeRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Ik zou gewoon wat rush ertussen doen en dan niet 2x achter elkaar zodat het vervelend word voor de rest.
en dan gewoon alles op 32.
Rush maps:
Metro
Demavand peak
Conquest:
Maakt niet uit maar wel 32 manRoll with the fastest
Dus weer terug naar mixed? Dan zijn er ook weer een hoop mensen die leaven omdat ze rush verschrikkelijk vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:19 schreef Xblister het volgende:
Ik zou gewoon wat rush ertussen doen en dan niet 2x achter elkaar zodat het vervelend word voor de rest.
en dan gewoon alles op 32.
Rush maps:
Metro
Demavand peak
Conquest:
Maakt niet uit maar wel 32 man
Sowieso vind ik dat Caspian een echte cq64 map is en ik vind het zonde die in te perken. Al kan ik er bij Canals wel weer in komen al is die wat in onbalans door het ontbreken van de AA`s.
Mening van anderen?![]()
![]()
Animo check voor airsoften ergens in het voorjaar 2012:
Poll: Met BoF airsoften in de Ardennen lijkt me wel wat
• Jazeker! BoFfers afknallen rulezz
• Help nee, ik zit liever op zolder
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Ik heb nu ook een rechtengroep 'VIP' aangemaakt op TS. TS is natuurlijk open en vrij te gebruiken, maar deze gebruikers hebben een gereserveerd plekje op de server en kunnen er dus altijd op. Ik probeer nu zoveel mogelijk gebruikers al de juiste groep toe te wijzen aan de hand van de TS historie, maar als je er nog niet bij zit poke me ff op TS.quote:Op dinsdag 29 november 2011 08:54 schreef jpjedi het volgende:
betalende leden:
VIP:
Nurspekkie 10 euro (5 maanden)
Bugworks 7,50 (3,5 maanden)
Vondutch 15 euro (7,5 maanden)
Zerotop0 15 euro (7,5 maanden)
battlelies 15 euro (7,5 maanden)
JK 4 euro (2 maanden)
Idanue 12 euro (6 maanden)
Admins (5 pm):
Civilian 60 euro (1 jaar)
jpjedi 15 euro (3 maanden)
Dekkered 30 euro (6 maanden)I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Niet perse mixed, maar in de hele rotatie 1 / 2 rush maps ertussen, en dan vooral niet zoals vorige x achter elkaar. Daarbij deed die hele rotatie het toedertijd volgensmij niet zo goed waardoor heel veel maps toen vaak kwamen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dus weer terug naar mixed? Dan zijn er ook weer een hoop mensen die leaven omdat ze rush verschrikkelijk vinden.
Sowieso vind ik dat Caspian een echte cq64 map is en ik vind het zonde die in te perken. Al kan ik er bij Canals wel weer in komen al is die wat in onbalans door het ontbreken van de AA`s.
Mening van anderen?
En nogmaals over met 32 man op 64 maps spelen, er is gewoon een stuk minder te doen imo. Vaak is er niemand bij een vlag te vinden als je hem gaat cappen, er zijn teveel voertuigen waardoor veel mensen in een heli/tank zitten, daardoor vind ik het minderleuk om met assault of sniper te spelen bijvoorbeeld.
Vind overal de ballance veel beter bij 32/32 en 64/64
just my 2 cents.Roll with the fastest
Rushquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:21 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dus weer terug naar mixed? Dan zijn er ook weer een hoop mensen die leaven omdat ze rush verschrikkelijk vinden.
Mening van anderen?
Tot zover mijn mening
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ik moet ook zeggen dat af en toe een rush map ertussen ook leuk isZo zie je mappen van een andere kant en blijft het allemaal wat leuker.
Zoals die ene map waarbij je naar beneden kan springen. In conquestis het alleen dat rottunneltje.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
je hebt een DM. In ieder geval een stuk gebruiksvriendelijker deze site. en 568 BF3 clans in competitiequote:Op dinsdag 29 november 2011 07:44 schreef dennis3d het volgende:
Mensen voor de war even registreren op esl en dan bof joinen.
Clan war ging niet echt lukken en dit is makkelijker.
http://www.esl.eu/eu/team/6402508![]()
De War is nog niet gepland want GoT heeft wat interne strubbelingen aangezien de admins daar op de server het hele spel proberen te reguleren () en daarom mensen weglopen.
Dat overmoddereren dat zit er nu eenmaal in bij de nerdjes.
Sowieso speelt de helft met de USAS op de GoT servers.
Maar trainen kunnen we toch gaan plannen? Ik voeg ESL toe aan de wiki
[ Bericht 3% gewijzigd door jpjedi op 29-11-2011 09:48:38 ]![]()
Hoe doe je dat zonder username/password, op basis van IP-adres?quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:27 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een rechtengroep 'VIP' aangemaakt op TS.![]()
Wanneer iemand voor het eerst inlogged met zijn identity (standaard is dit 'default'), wordt er voor die user een unieke ID op de TS server aangemaakt. Aan de hand van die ID deel ik de rechten uit. Daarom ben je die rechten ook kwijt als je de TS client opnieuw installeert of op een andere TS inlogged.quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:02 schreef JK het volgende:
[..]
Hoe doe je dat zonder username/password, op basis van IP-adres?
Handigste is dus om je identity een keer te exporteren en te bewaren. Die kan je dan gewoon weer opnieuw gebruiken als je PC een keer is gecrashed ofzo.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Ah ok, apart ID. En hoe zit het met upgraden van de TS client? Dat moet ik nog even doen namelijk. Dan blijft je ID waarschijnlijk wel gelijk.![]()
Ja, je ID blijft gewoon bestaan met de upgrade. Exporteren kan je doen bij Settings -> Identitiesquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:17 schreef JK het volgende:
Ah ok, apart ID. En hoe zit het met upgraden van de TS client? Dat moet ik nog even doen namelijk. Dan blijft je ID waarschijnlijk wel gelijk.I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Die modbreaks daar ookquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:32 schreef jpjedi het volgende:
[..]
je hebt een DM. In ieder geval een stuk gebruiksvriendelijker deze site. en 568 BF3 clans in competitie![]()
De War is nog niet gepland want GoT heeft wat interne strubbelingen aangezien de admins daar op de server het hele spel proberen te reguleren () en daarom mensen weglopen.
Dat overmoddereren dat zit er nu eenmaal in bij de nerdjes.
Sowieso speelt de helft met de USAS op de GoT servers.
Maar trainen kunnen we toch gaan plannen? Ik voeg ESL toe aan de wiki
Roll with the fastest
Het gaat niet snel maar ik heb weer een stukje geupdate, over de engineer.
[BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic
commentaar welkom.![]()
Assualt en reviven natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:31 schreef jpjedi het volgende:
Het gaat niet snel maar ik heb weer een stukje geupdate, over de engineer.
[BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic
commentaar welkom.Gister met boffers ging dat super goed en dan ben je zwaar overpowered
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?![]()
Nu met als VIPper, een heus eigen BoF icoontje op TS
Aussault ben ik nog aan bezigquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:38 schreef genakt het volgende:
[..]
Assualt en reviven natuurlijkGister met boffers ging dat super goed en dan ben je zwaar overpowered
Engineer is af zover.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 10:39 schreef Civilian het volgende:
Nu met als VIPper, een heus eigen BoF icoontje op TS
[ afbeelding ]
Roll with the fastest
Zal vanmiddag/vanavond eens kijken, dan zet ik die ID wel op m'n backuplocaties.
Zelfs als het huis af zou fikken, heb ik die ID nog.
Mooi ikoontje, wel duidelijker wie VIP zijn.
Jedi, je kan beter dat soort info afschermen, de vijand leest ook mee en weet dan tactieken/strategieen. Zometeen staan ze alle BoFfers om elk hoekje op te wachten.![]()
Volgens mij kan airsoft ook fucking veel pijn doen, afhankelijk van de afstand..quote:I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?![]()
Werd een keer van 2 meter volgas neergeschoten op me hol. Dat deed verdomd pijnquote:Op dinsdag 29 november 2011 10:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Volgens mij kan airsoft ook fucking veel pijn doen, afhankelijk van de afstand..Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
geloof me, binnen 10 mtr met airsoften geraakt worden is geen fun.quote:![]()
Dingen schieten tot 25 meter nauwkeurig en snipers tot 100 mtr;) Het is ontstaan als simulatiesport van het US army en onderdelen uit de wapens zijn uitwisselbaar met de originele wapens. 800 schoten per minuut ga je ook niet halen bij paintballen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/AirsoftIk weet nog goed, ik lag in dekking en er reed een jeep voorbij met een M60.. ik werd bedolven onder een laag bladeren die van de bomen werd geschoten.quote:Algemeen
Airsoft wordt zo nu en dan ook als training gebruikt voor militairen en Special Forces. De replica's zijn moeilijk van echt te onderscheiden. Omdat ze zo realistisch zijn, was bezit in Nederland in strijd met de Wet wapens en munitie en dat maakt airsoft illegaal in Nederland. In Tsjechië, Luxemburg en Engeland mag het spel wel worden gespeeld, al gelden soms beperkingen. In de overige Europese landen is airsoft legaal. Airsoft is een sport die over de hele wereld gespeeld wordt.
De BB's worden met een snelheid van tussen de 88 en 152 meter per seconde weggeschoten. Aangezien de BB's een behoorlijke snelheid hebben, is veiligheid absoluut het allerbelangrijkste van de sport. De kans op oogletsel, als niet de juiste veiligheidsmaatregelen genomen worden, is groot. Vandaar dat iedere Airsoftspeler een speciale veiligheidsbril draagt, de Airsoft goggle. Verder kan het zo zijn dat je een bultje of blauwe plek krijgt en in het geval van een schot van minder dan 5 meter kan dit een klein wondje veroorzaken. Soms komt er ook tandletsel voor, al gebeurt dit relatief weinig. Sinds 16 februari 2011 wordt er in de regering gesproken over legalisering (en regulering) van airsoft in Nederland. Zo moeten er nog regels worden opgesteld door de regering.
[ Bericht 7% gewijzigd door jpjedi op 29-11-2011 11:14:03 ]![]()
Iemand al de nieuwe AMD drivers geprobeerd? Kreeg net een melding dat ik ze kon updaten.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Klopt, heb ook die melding gehad. Heb ze nog niet kunnen testen. Iemand anders wel?quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Iemand al de nieuwe AMD drivers geprobeerd? Kreeg net een melding dat ik ze kon updaten.
En verder is het idee om af en toe wat Rush in de roulatie te gooien geweldig! Inderdaad niet achter elkaar maar gewoon lekker gevarieerd. Als dit idee wordt doorgevoerd geef ik iedereen een kitten! En wees eerlijk, wie wil dat nou niet?![]()
Ik nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:23 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Klopt, heb ook die melding gehad. Heb ze nog niet kunnen testen. Iemand anders wel?
En verder is het idee om af en toe wat Rush in de roulatie te gooien geweldig! Inderdaad niet achter elkaar maar gewoon lekker gevarieerd. Als dit idee wordt doorgevoerd geef ik iedereen een kitten! En wees eerlijk, wie wil dat nou niet?
Ben gister met support assault begonnen, zie ook [BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic.
[ Bericht 5% gewijzigd door Afwazig op 29-11-2011 11:37:27 ]Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Een marker zoals de onderstaande haalt die 25 meter ook wel makkelijk met slechts een kleine correctie.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
geloof me, binnen 10 mtr met airsoften geraakt worden is geen fun.![]()
Dingen schieten tot 25 meter nauwkeurig en snipers tot 100 mtr;) Het is ontstaan als simulatiesport van het US army en onderdelen uit de wapens zijn uitwisselbaar met de originele wapens. 800 schoten per minuut ga je ook niet halen bij paintballen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Airsoft
[..]
Ik weet nog goed, ik lag in dekking en er reed een jeep voorbij met een M60.. ik werd bedolven onder een laag bladeren die van de bomen werd geschoten.
Zit je nu te beweren dat Airsoft meer pijn zou doen dan paintball? Paintballs doen absoluut meer "pijn" dan die plastic balletjes, zeker wanneer er meer dan 30 per seconde op je af komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, Airsoft wapens hebben een hogere FPS dan markers maar de max. FPS voor markers ligt rond de 300 en dat is om ervoor te zorgen dat ze niet door je masker heen schieten.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
JeJe bedoeld dat je bent begonnen met assault spelenquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef Afwazig het volgende:
Ben gister met support begonnen, zie ook [BoF] BF3-PC Strategie en tactiek discussie topic.
Roll with the fastest
Oeps! Ja aangepastquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:34 schreef Xblister het volgende:
Je
[..]
Je bedoeld dat je bent begonnen met assault spelen
Would you like to know more?
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een marker zoals de onderstaande haalt die 25 meter ook wel makkelijk met slechts een kleine correctie.
Zit je nu te beweren dat Airsoft meer pijn zou doen dan paintball? Paintballs doen absoluut meer "pijn" dan die plastic balletjes, zeker wanneer er meer dan 30 per seconde op je af komen.Is er ook een M203 paintbal gun?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, Airsoft wapens hebben een hogere FPS dan markers maar de max. FPS voor markers ligt rond de 300 en dat is om ervoor te zorgen dat ze niet door je masker heen schieten.
Anyway, paintballen heeft weinig te maken met airsoften imo en is min of meer het jaarlijks BoF evenement. Dus ik hou het daar even bij en zal inschrijvingen gaan openen in januari. De console Boffers gaan ook mee namelijk.![]()
Markers zijn het, wat tevens de reden is waarom markers wel legaal zijn en airsoft guns niet.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:38 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Is er ook een M203 paintbal gun?
Anyway, paintballen heeft weinig te maken met airsoften imo en is min of meer het jaarlijks BoF evenement. Dus ik hou het daar even bij en zal inschrijvingen gaan openen in januari. De console Boffers gaan ook mee namelijk.
Anyhow, ik vind 't best. 't Was maar een suggestie.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Had verwacht dat we gewoon flink gingen feesten en zuipen![]()
Hoor ik dat we balletjes op mekaar gaan schieten
Roll with the fastest
De reden dat airsoft illegaal is omdat ze 1:1 replica`s zijn en daarom onder de wapenwet vallen.quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:41 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Markers zijn het, wat tevens de reden is waarom markers wel legaal zijn en airsoft guns niet.
Anyhow, ik vind 't best. 't Was maar een suggestie.![]()
![]()
Dat is erna kut!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef Xblister het volgende:
Had verwacht dat we gewoon flink gingen feesten en zuipen![]()
Hoor ik dat we balletjes op mekaar gaan schieten
Doen we meestal hier:
http://www.littlecreek.be/
BBQ, kroeg, slaapplaatsen, wat wil je nog meer
http://games.fok.nl/speci(...)k-kers-jubileum.html![]()
![]()
Oh moet ik ook nog naar dat limburg van je
ouwe lullen
Roll with the fastest
Tering die sitequote:Op dinsdag 29 november 2011 11:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dat is erna kut!
Doen we meestal hier:
http://www.littlecreek.be/
-knip-
Ik waan me weer helemaal in 1995![]()
![]()
![]()
Would you like to know more?
Ik dacht dat ie trolde met die site, maar het was serieus
Roll with the fastest
Die site is wel een beetje sneu jaquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:53 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Tering die site
Ik waan me weer helemaal in 1995![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
De reden dat airsoft illegaal is omdat ze 1:1 replica`s zijn en daarom onder de wapenwet vallen.
Mijn moeder zou dit voor een gun aanzien.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
het is de enige goedkope maar goede slaapplek. Onze boffertjes zijn meestal paupertjes qua financien
50 euro voor een weekend incl bbq werkt bij de boffertjes beter dan 150 incl hotel.
Tent is wel lachen, het is wat je er zelf van maakt![]()
![]()
Er zijn BB guns die echt 1 op 1 lijken en voelen.
Ik wil nog wel een keer een FN P90 replica kopen in Belgie ofzo.
Alleen daar moet je niet mee zwaaien in Nederland.![]()
Zou de mijne bij deze ook doen:quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn moeder zou dit voor een gun aanzien.
Laat mijn moeder een site maken en ze is trots op zoietsquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef JK het volgende:
Dat is niet heel erg professioneel. Veelste druk joh, idd jaren '90 site.doet pijn aan je ogen inderdaad.
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:01 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die foto heb ik al jaren niet meer gezien
Airsoften zullen we wel eens organiseren met BoF. mannetje of 20 in de ardennen met wapens die niet van echt zijn te onderscheiden. Laatste tijd weinig gedaan maar was jaarlijks evenement binnen BoF.Ik wist deze nog te staan in een oud topic. En ik ken de verhalen van die meet en van de cowboybar
![]()
En een filmpje met CNN reporter
Maar ik kan hier niets vinden van foto's of filmpjes. Baus heeft nog wel een filmpje van de bootlan op youtube staan.
Ik heb ook wel eens geschoten met die dingen, het is wel heftig speelgoed.-weg-![]()
TS is overdag doodquote:Op dinsdag 29 november 2011 12:19 schreef JK het volgende:
Kijk even op Teamspeak of iemand wil co-oppen.
Co-Op zonder TS schiet ook niet echt op.Alleen ik en Bogardo zitten er op en niet eens in 'n gamekanaal
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:32 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Een marker zoals de onderstaande haalt die 25 meter ook wel makkelijk met slechts een kleine correctie.
Zit je nu te beweren dat Airsoft meer pijn zou doen dan paintball? Paintballs doen absoluut meer "pijn" dan die plastic balletjes, zeker wanneer er meer dan 30 per seconde op je af komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure, Airsoft wapens hebben een hogere FPS dan markers maar de max. FPS voor markers ligt rond de 300 en dat is om ervoor te zorgen dat ze niet door je masker heen schieten.
Door maskers heen schieten of de tanden uit je mond kan met airsoft ook hoor, daar zijn ook regels voor. Mijn broer heeft een HK416 die 470 FPS schiet, die is uitgesloten voor airsoftgames.
En met de wapens die wel mee mogen doen kan je op 15 meter afstand nog makkelijk iemands tanden kapot schieten.
Het is best wel met elkaar te vergelijken hoor.-weg-![]()
Wat is FPS eigenlijk. Ik ken alleen RPM als je over vuursnelheid praat. Heeft iets te maken met kracht van impact ofzo ?We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Feet Per Seconde. Mondingsnelheid. En als je het gewicht van het kogeltje weet dan kan je de energie uitrekenen. Als je die cijfers weet kan je de kracht van paintball vs airsoft wel goed vergelijken.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:40 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is FPS eigenlijk. Ik ken alleen RPM als je over vuursnelheid praat.-weg-![]()
Vanwege de beperkte mogelijkheden op het moment voor Dekkered om zijn rol als Admin te vervullen, hebben we als admin team besloten om JK/Dutchbiker op te nemen in het admin team. Hij is dus vanaf heden ook te bereiken voor server gerelateerde zaken als kicken, maprotatie etc.
Namens iedereen wensen we hem succes!![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:55 schreef jpjedi het volgende:
Vanwege de beperkte mogelijkheden op het moment voor Dekkered om zijn rol als Admin te vervullen, hebben we als admin team besloten om JK/Dutchbiker op te nemen in het admin team. Hij is dus vanaf heden ook te bereiken voor server gerelateerde zaken als kicken, maprotatie etc.
Namens iedereen wensen we hem succes!
Wie gaat er mee #1 aanslingeren?
Ik ga niet spelen maar die server moet eens bij mensen in de favo`s terecht komenAls ik de leden check op battlelof dan zie ik dat 85% enkel #2 in zijn favo lijst heeft staan!
![]()
ik heb ze beide favoquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Ik ga niet spelen maar die server moet eens bij mensen in de favo`s terecht komenAls ik de leden check op battlelof dan zie ik dat 85% enkel #2 in zijn favo lijst heeft staan!
Roll with the fastest
Ben weer eens ingelogd in battlelog.Ik heb 2 servers in mijn favo staan, of zijn er tegenwoordig meer.quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
4 servers, zie OPquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:26 schreef Solique het volgende:
Ben weer eens ingelogd in battlelog.
[..]
Ik heb 2 servers in mijn favo staan, of zijn er tegenwoordig meer.
Maprotatie aangepast:![]()
![]()
Addedquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:27 schreef jpjedi het volgende:
[..]
4 servers, zie OP
Maprotatie aangepast:
[ afbeelding ]
Doe eens niet zo big brother achtig johquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Ik help wel even, als hij op gang is even de Metro server vullen?
4 Servers:
http://battlelog.battlefi(...)anked-Mixed-Hardcore
http://battlelog.battlefi(...)d-of-Fok-kers-Ranked
http://battlelog.battlefi(...)s-Flyschool-ranked-3
http://battlelog.battlefi(...)Metro-1000-Tickets-4![]()
Ik kom er wel even bijquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:20 schreef jpjedi het volgende:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Duurt nog wel een jaar voordat ik zo ver benquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:38 schreef Smoofie het volgende:
USAS 12 met IRNV en 12g frag________________________________________!
quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Duurt nog wel een jaar voordat ik zo ver ben![]()
we zijn er bijna, nog eentjequote:
EDIT: kut min 8 spelersen daarvoor heb ik civilian nodig want hij heeft toegang tot het config file van BoF#1.
![]()
Ben atm lvl 37. Zal wel vanavond ofzo lvl 43 zijn in het tempo waarin ik nu lvl. Maar ik heb het een paar x opgepakt, het is echt OP man
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik ben er bijnaquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Duurt nog wel een jaar voordat ik zo ver ben
Al een week bf3 niet aangeraakt, dus gaat niet zo snel.quote:
Kan jij ook bij nuquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef jpjedi het volgende:
[..]
we zijn er bijna, nog eentje
EDIT: kut min 8 spelersen daarvoor heb ik civilian nodig want hij heeft toegang tot het config file van BoF#1.
Alleen zou ik 't nu niet meer gaan aanpassen. Dan worden de players weer gekicked..
Ik ben een groot voorstander van Rush (en hardcore) maar aangezien er echt geen hond op de rush server kwam hebben we er maar een mixed server van gemaakt. We kijken het zo een tijdje aan en als het blijkt dat er 'veel' mensen normal rush willen spelen kunnen we hem weer omzetten. Tot die tijd houden wel het even op hardcore mixed.quote:Op maandag 28 november 2011 22:24 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik weet hetSlechte zaak, slechte zaak.. Waarom vindt niemand Rush leuk?
Ik wil niet in een andere server om mijn Rush behoeftes te bevredigen![]()
Ga ik net lekker in de HC BoF server, BAM stroom eraf
Ik postte al, ik start alleen mee op. Ik kan overdag niet zomaar even gamenquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:57 schreef Idanue het volgende:
Hey.... zit ik net in 2 gaat jedi er weer uit.![]()
![]()
tnx en aangepast! reboot morgen vroeg maarquote:Op dinsdag 29 november 2011 13:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kan jij ook bij nuAlleen zou ik 't nu niet meer gaan aanpassen. Dan worden de players weer gekicked..
![]()
![]()
Zo na een paar minuten draaide de #2 ook. Ik vind het wel weer genoeg vandaag
Beide servers draaien volle bak![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef jpjedi het volgende:
Beide servers draaien volle bakdat is wel nice! Moet ik even aan wennen hoor..
Grappig hoe snel dat gaat. Na 20 minuten zonder stroom te hebben gezeten ga ik weer in één van de serversquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:15 schreef jpjedi het volgende:
Beide servers draaien volle bak
doe ik die ook even mee, nu we toch bezig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:20 schreef Idanue het volgende:
Ik probeer nu de metro server te vullen.![]()
Pff af en toe zou ik nog willen dat ik op school zat
Ben er vanavond weer even
Dinsdag papadagquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:27 schreef genakt het volgende:
Pff af en toe zou ik nog willen dat ik op school zat
Ben er vanavond weer even
Metro is ook los, binnen een minuut![]()
![]()
Damn, en ik vond dat ik al aardig speelde met mn lvl 23quote:Op dinsdag 29 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
Ben atm lvl 37. Zal wel vanavond ofzo lvl 43 zijn in het tempo waarin ik nu lvl. Maar ik heb het een paar x opgepakt, het is echt OP man
Hoop vandaag iig de 24 aan te tikken....non est vivere sed valere vita est ..![]()
nog een week en dan kan ik ook weer mee doen
nu alleen maar een beetje de 4# server in de gaten houden enz![]()
Week?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:43 schreef hiddit het volgende:
nog een week en dan kan ik ook weer mee doen
nu alleen maar een beetje de 4# server in de gaten houden enz![]()
![]()
jjaa ik moest plots 2 weken naar boord (k werk op een schip) dusja en me laptop gaat het niet trekken denk ikquote:![]()
Helaas is het bij mij 3 kwart van de week vrouw dagquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dinsdag papadag
Metro is ook los, binnen een minuut
[ afbeelding ]
heb je helaas als je wat ouder wordOp woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Die levels haal je makkelijk 1 level per uurquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Damn, en ik vond dat ik al aardig speelde met mn lvl 23
Hoop vandaag iig de 24 aan te tikken..
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: